Cacper Posted December 14, 2020 Posted December 14, 2020 Mój Mi Box 4K też ma taką wersję, dzięki za odpowiedz.
pkonrad Posted December 25, 2020 Posted December 25, 2020 Nowy ROM dla Mi Box 4k - kompilacja PI.3175 release-keys 1
martairafal Posted December 27, 2020 Posted December 27, 2020 Po tej aktualizacji po nocy nie działa dźwięk i nie mogę nic uruchomić na YouTube pomaga dopiero ponownie uruchomienie
pkonrad Posted December 28, 2020 Posted December 28, 2020 20 godzin temu, martairafal napisał: Po tej aktualizacji po nocy nie działa dźwięk i nie mogę nic uruchomić na YouTube pomaga dopiero ponownie uruchomienie Nie tylko na YT. Tak samo blokują się również wszystkie materiały wideo czy też audio w każdej aplikacji, np. Netflix, Prime Video, HBO Go, Player, Ipla, Spotify, Tidal. Pomaga restart urządzenia. W praktyce wygląda to tak, że aby móc korzystać z Boxa, trzeba go uruchamiać ponownie raz na dobę. Najnowsza aktualizacja więcej psuje niż naprawia, kto jeszcze nie zrobił update to polecam tego nie robić, a najlepiej pozostać na ostatniej wersji Android 8 TV.
kola01 Posted December 28, 2020 Posted December 28, 2020 Czyli wszystko po staremu. 4S tak działał w dniu zakupu. Czasami pomagało załączenie HDMi CEC. Spróbuj ewentualnie zrobić full wipe w recovery mode. Koniecznie z kasowaniem cache. Warto to zrobić po każdej większej aktualizacji, szczególnie jak są problemy ze stabilnością, wysypywaniem się aplikacji itp.
streamus Posted December 29, 2020 Posted December 29, 2020 Nie wszystko po staremu, bo na przyklad u mnie wszystko dzialalo super do czasu tej nieszczesnej aktualizacji, mam identyczne objawy jak koledzy wyzej
tzk Posted December 29, 2020 Posted December 29, 2020 11 godzin temu, kola01 napisał: Spróbuj ewentualnie zrobić full wipe w recovery mode. Koniecznie z kasowaniem cache. Warto to zrobić po każdej większej aktualizacji, szczególnie jak są problemy ze stabilnością, wysypywaniem się aplikacji itp. Kasowanie nic nie daje.
lotniak Posted December 29, 2020 Posted December 29, 2020 Dnia 28.12.2020 o 05:08, pkonrad napisał: Nie tylko na YT. Tak samo blokują się również wszystkie materiały wideo czy też audio w każdej aplikacji, np. Netflix, Prime Video, HBO Go, Player, Ipla, Spotify, Tidal. Pomaga restart urządzenia. W praktyce wygląda to tak, że aby móc korzystać z Boxa, trzeba go uruchamiać ponownie raz na dobę. Najnowsza aktualizacja więcej psuje niż naprawia, kto jeszcze nie zrobił update to polecam tego nie robić, a najlepiej pozostać na ostatniej wersji Android 8 TV. Sposobem na to jest włączenie HDMI CEC - brzmi dziwnie ale działa, miałem tak przy Androidzie 8. Natomiast aktualizacja nie naprawiła włączania urządzenia z uśpienia pilotem na podczerwień np. Logitech Harmony. W większości przypadków włączanie nie działa. Trzeba sobie pomóc pilotem oryginalnym na Bluetooth - czasami jednaki to nie pomaga - należy wtedy wypiąć urządzenie z prądu i wpiąć ponownie. Jeśli to dla kogoś istotne - to po najnowszej aktualizacji sprzed kilku dni zrobiłem wipe data i wipe cache z poziomu recovery mode. Niestety - przynajmniej u mnie nic to nie dało. Stare błędy są dalej. Jak dla mnie to przelało czarę goryczy i rozglądam się już za jakimś poważnym urządzeniem, które po prostu będzie działać - dość mam ciągłych problemów z podstawowym użytkowaniem.
juri Posted December 29, 2020 Posted December 29, 2020 Daj znać co będzie stabilniejsze i lepszy od mi box
lotniak Posted December 29, 2020 Posted December 29, 2020 (edited) Nvidia Shield 2017-2019. Zastanawiam się natomiast czy nie zacząć używać do celów multimedialnych XBOX'a. Mam wersję Series X - jest Netflix, można odtwarzać materiały z dysku USB, Spotify jest - brakuje mi HBO Go i TVP VOD ale to co chcę mam w sumie na dysku już. XBOX Series X ma podczerwień i przy okazji .. gry (mam Passa na 3 lata już wykupionego). Edited December 29, 2020 by lotniak
Radasss Posted December 29, 2020 Posted December 29, 2020 48 minut temu, juri napisał: co będzie stabilniejsze i lepszy od mi box W tej chwili najlepszy współczynnik możliwości do ceny ma Amazon Cube. Ostatnio był do kupienia za ok. 320 zł. 1
pkonrad Posted December 29, 2020 Posted December 29, 2020 5 godzin temu, lotniak napisał: Sposobem na to jest włączenie HDMI CEC - brzmi dziwnie ale działa, miałem tak przy Androidzie 8. Sprawdzę dzisiaj i dam znać czy pomogło. Edit: cały czas mam włączone HDMI CEC
martairafal Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 U mnie to nie działa czy HDMI CEC jest włączenie czy wtłoczone i tak po kilku godzinach w uśpienia box nie działa i trzeba uruchomić ponownie
tzk Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 U mnie to samo. Wydawało się, ze tego oprogramowania bardziej się zwalić nie da. Jak widać dało się. Już tylko zostało im uwalanie urządzeń po aktualizacji.
Adimibox Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 Odkryłem ostatnio, że włączyć mi boxa można za pośrednictwem aplikacji Android Tv Remonte, ale najlepiej mieć w telefonie włączone Bluetoth , bo po wifi nie zawsze box się wybudzi. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.tv.remote&hl=pl&gl=US
Medar Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 (edited) 11 godzin temu, martairafal napisał: U mnie to nie działa czy HDMI CEC jest włączenie czy wtłoczone i tak po kilku godzinach w uśpienia box nie działa i trzeba uruchomić ponownie A ja u siebie wyłączyłem HDMI CEC w telewizorze i w Miboxie, po tym zniknął problem z wybudzaniem po nocy, ale potrafi w trakcie dnia "gubić" pilota. Instalujecie grudniową poprawkę do Mibox 3 ? Edited December 30, 2020 by Medar
pkonrad Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 4 godziny temu, Adimibox napisał: Odkryłem ostatnio, że włączyć mi boxa można za pośrednictwem aplikacji Android Tv Remonte, ale najlepiej mieć w telefonie włączone Bluetoth , bo po wifi nie zawsze box się wybudzi. Wiem o tym od dawna i odkad jest problem z uruchomieniem Boxa przez podczerwień, dość często używam, natomiat teraz większym problemem jest brak możliwości odtwarzania materiałów audio i video po ostatniej aktualizacji. Nie ukrywam, że mam już dość tego sprzętu. Na ostatnie aktualizacji Android 8 TV działał bardzo dobrze, po update do Android 9 TV jest masakra
isio Posted December 31, 2020 Posted December 31, 2020 (edited) Witam u mnie to samo sprawdze jeszcze z tym hdmi Nic to nie dalo dalej jest lipa moze bedzie jakas aktualizacja. Edited January 1, 2021 by isio
mariopel Posted January 2, 2021 Posted January 2, 2021 Dnia 27.12.2020 o 08:50, martairafal napisał: Po tej aktualizacji po nocy nie działa dźwięk i nie mogę nic uruchomić na YouTube pomaga dopiero ponownie uruchomienie Uruchom recovery i daj wipe cache partition. Mi jak narazie pomogło.
lotniak Posted January 2, 2021 Posted January 2, 2021 Nie kumam dlaczego tak wierzymy w mityczne "wipe cache partition" czy inne cuda. Sam się na tym złapałem. Zrobiłem pełny format z poziomu recovery i dalej jest kiszka. Za niedługo będziemy oglądać tutoriale jak lutować jakieś piny w środku bo komuś na Reddedicie albo innym forum "zadziałało". Ludzie, to ma działać "od sztycha", po prostu. My nie chcemy jakiejś magicznej funkcjonalności. Już widzę, jak miliony bawią się w "wipe cache partition". Ale mnie tez szajs wk*****.
dark695 Posted January 2, 2021 Posted January 2, 2021 Po aktualizacji i utracie Atmosa kupiłem Amazona Cube od zakupu chodzi pięknie zero problemów, a tu czytam wszystko po staremu- psucie i jeszcze raz psucie. W moim przypadku zaważyła utrata Atmosa po aktualizacji.Dajcie sobie luz na Xiaomi, zainwestujcie w coś lepszego, ja dałem 68€ w promocji i jestem mega zadowolonyZa tego boxa 4 lata wstecz dałem prawie 300 stówy i był wtedy ok teraz to szkoda nerwów i kasy, co prawda uwaliłem go i przywróciłem z CEGŁY, ale teraz leży i się kurzyWysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
lotniak Posted January 3, 2021 Posted January 3, 2021 (edited) Udało mi się przywrócić starego androida 8.1 - Netflix i wszystkie aplikacje działają jak dawniej ergo: klucze nie są kasowane. Wszystko zajęło mi jakieś 20 minut. Wszystko działa jak działało przed updatem do androida 9. Jeśli coś się stanie z Waszym MiBoxem - nie biorę za to odpowiedzialności. Wszystko robicie na własne ryzyko. Podsumowując: robicie downgrade Androida 9 Pie R2926 do Androida 8 oreo R2167. Co będzie potrzebne: !!! KABEL USB MĘSKI-MĘSKI !!! - do podłączenia komputera z MiBoxem 1. Oryginalne firmware Oreo 8.0 dla Mibox 3 (MDZ-16-AB) https://drive.google.com/drive/folders/1-fGnIP7iLmpHUNRPhlWyEnEVHuraDc1q?usp=sharing 2. Amlogic-USB_Burning_Tool_v2.2.0 - narzędzie, którym wgrywa się obraz do Mibox'a. https://mega.nz/file/Hd0CmACT#OPws8xFAPOGR6SmFJKfkVQ4SXjXpetJHmZZZ7nqkRHc 3. Aktualizacja Oreo 8 do wersji R2167 https://mega.nz/file/gh0xCCrR#ctdPivezVFNAuMLq19eOepO1LHJCfVNhowmZz7Fx87s ================================= 1. Instalujemy na komputerze Amlogic-USB_Burning_Tool_v2.2.0. Po właściwej instalacji dodatkowo zainstaluje się na sterownik potrzebny do podłączenia z MiBoxem. 2. Podłączamy komputer do MiBoxa kablem USB 3. Uruchamiamy program Amlogic-USB_Burning_Tool_v2.2.0 i ładujemy oryginalne firmware Oreo 8.0 dla Mibox 3 - mdz16ab.img. 4. ODZNACZAMY "Erase bootloader" - jeśli NIE ODZNACZYMY - stracimy (bezpowrotnie) klucze DRM do np. Netflixa. 5. UWAGA: "Erase bootloader" MA BYĆ NIE ZAZNACZONE. 6. Opcją, która MA być zaznaczona to: Erase flash (normal erase) - i tylko tyle. 7. Klikamy START. 8. Teraz musimy wejść do trybu Recovery w MiBoxie. Klikamy na pilocie WSTECZ+OK i trzymając te przyciski wciśnięte podłączamy kabel zasilający do MiBoxa. Trzymamy te przyciski wciśnięte dopóki nie pokaże się tryb Recovery. 9. Po wejściu w tryb Recovery klikamy na "Reboot to bootloader". 10. MiBox się zrestartuje i zatrzyma na logo Mi (to jest na czarnym tle logo Mi a na dole loga Dolby itd). 11. Ponownie odłączamy kabel zasilający od MiBoxa. 12. Ponownie klikamy na pilocie WSTECZ+OK i trzymając te przyciski wciśnięte podłączamy kabel zasilający do MiBoxa. Trzymamy przyciski do momentu w którym na komputerze w programie Amlogic-USB_Burning_Tool_v2.2.0 nie pokaże się postęp wgrywania nowego (starego) systemu. U mnie wyglądało to tak: https://imgur.com/7j5AZGI 13. Po nieco 4 minutach proces doszedł do 100%. Teraz klikamy STOP w programie Amlogic-USB_Burning_Tool_v2.2.0. 14. Odłączamy kabel zasilający od MiBoxa. 15. Na sformatowanego w FAT32 pendrive'a wgrywamy aktualizacje Androida Oreo 8 do wersji R2167. 16. Podpinamy pendrive'a z wgraną aktualizacją do MiBoxa następnie klikamy na pilocie WSTECZ+OK i trzymając te przyciski wciśnięte podłączamy kabel zasilający do MiBoxa. Po chwili aktualizacja powinna zacząć się instalować. MiBox może się zrestartować 2-3 razy. https://imgur.com/EMRFqnR 17. Gdy MiBox zakończy wgrywać aktualizację zrobi pełny Wipe i uruchomi się ponownie. 18. Właśnie zainstalowaliśmy Androida w wersji 8 z najnowszą aktualizacją. Teraz należy ustawić wszystko pod siebie "tak jak zawsze". Dodatkowo w ustawieniach na liście aplikacji należy odszukać "Usługi Google Play" i WYŁĄCZYĆ powiadomienia. W ten sposób nie będziemy nękani powiadomieniami o nowych aktualizacjach. Tutorial wzięty i przetłumaczony stąd: https://forum.xda-developers.com/t/mi-box-3-mdz-16-ab-downgrade-android-9-pie-to-android-8-oreo.4194075/ Jeśli u mnie działa, u Was pewnie też Edited January 3, 2021 by lotniak 3 1
logremonte Posted January 5, 2021 Posted January 5, 2021 U mnie po aktualizacji zacina się Netflix i HBO a dodatkowo nie ma dźwięku w Spotify, ponowne włączenie pomaga tylko na dźwięk w Spotify a Netflix i HBO zacina się dalej, czyli MiBox to już zwykły szrot, zdaje się, że została tylko jedna opcja; wywalić to to do kibla.
orte Posted January 5, 2021 Posted January 5, 2021 (edited) On 1/3/2021 at 1:31 AM, lotniak said: Udało mi się przywrócić starego androida 8.1 - Netflix i wszystkie aplikacje działają jak dawniej ergo: klucze nie są kasowane. Wszystko zajęło mi jakieś 20 minut. Wszystko działa jak działało przed updatem do androida 9. ....... Jeśli u mnie działa, u Was pewnie też Udało mi się też, ale sam bez trybu recovery wgrał sobie .img Zatrzymał się na logo Mi i ruszyło od razu wgrywanie. Reszta jak w opisie. Edited January 5, 2021 by orte
slawekz Posted January 6, 2021 Posted January 6, 2021 Po aktualizacji problem z wifi. Po wyłączeniu urządzenia i ponownym za czas jakiś włączeniu nie łączy z siecią. Konieczne ponowne uruchomienie lub wyłączenie z zasilania. Ruter funbox 2.0. Kupiłem jakiś adapter usb ethernet ale mibox żąda konfiguracji a jestem zielony w tym temacie. Ktoś coś pomoże?
langolier Posted January 6, 2021 Posted January 6, 2021 U mnie po aktualizacji zacina się Netflix i HBO a dodatkowo nie ma dźwięku w Spotify, ponowne włączenie pomaga tylko na dźwięk w Spotify a Netflix i HBO zacina się dalej, czyli MiBox to już zwykły szrot, zdaje się, że została tylko jedna opcja; wywalić to to do kibla. U mnie bez problemu wszystko działa.
pionier123 Posted January 6, 2021 Posted January 6, 2021 U mnie też działa, ale jak pisali poprzednicy raz dziennie przy pierwszym uruchomieniu restart urządzenia. Krótsze wyłączanie w ciągu dnia nie powoduje problemów. Całonocne wyłączenie z pilota MiBox powoduje m.in. brak dźwięku w programie VLC, TiViMate nie odtwarza materiału. To rzeczy które zaobserwowałem na chwilę obecną, sprawdzę później inne programy.Gdzie zgłaszacie te problemy, jest jakiś link do supportu.EdycjaWłaśnie włączyłem MiBoxa po 2 godz. przerwy i nie działał prawidłowo, dodatkowo nie działał TidalMasakra
logremonte Posted January 7, 2021 Posted January 7, 2021 Obecnie u mnie pomogło na brak dźwięku w Spotify włączenie HDMI CEC, pilot logitech również zaczął poprawnie wybudzać urządzenie, ale zacinanie Netflix, czy HBO po wybudzeniu pozostało, po restarcie już nie przycina. Pewnie po następnym update trzeba będzie zostawić rozkręcony prysznic w łazience, paranoja.
lotniak Posted January 7, 2021 Posted January 7, 2021 Na jakiej wersji Androida jesteś? 8 czy 9? Jeśli na 9 - zrób downgrade wg instrukcji.
pionier123 Posted January 7, 2021 Posted January 7, 2021 Zauważyłem jeszcze że na nowym oprogramowaniu po wyjściu z danego programu na pulpit bez zamykania go,czyli środkowym małym przyciskiem tu dla przykładu odtwarzacz YouTube muzyka dalej gra w tle i możemy nawigować po głównym menu, wcześniej tego nie było podobnie jest na innych programach jak np. Tidal
logremonte Posted January 7, 2021 Posted January 7, 2021 A czy jak zrobisz downgrade to czy on aby za jakiś czas sam się nie zaktualizuje? Gdzieś czytałem o tym, że właśnie robi to samodzielnie. Pomimo fajnej instrukcji mi się po prostu już nie chce kombinować zz stary już chyba jestem, restart po nocy jeszcze można przeżyć, ale jak coś się jeszcze sypnie z czasem to trzeba będzie poszukać alternatywy, chyba nvidia shield i zapewne będzie po kłopocie.
csidzi Posted January 7, 2021 Posted January 7, 2021 Mi po aktualizacji występuje problem z wifi, przed wszystko śmigało bez problemów. Pobawiłem się w ustawieniach routera i teraz łączy po wifi ale czasami przerywa. Kupiłem huba z wejściem ethernet i po podłączeniu nic mi nie wykrywa, cały czas box jest połączony po wifi. Trzeba to jakoś skonfigurować czy powinno działać od razu po podłączeniu?
Red Rice Posted January 7, 2021 Posted January 7, 2021 U mnie wifi bez zmian, jak nie działa to wina ciulowego Connect Box od UPC a nie mibox ale ogólnie z siecią problemów na boksie nie mam. Mam za to na aktualnej wersji software'u ten sam problem co przedmówcy - po wybudzeniu nie działa odtwarzanie materiałów video np. z YT, trzeba zrobić restart i dopiero rusza. Strasznie wnerwiające.
Deportivo88 Posted January 10, 2021 Posted January 10, 2021 Tak tylko dopiszę, że u mnie problem z odtwarzaniem wideo taki sam. Na razie jedyne dobre rozwiązanie ponowne uruchamianie i czekanie do jakiejś aktualizacji gdzie ten błąd bedzie naprawiony.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now