Mirrr Posted January 7, 2019 Posted January 7, 2019 19 godzin temu, rbbxx napisał: Na szczęście dla tych, którym coś nie działa, Xiaomi cały czas ciężko pracuje nad softem. Przedwczoraj pokazała mi się 4 beta, build 2470. Dzieki za info.
piciuok Posted January 7, 2019 Posted January 7, 2019 Wczoraj oglądałem coś tam na netflixie i interaktywny black mirror - bez problemu wszystko śmiga. Kurcze, poza tym włączaniem czasem to naprawdę spoko jest. Chyba trafiła mi się dobra sztuka :d
Dark Posted January 7, 2019 Posted January 7, 2019 1 godzinę temu, piciuok napisał: Wczoraj oglądałem coś tam na netflixie i interaktywny black mirror - bez problemu wszystko śmiga. Kurcze, poza tym włączaniem czasem to naprawdę spoko jest. Chyba trafiła mi się dobra sztuka :d Tak jak piszesz tez ma tylko problemy z włączeniem mi box a oreo 8.0 wersja bodajże 2389 nawet netflix 5.1 śmiga zestaw Yamaha MusicCast RX-A880 A
KalMar87 Posted January 7, 2019 Posted January 7, 2019 lada dzień dostanę swojego box'a mi s z android 8.1 czy powinienem myśleć na zmianą routera ?? bo obecnie mam Thomson TWG-870
Mirrr Posted January 7, 2019 Posted January 7, 2019 2 godziny temu, KalMar87 napisał: lada dzień dostanę swojego box'a mi s z android 8.1 czy powinienem myśleć na zmianą routera ?? bo obecnie mam Thomson TWG-870 Jak dostaniesz to przetestujesz. I ewentualnie bedziesz myslal nad wymiana.
hudykot Posted January 7, 2019 Posted January 7, 2019 14 godzin temu, kapciu75 napisał: Jaki masz build? Jaki router? Jaki TV? 2396, funbox 2, stary Samsung LE32B450C
kapciu75 Posted January 7, 2019 Posted January 7, 2019 Robiłeś jakieś aktualizacje po drodze? Jeżeli tak, spróbuj przywrócić box do ustawienień fabrycznych. Jeżeli to nie da rezultatu wróć do build 2167. Opis jest na forum. Robiłem to kilkakrotnie bez problemu, nie mniej jednak robisz na własną odpowiedzialność. Zawsze możesz oddać do Biedronki, gdyby się coś stało... 1
hudykot Posted January 7, 2019 Posted January 7, 2019 Ustawienia fabryczne nic nie dały. Jutro wymię na inny. Przed zakupem pożyczyłem od kumpla, który kupił dwa tygodnie wcześniej i śmigał elegancko. Tylko mój ma fochy. ;-( Dlatego się zdecydowałem, a tu lipa.
Zmorra Posted January 7, 2019 Posted January 7, 2019 Mam już nowy router. Nie mam już problemów z Internetem. Netflix działa bez problemów ale mam problem z Hbo go. Wcześniej ciągle się zawieszało, teraz działa już płynnie ale jak chce uruchomić jakiś film to wyskakuje błąd 5.1 Wiecie jak sobie z tym poradzić?
kapciu75 Posted January 7, 2019 Posted January 7, 2019 Jutro wymię na inny.To w Biedronce jeszcze mają MiBox? Czy ktoś orientuje się jak wygląda zwrot MiBox w Biedronce? Ktoś zwracał?
hudykot Posted January 7, 2019 Posted January 7, 2019 Dam znać jutro. Kumpel, co mi kupował, bo u mnie nie ma, zrobi wymianę. Dał też info, że ma tą samą wersję 2396 z 5.01, tego co miałem w domu, więc jest nadzieja, że mój ma wadę i może nowy będzie ok.
skrot Posted January 8, 2019 Posted January 8, 2019 Jak sprawdzić, w którym miejscu odczytać, jaka wersja build jest w urządzeniu?
skrot Posted January 8, 2019 Posted January 8, 2019 U mnie pod kompilacja wyświetla się: OPM1.171019.011.430 We wcześniejszych wpisach w tym wątku mowa jest o build oznaczanych 2396, 2470. Jakoś nijak się ma to do tego, co wyświetla się u mnie...
kapciu75 Posted January 8, 2019 Posted January 8, 2019 (edited) 1 godzinę temu, skrot napisał: U mnie pod kompilacja wyświetla się: OPM1.171019.011.430 Ty masz MiBox S z Android 8.1 Build OPM1.171019.011.430 (Patch 5-OCT2018) a przedmiotem rozmowy jest MiBox 4K. Co nie zmienia faktu, że ten box ma te same problemy co MiBox 4K. Natomiast nie jestem w temacie build'ów do tego boxa z racji tego, że nie posiadam. 15 godzin temu, hudykot napisał: Dam znać jutro. Kumpel, co mi kupował, bo u mnie nie ma, zrobi wymianę. Dał też info, że ma tą samą wersję 2396 z 5.01, tego co miałem w domu, więc jest nadzieja, że mój ma wadę i może nowy będzie ok. Kumpel pracuje w Biedrze? Edited January 8, 2019 by kapciu75
hudykot Posted January 8, 2019 Posted January 8, 2019 57 minut temu, kapciu75 napisał: Kumpel pracuje w Biedrze? Nie, ale u mnie w miasteczku już nie ma mi boxa. Kumpel mieszka 30 km ode mnie. Dostanę w pracy.
hudykot Posted January 8, 2019 Posted January 8, 2019 Mam drugiego Wymiana szybka: - dzień dobry, nie działa. - acha. I pani przyniosła nowego. Biorę się za instalowanie.
kapciu75 Posted January 8, 2019 Posted January 8, 2019 Naprawdę? Powiedz, w której Biodronce są jeszcze MiBox. Ostatnio widziałem je tam w lipcu 2018. Daj znać czy oddają kasę przy zwrocie. Masz jakiś dobry układ. Myślę, że wymiana nic nie zmieni w Twojej sytuacji.
hudykot Posted January 8, 2019 Posted January 8, 2019 Mi box chodzi bez problemu. Zaktualizował się sam. Wszystko ok. Biedronki na oczy nie widziałem, bo to 30 km ode mnie. Gubin, lubuskie. W sprawie zwrotu, to chyba najlepiej kontaktować się z dystrybutorem.
kapciu75 Posted January 10, 2019 Posted January 10, 2019 Rozjaśnij mi w głowie, bo piszesz lakonicznie. Gdzie kupiłeś tego MiBox'a, gdzie wymieniłeś?
hudykot Posted January 10, 2019 Posted January 10, 2019 Został kupiony tydzień temu w Biedronce, w Gubinie. I w tej samej biedrze wymieniony. A co do kontaktu z dystrybutorem, to w przypadku, gdy ktoś kupił parę miesięcy temu, a jego biedronka nie posiada już mi boxów. Nie wiem, czy coś się da ugrać, ale nie zaszkodzi spróbować.
bartek07 Posted January 10, 2019 Posted January 10, 2019 Jak w Mi Boxie, najlepiej Kodi ustawić dźwięk w filmach tak żeby głos ludzi był wyraźniejszy? Głos ludzi muszę podgłaśniać a jak nagle leci muzyka albo ktoś trzaśnie drzwiami to o dużo muszę zjechać z dźwiękiem w dół.
streamus Posted January 10, 2019 Posted January 10, 2019 mialem ten sam problem, pomoglo zainstalowanie bety kodi czyli 18.0 Leia, w opcjach dzwieku jest "Downmix: Center Mix Level", u mnie suwak ustawiony jest na ~12, gdy reszta jest na 0 1
rbbxx Posted January 18, 2019 Posted January 18, 2019 (edited) Pojawiła się kolejna, 5 już beta - build 2477. Fix accidental issue that cannot be woken up. Stan aktualizacji zabezpieczeń - 5 grudnia 2018 Edited January 18, 2019 by rbbxx 1
szczuru Posted January 18, 2019 Posted January 18, 2019 U mnie po tej aktualizacji (beta5 2477) box po 10h nie chciał wstać (nie ważne jak długo wciskałem klawisze). Wczesniejsza beta (ta od automatycznego przełączania odświeżania) działała dużo lepiej - pare wciśnięć i box uruchomiony.
Dominikpk Posted January 20, 2019 Posted January 20, 2019 Hej, Pisałem stronę wcześniej o zacinaniu się Boxa 4S z Oreo, jest już ok, przede wszytkim na starym ruouterze musiałem go położyć obok BOXa żeby się nie wieszał internet, BT się rozłączało jak używałem jednocześnie głośnika i pilota (pilot musiałem co jakiś czas stroić). Przypadkow trochę zwiększyłem sobie internet na przełomie roku z 15Mb na 30Mb do tego kupiłem nowy router TP Link 50S(jeden z najtańszych dwuzakresowych). Boxa ustawiłem na 5GHz i już router nie musi leżeć obok BOXa, jest schowany w mojej domowej "serwerowni" . Podsumowując niestety BOX wymaga na prawdę mocnego sygnału WiFi żeby działał, jak się mieszka w bloku to przy okazji 5GHz ma jednak mniejsze zakłócenia.
rzemic Posted January 20, 2019 Posted January 20, 2019 .... Boxa ustawiłem na 5GHz ..... W jaki sposób można wymusić pracę boxa w 5Ghz ja u siebie nie znalazłem takiej opcji?
Darkman89 Posted January 20, 2019 Posted January 20, 2019 (edited) Hej. Czy moglibyście sprawdzić czy też macie problem z odtwarzaniem Spotify przez chromecast z telefonu na mibox s? U mnie wygląda to tak, że nie włącza utworu, którego chciałem, tylko włącza następny po czym wywala Spotify z komunikatem "błąd połączenia". Spotify włączone bezposrednio na mibox czy też przez Spotify connect działa prawidłowo. Wyczyściłem też dane aplikacji Spotify na telefonie i mibox czy też aplikacji systemowej chromecast i nic to nie dało.. Edited January 20, 2019 by Darkman89
Cygg Posted January 21, 2019 Posted January 21, 2019 W jaki sposób można wymusić pracę boxa w 5Ghz ja u siebie nie znalazłem takiej opcji? Łączysz się z Wi-Fi 5GHz. Ale zapewne nie masz takiej w routerze.
Adimibox Posted January 22, 2019 Posted January 22, 2019 Gniazdo hdmi w mi box to 2.0 , a czy ktoś może potwierdzić , czy oryginalny kabel to również hdmi 2.0?
souacz Posted January 22, 2019 Posted January 22, 2019 To jest kabel High Speed. Obsługuje 4k i HDCP 2.2
filipfek Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 cześć, możecie mi powiedzieć jak to jest możliwe że Wy widzicie kolejne aktualizacje a ja nie? aktualnie mam wersję 2396 i jak wejdę w sprawdź aktualizacje to otrzymuje komunikat że brak aktualizacji, a Wy tutaj piszecie o styczniowych aktualizacjach 2470 czy też beta 2477? Co mogę zrobić aby też pobrać te aktualizacje? mam problem z działaniem pilota i muszę wyciągać kabel zasilania... żenada
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now