mini21

Użytkownicy
  • Content Count

    243
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About mini21

  • Rank
    Zaawansowany
  • Birthday 09/21/1987

Kontakt z Tobą

  • Website URL
    https://www.facebook.com/mkphotographystyle/

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    Fotografia

Dodatkowe

  • Smartfon
    Xiaomi Mi Max 2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Chciałem prosić jeszcze raz o pomoc. Kupiłem listwę Xiaomi Qingmi Smart Power Strip. Podłączyłem ją, serwer Chiny. Problem w tym że mimo podpiętego urządzenia nie pokazuje się ilość energii jaką zużywa urządzenie. W Mi home mam cały czas 0.00 (przy włączonym opiekaczu do kanapek). Nie wiem czy robię coś nie tak czy problem jest fdzies indziej.
  2. Czyli muszę szukać na Ali? Ok. Czy na coś zwracać uwagę? Jakieś podróbki czy coś?
  3. Mam jeszcze pytanie dotyczące listwy zasilającej Xiaomi WI-FI Power strip. Na jednych recenzjach widzę, że listwa posiada funkcję mierzenia ile zużyto prądu. Oczywiście po podłączeniu do aplikacji Xiaomi Home (Czy Mi Home jak kto woli). Za to w innych materiałach tak jakby tej funkcji nie było. Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak to właściwie jest? Czy to zależy od pochodzenia listwy?
  4. Stawiam że Xiaomi już porzuciło tego Boxa. Ciągle coś było nie tak, jak naprawili jedno to coś innego siadało.
  5. Dziękuję za informację. Potrzebuję zastąpić zaokienny klasyczny termometr czymś co będę mógł postawić w pokoju i pokaże mi temp. na zewnątrz. Znalazłem wprawdzie coś co niby powinno spełniać moje oczekiwania - ale tylko "niby" bo wyświetlacz zbyt kolorowy i informacji za dużo - mi się najbardziej ten INK podoba. https://www.banggood.com/YUIHome-Indoor-Outdoor-Digital-Weather-Station-Temperature-And-Humidity-Display-Atmospheric-Pressure-Weather-Forecast-Alarm-Clock-from-Xiaomi-Youpin-p-1538471.html?p=3118059545047201703D&custlinkid=378128&fbclid=IwAR1CMmc9E5T6MntplVQiUM4FYXpsb8cyKDhWZs4Zwv-xoV7gEt4QbGHzIQc&cur_warehouse=CN
  6. Dzień dobry (czy dobra noc jak kto woli ). Jestem totalnym laikiem więc wybaczcie od razu. Chciałbym zakupić jakiś termometr ZEWNĘTRZNY który wystawię za okno. Czy któryś z tych czujników się do tego nadaje? Czy czujnik Xiaomi Mijia Smart Home Temperature and Humidity Sensor może być używany na zewnątrz? Bo taką dostałem informację od sprzedawcy, ale nie jestem przekonany... Drugie pytanie - czy taki czujnik jak powyżej można "połączyć" z jakimś zegarkiem/termomentrem np.: takim lub takim (lub innym) tak aby pokazywały temperaturę na zewnątrz a nie wewnątrz? Chodzi głównie o zastąpienie tradycyjnego termometru zaokiennego czymś "smart" co będzie stało pod oknem i pokazywało temp. na zewnątrz.
  7. Używaliście może tych foli? Wyglądają bardziej jak "nakładka" na ekran niż zwykła folijka. Niby zakrzywiona... ale może łatwiej się to montuje. Te tanie z Aliexpress mi się notorycznie odklejają - nie wspomnę już o purchlach.
  8. Czy Mi Max 2 został już oficjalnie "zapomniany" i nie będą na niego wychodziły kolejne aktualizacje (Miui 11)? Trochę nie jestem na czasie ale już dawno żadnej nie miałem przez OTA i nie wiem czy jeszcze coś się pojawi czy zaprzestano już wsparcia.
  9. To jeszcze jedna relacja (foto) Relacja z premiery Note 10 i Redmi Note 8T 14.11.2019 Koneser Warszawa https://c.mi.com/thread-2623280-1-0.html A tu wątek z rawem z tegoż telefonu Mi Note 10 - format RAW prosto z aparatu + jpg do porównania https://c.mi.com/thread-2631423-1-0.html
  10. No to powiem Ci że dostałem odpowiedź od serwisu CCS. I jednak - MOŻNA WGRAĆ ROOT I INNY ROM I NIE SPOWODUJE TO UTRATY GWARANCJI (Kilkunasto godziny ban za zwrócenie uwagi moderatorowi że nie ma racji...).
  11. Nie ma sensu gdyż? Może warto byłoby zainteresować się trochę tematem. Oficjalne forum Xiaomi - czy to można traktować za "wiarygodne źródło" według Ciebie? https://c.mi.com/thread-2223237-1-0.html Niestety, Xiaomi Polska NIE RACZY odpowiedzieć na zadane pytanie, bo jestem ciekaw ich oficjalnego zdania. To samo serwis - olewa i nie odpisuje.
  12. hmmm... czyli tylko Indie mają "lajtowo"? No bo tekst na górze to nie wymysł. Xiaomi pozwala na to, tylko serwisy mają to w d...
  13. Troszkę masz stare wiadomości Teraz jest już 12 miesięcy - nie 6. Kwestia jest bardziej taka - jak sprzedawca może się wywinąć od naprawy w przypadku złożenia reklamacji tytułem rękojmi. Nie rozumiem czemu w PL wszyscy jednogłośnie odrzucają roota. To tak jakby traciło się gwarancję za wejście do rejestru windows czy panelu sterowania...
  14. ok, ale weźmy teraz sytuację od drugiej strony... W "rękojmi" nie ma przecież nigdzie powiedziane, że telefonów xiaomi nie możńa rootować. Więc jeśli padnie mi głośnik albo wejście jack - to serwis nie ma podstaw do odrzucenia roszczenia, bo system go nie obchodzi. Czytałem natomiast wypowiedź, że komuś odrzucono reklamację na uszkodzony mikrofon czy głośnik bo miał root. Co to ma za znaczenie? Nie chodzi mi o sytuację, gdy przez root uceglę telefon (choć przecież nie zawsze musi mieć to związek i wtedy przez 12 miesięcy serwis czy raczej sprzedawca musi udowodnić że to moja wina. A co do wypowiedzi Xiaomi - zaraz tu podeślę.. A tu jeszcze poruszono kwestię rękojmi https://www.piana.eu/root/
  15. Odkopie trochę temat. Chciałem kupić Redmi 8 Pro. Zamówiłem nawet we Flash Sale wersję 128 ale coś mnie podkusiło żeby zapytać o root (mimo że Xiaomi oficjalnie informuje że ani wgranie innego romu ani root nie powoduje utraty gwarancji). Odpowiedź była oczywista - root = utrata gwarancji. Pytam czemu, skoro producent na to pozwala. Dostałem odpowiedź że to zarządzenie serwisu. Zapytałem o to kilka sklepów - Mi-home, X-kom, Mi-Store (gdzie go kupiłem)... wszyscy odpisali to samo - root to utrata gwarancji. Jedynie Fostech był najbardziej ludzkich i napisał wprost że to kwestia serwisu i że czasem przymkną na to oko a innym razem od razu odrzucą. Ciekaw jeszcze jestem co zrobi sprzedawca gdy telefon odda się tytuken rękojmi bo wtedy serwis nie ma nic do tego i w pierwszym roku (chyba teraz jest 12 miesięcy) to sprzedawca musi udowodnić że wina jest po stronie użytkownika.