Skocz do zawartości

hudykot

Użytkownicy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia hudykot

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. Został kupiony tydzień temu w Biedronce, w Gubinie. I w tej samej biedrze wymieniony. A co do kontaktu z dystrybutorem, to w przypadku, gdy ktoś kupił parę miesięcy temu, a jego biedronka nie posiada już mi boxów. Nie wiem, czy coś się da ugrać, ale nie zaszkodzi spróbować.
  2. Mi box chodzi bez problemu. Zaktualizował się sam. Wszystko ok. Biedronki na oczy nie widziałem, bo to 30 km ode mnie. Gubin, lubuskie. W sprawie zwrotu, to chyba najlepiej kontaktować się z dystrybutorem.
  3. Mam drugiego Wymiana szybka: - dzień dobry, nie działa. - acha. I pani przyniosła nowego. Biorę się za instalowanie.
  4. Nie, ale u mnie w miasteczku już nie ma mi boxa. Kumpel mieszka 30 km ode mnie. Dostanę w pracy.
  5. Dam znać jutro. Kumpel, co mi kupował, bo u mnie nie ma, zrobi wymianę. Dał też info, że ma tą samą wersję 2396 z 5.01, tego co miałem w domu, więc jest nadzieja, że mój ma wadę i może nowy będzie ok.
  6. Ustawienia fabryczne nic nie dały. Jutro wymię na inny. Przed zakupem pożyczyłem od kumpla, który kupił dwa tygodnie wcześniej i śmigał elegancko. Tylko mój ma fochy. ;-( Dlatego się zdecydowałem, a tu lipa.
  7. 2396, funbox 2, stary Samsung LE32B450C
  8. Mam boxa od 2 dni i testuję na Netflix i YouTube. Co jakiś czas - 5,10,20 minut - zawiesza się. Ekran stoi, a dźwięk tylko tyrkocze. Pomaga wtyczka. Reset ustawień nic nie daje. Jakiś pomysły? ;-(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...