Jump to content

mati1342

Użytkownicy
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

mati1342's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Witam, posiada ktoś z was wersję Ultra? Jak się sprawia, gdzie kupiliście, co z obsługą pasm naszych sieci, obsługa e-sim? Pozdrawiam Wysłane z mojego Mi 10 Pro przy użyciu Tapatalka
  2. Witam, posiada ktoś z was wersję Ultra? Jak się sprawia, gdzie kupiliście, co z obsługą pasm naszych sieci, obsługa e-sim? Pozdrawiam Wysłane z mojego Mi 10 Pro przy użyciu Tapatalka
  3. Ja dałem tylko przykład towaru jaki kupiłem, ale nie z tej strony no nic niech leży, na razie czekam na Xiaomi 12 najlepiej Ultra, bo niestety 11 Ultra już nie jest u nas dostępna, a szkoda bo podobał mi się jej tył i ten dodatkowy wyświetlacz. Może do wyższych modeli będzie pasować Za chwilę cała rodzina w Xiaomi będzie, na razie ja 10 Pro, siostra Mi 9 po mnie, a mama jakiegoś Huawei ale niedługo wszystko się zmieni ;P Wysłane z mojego Mi 10 Pro przy użyciu Tapatalka
  4. Niestety sklep nie uznał zwrotu, bo ja dałem du** i nie wziąłem paragonu czyli 20 zł w plecy, na słuchawkach ta przejściówka działa normalnie, ale na AUX do radia cisza. Nie ma żadnych szans tego obejść? Wysłane z mojego Mi 10 Pro przy użyciu Tapatalka
  5. Dzwoniłem do serwisu itd, jadę teraz do sklepu w którym kupiłem i niech myślą, mówią że może być uszkodzony, ale to już mnie nie obchodzi Wysłane z mojego Mi 10 Pro przy użyciu Tapatalka
  6. Tak jak pisałem, na oryginalnej działa jeszcze mogę sprawdzić na innym telefonie z USB C Xiaomi Mi 9, bo moja siostra posiada go po mnie Sprawdzałem, jest to samo co u mnie... Czyli przewód uszkodzony? Wysłane z mojego Mi 10 Pro przy użyciu Tapatalka
  7. Więc tak, zrobiłem na początku że włączyłem ten routing ta ikona znikła, ale dźwięk wydobywał się z telefonu, a powinnienen iść na AUX do radia... Później wyłączyłem tak jak kolega powyżej napisał i zrobił zdjęcie To wtedy muzyka grała, telefon był cicho ale i tak dźwięk nie szedł na AUX radia i pojawiła się ta śmieszna ikona System Android Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? Wysłane z mojego Mi 10 Pro przy użyciu Tapatalka
  8. Czyli wychodzi na to, że ma być włączony? Wysłane z mojego Mi 10 Pro przy użyciu Tapatalka
  9. Tak to u mnie wygląda Wysłane z mojego Mi 10 Pro przy użyciu Tapatalka
  10. Witam posiadam telefon Xiaomi Mi 10 Pro 8GB, kupiłem dzisiaj przejściówkę https://www.morele.net/adapter-usb-kruger-matz-usb-c-jack-3-5mm-srebrny-kruger-matz-8864181/?utm_source=ceneo&utm_medium=referral ponieważ oryginalna była już na wykończeniu, przejściówka łączy się z kablem RCA/jack 3.5 i wszystko łączy się z radiem samochodowym, które służy mi do muzyki w garażu. Teraz przechodząc do problemu, na oryginalnej przejściówce wszystko działa, na tej kupionej dzisiaj nic a nic. Zero dźwięku, dodatkowo po podłączeniu tej nowej w powiadomieniach pojawia się informacja System Android Odtwarzanie dźwięku przez USB Dotknij, aby otworzyć dodatkowe ustawienia. Ma ktoś jakiś pomysł o co chodzi, coś przestawić? Aby zaczęło hulać Pozdrawiam. Wysłane z mojego Mi 10 Pro przy użyciu Tapatalka
  11. Myślę, żeby zadzwonić do Mi Poland i zapytać się czy są w stanie to naprawić. Na razie nikt nie miał takiej sytuacji, że pękły mu tylne szklane plecy? Wysłane z mojego Mi 10 Pro przy użyciu Tapatalka
  12. Chociaż wiemy już, że w jakiś sposób ze strony Mi można wymienić szkło. Ale na tą chwile chodzi mi głównie o tylnie plecy, które mam popękane. Chciałbym to naprawić, czy może wiecie gdzie ? I czy w ogóle na tą chwile jesteśmy w stanie naprawić u nas w kraju, czy po prostu trzeba poczekać na takie usługi. Oczywiście chciałbym ori szkło, nie jakieś zamienniki
  13. Witam, skoro dyskusja ogólna to mam pytanie, gdzie mogę wymienić tylne szkło. Telefon upadł mi na sam narożnik i pękły tylnie plecy. Czy gdzieś mogę to naprawić, mam gwarancje lecz pewnie tego nie uwzględnią. Wersja Mi 10 Pro 8/256GB Alpine White
  14. Ja na Inteligo, aplikacja IKO działa bez problemu, wchodzę w aplikacje loguje się na konto, klikam płatności zbliżeniowe i gotowe Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  15. Jednak kupiłem normalnego, nie ma żadnych opinii o tych magnetycznych https://m.aliexpress.com/s/item/32807686034.html?spm=a2g0n.orderList.0.0.de4c81c4sK28l& Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...