Radasss Posted December 2, 2018 Share Posted December 2, 2018 Reakcja box'a na aktualizacje cechuje się całkowitą losowością. Jedne działają OK, inne tną, a jeszcze inne mają problem z siecią czy wybudzaniem. Wygląda to tak, że Xiaomi składało box'a z różnych podzespołów, przez to w zależności od specyfikacji mamy losowe działanie. Jeżeli tak jest rzeczywiście to świadczy to źle o tej firmie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel_wst Posted December 2, 2018 Share Posted December 2, 2018 pytranie do WAS. czy to że mój router obsługuje max standard 802.11g może mieć wpływ na współprace z mi boxem... dodam ze po aktualizacji praktycznie nie łaczy się z wifi...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radasss Posted December 2, 2018 Share Posted December 2, 2018 Jak działało na Android 6, to powinno na 8. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel_wst Posted December 2, 2018 Share Posted December 2, 2018 no właśnie działał na 6 a teraz nie..... ale wpadł mi do głowy pomysł i podłączyłem pod hot spot w telefonie lenovo p2 i box śmiga az miło... czy to już pewne ze mo router tp link, któryma jakies 10 lat jest do wymiany??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radasss Posted December 2, 2018 Share Posted December 2, 2018 Jeżeli jeszcze tak nie masz to dla box'a ustaw w routerze na sztywno IP po MAC adresie. Może coś pomoże. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
k0j0t Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 18 godzin temu, luciopucio napisał: A u mnie strasznie zwolnił po aktualizacji i przycina dźwięk VOD TvP, youtoube, KODI. Wejdz w ustawienia dzwieku - tryb AUTO zmien na PCM. Nie bedziesz mial 5.1, ale przy ustawieniach PCM nie tnie. Sprawdzone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czeski_film Posted December 6, 2018 Share Posted December 6, 2018 ...tak czytam i czytam, i mam pytanie - da się jakoś wrócić do poprzedniej wersji systemu? Ta mnie strasznie irytuje. U mnie problemy sa takie: 1. po wyłączeniu i ponownym włączeniu (np. po nocy), nagle zawiesza się obraz i tnie dźwięk (youtube) - i choć mogę wrócić do strony głównej i ustawień, to po ponownym wejściu w YT, nadal zwiecha. 2. kiedyś po wyłączeniu telewizora, mibox wyłączał się automatycznie - teraz działa sobie nadal... jest to o tyle denerwujące, gdy np. ustawiam telewizor, żeby sam się wyłączał... zasypiam, budzę się, włączam tv, a tu się okazuje, że podczas nocy box przewertował sobie cały internet. 3. dawniej (choć nie zawsze - co też dziwne) - mogłem obsługiwać boxa pilotem od tv (choćby po to, żeby wcisnąć pauzę) - teraz nie da rady. Byłby ktoś w stanie pomóc? A za możliwość powrotu do starego systemu to normalnie chętnie zapłacę nawet Link to comment Share on other sites More sharing options...
edass Posted December 6, 2018 Share Posted December 6, 2018 Cześć Odpowiem na 2 i 3 - oba dotyczą funkcji CEC. Sprawdź ustawienia w boxie i TV. Opcje typu HDMI CEC itp. powinny być włączone. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czeski_film Posted December 6, 2018 Share Posted December 6, 2018 Dzięki piękne, rzeczywiście teraz działa - jak się okazało, wcześniej miałem wyłączoną tę funkcję. Wystarczyło z poziomu ekranu głównego wejść w ustawienia (prawy górny róg ekranu), zjechać do ustawień Google, kliknąć w HDMI CEC i zaznaczyć co trzeba: dla pewności zaznaczyłem wszystkie opcje, czyli: CEC Switch, One key play i One play power off (choć tak naprawdę nie do końca wiem, co one dają) ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
edass Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 U mnie na razie Oreo daje radę i nie zaobserwowałem problemów z wyburzaniem przy pomocy pilota na podczerwień - Logitech harmony. Teraz pytanie : Mibox podpięty do amplitunera - czy jest możliwość aby robił za odtwarzacz MP3 albo radia internetowego ale tak aby obsługiwać go bez TV ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radasss Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 Dnia 6.12.2018 o 08:53, Czeski_film napisał: ...tak czytam i czytam, i mam pytanie - da się jakoś wrócić do poprzedniej wersji systemu? Ta mnie strasznie irytuje. Nie da się. Link to comment Share on other sites More sharing options...
artpaw Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 dobry wieczór przede wszystkim dziś podkusiło mnie zrobić aktualizację na moim boxie i zaraz po tym reset i zonk bo po ponownym uruchomieniu nie idzie nic zrobić a mianowicie z różną częstotliwości resetuje się obraz . Znika na chwile obraz i pojawia się ponownie ktoś coś pomoże w tym temacie bo obawiam się że padł z jakiegoś powodu box Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapciu75 Posted December 8, 2018 Share Posted December 8, 2018 Napisz coś więcej. Jaki build? Nie bardzo rozumiem Twój opis. Postaraj się opisać swój problem bardziej precyzyjnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
artpaw Posted December 8, 2018 Share Posted December 8, 2018 ok już piszę . Mi Box 4k wersja android 8.0.0 wesja jądra 4.9.54 kompilacja OPR6.170623.013.2396 nie ma to znaczenia czy akurat coś przeglądam czy nic nie robię co jakiś czas zanika mi obraz na około 4-7 sek w tym czasie na telewizorze czarne tło jak bym odpiął boxa i brak sygnału . Co któryś raz przed takim resetem na ułamek sekundy pojawia się jakby zielone tło obrazu Link to comment Share on other sites More sharing options...
zuku1786 Posted December 8, 2018 Share Posted December 8, 2018 Wygląda na problemy z przesyłem sygnału. Jeśli masz możliwość to sprawdź inny kabel HDMI, inne wyjście w tv lub całkiem inny tvWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
artpaw Posted December 8, 2018 Share Posted December 8, 2018 (edited) kabel hdmi był podpięty już inny i gniazdo też inne sprawdzone . Przed resetem działało prawidłowo https://youtu.be/BFlgoupT0HY Edited December 8, 2018 by artpaw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirrr Posted December 9, 2018 Share Posted December 9, 2018 (edited) U mnie to samo, obraz na chwilke zmienial sie w zielone tlo. Potem inwersja kolorow w zielono-purpurowe. Pomagalo wyjecie kabla hdmi i wlozenie lub zmiana barw w ustawieniach mi box. Po 20 min problem wracal i tak bez konca. Wiec wydajemi sie ze cos sie popsulo po tym update w obszarze wsparcia hdmi. Pomoglo puszczenie sygnalu przez amplituner. Ale to nie jest rozwiazanie. Edited December 9, 2018 by Mirrr Zmiana tresci Link to comment Share on other sites More sharing options...
artpaw Posted December 9, 2018 Share Posted December 9, 2018 2 godziny temu, Mirrr napisał: Wiec wydajemi sie ze cos sie popsulo po tym update w obszarze wsparcia hdmi tu się z tobą zgodzę że na pewno coś update popsuł . Miałem podłączone na nowym hdmi pod amplituner i działało przed aktualizacją po już nie . Podłączyłem bezpośrednio oryginalnym kablem pod telewizor i ok 30 min wszystko było ok ( bo tyle miałem czasu ) Na nowym kabelku problem powraca . Konfiguracja końcowa to oryginalny kabel -amlituner-TV wczoraj działało a dziś zaczynam testować dalej Ps wychodzi że jednak kabel jest winowajcą i z jakiegoś powodu po aktualizacji przestał współpracować . Mirrr a w czasie twojej usterki zobacz jak zachowuje się dioda w box-ie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radasss Posted December 9, 2018 Share Posted December 9, 2018 (edited) Dnia 1.12.2018 o 19:10, Radasss napisał: Broniłem się przed oreo rękami i nogami. Godzinę temu, box sam się zaktualizował Wersja 2396. Będę testował. Po kilku dniach mogę stwierdzić, że box działa nawet lepiej niż na Androidzie 6.0, za wyjątkiem Netflix'a, który działa tak samo Podobnie jak na starym Androidzie są na nim problemy z dźwiękiem 5.1 w DD+. Co kilka czy kilkanaście minut, na ułamek sekundy dźwięk przerywa, a na amplitunerze znika napis DolbyDigital+. Jest to problem szeroko opisany na forach zagranicznych, bez żadnego rozwiązania. Zaleca się zmianę kabla HDMI, podłączenie do innego portu HDMI, przekonfigurowanie box'a i kilka innych opcji. Problem jednak cały czas wraca. Xiaomi o problemie wie od początku, czyli kilka lat i nic z tym nie robi. Co więcej, jak piszą na forach zagranicznych jak ktoś zgłosi do Xiaomi ten błąd (a zgłosiło tysiące) to udają oni, że ta osoba jest pierwszą która to zgłosiła i ten błąd występuje tylko u niego. Edited December 9, 2018 by Radasss Link to comment Share on other sites More sharing options...
edass Posted December 9, 2018 Share Posted December 9, 2018 Cześć Miałem ten sam problem na andku 6.0. Rozwiązanie okazało się proste - zmiana kabelka HDMI na inny . Problem nie powraca od tego czasu . Pozdrawiam 5 godzin temu, Mirrr napisał: U mnie to samo, obraz na chwilke zmienial sie w zielone tlo. Potem inwersja kolorow w zielono-purpurowe. Pomagalo wyjecie kabla hdmi i wlozenie lub zmiana barw w ustawieniach mi box. Po 20 min problem wracal i tak bez konca. Wiec wydajemi sie ze cos sie popsulo po tym update w obszarze wsparcia hdmi. Pomoglo puszczenie sygnalu przez amplituner. Ale to nie jest rozwiazanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maropl Posted December 9, 2018 Share Posted December 9, 2018 Witam, może ktoś miał podobnie...? Na 6.0 Box działał świetnie, po aktualizacji na Oreo którego raczył dokonać sam (najnowsza wersja) działa również dobrze ale kilka godzin, następnego dnia po włączeniu wszystko tnie się niemiłosiernie - wystarczy "uruchom ponownie" lub wtyczka z gniazdka i znowu jest dobrze (jeśli nawet jest wyłączony, to używanie kolejnego dnia również trzeba zacząć od resetu) - jest na to lekarstwo? pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirrr Posted December 9, 2018 Share Posted December 9, 2018 4 godziny temu, edass napisał: Cześć Miałem ten sam problem na andku 6.0. Rozwiązanie okazało się proste - zmiana kabelka HDMI na inny . Problem nie powraca od tego czasu . Pozdrawiam U mnie to nie pomogło. Na 3 różnych kablach sprawdzane. Przed update na dołączonym do mi boxa kablu szło. Przez amplituner idzie po każdym kablu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nołbady Posted December 9, 2018 Share Posted December 9, 2018 5 godzin temu, maropl napisał: Witam, może ktoś miał podobnie...? Na 6.0 Box działał świetnie, po aktualizacji na Oreo którego raczył dokonać sam (najnowsza wersja) działa również dobrze ale kilka godzin, następnego dnia po włączeniu wszystko tnie się niemiłosiernie - wystarczy "uruchom ponownie" lub wtyczka z gniazdka i znowu jest dobrze (jeśli nawet jest wyłączony, to używanie kolejnego dnia również trzeba zacząć od resetu) - jest na to lekarstwo? pozdrawiam Identyczny problem występuje u mnie, ale nie ma na to rady. Może kiedyś to naprawią. Spróbuj wejść w ustawienia, potem w HDMI CEC i tam wszystko daj na ON. Podobno komuś to pomogło, ja jeszcze nie próbowałem. Daj znać, czy poskutkowało. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
k0j0t Posted December 10, 2018 Share Posted December 10, 2018 (edited) Ktoś ma, albo ktoś może się orientuje jak sprawuje sie na MIBox 3 (S) z Oreo 8.1 ? Chodzi mi o przycinanie się dźwięku 5.1 na Netflixie oraz przede wszystkim poprawne działanie AUTO framerate (które nigdy nie działało). Czy opłaca się wymieniać sprzet dla Oreo 8.1 skoro działa tak samo (a moze inaczej ??). Sprzętowo (bebechy) nie różnią się niczym.. Edited December 10, 2018 by k0j0t Link to comment Share on other sites More sharing options...
souacz Posted December 10, 2018 Share Posted December 10, 2018 @k0j0t o tym akurat cisza, na redditcie i w jakiejś recenzji widziałem natomiast narzekanie na problemy z chromecast i pilotem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radasss Posted December 10, 2018 Share Posted December 10, 2018 (edited) 9 godzin temu, k0j0t napisał: Ktoś ma, albo ktoś może się orientuje jak sprawuje sie na MIBox 3 (S) z Oreo 8.1 ? Na zagranicznych forach piszą, że auto frame rate NIE działa na nowym MIBox S. Sprzętowo jest tylko nowy układ BT do obsługi zmienionego pilota. Podobno Oreo 8.1 w stosunku do 8.0 ma dodaną tylko zgodność z Google Treble. Edit. Chyba na zamknietym już forum xiaomi.eu ktoś napisał, że ten box nie będzie nigdy obsługiwał auto frame rate bo procek Amilogic S905 nie wspiera tej funkcjonalności. Edited December 10, 2018 by Radasss Link to comment Share on other sites More sharing options...
souacz Posted December 11, 2018 Share Posted December 11, 2018 (edited) To akurat się zgadza bo miałem przedtem MXQ na s905x i też nie obsługiwał. Główna różnica to pilot ale są z nim problemy, czytałem, że zacina się przy przewijaniu pozycji - np. naciśniesz strzałkę w dół i leci jak głupi nawet po puszczeniu klawisza. Chciałem kupić "S" ale ten problem plus problemy z chromecastem mnie zniechęciły, dla nowszego systemu nie warto bo w w Android TV akurat im nowszy tym gorzej, ile problemów pojawiło się na starszym modelu.... Podobnie było w przypadku NVida Shield TV, też wycofali aktualizację do Oreo po pierwszych wpadkach. Edited December 11, 2018 by souacz Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek07 Posted December 11, 2018 Share Posted December 11, 2018 (edited) Wywale tego miboxa za okno zaraz. 3h temu go restartowałem, włączam obejrzeć mecz na ipli i całe menu się tnie :/ Znowu trzeba wracać do 2179? Edited December 11, 2018 by bartek07 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafek_wrc Posted December 11, 2018 Share Posted December 11, 2018 Mi pomogło załączenie wszystkich opcji w hdmi cec. Przed tem tez mi box ciął tak że sie go nie dało użytkować, teraz działa normalnie, no moze poza wyszukiwaniem głosowym bo tak srednio raz na 20 razy udaje mu się odsłuchać co mówię do pilota Wywale tego miboxa za okno zaraz. 3h temu go restartowałem, włączam obejrzeć mecz na ipli i całe menu się tnie :/ Znowu trzeba wracać do 2179?Wysłane z mojego 1+6 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
souacz Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 (edited) Jakaś aktualizacja sie pojawiła - 2436 (przynajmniej w kanale beta). Niby poprawia połączenie z pilotem i błędy w Netflix. Edited December 12, 2018 by souacz Link to comment Share on other sites More sharing options...
k0j0t Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 Dnia 10.12.2018 o 18:43, Radasss napisał: Na zagranicznych forach piszą, że auto frame rate NIE działa na nowym MIBox S. [......] Chyba na zamknietym już forum xiaomi.eu ktoś napisał, że ten box nie będzie nigdy obsługiwał auto frame rate bo procek Amilogic S905 nie wspiera tej funkcjonalności. Zatem pozostaje znależć jakiś sprzęt z poprawną obsługą NETFLIX, YouTube z 4K i HDR a przy tym poprawną obsługą framerate. Jakieś sugestie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost12 Posted December 12, 2018 Author Share Posted December 12, 2018 Oprócz Mi BOXa mam SHIELDA i akurat auto framerate w serwisach też mi nie działa (nie wiem jak KODI, bo akurat na SHIELDzie nie używam). Więc nie wiem czy coś znajdziesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek07 Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 12 godzin temu, rafek_wrc napisał: Mi pomogło załączenie wszystkich opcji w hdmi cec. Przed tem tez mi box ciął tak że sie go nie dało użytkować, teraz działa normalnie, no moze poza wyszukiwaniem głosowym bo tak srednio raz na 20 razy udaje mu się odsłuchać co mówię do pilota Masz na myśli włączenie wszystkich opcji CEC Switch, One key play i One key power off? Mam je wyłączone ponieważ jak przełączałem z hdmi 1 (mibox) na hdmi 2 (dekoder mediabox upc) to z 5 razy musiałem przełączać bo automatycznie znowu wracało na hdmi 1 :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafek_wrc Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 Tak, wszystkie 3 opcje załączyłem i mi box ożył Masz na myśli włączenie wszystkich opcji CEC Switch, One key play i One key power off? Mam je wyłączone ponieważ jak przełączałem z hdmi 1 (mibox) na hdmi 2 (dekoder mediabox upc) to z 5 razy musiałem przełączać bo automatycznie znowu wracało na hdmi 1 :/Wysłane z mojego 1+6 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
artpaw Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 a mam pytanie czy udało się komuś na mi boxie na kodim nagrać coś na zewnętrzne źródło pendrive czy dysk zewnętrzny ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now