Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zadałem pytanie na oficjalnym forum KODI. Zobaczymy co odpowiedzą.

@Matheusz - Ty masz sprzęt obsługujący DTS HD MA i Dolby Digital True HD? Bo jeżeli nie masz to w KODI nie ma tych opcji.

Pozdr, R.

Posted
1 godzinę temu, zc36804 napisał:

Witam

U mnie po aktualizacji nic nie wycięło nadal jest  DD , DD+ , DD True HD , DTS , DTS-HD

 

Jeśli faktycznie tak jest, to będzie to piękny dzień. Ktoś z odpowiednim sprzętem  potwierdzi?

Posted

Ja mam Amplituner PIONEER VSX-933 i co więcej mam nawet ustawienia w samym Mi BOX pozwalające wybrać format dźwięku cyfrowego 

formaty.jpg

U mnie na 100 % są wszystkie formaty wczoraj oglądałem film i był dźwięk DTS-HD

Posted (edited)

Nie napisałem o potwierdzeniu dlatego, że ci nie ufam @zc36804 . Wolę dmuchać na zimne bo właśnie na dżwięku najbardziej mi zależy w tym Boxie. Nawet zablokowałem mu dostęp do neta, żeby się czasem nie zaktualizował sam z siebie. Może głupio wyszło, przepraszam. Dziękuję za info, to już jest bardzo miły dzień :D

 

 

@Radasss wniosłeś niepewność do rozmowy. Do końca dnia się wstrzymam z aktualizacją.

Edited by Nowak12
Posted (edited)

Ponownie odpisał mi admin z forum KODI. 

Stwierdził, iż informacje od @zc36804 są błędne.  Załączył dzienniki z KODI z których mało co rozumiem ale ma z nich wynikać, iż nie ma gęstego dźwięku.

 

Edit:

@zc36804 ale tu nie chodzi o KODI. Ze względów licencyjnych, aktualizacja do Android TV 9, wycięła gęste formaty dźwięku z całego boksa.

Na razie nie instaluje i zobaczę co napiszą inni.

Edited by Radasss
Posted (edited)

Niestety, potwierdzam brak dźwięku HD po aktualizacji. Mało tego, przy wyborze ścieżki DolbyTrueHD konwertuje dźwięk do PCM. Wygląda na to,że najlepszym dostępnym formatem jest DD+. Ale kicha z tą aktualizacją.

Amplituner to Denon AVR-X1500H, więc z pewnoscią obsługuje formaty HD

Edited by IronCXII
Posted (edited)

Ja zapełniłem pamięć boksa jakimiś plikami. Zostało 600MB wolnego. Także nie ma jak pobrać i zainstalować aktualizacji.

Edited by Radasss
Posted
12 minut temu, Radasss napisał:

....

 

Edit:

@zc36804 ale tu nie chodzi o KODI. Ze względów licencyjnych, aktualizacja do Android TV 9, wycięła gęste formaty dźwięku z całego boksa.

Na razie nie instaluje i zobaczę co napiszą inni.

Czyli nie ma co liczyć na dżwięk HD? Może jakaś aktualizacja to naprawi.

Ciekawe czy to dotyczy Androida 9 TV w ogóle, czy to tylko przypadek Miboxa ...

Posted
4 minuty temu, Radasss napisał:

Ja zapełniłem pamięć boksa jakimiś plikami. Zostało 600MB wolnego. Także nie ma jak pobrać i zainstalować aktualizacji.

Dziś zrobię to samo. A już się z gąską witałem, lewa jego mać.

Posted
1 godzinę temu, IronCXII napisał:

Ciekawe czy to dotyczy Androida 9 TV w ogóle, czy to tylko przypadek Miboxa .

Dotyczy to wszystkich urządzeń z chipsetami AMLogic. 

Posted
21 minut temu, Radasss napisał:

Dotyczy to wszystkich urządzeń z chipsetami AMLogic. 

Nie znam się dokładnie na tym, ale logicznie rzecz biorąc, skoro na androidzie 8 działało to musi być wina androida 9. A nie samego urządzenia. Innymi słowy problem jest w oprogramowaniu , a nie sprzęcie, Czy dobrze myślę?

Posted
1 godzinę temu, IronCXII napisał:

Mało tego, przy wyborze ścieżki DolbyTrueHD konwertuje dźwięk do PCM. Wygląda na to,że najlepszym dostępnym formatem jest DD+. Ale kicha z tą aktualizacją.

Z tego co podał admin Kodi obsługuje DTS Core czyli zwykły podstawowy DTS, a z Dolby tak jak napisałeś DD+. W Netfix podobno jest DD+ (Atmos).

 

5 minut temu, IronCXII napisał:

Innymi słowy problem jest w oprogramowaniu , a nie sprzęcie,

Z tego co doczytałem to problemy licencyjne AMLogic. Czyli oprogramowanie.

Posted
22 godziny temu, Radasss napisał:

Z tego co podał admin Kodi obsługuje DTS Core czyli zwykły podstawowy DTS, a z Dolby tak jak napisałeś DD+. W Netfix podobno jest DD+ (Atmos).

 

Z tego co doczytałem to problemy licencyjne AMLogic. Czyli oprogramowanie.

To raczej nie ma szans na przywrócenie dawnej funkcjonalności...

Co do Netflixa, jest Atmos ale nie bezpośrednio z aplikacji , a poprzez wtyczkę Kodi.

Jeśli zaś chodzi o ścieżki dźwiękowe to DTS HD jest degradowany do podstawowej formy DTS (" core"), natomiast ścieżka w Dolby TrueHD jest konwertowana na PCM. Normalnie masakra.

Posted

Po aktualizacji do Android 9 TV, nie mogę włączyć Mi Box przez podczerwień za pomocą pilota Logitech Harmony. Wyłączyć się da, ale włączyć już nie. Wychodzi na to, że w czasie pozostawienia boxa w trybie standby, przestaje działać podczerwień. Pomaga dopiero reset urzadzenia i na 1-2 uruchomienia zaczyna działać poprawnie, a potem znów to samo. A czy u Was po uruchomieniu boxa z pilota bluetooth świeci się lapmpka na nim ? U mnie po samym uruchomieniu nie. Tylko dopiero jak na włączonym urządzeniu wcisnę jakiś przycisk ns pilocie to wtedy się zapala.

 

 

 

Posted (edited)

Nie ma DTS HD 7.1 Na Atmos  mam "to urządzenie nie obsługuje..." I też się wpakowałem, według mnie cofnięcie się wstecz bez DTS HD to urządzenie jest dla mnie bezużyteczne. Gdy były problemy z Oreo można było się cofnąć przez flashowanie, czy w tym przypadku będzie taka opcja? Nie pamiętam, czy wtedy przy flashowaniu były problemy z DTS HD?

 

Edited by dark695
Posted
2 godziny temu, Matheusz napisał:
ta dioda robiła tak odkąd miałem mi boxa. Na "esce" tak samo się zachowywała. Teraz nie mam mi boxów to nie potwierdzę problemu.

Z diodą to możliwe bo nigdy nie zwracałem na nią uwagi. Ale wcześniej na pewno nie było problemu z włączaniem boxa z pilota Logitech przez podczerwień.

Posted
10 minut temu, pionier123 napisał:

Potwierdzam, nie mogę włączyć boxa, wyłączyć można, sprawdzałem pilotem w telefonie

A po aktualizacji do 9 robiłeś format?

Posted
Nic nie robiłem, na razie wszystko działa i zostawiam tak jak jest

No właśnie ja też. U mnie również działa wszystko poza tym włączaniem przez podczerwień. Jeśli ktoś robił factory reset po update do Android 9 i ma pilot Logitech Harmony lub telefon z portem IR, bardzo proszę o sprawdzenie czy działa uruchamianie boxa przez podczerwień. Raz na jakiś czas udaje się go uruchomić w ten sposób, ale generalnie niestety jest z tym duży problem. Nie chcę robić formatu na darmo, dlatego chcę wiedzieć czy ten bug da się wyeliminować factory reset, czy to błąd w nowym sofcie.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...