Skocz do zawartości

Android Oreo


ghost12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakupiłem mi boxa w sklepie polskim lecz nie mam aktualizacji do androida 8.0 czy ktoś wie jak to zmienić


Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka


Aktualizacja została wstrzymana z powodu dużej ilości błędów.

Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Morvi napisał:

Aktualizacja została wstrzymana z powodu dużej ilości błędów. 

Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
 

He, to czy z powodu tych błędów, nie powinni dać możliwości downgradu?? To nie powinno stanowić problemu, a ludzie by się mniej (delikatnie mówiąc) denerwowali.

Najlepiej dać możliwość downgradu, a potem spokojnie, bez pośpiechu pracować nad stabilnym i sprawnym Android 8 lub 8.1. A tak  to dziś większość użytkowników ma kiche i pluje sobie w brodę, że zrobili aktualizację...

Edytowane przez Dawideo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę sobie poradzić z tym gównem, kilka dni temu jeszcze chodził jako tako, a teraz mimo, że box jest połączony z wifi nic nie działa. Build 2303, można próbować różnych rzeczy czy to inna sieć, zmiany w ustawieniach wifi czy boxa, soft czy hard resety, wipy i k**wa dalej nic. Dość mam tego chińskiego bubla j**anego. Co mam zrobić żeby zaczęło to jakoś działać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś pomoże bo ja już nie wiem. Mam cały czas problem z wifi, łączy się, ale w ogóle internet nie działa, nic kompletnie się nie ładuje. Co ważne to udostępniłem sobie internet z telefonu i na nim śmiga bez problemu, więc problem prawdopodobnie leży po stronie wifi, z tym, że nie wiem kompletnie gdzie. Próbowałem innego routera, box stoi obok routera, zmieniałem ustawienia sieci, kanały itd. Łączyłem się przez DHCP i ustawiałem wszystko statycznie w boxie, do tego próbowałem na buildzie 2179, 2303 i wszędzie to samo. Dodam też, że nie korzystałem z boxa ponad miesiąc i ostatnio jak go używałem to normalnie działało, co prawda zrywało wifi co jakiś czas, ale jednak działało. Teraz natomiast nie działa nic... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.10.2018 o 13:23, frugo napisał:

Może ktoś pomoże bo ja już nie wiem. Mam cały czas problem z wifi, łączy się, ale w ogóle internet nie działa, nic kompletnie się nie ładuje. Co ważne to udostępniłem sobie 

Spróbuj przenieść box parę metrów od routera. On nie lubi stać za blisko. Może to pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, miki73 napisał:

Skoro napisałeś że testowałeś router koło boxa wieć masz dostęp do kabla Ethernet to kup najtańszą jakąś przejściówkę Ethernet-USB i naprawdę będziesz miał spokój. 

 

11 godzin temu, huball napisał:

Spróbuj przenieść box parę metrów od routera. On nie lubi stać za blisko. Może to pomoże.

Napisałem tak, żeby było jasne, że sprawdzałem też z bliska żeby było wiadomo, że to nie kwestia zasięgu bo docelowo chcę używać boxa w innym pokoju niż stoi router. Także ethernet odpada, tak samo jak kwestia zasięgu, bo moje wifi nie działa wszędzie. A skoro hotspot z telefonu działa to... sam nie wiem...

Edytowane przez frugo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, damiano78 napisał:

Telefon może stawiać hotspot w 5 GHz a router może być w 2,4 GHz.
Jest lepiej o niebo w 5 GHz.

Na mi6 mogę wybrać 2,4 czy 5 i na obu działa.

1 godzinę temu, kapciu75 napisał:

Kolega ma rację. Spróbuj ustawić WiFi routera poniżej 10 kanału i spróbuj ponownie.

O kanałach też znalazłem info, żeby dać poniżej 10 i też się nimi bawiłem na obu routerach, niestety to też nic nie dało.

Edytowane przez frugo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kapciu75 napisał:

A inne urządzenia nie mają problemu z odbiorem WiFi z routera? Może jest coś nie tak z routerem. Sprawdź ustawienia routera. DHCP, blokowane urządzenia, konflikty adresów IP.

Próbowałem w boxie ustawić na sztywno i DHCP, nic. Rezerwowałem IP w DHCP dla boxa i wtedy też nic. Wifi normalnie na laptopie i telefonie działa, konflikt IP też odpada bo zwracałem na to uwagę. Naprawdę mam wrażenie że wszystko sprawdzałem i nic nie pomaga. To jest chore...

Może spróbuję jutro do fabrycznych ustawień router przywrócić. Zobaczymy co wtedy.

Edytowane przez frugo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...