Dominikpk

Użytkownicy
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Dominikpk

  • Rank
    Nowy
  1. Dominikpk

    Android Oreo

    Hej, Pisałem stronę wcześniej o zacinaniu się Boxa 4S z Oreo, jest już ok, przede wszytkim na starym ruouterze musiałem go położyć obok BOXa żeby się nie wieszał internet, BT się rozłączało jak używałem jednocześnie głośnika i pilota (pilot musiałem co jakiś czas stroić). Przypadkow trochę zwiększyłem sobie internet na przełomie roku z 15Mb na 30Mb do tego kupiłem nowy router TP Link 50S(jeden z najtańszych dwuzakresowych). Boxa ustawiłem na 5GHz i już router nie musi leżeć obok BOXa, jest schowany w mojej domowej "serwerowni" . Podsumowując niestety BOX wymaga na prawdę mocnego sygnału WiFi żeby działał, jak się mieszka w bloku to przy okazji 5GHz ma jednak mniejsze zakłócenia.
  2. Dominikpk

    Android Oreo

    No to nie wiem czy się cieszyć, że coś zostanie poprawione, czy oddać go w ramach gwarancji i czekać na nowego? Z jednej strony jak czytam opinie to setki, tysiące osób nie ma z tym problemu, bo przecież generalnie urządzenie ma bardzo dobre opinie i jest popularne chyba na całym Świecie. Z drugiej strony jest też grupa ludzi może mniejsza, która ma ogromny problem ze zrywaniem sieci, łącznością, kolidowaniem sieci z siecią Bluetooth. Mojego posta zacząłem tutaj, ponieważ moje urządzenie jest już w standardzie na Androidzie Oreo, a jak już zdążyłem zauważyć, większość problemów idzie w parze z tym oprogramowanie, niezależnie jakie kto ma urządzenie.
  3. Dominikpk

    Android Oreo

    Dla świętego spokoju, bo mam taką możliwość położyłem router na tej samej półce co Mi Boxa, zobaczymy głośnik BT podpinam w celu testowania czy zerwie czy nie. Planuję jednak zakup routera 2,4 i 5GHz, bo od stycznia mam mieć internet 30Mb/s, więc może warto z racji mieszkania w bloku przerzucić się na 5Ghz (będzie mniej zakłóceń). Robiąc test prędkości internetu pierwsza lepsza aplikacja analiti podaje mi, że jakość sygnału mam słabą i że sugerują mi przejście na 5GHz lub przesunięcie bliżej routera (bliżej się już nie da, no chyba, że ja w BOXie mam antenę uszkodzoną?? pojawia się czasami komunikat brak połączenia z WiFi na powiedzmy 2s i film dalej idzie, a router 30cm od BOXa ), być może wynik ten jest trochę zakłamany ponieważ ja mam strasznie słaba prędkość wysyłania do 1Mb/s i stąd może taki wynik tego testu. Przestawiłem też te funkcje w Boxie, które automatycznie działają z TV (chyba to się nazywa HDMI CEC) ni jak to moim zdaniem współgra, ale ktoś gdzieś napisał, że wszytko ma być na ON, to jest, przynajmniej nie muszę ręcznie przerzucać na HDMI (polecam). BOXa mam uruchomionego już chyba przynajmniej 3 godziny i jaki pisałem wcześniej, że jak się zagrzeje to działa, pojawia się czasami tylko komunikat "brak połączenia z WiFi". W sumie to mi brakuje trochę instrukcji obsługi, tzn. google pokazuje prawie wszytko, więc pojedynczo znajduję, ale np. nie wiem do czego służy przycisk LIVE, albo czy np. można przeprogramować przyciski, ja bym chętnie NETFLIXA zamienił na YT.
  4. Dominikpk

    Android Oreo

    Cześć, to mój pierwszy post. Od wczoraj jestem "szczęśliwym posiadaczem" Mi BOX S, wersja oprogramowania 8.1.0 i jak czytam forum to widzę, że ja mam sumę wszystkich przypadłości, tzn: - po podłączeniu głośnika BT kończy się dzień dziecka (tak jeszcze teraz testuję i ewidentnie jak podłącze BT ścina mi WiFi, ale niestety bywają takie momenty, że ścina WiFi a BT nie jest uruchomiony) - zrywa mi połączenie WiFi (zarówno z routera jak i testowo z telefonu LTE, już myślałem o wymianie routera na 5G ale są użytkownicy, którym to nie pomogło, mieszkam w bloku, gdzie jestem otoczony sieciami WiFi może to ma znaczenie jednak) - generalnie po dłuższym postoju walczę z urządzeniem powiedzmy z godzinę, a potem jak się już "zagrzeje" idzie (jakieś czary, bo przecież nie jest to urządzenie lampowe, to mnie najbardziej zaskakuje, z racji testowania potrafię kombinować kilkadziesiąt minut żeby się połączył np. z Youtube i jak już zaskoczy to pięknie chodzi ściąga filmy 4K i ładnie odtwarza (pczywiście tv obsługuje FullHD)). Nie mam zielonego pojęcia co zrobić, bo przecież urządzenie nowe i nic nie w nim nie grzebałem (raz przywróciłem ustawienia fabryczne i nic nie pomogło). Tak na szybko się zastanawiam, czy nie kupić routera/adaptera USB z gniazdem RJ - 45, nie wiem czy to pomoże i generalnie czy da się to zainstalować? Albo kupić 5G, przyda się na przyszłość? Gniazdo USB nie jest mi potrzebne, ja chcę tylko spokojnie oglądać YouTube, Player itp. bez żadnych udziwnień.