Jump to content

Recommended Posts

Posted
19 godzin temu, rbbxx napisał:

Na szczęście dla tych, którym coś nie działa, Xiaomi cały czas ciężko pracuje nad softem. Przedwczoraj pokazała mi się 4 beta, build 2470.

IMG_0137.thumb.jpg.f068bad158706f0c2c1c93c63c049a5d.jpg

Dzieki za info.

Posted

Wczoraj oglądałem coś tam na netflixie i interaktywny black mirror - bez problemu wszystko śmiga. Kurcze, poza tym włączaniem czasem to naprawdę spoko jest. Chyba trafiła mi się dobra sztuka :d

Posted
1 godzinę temu, piciuok napisał:

Wczoraj oglądałem coś tam na netflixie i interaktywny black mirror - bez problemu wszystko śmiga. Kurcze, poza tym włączaniem czasem to naprawdę spoko jest. Chyba trafiła mi się dobra sztuka :d

Tak jak piszesz tez ma tylko problemy z włączeniem mi box a  oreo 8.0 wersja bodajże 2389  nawet netflix 5.1 śmiga zestaw Yamaha MusicCast RX-A880 A

 

Posted
2 godziny temu, KalMar87 napisał:

lada dzień dostanę swojego box'a mi s z android 8.1 czy powinienem myśleć na zmianą routera ?? bo obecnie mam  Thomson TWG-870

Jak dostaniesz to przetestujesz. I ewentualnie bedziesz myslal nad wymiana. 

Posted

Robiłeś jakieś aktualizacje po drodze? Jeżeli tak, spróbuj przywrócić box do ustawienień fabrycznych. Jeżeli to nie da rezultatu wróć do build 2167. Opis jest na forum. Robiłem to kilkakrotnie bez problemu, nie mniej jednak robisz na własną odpowiedzialność. Zawsze możesz oddać do Biedronki, gdyby się coś stało...

  • Like 1
Posted

Ustawienia fabryczne nic nie dały.

Jutro wymię na inny.

Przed zakupem pożyczyłem od kumpla, który kupił dwa tygodnie wcześniej i śmigał elegancko. Tylko mój ma fochy. ;-(

Dlatego się zdecydowałem, a tu lipa.

Posted

Mam już nowy router. Nie mam już problemów z Internetem. Netflix działa bez problemów ale mam problem z Hbo go. Wcześniej ciągle się zawieszało, teraz działa już płynnie ale jak chce uruchomić jakiś film to wyskakuje błąd 5.1 Wiecie jak sobie z tym poradzić?

Posted

Dam znać jutro. Kumpel, co mi kupował, bo u mnie nie ma, zrobi wymianę.

Dał też info, że ma tą samą wersję 2396 z 5.01, tego co miałem w domu, więc jest nadzieja, że mój ma wadę i może nowy będzie ok.

 

Posted

U mnie pod kompilacja wyświetla się:

OPM1.171019.011.430

We wcześniejszych wpisach w tym wątku mowa jest o build oznaczanych 2396, 2470.

Jakoś nijak się ma to do tego, co wyświetla się u mnie... 

Posted (edited)
1 godzinę temu, skrot napisał:

U mnie pod kompilacja wyświetla się:

OPM1.171019.011.430 

Ty masz MiBox S z Android 8.1 Build OPM1.171019.011.430 (Patch 5-OCT2018) a przedmiotem rozmowy jest MiBox 4K. Co nie zmienia faktu, że ten box ma te same problemy co MiBox 4K. Natomiast nie jestem w temacie build'ów do tego boxa z racji tego, że nie posiadam.

15 godzin temu, hudykot napisał:

Dam znać jutro. Kumpel, co mi kupował, bo u mnie nie ma, zrobi wymianę.

Dał też info, że ma tą samą wersję 2396 z 5.01, tego co miałem w domu, więc jest nadzieja, że mój ma wadę i może nowy będzie ok.

 

Kumpel pracuje w Biedrze?

Edited by kapciu75
Posted
57 minut temu, kapciu75 napisał:

Kumpel pracuje w Biedrze?

Nie, ale u mnie w miasteczku już nie ma mi boxa. Kumpel mieszka 30 km ode mnie. Dostanę w pracy.

Posted

Naprawdę? Powiedz, w której Biodronce są jeszcze MiBox. Ostatnio widziałem je tam w lipcu 2018. Daj znać czy oddają kasę przy zwrocie. Masz jakiś dobry układ. Myślę, że wymiana nic nie zmieni w Twojej sytuacji.

Posted

Mi box chodzi bez problemu. Zaktualizował się sam. Wszystko ok. Biedronki na oczy nie widziałem, bo to 30 km ode mnie. Gubin, lubuskie. W sprawie zwrotu, to chyba najlepiej kontaktować się z dystrybutorem.

Posted

Został kupiony tydzień temu w Biedronce, w Gubinie. I w tej samej biedrze wymieniony.

A co do kontaktu z dystrybutorem, to w przypadku, gdy ktoś kupił parę miesięcy temu, a jego biedronka nie posiada już mi boxów. Nie wiem, czy coś się da ugrać, ale nie zaszkodzi spróbować.

Posted

Jak w Mi Boxie, najlepiej Kodi ustawić dźwięk w filmach tak żeby głos ludzi był wyraźniejszy?

Głos ludzi muszę podgłaśniać a jak nagle leci muzyka albo ktoś trzaśnie drzwiami to o dużo muszę zjechać z dźwiękiem w dół.

Posted

mialem ten sam problem, pomoglo zainstalowanie bety kodi czyli 18.0 Leia, w opcjach dzwieku jest "Downmix: Center Mix Level", u mnie suwak ustawiony jest na ~12, gdy reszta jest na 0

  • Thanks 1
Posted (edited)

 

Pojawiła się kolejna, 5 już beta - build 2477. Fix accidental issue that cannot be woken up. 

Stan aktualizacji zabezpieczeń - 5 grudnia 2018

IMG_0242.thumb.jpg.8e3bb1c518d418c08cf744105674e635.jpg

Edited by rbbxx
  • Like 1
Posted

U mnie po tej aktualizacji (beta5 2477) box po 10h nie chciał wstać (nie ważne jak długo wciskałem klawisze). Wczesniejsza beta (ta od automatycznego przełączania odświeżania) działała dużo lepiej - pare wciśnięć i box uruchomiony. 

Posted

Hej,

Pisałem stronę wcześniej o zacinaniu się Boxa 4S z Oreo, jest już ok, przede wszytkim na starym ruouterze musiałem go położyć obok BOXa żeby się nie wieszał internet, BT się rozłączało jak używałem jednocześnie głośnika i pilota (pilot musiałem co jakiś czas stroić). Przypadkow trochę zwiększyłem sobie internet na przełomie roku z 15Mb na 30Mb do tego kupiłem nowy router TP Link 50S(jeden z najtańszych dwuzakresowych). Boxa ustawiłem na 5GHz i już router nie musi leżeć obok BOXa, jest schowany w mojej domowej "serwerowni" . Podsumowując niestety BOX wymaga na prawdę mocnego sygnału WiFi żeby działał, jak się mieszka w bloku to przy okazji 5GHz ma jednak mniejsze zakłócenia.

 

Posted (edited)

Hej. Czy moglibyście sprawdzić czy też macie problem z odtwarzaniem Spotify przez chromecast z telefonu na mibox s? U mnie wygląda to tak, że nie włącza utworu, którego chciałem, tylko włącza następny po czym wywala Spotify z komunikatem "błąd połączenia". Spotify włączone bezposrednio na mibox czy też przez Spotify connect działa prawidłowo. Wyczyściłem też dane aplikacji Spotify na telefonie i mibox czy też aplikacji systemowej chromecast i nic to nie dało..

Edited by Darkman89
Posted

 

 

 

 

 

 

 

W jaki sposób można wymusić pracę boxa w 5Ghz ja u siebie nie znalazłem takiej opcji?

 

Łączysz się z Wi-Fi 5GHz. Ale zapewne nie masz takiej w routerze.

 

Posted

cześć, możecie mi powiedzieć jak to jest możliwe że Wy widzicie kolejne aktualizacje a ja nie? aktualnie mam wersję 2396 i jak wejdę w sprawdź aktualizacje to otrzymuje komunikat że brak aktualizacji, a Wy tutaj piszecie o styczniowych aktualizacjach 2470 czy też beta 2477? Co mogę zrobić aby też pobrać te aktualizacje? mam problem z działaniem pilota i muszę wyciągać kabel zasilania... żenada 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...