Został kupiony tydzień temu w Biedronce, w Gubinie. I w tej samej biedrze wymieniony.
A co do kontaktu z dystrybutorem, to w przypadku, gdy ktoś kupił parę miesięcy temu, a jego biedronka nie posiada już mi boxów. Nie wiem, czy coś się da ugrać, ale nie zaszkodzi spróbować.
Mi box chodzi bez problemu. Zaktualizował się sam. Wszystko ok. Biedronki na oczy nie widziałem, bo to 30 km ode mnie. Gubin, lubuskie. W sprawie zwrotu, to chyba najlepiej kontaktować się z dystrybutorem.
Dam znać jutro. Kumpel, co mi kupował, bo u mnie nie ma, zrobi wymianę.
Dał też info, że ma tą samą wersję 2396 z 5.01, tego co miałem w domu, więc jest nadzieja, że mój ma wadę i może nowy będzie ok.
Ustawienia fabryczne nic nie dały.
Jutro wymię na inny.
Przed zakupem pożyczyłem od kumpla, który kupił dwa tygodnie wcześniej i śmigał elegancko. Tylko mój ma fochy. ;-(
Dlatego się zdecydowałem, a tu lipa.
Mam boxa od 2 dni i testuję na Netflix i YouTube. Co jakiś czas - 5,10,20 minut - zawiesza się. Ekran stoi, a dźwięk tylko tyrkocze. Pomaga wtyczka. Reset ustawień nic nie daje.
Jakiś pomysły? ;-(