Jump to content

kapciu75

Użytkownicy
  • Posts

    163
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

kapciu75's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

8

Reputation

  1. U mnie i to nie pomogło. Aktualizacja do nowszego build Android rozwiązała problem. Wygląda to tak jakby Netflix zbanował starsze wersje aplikacji.
  2. Update dostałem OTA. Wyjęcie/włożenie baterii z pilota i odłączenie miboxa na chwilę z prądu rzeczywiście zdało egzamin. Dziękuję za pomoc.
  3. A działa Wam tryb Recovery po tej aktualizacji? Zamierzałem dzisiaj po aktualizacji wejść w ten tryb aby wyczyścić cache i bez skutku.
  4. Przypomnij kombinację klawiszy na pilocie, aby wejść w menu serwisowe i zrobić wipe cache partition.
  5. Notorycznie rozparowuje pilota na Android 9. Lepiej już chyba nie będzie. Ech.
  6. Nie. Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka
  7. Brak limitu godzin. W miarę czasu (rozwoju usługi) podejrzewam, że będą się wycofywać z nc+ go. Ale to tylko moje podejrzenia....
  8. Jest. Próbowałem ją dzisiaj zainstalować. Poległem próbując się logować za pomocą pilota.
  9. Jak się zalogowałeś do tej aplikacji? Z pilota nie ma szans. Ta apla wymaga klawiatury, jak mniemam jest pod Android, ale nie Android TV.
×
×
  • Create New...