ghost12

Android Oreo

Recommended Posts

moja żona właśnie zainstalowała niechcący wersję 2396 waga coś ponad 600 MB, a miałem w nowym box-ie jeszcze Androida 6.0.1

jak na razie działa wszystko, HDMI CEC włączone i działa :)

Edited by darekgra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Box zaktualizowany do 2396,

z testów na szybko - 20 minut filmu na Netflix na słuchawkach BT bez problemów, więc chyba coś faktycznie poprawili z WiFi (dostęp do sieci przez Xiaomi Mi WiFi Router 3c).

Aktualizacja bez problemów.

Jutro się okaże jak z wybudzaniem po ponad 8 godzinach...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzał ktoś może jak z działaniem dysków twardych o większej pojemności?
U mnie 2TB nie chce normalnie ruszyć, ale jestem ciągle na starszej wersji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety,  wybudzanie po uśpieniu na dłuższy czas dalej nie działa. Ponadto powrócił błąd "zapychania"  pamięci po wybudzeniu - mibox działa tak powoli że trzeba go restartować. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam, nie włącza się. Mega denerwująca rzecz jeszcze nie naprawiona. Dwa lata będą developerzy siedzieli żeby poprawić kod oprogramowania. Żenua.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, marycha napisał:

Niestety,  wybudzanie po uśpieniu na dłuższy czas dalej nie działa. Ponadto powrócił błąd "zapychania"  pamięci po wybudzeniu - mibox działa tak powoli że trzeba go restartować. 

Mam dokładnie taki sam problem z zapychaniem pamięci po wybudzeniu, podobnie było na kompilacji 2303. Po zainstalowaniu najnowszej dałem Wipe cache partition i Wipe data/factory reset, ale to na nic. Nie wiem, co jeszcze mogę zrobić.

Z samym wybudzaniem na razie jest ok, ale to za wcześnie, by ocenić.

Edited by nołbady

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, darekgra napisał:

W moim przypadku 4 TB Seagate działa bez problemu.

Przeszłem na 8.0 (2396) bezpośrednio z 6.0.1

Kurde - to nie wiem o co chodzi....
A w jakim formacie masz dysk (ntfs/exfat)?
Może to tu jest jakiś problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam na swoim Mi Boxie Androida 6.0. W ustawieniach po wejściu Informacje i później Aktualizacje systemu wyświetla się Android System Upgrade i przez chwile wyświetla się Pobieram: 624,7 MB. Ale trwa to czasem 5 sekund, czasem kilka sekund dłużej po czym zmienia się na Nie można pobrać: 624,7 MB. 

Dodam że usługi typu Netflix, Tidal, sklep Google Play i inne działają bez zacięć. 

Jestem podłączony do sieci WiFI 5Gz, i Speedtest pokazuje ponad 100Mb/s.

Co robię źle?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuj się przełączyć na 2,4 i zrobić aktualizację. Jeśli dalej będzie kicha tzn że wciąż blokują aktualizację z powodu dużej ilości błędów.

Dzisiaj przeszedłem z 21xx na 2396. Zanim włączyłem boxa był kila dni wyłączony a cieplutki jakby cały czas pracował. Wi-Fi jak na tą chwilę działa i oby już działało bo specjalnie dla boxa muszę odłączać jeden Ethernet od NAS.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, mini21 napisał:

Kurde - to nie wiem o co chodzi....
A w jakim formacie masz dysk (ntfs/exfat)?
Może to tu jest jakiś problem...

Mam  w NTFS cały dysk w jednej partycji, na USB 3, działa bez problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobom, które mają problem z włączaniem mi box-a a mają wyłączone HDMI CEC polecam włączyć tą opcję (przynajmniej pierwsze dwa suwaki od góry z trzech dostępnych) w ustawieniach mi box-a, a następnie sprawdzenie swojego urządzenia poprzez jego włączenie jako pierwsze tj. przed włączeniem TV. Co istotne HDMI CEC musi być włączone także w TV. Nawet 10 letnie telewizory potrafią obsługiwać tę opcję, jednak może ona wymagać włączenia w menu TV i czasem skrywa się pod inną nazwą. Pisałem o tym kilka postów wcześniej, ale nikt to tej pory nie odniósł się do tamtego komentarza.

 

Edited by digimen
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam cec włączone i wybudzenie bez problemu działa przyajmniej po 7 godzinach, fakt w 11 letniej plaźmie Panasonica mam włączone wszystkie opcje z viera link.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@darekgra super, że podzieliłeś się swoim spostrzeżeniem, ponieważ coraz częściej widzę na forach pewną tendencję, iż forumowicze szukający rozwiązania swojego problemu coraz rzadziej dają informację zwrotną gdy dostaną odpowiedź. ;-)

Edited by digimen

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest wkurzające... czytasz temat z pytaniem i kilkoma odpowiedziami i bez dalszego odzewu/wiedzy czy coś działa czy nie. Taki kraj:-)

W moim przypadku wszystko z mi box 3 jak najbardziej jest ok, dziecko 6 letnie cieszy się że tylko jednym guziczkiem od 2 dni wszystko włącza.

Zauważyłem tylko że czasami YouTube zalicza zwiechy, poza tym Netflix itp. działają bezbłędnie włącznie z wyszukiwaniem głosowym ktore w porównaniu z androidem 6.0 działa tam na 95% bezbłędnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 9.11.2018 o 23:04, marycha napisał:

Niestety,  wybudzanie po uśpieniu na dłuższy czas dalej nie działa. Ponadto powrócił błąd "zapychania"  pamięci po wybudzeniu - mibox działa tak powoli że trzeba go restartować. 

 

17 godzin temu, Mirrr napisał:

Potwierdzam, nie włącza się. Mega denerwująca rzecz jeszcze nie naprawiona. Dwa lata będą developerzy siedzieli żeby poprawić kod oprogramowania. Żenua.

Spróbuj tak: najpierw strzałka w dół na pilocie a potem włączyć po 2-3 sek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie zazwyczaj Box uruchamia się przy 3 lub 4 naciśnięciem przyciski Power. Raczej nie zdarza się, że wcale nie chce się włączyć i trzeba wyciągać wtyczkę z gniazdka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, souacz napisał:

 

Spróbuj tak: najpierw strzałka w dół na pilocie a potem włączyć po 2-3 sek.

Dziwna opcja po ok. 6h spoczynku mi box nie chciał się włączyć, więc olałem sprawę, nie dotykałem urządzenia całą noc. Natomiast rano z ciekawości próba włączenia powiodła się bez żadnego problemu. Włączyłem hdmi cec i wieczorem sprawdzę czy zabangla. Pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Do tych wszystkich co im działa bezbłędnie , nie wiem czy Wam zwyczajnie nie przeszkadza słaba jakość obrazu ale dla mnie najważniejsze funkcję w Mi Boxie to auto rozdzielczość oraz auto odświeżanie których to od samego początku brak.(menu dostępne) brak aktywnych powyższych funkcji wpływa na mikro przycięcia obrazu (brak pełnej płynności) niezależnie od źródła..Jako ciekawostka na nvidia shield TV obie funkcje działają (Android Oreo)

Przy oglądaniu HBO Go (Chrome cast) oraz Showmaxie pomaga zmiana odświeżania na 50Hz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

 

Posiadam boxa od kilku dni. Dzisiaj zainstalowałem aktualizację, ale nie obserwuję słabej jakości obrazu ani przycięć. Korzystam, jak na razie, tylko z Netflixa oraz YouTube.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, FalconTech napisał:

Spróbuj się przełączyć na 2,4 i zrobić aktualizację. Jeśli dalej będzie kicha tzn że wciąż blokują aktualizację z powodu dużej ilości błędów.

Powód był banalny - na boxie miałem mniej niż 500 MB wolnego miejsca. Oczywiście aktualizator nie informował o powodzie błędu.

System po trzech restartach zaktualizował się do Androida 8.0. Aktualnie testuje część aplikacji, które wydają się działać prawidłowo.

Jedno nie działa - po wybraniu na pilocie wyszukiwania głosowego - wyświetla się na dole pasek wyszukiwania ale pilot nie rejestruje żadnego dźwięku.
Czy powinienem zrobić pełne czyszczenie pamięci boxa żeby to zaczęło działać?

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Blees napisał:

Witam

Do tych wszystkich co im działa bezbłędnie , nie wiem czy Wam zwyczajnie nie przeszkadza słaba jakość obrazu ale dla mnie najważniejsze funkcję w Mi Boxie to auto rozdzielczość oraz auto odświeżanie których to od samego początku brak.(menu dostępne) brak aktywnych powyższych funkcji wpływa na mikro przycięcia obrazu (brak pełnej płynności) niezależnie od źródła..Jako ciekawostka na nvidia shield TV obie funkcje działają (Android Oreo)

Przy oglądaniu HBO Go (Chrome cast) oraz Showmaxie pomaga zmiana odświeżania na 50Hz

No to wada wiadoma od zakupu, wiec godziłem się na to. Co do zacięć u mnie pomaga ustawienie odświeżania na stałe na 24hz.

Edited by akslow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy uważacie, że warto zmienić kompilację 2179 na tą obecną? Wstrzymuję się gdyż poprzednia kompilacja (2303) okazała się tragedią.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, akslow napisał:

No to wada wiadoma od zakupu, wiec godziłem się na to. Co do zacięć u mnie pomaga ustawienie odświeżania na stałe na 24hz.

Gdzie ustawić to  odświeżanie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, kapciu75 napisał:

Czy uważacie, że warto zmienić kompilację 2179 na tą obecną? Wstrzymuję się gdyż poprzednia kompilacja (2303) okazała się tragedią.

Lepiej nie jak wszystko dziala. U mnie po aktualizacji na dwóch boxach przerywa Spotify i Netflix a działały bardzo dobrze... Tak jakby znikał na chwilę internet bo sieć wifi działa. Zacznę chyba myśleć jak wrócić do poprzedniego wydania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dzisiaj przeszedłem z 6.0 na 8. Nie mam żadnych problemów, u mnie showmax, kodi, youtube, pilot, wyszukiwanie głosowe, wi-fi działa równie dobrze jak wcześniej. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Dutche napisał:

Gdzie ustawić to  odświeżanie?

w opcjach androida mibox - tam gdzie rozdzielczość ekranu

Edited by akslow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy, czy mi się wydaje, czy od tej kompilacji w aplikacji YouTube wreszcie można oglądać filmy [email protected]?

Przy poprzedniej kompilacji aby oglądać filmy @60 używałem YouTube z kodi z opcją dash. Czy ktoś z was ma podobne spostrzeżenia?

 

Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now