Jump to content

Mi 10/Pro - dyskusja ogólna


Recommended Posts

4 minuty temu, don_kamillo napisał:

@grzesiekura Ale przechodzisz do kafelka wipe? W format data trzeba wpisać yes,  a nie hasło.

to wiem. ale po uruchomieniu twrp prosi o haslo deszyfrujące które wczesniej dzialalo teraz jak wpisuje mam komunikat "failed decrypt data" po wejsciu w wpie i format data failed

20200922_125040.jpg

Edited by grzesiekura
Link to post
Share on other sites
  • Replies 546
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja już na xiaomi.eu, to zdecydowanie mój ostatni telefon tej marki, żeby w sprzęcie za 3 i pół klocka nie działało wysyłanie SMS po wyjęciu z pudełka to są jakieś jaja, bo jakiś szpenio obmyślił, żeby

Jakby ktoś potrzebował to mam sloty dual sim do MI 10 / MI 10 pro, po zmianie softu na xiaomi.eu działa dual sim  mam oba kolory, niebieski i biały

Witam wszystkich, czy ktoś z posiadaczy mi10 od Xiaomi może mi powiedzieć czy ten telefon w cenie 2050 global jest cena adekwatna do tego modelu? Mam okazję kupna w tej cenie i się waham a czas p

Posted Images

48 minut temu, don_kamillo napisał:

@grzesiekura No to chyba zostaje MiFlash.

 

Niemniej to nieco dziwne. Miałem podobne przypadki na Mi9, że potrafiło zaszyforować dane w TWRP i nie wołać o hasło. Wtedy format data był możliwy.

znalazłem chyba rozwiązanie, wyłączyłem kod pin dla ekranu i poszło chyba system nie może odopowiednio czytać z twrp blokady ekranu? podpiełem pena zrobiłem format data i wgrywam androida 10 dam znać czy się udało :)

 

update: udało się zainstalować androida 10 miui 12.0.8 - czyli ewidentnie blokada pin ekranu blokowała szyfrowanie twrp pytanie jaka jest najwyższa wersja dostępna softu dla mi 10 android 10 stabilna ?

Edited by grzesiekura
Link to post
Share on other sites

sorry @grzesiekura , że tak późno się odzywam, ale nie miałem możliwości wcześniej odpowiedzieć, ale widzę, iż @don_kamillo załatwił sprawę,,

Aczkolwiek u mnie nie było problemu z hasłem deszyfrującym, wszystko się poprawnie odblokowało, u mnie problem był jakiś dziwny full wipe nie pomagało, bez MiFlash nie mogło się odbyć, ale to też nie jest jakiś wielki problem, z dodatkowych opcji to jedynie wgranie TWRP, no może samo wgrywanie MiFlash trwa dłużej nieco, ale przywracanie danych ikonfigurowanie wszystkie jest takie samo w obu przypadkach

ważne, że zakończono sukcesem :grin:

Link to post
Share on other sites

Cześć Wszystkim,

Po ponad dwóch latach z niezawodnym Mi 8, od czwartku stałem się posiadaczem Mi 10 8/256GB Global z AliExpress.

Jak wygląda kwestia miuipolska dla Mi 10? Warto już przechodzić czy na razie ze względu na błędy/działanie/baterię lepiej sie wstrzymać?
Po 4 latach siedzenia na miuipolska/xiaomi.eu strasznie mi się nie podoba Global i chcę już od niego uciec :D

Edited by johnny1836
Link to post
Share on other sites

potwierdzam jak wyżej. Z wersji stable zostań na androidzie 10 bo 11 robi cyrki i żona mi suszy głowę, ale nie chce robić formata więc jestem w kropce i czekam na update :) Czasem wiesza się ekran na zasadzie jakby był rozmazany cały tj pulpit i ikony. Belka z góry jest ok. Nie pomaga nic oprócz reboota. Tak jakby jeszcze launcher nie bardzo chciał współpracować z andkiem 11

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

nie wiem co wy robicie jak instalujecie ale ja nie zauważyłem żeby android 11 jakoś żle działał lub co innego,dla mnie jedyny mankament to zaszyfrowana partycja  ale na androidzie 10 tez chyba jest,czy jak instalowaliście androida 11 robiliście format data? bo tak trzeba zrobić

Link to post
Share on other sites
nie wiem co wy robicie jak instalujecie ale ja nie zauważyłem żeby android 11 jakoś żle działał lub co innego,dla mnie jedyny mankament to zaszyfrowana partycja  ale na androidzie 10 tez chyba jest,czy jak instalowaliście androida 11 robiliście format data? bo tak trzeba zrobić
Masz stable 12.1.3 ? Działa ci klonowanie aplikacji ? Super szybkie ładowanie ? Aparat uruchamia się zawsze za pierwszym razem ?

Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites



nie wiem co wy robicie jak instalujecie................. robiliście format data? bo tak trzeba zrobić


Skoro dostaję aktualizację OTA, to powiedz mi jak mam niby zrobić format data? Poza tym nie każdy lubi zabawy z backupem i TWRP.
Po to wgrałem Stable, żeby było to sprawdzone oprogramowanie, jak będę chciał być testerem to wgram wersję rozwojową.

Tap tap tap on Tapatalk with Mi 10 Pro

Link to post
Share on other sites

Jakoś od czasu posiadania Mi6 i kolejnych modeli oraz korzystania z aktualizacji OTA nigdy nie miałem takich problemów. Im droższe telefony tym więcej niedoróbek robią, tak to coś dziwnie wygląda niestety.
Nie mam ochoty na zabawy telefonem, już dawno z tego wyrosłem. Skoro wyszła wersja Stable przez OTA, to oczekuję że została przetestowana. Od testowania są użytkownicy wersji rozwojowej.
Skoro lubisz, rób sobie format data nawet przy każdej aktualizacji, ja dziękuję i koniec tematu dla mnie.

Tap tap tap on Tapatalk with Mi 10 Pro

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Bartos napisał:

Od jakiegoś czasu właściwym twierdzeniem by było, ze wersje rozwojowe są stabilniejsze od samych stabilnych, jeśli chodzi o chińskie romy. 

O ile to raczej prawda dla ROM-ów MIUI Polska/EU, to raczej nieprawda dla Globali. Zresztą już chyba nie udostępniają Globali dev/beta, tak jak dawniej.

Link to post
Share on other sites

Witam, skoro dyskusja ogólna to mam pytanie, gdzie mogę wymienić tylne szkło. Telefon upadł mi na sam narożnik i pękły tylnie plecy. Czy gdzieś mogę to naprawić, mam gwarancje lecz pewnie tego nie uwzględnią. Wersja Mi 10 Pro 8/256GB Alpine White

Edited by mati1342
Link to post
Share on other sites

@mati1342

w pakiecie mamy bonusik w postaci wymiany ekranu, ale o pleckach nic nie napisali, przekopuję to co wstawiłem na forum andoroid:

nie wiem czy wiecie, ale:

  Cytat

Konsumenci, którzy zakupili Xiaomi Mi10/Mi10 Pro ("Produkt") w dowolnym autoryzowanym przez Xiaomi sklepie internetowym lub stacjonarnym w Polsce, będą uprawnieni do jednorazowej (1) bezpłatnej naprawy w lokalnym centrum serwisowym Xiaomi podczas trwania gwarancji prawnej, jeśli ekran wyżej wymienionych Produktów zostanie uszkodzony lub wadliwy w wyniku nieumyślnego działania ze strony Konsumenta (tj. np. nieumyślnego upadku Produktu).

źródło:

https://mi-home.pl/content/ochrona-ekranu-w-smartfonie-xiaomi-mi-10-i-10-pro

Niezły bonus dla posiadaczy.

Link to post
Share on other sites

Chociaż wiemy już, że w jakiś sposób ze strony Mi można wymienić szkło. Ale na tą chwile chodzi mi głównie o tylnie plecy, które mam popękane. Chciałbym to naprawić, czy może wiecie gdzie ? I czy w ogóle na tą chwile jesteśmy w stanie naprawić u nas w kraju, czy po prostu trzeba poczekać na takie usługi. Oczywiście chciałbym ori szkło, nie jakieś zamienniki 

Edited by mati1342
Link to post
Share on other sites
Dnia 28.09.2020 o 17:26, czarek1212 napisał:

nie wiem co wy robicie jak instalujecie ale ja nie zauważyłem żeby android 11 jakoś żle działał lub co innego,dla mnie jedyny mankament to zaszyfrowana partycja  ale na androidzie 10 tez chyba jest,czy jak instalowaliście androida 11 robiliście format data? bo tak trzeba zrobić

Witam. Jaką dokładnie wersję używasz ?  Już nie długo dostanę zgodę na odblokowanie więc wszystko będzie wyczyszczone i chciałbym spróbować android 11. O co chodzi z tym szyfrowaniem partycji ? W czymś to przeszkadza ? 

Link to post
Share on other sites
Na Ali kupisz tylne szkło, niektórzy piszą że oryginał. Wymiana to kwestia odklejenia i wklejenia nowego, ale jak się serwis domyśli to i tak stracisz gwarancję. 
Myślę, żeby zadzwonić do Mi Poland i zapytać się czy są w stanie to naprawić. Na razie nikt nie miał takiej sytuacji, że pękły mu tylne szklane plecy?

Wysłane z mojego Mi 10 Pro przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

@brawo

GPS, żyroskopy i inne tam czujniki wszystko będą miały zmierzone, już w takcie upadku dane będą na serwerze w Chinach.

Przychodzisz do serwisu, gość podłącza wpisuje IMEI i ma dane z serwera + podłącza przy kliencie tel do kompa i pokazuje, Panie ja tu mam na czerwono zapaloną flagę, że:

UMYŚLNIE

 

Ale tak poważnie to jeżeli "flaga umyślności się nie zapali" to całkiem fajny bonus.

Nie napisali na ile czasu ale chyba wygląda, że tak jak gwarancja czyli 24m-ce.

I ciekawe czy np. operatorzy zaliczają się do autoryzowanych sklepów Xiaomi?

Link to post
Share on other sites
Dnia 29.09.2020 o 21:13, rob_ert napisał:
[mention=29310]mati1342[/mention][/url] Cytat Konsumenci, którzy zakupili Xiaomi Mi10/Mi10 Pro ("Produkt") w dowolnym autoryzowanym przez Xiaomi sklepie internetowym lub stacjonarnym w Polsce, będą uprawnieni do jednorazowej (1) bezpłatnej naprawy w lokalnym centrum serwisowym Xiaomi podczas trwania gwarancji prawnej, jeśli ekran wyżej wymienionych Produktów zostanie uszkodzony lub wadliwy w wyniku nieumyślnego działania ze strony Konsumenta (tj. np. nieumyślnego upadku Produktu).

 

To dla zakupu w jakimś terminie konkretnym? 

Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka

Edited by mrosi
Dodaj jeszcze z pół strony wątku pustych wierszy...
Link to post
Share on other sites

Witam. Przymierzam się do zakupu Xiaomi mi 10 i stoję przed dylematem czy kupić normalna wersję czy pro. Z tego co wyczytałem to różnic jest tylko w ilości pamięci wewnętrznej.



Wysłane z mojego EVR-L29 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Daronn napisał:
Witam. Przymierzam się do zakupu Xiaomi mi 10 i stoję przed dylematem czy kupić normalna wersję czy pro. Z tego co wyczytałem to różnic jest tylko w ilości pamięci wewnętrznej.



Wysłane z mojego EVR-L29 przy użyciu Tapatalka

 

Pro ma mniejszą baterię ;P Ja podziękowałem, mam zwykłą odsłonę.

 

EDIT. Działa Wam Google Pay na najnowszej becie?

Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka

Edited by Antyhaker
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...