souacz Posted December 27, 2018 Posted December 27, 2018 1 godzinę temu, benekwroc napisał: 170623.013/2167 To jest Oreo: https://en.miui.com/thread-3825469-1-1.html
Aizen503 Posted December 28, 2018 Posted December 28, 2018 Coś wiadomo co z tą aktualizacja? Bo u mnie urządzenie nadaje się do kosza.... I
Dominikpk Posted December 29, 2018 Posted December 29, 2018 (edited) Cześć, to mój pierwszy post. Od wczoraj jestem "szczęśliwym posiadaczem" Mi BOX S, wersja oprogramowania 8.1.0 i jak czytam forum to widzę, że ja mam sumę wszystkich przypadłości, tzn: - po podłączeniu głośnika BT kończy się dzień dziecka (tak jeszcze teraz testuję i ewidentnie jak podłącze BT ścina mi WiFi, ale niestety bywają takie momenty, że ścina WiFi a BT nie jest uruchomiony) - zrywa mi połączenie WiFi (zarówno z routera jak i testowo z telefonu LTE, już myślałem o wymianie routera na 5G ale są użytkownicy, którym to nie pomogło, mieszkam w bloku, gdzie jestem otoczony sieciami WiFi może to ma znaczenie jednak) - generalnie po dłuższym postoju walczę z urządzeniem powiedzmy z godzinę, a potem jak się już "zagrzeje" idzie (jakieś czary, bo przecież nie jest to urządzenie lampowe, to mnie najbardziej zaskakuje, z racji testowania potrafię kombinować kilkadziesiąt minut żeby się połączył np. z Youtube i jak już zaskoczy to pięknie chodzi ściąga filmy 4K i ładnie odtwarza (pczywiście tv obsługuje FullHD)). Nie mam zielonego pojęcia co zrobić, bo przecież urządzenie nowe i nic nie w nim nie grzebałem (raz przywróciłem ustawienia fabryczne i nic nie pomogło). Tak na szybko się zastanawiam, czy nie kupić routera/adaptera USB z gniazdem RJ - 45, nie wiem czy to pomoże i generalnie czy da się to zainstalować? Albo kupić 5G, przyda się na przyszłość? Gniazdo USB nie jest mi potrzebne, ja chcę tylko spokojnie oglądać YouTube, Player itp. bez żadnych udziwnień. Edited December 29, 2018 by Dominikpk
juzosek Posted December 29, 2018 Posted December 29, 2018 Też jestem nowym uzytkownikiemi mi box s od 5 dni, i u mnie wifi działa poprawnie, router to FUNBOX 3.0 z Orange, tak samo nie zaobserwowałem u siebie żadnych problemów opisanych w postach wyżej, czyżby z niewiadomych przyczyn problemy występowały losowo ?
Dominikpk Posted December 29, 2018 Posted December 29, 2018 (edited) Dla świętego spokoju, bo mam taką możliwość położyłem router na tej samej półce co Mi Boxa, zobaczymy głośnik BT podpinam w celu testowania czy zerwie czy nie. Planuję jednak zakup routera 2,4 i 5GHz, bo od stycznia mam mieć internet 30Mb/s, więc może warto z racji mieszkania w bloku przerzucić się na 5Ghz (będzie mniej zakłóceń). Robiąc test prędkości internetu pierwsza lepsza aplikacja analiti podaje mi, że jakość sygnału mam słabą i że sugerują mi przejście na 5GHz lub przesunięcie bliżej routera (bliżej się już nie da, no chyba, że ja w BOXie mam antenę uszkodzoną?? pojawia się czasami komunikat brak połączenia z WiFi na powiedzmy 2s i film dalej idzie, a router 30cm od BOXa ), być może wynik ten jest trochę zakłamany ponieważ ja mam strasznie słaba prędkość wysyłania do 1Mb/s i stąd może taki wynik tego testu. Przestawiłem też te funkcje w Boxie, które automatycznie działają z TV (chyba to się nazywa HDMI CEC) ni jak to moim zdaniem współgra, ale ktoś gdzieś napisał, że wszytko ma być na ON, to jest, przynajmniej nie muszę ręcznie przerzucać na HDMI (polecam). BOXa mam uruchomionego już chyba przynajmniej 3 godziny i jaki pisałem wcześniej, że jak się zagrzeje to działa, pojawia się czasami tylko komunikat "brak połączenia z WiFi". W sumie to mi brakuje trochę instrukcji obsługi, tzn. google pokazuje prawie wszytko, więc pojedynczo znajduję, ale np. nie wiem do czego służy przycisk LIVE, albo czy np. można przeprogramować przyciski, ja bym chętnie NETFLIXA zamienił na YT. Edited December 29, 2018 by Dominikpk
Mirrr Posted December 29, 2018 Posted December 29, 2018 (edited) Tutaj jest temat oreo odnosnie mi box 4k(3). Pzdr. Edited December 29, 2018 by Mirrr
kuba929 Posted December 29, 2018 Posted December 29, 2018 (edited) Hej, mam problem z xiaomi mi box s. Mianowicie na netflixie nie mam opcji 4k ani hdr (tak jak zawsze pokazuje przy co niektórych filmach - wszystko wyświetla jako HD). Telewizor to Panasonic tx-ex700e. 4k na xiaomi włączone (4k2k-60hz, próbowałem również 1080p-60Hz), w ustawieniach tv ustawienia hdmi również włączone na hdr. SDR to HDR wyłączone, HDR to SDR - Auto. Odinstalowanie aktualizacji i wyczyszczenie danych z aplikacji netflix nie pomaga. Edited December 29, 2018 by kuba929
souacz Posted December 29, 2018 Posted December 29, 2018 (edited) @kuba929 A masz HDCP 2.2 w tv? To może być też kwestia kabla HDMI. Edited December 29, 2018 by souacz
kapciu75 Posted December 29, 2018 Posted December 29, 2018 Co do Wi-Fi na MiBox S czy MiBox 3 (4K), drodzy użytkownicy zwróćcie uwagę, że problem jest związany z grupą routerów. Broadcom dostarczył wadliwe sterowniki Google'owi, a ten z kolei umieścił je w Androidzie Oreo. Wasze testy czy też ciągle narzekanie nic nie zmienią. Należałoby oddać wszystkie box'y w ramach reklamacji z powrotem do sprzedawców bądź czekać na Android Pie, który te sterowniki może będzie miał naprawione. Pytanie czy otrzymamy Android Pie. Ten nowy MiBox z pewnością, pytanie czy "stary" także (ma taki sam hardware).
kuba929 Posted December 29, 2018 Posted December 29, 2018 (edited) Dnia 29.12.2018 o 18:58, souacz napisał: @kuba929 A masz HDCP 2.2 w tv? To może być też kwestia kabla HDMI. Tak, mam na trzy porty, wina kabla to nie może być, bo wcześniej było wszystko ok, zwyczajnie musiałem coś pozmieniać. Aktualnie na netflixie sprawa wygląda tak, ze 4k juz pokazuje, ale jak hdr'a nie bylo tak nie ma. UPDATE po wyłączeniu boxa z zasilania i włączeniu jeszcze raz wszystko wróciło do normy - hdr juz pojawił się w opcjach niektórych produkcji netflixa. Dodatkowo pojawił się problem samoistnego wracania do menu glownego przy ogłądaniu fimów na netflix, czasami raz na 25 minut, czasami raz na 10, dziwne, jednak po wyłączniu z zasilania problem również przestał występować. Mam nadzieje, że więcej problemów nie bedzie Edited December 30, 2018 by kuba929
Dominikpk Posted December 30, 2018 Posted December 30, 2018 14 godzin temu, kapciu75 napisał: Co do Wi-Fi na MiBox S czy MiBox 3 (4K), drodzy użytkownicy zwróćcie uwagę, że problem jest związany z grupą routerów. Broadcom dostarczył wadliwe sterowniki Google'owi, a ten z kolei umieścił je w Androidzie Oreo. Wasze testy czy też ciągle narzekanie nic nie zmienią. Należałoby oddać wszystkie box'y w ramach reklamacji z powrotem do sprzedawców bądź czekać na Android Pie, który te sterowniki może będzie miał naprawione. Pytanie czy otrzymamy Android Pie. Ten nowy MiBox z pewnością, pytanie czy "stary" także (ma taki sam hardware). No to nie wiem czy się cieszyć, że coś zostanie poprawione, czy oddać go w ramach gwarancji i czekać na nowego? Z jednej strony jak czytam opinie to setki, tysiące osób nie ma z tym problemu, bo przecież generalnie urządzenie ma bardzo dobre opinie i jest popularne chyba na całym Świecie. Z drugiej strony jest też grupa ludzi może mniejsza, która ma ogromny problem ze zrywaniem sieci, łącznością, kolidowaniem sieci z siecią Bluetooth. Mojego posta zacząłem tutaj, ponieważ moje urządzenie jest już w standardzie na Androidzie Oreo, a jak już zdążyłem zauważyć, większość problemów idzie w parze z tym oprogramowanie, niezależnie jakie kto ma urządzenie.
kapciu75 Posted December 30, 2018 Posted December 30, 2018 Ja kupiłem swojego MiBox'a w Biedronce w lipcu i ciągle zastanawiam się nad oddaniem go. Wszystkie pudełka na Androidzie mają jakieś wady. Nowy MiBox S z tego co czytam nie jest lepszy niż poprzedni. Ma te same przypadłości. W końcu jest także oparty na Oreo. Wszyscy czekamy na kolejne poprawki, a każda kolejna jak to z poprawkami, coś naprawia, coś psuje. Mam pewne obawy, że w pewnym momencie pozostanę z niestabilnym pudełkiem bez wsparcia.
bartek07 Posted December 30, 2018 Posted December 30, 2018 Jak rozwiązaliście problem z wygaszaczem ekranu i braku możliwości użycia pilota?
raideri Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Dnia 29.12.2018 o 21:00, kapciu75 napisał: Co do Wi-Fi na MiBox S czy MiBox 3 (4K), drodzy użytkownicy zwróćcie uwagę, że problem jest związany z grupą routerów. Broadcom dostarczył wadliwe sterowniki Google'owi, a ten z kolei umieścił je w Androidzie Oreo. Wasze testy czy też ciągle narzekanie nic nie zmienią. Akurat chyba nie. W moim przypadku rutery (2) na broadcomie działały w miarę,nie twierdzę,że idealnie,ale w miarę ok. Natomiast na media teku kaszana totalna. Ogólnie to jest loteria z ruterami.
souacz Posted January 1, 2019 Posted January 1, 2019 Dnia 30.12.2018 o 13:03, kapciu75 napisał: Nowy MiBox S z tego co czytam nie jest lepszy niż poprzedni. Jest gorszy, obcięli obsługę DTS-HD i Dolby-HD
zc36804 Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 Dnia 31.12.2018 o 12:24, raideri napisał: Akurat chyba nie. W moim przypadku rutery (2) na broadcomie działały w miarę,nie twierdzę,że idealnie,ale w miarę ok. Natomiast na media teku kaszana totalna. Ogólnie to jest loteria z ruterami. Ja mam router Netgear R6220 (z tego co piszą jest na Mediatek) jest podpięty do niego dysk sieciowy i wszystko chodzi bez problemu
kapciu75 Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 Czyli już po naszych postach widać, że zasadą pracy MiBox jest brak zasady. Każdy obalił teorię poprzednika.
kuba929 Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 jest opcja, żeby z przycisku "LIVE" na pilocie od mi boxa przerzucało nas na telewizję satelitarną w tv? Tak jakby przycisk dzialal jako zmiana źródła, czy trzeba sięgać po drugi pilot od telewizora? TV Panasonic tx50ex700e
Szakal_86 Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 U mnie po wyłączeniu boxa automatycznie przełącza się na źródło wcześniej oglądane.
raideri Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 8 godzin temu, kapciu75 napisał: Czyli już po naszych postach widać, że zasadą pracy MiBox jest brak zasady. Każdy obalił teorię poprzednika. Dokładnie,nie ma reguły ,loteria.
kuba929 Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 12 minut temu, Szakal_86 napisał: U mnie po wyłączeniu boxa automatycznie przełącza się na źródło wcześniej oglądane. Tylko wtedy rezygnacja z opcji wyłączenia tv z pilota mi box?
akslow Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 12 godzin temu, zc36804 napisał: Ja mam router Netgear R6220 (z tego co piszą jest na Mediatek) jest podpięty do niego dysk sieciowy i wszystko chodzi bez problemu u mnie też na R3P (5GHz)
Szakal_86 Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 Tylko wtedy rezygnacja z opcji wyłączenia tv z pilota mi box? No tak. Ale mi to osobiście nie przeszkadza. Jak chce wyłączyć tv to wyłączam pilotem tv i wtedy box też się wyłącza. Jeżeli wyłączę pilotem boxa to wracam do poprzedniego źródła.
piciuok Posted January 5, 2019 Posted January 5, 2019 (edited) U mnie jak Box nie chce wystartować po wyłączeniu, pomaga za każdym razem kliknięcie na pilocie power i momentalnie po tym kliknięciu, kliknięcie strzałką w dół. Zawsze po tym zabiegu wybudza się Oglądam na nim IPTV na Kodi, wszystko śmiga miód malina. Przy aktualizacji do 8.0 zwiesiło mi się po chwili, więc box z gniazdka i jeszcze raz, poszło bez problemu - nie robiłem przy tym factory reset. Mam wpiętego jacka z wyjściem na wzmacniacz - czy ma ktoś też tak, że jak odpala box'a to chwilowo na parę sekund głośność jest x2, a potem wraca do normy? Już nie jeden raz chyba zwał przeżyłem. Edited January 5, 2019 by piciuok
kapciu75 Posted January 5, 2019 Posted January 5, 2019 Mówimy o MiBox S? Bo o ile pamiętam MiBox 4K nie miał aktualizacji do 8.1.
piciuok Posted January 5, 2019 Posted January 5, 2019 Już poprawiłem, dzięki Oczywiście mowa o MiBox 3 4k
kapciu75 Posted January 5, 2019 Posted January 5, 2019 Ja wszystkim obecnie, którzy mają problemy z MiBox polecam build 2167. Stabilny. Nie ma problemów z siecią. MiBox wybudza się po dłuższym okresie w stanie czuwania.
digimen Posted January 6, 2019 Posted January 6, 2019 Dnia 29.12.2018 o 21:00, kapciu75 napisał: Co do Wi-Fi na MiBox S czy MiBox 3 (4K), drodzy użytkownicy zwróćcie uwagę, że problem jest związany z grupą routerów. Broadcom dostarczył wadliwe sterowniki Google'owi, a ten z kolei umieścił je w Androidzie Oreo... Nie do końca jest to prawdą! U mnie Mi Box 4K na każdej kolejnej kompilacji Oreo działał z routerem Asus RT-N12 D1 (chipset Broadcom) bezbłędnie. Podobnie było z routerem Funbox od Orange, który najprawdopodobniej jest także na Broadcom-ie. W sieci nie brakuje opinii, które raportują prawidłową współpracę MI Box 4K także z innymi modelami routerów opartych na chipsecie Broadcom-a. Podobna loteria występuje w przypadku innych dolegliwości Mi Box-a 4K. Moim zdaniem problem może być gdzie indziej. Xiaomi w przypadku części produktów zleca ich produkcję podwykonawcom, a przy tym bardzo często te same modele wybranych produktów mają wiele wersji sprzętowych. Z punku widzenia użytkownika nie zmienia się ogólna specyfikacja techniczna produktu, jednak dla programistów nie jest to obojętne. Po prostu trudniej jest napisać a potem przetestować stabilność jednej wersji oprogramowania dla różnych wersji sprzętowych.
kapciu75 Posted January 6, 2019 Posted January 6, 2019 Tu się muszę z Tobą w pełni zgodzić, gdyż z wielu postów na forach, ale także z naszych relacji wynika, że MiBox potrafi się różnie zachowywać przy tej samej konfiguracji. Chociaż pomocne byłoby gdyby każdy z nas podawał opisując swój problem symbol i nazwę routera i TV. Ja obcenie na buildzie 2176 nie doświadczam żadnych problemów z MiBox'em chociaż po części wpływ na to może mieć także mysz, która została podłączona do obsługi aplikacji Android na platformie Android TV (nie mam problemów z wybudzaniem).
Radasss Posted January 6, 2019 Posted January 6, 2019 Ja mam wersję 2396. Wszystko śmiga bez problemu poza Netflix z dźwiękiem 5.1 - co kilka/kilkanaście minut dźwięk na ułamek sekundy przerywa. Przy stereo audio jest OK. Ale taki sam problem był na Androidzie 6.0.Wybudzanie bez problemu poprzez pilota na podczerwień Logitech Harmony. Podłączenie: MiBox -> amplituner Yamaha RX-V471 -> TV Panasonic Plasma 42" TH-42PY8P Pozdr.
rbbxx Posted January 6, 2019 Posted January 6, 2019 Na szczęście dla tych, którym coś nie działa, Xiaomi cały czas ciężko pracuje nad softem. Przedwczoraj pokazała mi się 4 beta, build 2470. 1
Radasss Posted January 6, 2019 Posted January 6, 2019 Automatyczna zmiana częstotliwości. Testowa poprawka tylko dla Kodi i Plex :(. A gdzie Netflix, YouTube?
hudykot Posted January 6, 2019 Posted January 6, 2019 Mam boxa od 2 dni i testuję na Netflix i YouTube. Co jakiś czas - 5,10,20 minut - zawiesza się. Ekran stoi, a dźwięk tylko tyrkocze. Pomaga wtyczka. Reset ustawień nic nie daje. Jakiś pomysły? ;-(
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now