Mirrr Posted September 13, 2018 Posted September 13, 2018 Wygląda na to że wifi stabilniej się zachowuje na 5GHz. Dla sprawdzenia pół dnia miałem ustawione 2,4GHz i niestety rozłączło sieć 2 razy.
kapciu75 Posted September 13, 2018 Posted September 13, 2018 Czy komuś z Was zniknęło DD5.1 z Netflix po aktualizacji? W MiBox, w ustawieniach dźwięku jest tylko PCM oraz Auto. Brak ustawienia Always, które wymuszało dźwięk DD5.1 w Netflix. Ktoś, coś?
djdaros10 Posted September 13, 2018 Posted September 13, 2018 U mnie dalej jest problem, że jak minie 24h od uśpienia MI Boxa to włączy sie po chwili ale strasznie muli przez co muszę go uruchomić ponownie. WiFi wydaje się jakby mnie rzadziej zrywało sygnał.
souacz Posted September 13, 2018 Posted September 13, 2018 (edited) 6 godzin temu, kapciu75 napisał: Czy komuś z Was zniknęło DD5.1 z Netflix po aktualizacji? W MiBox, w ustawieniach dźwięku jest tylko PCM oraz Auto. Brak ustawienia Always, które wymuszało dźwięk DD5.1 w Netflix. Ktoś, coś? A ampli podłączony przez HDMI? Bo z tego co zaobserwowałem na zagranicznych forach działa na "Auto" przy podłączeniu przez HDMI a przy np. optyku są problemy. Ja mam przez HDMI i jest ok. 23 minuty temu, djdaros10 napisał: U mnie dalej jest problem, że jak minie 24h od uśpienia MI Boxa to włączy sie po chwili ale strasznie muli przez co muszę go uruchomić ponownie. WiFi wydaje się jakby mnie rzadziej zrywało sygnał. A masz podłączony na stałe HDD lub pendrive? Bo u mnie zauważyłem podobne zjawisko ale tylko gdy HDD jest podłączony, po wybudzeniu przez chwilę jakby od nowa szła indeksacja i box przycina, po chwili jest już ok. Edited September 13, 2018 by souacz
djdaros10 Posted September 13, 2018 Posted September 13, 2018 4 minuty temu, souacz napisał: A ampli podłączony przez HDMI? Bo z tego co zaobserwowałem na zagranicznych forach działa na "Auto" przy podłączeniu przez HDMI a przy np. optyku są problemy. Ja mam przez HDMI i jest ok. A masz podłączony na stałe HDD lub pendrive? Bo u mnie zauważyłem podobne zjawisko ale tylko gdy HDD jest podłączony, przez chwilę jakby od nowa szła indeksacja i box przycina, po chwili jest już ok. Mam podłączonego HUBa USB więc może faktycznie to jego wina.
souacz Posted September 13, 2018 Posted September 13, 2018 (edited) @djdaros10 ale czy do huba jest wpięty dysk? Bo sam hub nie zawiera przeciez plików i nie ma czego indeksować. U mnie po wybudzeniu dioda dysku mruga, to znaczy, że wczytuje pliki. Jak zgaśnie to już jest ok. Edited September 13, 2018 by souacz
Dutche Posted September 13, 2018 Posted September 13, 2018 A u mnie dzisiaj nie mogłem pilotem włączyć mi Boxa trzeba było zrobić reseta i dopiero wtedy zaczęło działać. Dziwię się chinolom bo naprawdę produkt nie jest zły ale soft do niego tragedia. Miejmy nadzieję że wydadzą następny Soft gdzie w końcu wszystko będzie działało
souacz Posted September 13, 2018 Posted September 13, 2018 Najlepsze jest to, że każdy egzemplarz zachowuje się inaczej przy tym samym sofcie. Na tym forum jednemu nie działa np. dźwięk DD+ w Netflix, ktoś inny znów 5.1 ma a nie działa mu wybudzanie etc.
Masmix Posted September 13, 2018 Posted September 13, 2018 U mnie po najnowszej aktualizacji box działa bardzo stabilnie, w końcu nie zrywa mi wifi. Jedyny problem jaki zaobserwowałem to problemy z wyszukiwaniem głosowy. Raz działa, raz nie i nie wiedzieć czemu przestał mnie rozumieć. Mówię jedno a wyszukuje co innego, trzeba powtarzać bardzo wyraźnie po kilkanaście razy. Wcześniej działało to bez zarzutów.
djdaros10 Posted September 14, 2018 Posted September 14, 2018 @souacz wydaje się, że jak wypiąłem HUBa to faktycznie jakby "mulenie" zaraz po odpaleniu ustąpiło. Zobaczymy jak minie więcej niż 15h od ostatniego używania to dalej będzie się tak działo. @Masmix właśnie z wyszukiwaniem głosowym dalej jest problem. Chcąc wyszukać coś na YT klikając ikonę mikrofonu na ekranie TV średnio rozpoznaje i długo tak jakby szuka o ile w ogóle zacznie szukać. Dużo sprawniej mu idzie jak kliknę ikonę mikrofonu na pilocie wtedy działa bez zastrzeżeń ale szuka chyba wszędzie a nie tylko na samym YT.
korc Posted September 14, 2018 Posted September 14, 2018 Z problemów które u mnie pozostały:- zdarzają się problemy z wybudzeniem urządzenia z pilota po dłuższym okresie uśpienia,- biały piksel w lewym górnym rogu,- pomimo poprawnego sparowania nie działa mysz przez bluetooth (brak kursora, tak reakcji na klawisze, żeby było śmieszniej myszka też od xiaomi).Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Mirrr Posted September 14, 2018 Posted September 14, 2018 Wczoraj miałem ten sam problem. Tyle że po wielokrotyn naciskaniu przycisku power na pilocie box się w końcu uruchomił, tak się uruchomił że działał jak flaki z olejem(system lagował). Apka vlc uruchamiała film 2min jak już uruchomiła to rwało obraz i dźwięk. Masakra, na poprzednim buildzie tak nie miałem. Pomógł reset boxa za pomocą pilota.
savi Posted September 14, 2018 Posted September 14, 2018 Zaryzykowalem (nie wiem po co) i zaktualizowałem z Androida 6. Najnowsza wersja nie sprawia mi problemów z odbiorem Netflixa, YT czy Playera.
nołbady Posted September 14, 2018 Posted September 14, 2018 Zaobserwowałem jedynie lekkie lagi, aplikacje dłużej się uruchamiają. Jak sobie z tym poradzić? Nie pomogło odłączenia od prądu ani powrót do ustawień fabrycznych.
Mirrr Posted September 14, 2018 Posted September 14, 2018 Witam, ciekawe czy ktoś kto w minimalnym chociaż stopniu odpowiedzialny jest za developerke oprogramowanja mi box czyta te nasze wypociny. Na stronie .eu są tacy ludzie. Być może piszemy sami dla siebie hehe. Pzdr.
Tomoooo Posted September 14, 2018 Posted September 14, 2018 też zaktualizowałem i zauważyłem żę na kodi średnio co 20 min zrywa mi połączenie z internetem
Aizen503 Posted September 15, 2018 Posted September 15, 2018 U mnie po aktualizacji nie da rady nic zrobić. Nie wiem jak to teraz naprawić. Sprzęt nie nadaje sie do niczego...
stereo0 Posted September 15, 2018 Posted September 15, 2018 (edited) co znaczy, że nic nie idzie zrobić? mi po aktualizacji pilot z raz nie reagował, ale to wtedy trzeba miboxa z prądu wypiąć i wpiąć i ewentualnie jak nie pomoże to dusić jakiś przycisk przez kilka sekund(ewentualnie kółko i w lewo żeby zaczęło się parowanie).Router z miboxem dzielą dwa piętra i zasięg prawie maksymium i nic nie rozłącza, ani nie tnie na 2,4Ghz. Ewentualnie coś na routerze macie skopane firewalle czy inne Naty(z tym drugim mi się ps4 gryzło do czasu ustawienia) Edited September 15, 2018 by stereo0
Aizen503 Posted September 15, 2018 Posted September 15, 2018 Internet na innych urządzeniach działa perfekcyjnie tylko na mibox cały czas rozlacza. Uruchamiam sklep play - rozlacza nie uruchomi się. Uruchamiam netflixa to samo. Chcę zalogować się na konto Google bo resecie- brak połączenia i co najmniej 4 próby i wreszcie udaje się. YouTube? Niczym się uruchomi to znowu rozlacza a jak uruchomi to niczym włączę coś to 10 min i kilka rozlaczen. Przed aktualizacja było dobrze
Oldsnake Posted September 15, 2018 Posted September 15, 2018 WitamIle trwa aktualizacja systemu i co zrobić kiedy mi box zawiesił się podczas aktualizacji?Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka
Lector Posted September 15, 2018 Posted September 15, 2018 (edited) Odłącz zasilanie i podłącz ponownie, u mnie i u kolegi też tak się stało. Edited September 15, 2018 by Lector 1
Oldsnake Posted September 15, 2018 Posted September 15, 2018 Dziękuję bardzo, pomogło. Wszystko działa jak należy.Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka
kosimazaki Posted September 16, 2018 Posted September 16, 2018 Po ostatniej aktualizacji nie mogę odtwarzać filmów na Netflix. Pojawia się komunikat, że korzystam z narzędzia odblokowującego lub proxy. Ma ktoś taki problem? Przed ostatnią aktualizacją wszystko działało jak należy, na laptopie nie mam problemów.
Lector Posted September 16, 2018 Posted September 16, 2018 U mnie działa jak do tej pory, nic się nie zmieniło.
MarecQi Posted September 17, 2018 Posted September 17, 2018 Problem z pilotem u mnie rozwiązuje się po skierowaniu pilota w czujnik z przodu boxa bezposrednio przed Mi Box choc nie ma to sensu... działa Z jedynych problemów, które mnie denerwują to dlugoe oczekiwanie zanim Mikrofon zaczbie słuchać. Tak po za tym po zmianie na wi fi 5 Ghz wszystko śmiga jak trzeba bynajmniej jak na moje potrzeby Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
OutSideR Posted September 17, 2018 Posted September 17, 2018 Skierowanie pilota w strone mibox w bliskiej odleglosci ma sens gdyz wtedy irda lapie
ktosieklosiek Posted September 17, 2018 Posted September 17, 2018 (edited) Oryginalny pilot od Mi Boxa jest na bluetooth, nie posiada irdy. Dlatego @MarecQi pisał, że działa choć nie ma to sensu. Edited September 17, 2018 by ktosieklosiek
maniek291 Posted September 17, 2018 Posted September 17, 2018 Dnia 14.08.2018 o 09:29, MateuszT napisał: problem z WiFi załatwił USB hub z wejściem LAN, jak na razie zero problemów. Za to ciągle mam problem z dźwiękiem MiBox wysyła zarówno po HDMI jak i po SPDiF i muszę wyciszać TV ręcznie. (TV mam podłączony po HDMI a wzmacniacz po SPDiF) Dawniej mozna było ustawić którym wyjściem chce się mieć wysyłany dźwięk. Jest już może na to jakiś sposób? Jaki masz konkretnie ten Hub ? Bo mi "i-tec USB 3.0 Metal 3-port HUB with Gigabit Ethernet adapter" przestał działać na OREO.
damiano78 Posted September 17, 2018 Posted September 17, 2018 Potwierdzam zawieszenie się podczas aktualizacji.Byłem w kropce i czekałem jakiś czas ale później wyłączyłem zasilanie.Włączyłem jeszcze raz i poszło od nowa już tym razem z sukcesem.
nołbady Posted September 17, 2018 Posted September 17, 2018 Nie ma żadnej rady na spowolnienie sprzętu po aktualizacji?
kapciu75 Posted September 17, 2018 Posted September 17, 2018 @nołbadyReset do ustawień fabrycznych.@wszyscyPróbujcie ustawiać internet 2GHz na kanałach, do 10 max. Na pozostałych internet jest niestabilny.Ustawiajcie MiBox na adres IP statyczny, a nie DHCP.
kapciu75 Posted September 17, 2018 Posted September 17, 2018 No to jeszcze raz. A jak się łączysz z internetem?
nołbady Posted September 17, 2018 Posted September 17, 2018 Resetowałem już 2 razy do ustawień fabrycznych i dalej daje się wyczuć spowolnienie sprzętu, nawet przy skakaniu po "kafelkach" haczy. Najbardziej odczuwalne jest to przy Kodi na wtyczce Cherry TV - wszystko się długo buforuje. Po aktualizacji do Oreo było ok, dopiero przy którejś łatce tak się stało. Z netem łączę się przez Wifi 2.4 GHz. Na szczęście nie mam problemów z netem.
yorob Posted September 18, 2018 Posted September 18, 2018 Ta aktualizacja to jakiś dramat. Wcześniej wszystko działało. Teraz ledwo co działa internet, niektóre pendrive'y czyta fat32 i ntfs a niektórych nie. Coś wiadomo na temat jakieś łatki/poprawki?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now