IronCXII

Użytkownicy
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About IronCXII

  • Rank
    Użytkownik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki za odpowiedź. Lecz ja mam tylko listę kanałów a żadnego menu na dole nie ma .Choć już znalazłem sposób na zalogowanie się. Otóż po klinięciu na zablokowany kanał i opcji wykupu wyświetla się strona logowania. Czy powyższy screen jest z Miboxa?
  2. Witam. Otóż zainstalowałem sobie aplikację WP Pilot na miboxie z myślą o oglądaniu polskiej TV za granicą ( na wakacjach). I tu mam zagwozdkę.Nie ma w tej aplikacji opcji logowania się, a to jest potrzebne do weryfikacji, że jest się mieszkańcem Polski. I w związku z tym nie wiem, czy będzie możliwość oglądania TV poza granicami kraju. Może ktoś już zabierał ze sobą miboxa za granicę i będzie mi w stanie pomóc w tej materii ?
  3. Szczerze mówiąc jeszcze nie spotkałem się z materiałem filmowym w DTS 2.5. Co to za twór? Czy to przypadkiem nie jest system uprzestrzenniania dźwięku ze stereo?
  4. Dzięki za odpowiedź . Ale zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Czy to jest przypadłość aplikacji Netflixa na Android TV czy występuje tylko w połączeniu z MI Boxem? Może ktoś się orientuje w tym temacie?
  5. Witam. Otóż po uruchomieniu Netlixa i wybraniu ścieżki dźwiękowej 5.1,w czasie odtwarzania filmu co kilka minut następuje mocno irytujący zanik dźwięku. Mi Box 4K podłączony kablem HDMI (fabrycznym z MI Boxa), amplituner z pewnością dekoduje DD+ (RX-V 371). Może ktoś zna rozwiązanie tego problemu?
  6. Ja po aktualizacji musiałem wyciągać wtyczkę z prądu po raz pierwszy od dłuższego czasu. Po poprzedniej było ok.
  7. Ja osobiście wybrałbym starszą wersję, ze względu na obsługę dźwięku HD.
  8. Czy wersje się różnią? Nie wiem, lecz wydaje mi się, iż lepiej zainwestować w wersję EU czy global. Natomiast co do dźwięku, dźwięk HD jest z natury wyższej jakości.Ale czy to usłyszysz? nie wiem. I powiem tak, część ludzi słucha muzyki na przenośnych głośnikach bluetooth i jest zadowolonych, co z kolei dla audiofila jest profanacją dźwięku. Każdy ma inne potrzeby.Aby mieć dźwiek HD, po pierwsze trzeba mieć amplituner z odpowiednimi dekoderami i HDMI (poprzez połączenia optyczne lub elektryczne można przesłać jedynie "core", czyli DTS lu DD. Każdy wyższej jakości dźwięk (DD+, DTS MA i inne )potrzebuje do przesyłu właśnie HDMI), jakiś przyzwoity zestaw kolumn .A jeśli filmy, to konfiguracja minimum 5.1 lub więcej. Można w sieci znaleźć odpowiednie fora (choćby forum audio), gdzie można o tym wszystkim poczytać, zadać pytanie i co nieco się dowiedzieć.
  9. Niestety, S nie obsługuje dźwięku HD, a jedynie dźwięk przestrzenny w podstawowej wersji (DTS lub DD). Jeśli komuś to nie przeszkadza to ok. Lecz jest to krok wstecz względem poprzedniego modelu.
  10. Dokładnie, amplituner musi obsługiwać w/w systemy. Lecz jest jeszcze jeden kruczek dotyczący dźwięku DTS HD MA ( i zapewne każdego rozszerzenia powyżej "Core", http://www.cinematic.pl/wiedza/DTS-HD.html ). Dźwięk musi być dekodowany przez amplituner w oryginalnej postaci (na pewno dotyczy do amplitunerów Yamaha -opcja STRAIGHT). W przypadku jakiejkolwiek obróbki dźwięku (DSP) sygnał jest degradowany do tzw. Core, czyli podstawowej postaci DTS.Co ciekawe problem ten nie dotyczy Dolby TrueHD...
  11. MiBox ma wyjście optyczne.Są dostępne przejściówki jack->optyk w handlu i wtedy można połączyć się kablem optycznym. Kosztują kilka , kilkanaście złotych https://allegro.pl/adapter-optyczny-gniazdo-toslink-wtyk-jack-3-5mm-i7228222652.html
  12. IronCXII

    Android Oreo

    A mój się zawiesił i brak głosu, totalny. Dopiero reset do ustawień fabrycznych pomógł. Masakra z tą aktualizacją. Przedtem (na 6.1) chodziło bardzo fajnie.
  13. W ustawieniach systemowych dźwięk ustaw na auto.
  14. Czyli kolejna wtopa po aktualizacji do Oreo. Mam nadzieję, że to naprawią, jak najszybciej...
  15. Tak , mam Oreo.Czyli rozumiem, iż Oreo nie umożliwia takiej operacji ? A na wersji 6.x było to możliwe ?