Skocz do zawartości

AndroidTV 9 dla Mi Box 4K (MDZ-16-AB)


Matheusz

Rekomendowane odpowiedzi

Nie napisałem o potwierdzeniu dlatego, że ci nie ufam @zc36804 . Wolę dmuchać na zimne bo właśnie na dżwięku najbardziej mi zależy w tym Boxie. Nawet zablokowałem mu dostęp do neta, żeby się czasem nie zaktualizował sam z siebie. Może głupio wyszło, przepraszam. Dziękuję za info, to już jest bardzo miły dzień :D

 

 

@Radasss wniosłeś niepewność do rozmowy. Do końca dnia się wstrzymam z aktualizacją.

Edytowane przez Nowak12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma problemu@Radasss ale zapomniałem jeszcze o jednym napisać ja to odtwarzam na modzie KODI a dokładnie na MyGica Media Center

https://android-apk.org/mygica.media.center/29588952-kodi-17-for-android-4-4-devices-mygica-media-center/

ale myślę że to nie ma znaczenia bo w samym MI BOX są te ustawienia wyboru formatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponownie odpisał mi admin z forum KODI. 

Stwierdził, iż informacje od @zc36804 są błędne.  Załączył dzienniki z KODI z których mało co rozumiem ale ma z nich wynikać, iż nie ma gęstego dźwięku.

 

Edit:

@zc36804 ale tu nie chodzi o KODI. Ze względów licencyjnych, aktualizacja do Android TV 9, wycięła gęste formaty dźwięku z całego boksa.

Na razie nie instaluje i zobaczę co napiszą inni.

Edytowane przez Radasss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, potwierdzam brak dźwięku HD po aktualizacji. Mało tego, przy wyborze ścieżki DolbyTrueHD konwertuje dźwięk do PCM. Wygląda na to,że najlepszym dostępnym formatem jest DD+. Ale kicha z tą aktualizacją.

Amplituner to Denon AVR-X1500H, więc z pewnoscią obsługuje formaty HD

Edytowane przez IronCXII
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Radasss napisał:

....

 

Edit:

@zc36804 ale tu nie chodzi o KODI. Ze względów licencyjnych, aktualizacja do Android TV 9, wycięła gęste formaty dźwięku z całego boksa.

Na razie nie instaluje i zobaczę co napiszą inni.

Czyli nie ma co liczyć na dżwięk HD? Może jakaś aktualizacja to naprawi.

Ciekawe czy to dotyczy Androida 9 TV w ogóle, czy to tylko przypadek Miboxa ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Radasss napisał:

Dotyczy to wszystkich urządzeń z chipsetami AMLogic. 

Nie znam się dokładnie na tym, ale logicznie rzecz biorąc, skoro na androidzie 8 działało to musi być wina androida 9. A nie samego urządzenia. Innymi słowy problem jest w oprogramowaniu , a nie sprzęcie, Czy dobrze myślę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, IronCXII napisał:

Mało tego, przy wyborze ścieżki DolbyTrueHD konwertuje dźwięk do PCM. Wygląda na to,że najlepszym dostępnym formatem jest DD+. Ale kicha z tą aktualizacją.

Z tego co podał admin Kodi obsługuje DTS Core czyli zwykły podstawowy DTS, a z Dolby tak jak napisałeś DD+. W Netfix podobno jest DD+ (Atmos).

 

5 minut temu, IronCXII napisał:

Innymi słowy problem jest w oprogramowaniu , a nie sprzęcie,

Z tego co doczytałem to problemy licencyjne AMLogic. Czyli oprogramowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Radasss napisał:

Z tego co podał admin Kodi obsługuje DTS Core czyli zwykły podstawowy DTS, a z Dolby tak jak napisałeś DD+. W Netfix podobno jest DD+ (Atmos).

 

Z tego co doczytałem to problemy licencyjne AMLogic. Czyli oprogramowanie.

To raczej nie ma szans na przywrócenie dawnej funkcjonalności...

Co do Netflixa, jest Atmos ale nie bezpośrednio z aplikacji , a poprzez wtyczkę Kodi.

Jeśli zaś chodzi o ścieżki dźwiękowe to DTS HD jest degradowany do podstawowej formy DTS (" core"), natomiast ścieżka w Dolby TrueHD jest konwertowana na PCM. Normalnie masakra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po aktualizacji do Android 9 TV, nie mogę włączyć Mi Box przez podczerwień za pomocą pilota Logitech Harmony. Wyłączyć się da, ale włączyć już nie. Wychodzi na to, że w czasie pozostawienia boxa w trybie standby, przestaje działać podczerwień. Pomaga dopiero reset urzadzenia i na 1-2 uruchomienia zaczyna działać poprawnie, a potem znów to samo. A czy u Was po uruchomieniu boxa z pilota bluetooth świeci się lapmpka na nim ? U mnie po samym uruchomieniu nie. Tylko dopiero jak na włączonym urządzeniu wcisnę jakiś przycisk ns pilocie to wtedy się zapala.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma DTS HD 7.1 Na Atmos  mam "to urządzenie nie obsługuje..." I też się wpakowałem, według mnie cofnięcie się wstecz bez DTS HD to urządzenie jest dla mnie bezużyteczne. Gdy były problemy z Oreo można było się cofnąć przez flashowanie, czy w tym przypadku będzie taka opcja? Nie pamiętam, czy wtedy przy flashowaniu były problemy z DTS HD?

 

Edytowane przez dark695
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Matheusz napisał:
ta dioda robiła tak odkąd miałem mi boxa. Na "esce" tak samo się zachowywała. Teraz nie mam mi boxów to nie potwierdzę problemu.

Z diodą to możliwe bo nigdy nie zwracałem na nią uwagi. Ale wcześniej na pewno nie było problemu z włączaniem boxa z pilota Logitech przez podczerwień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie robiłem, na razie wszystko działa i zostawiam tak jak jest

No właśnie ja też. U mnie również działa wszystko poza tym włączaniem przez podczerwień. Jeśli ktoś robił factory reset po update do Android 9 i ma pilot Logitech Harmony lub telefon z portem IR, bardzo proszę o sprawdzenie czy działa uruchamianie boxa przez podczerwień. Raz na jakiś czas udaje się go uruchomić w ten sposób, ale generalnie niestety jest z tym duży problem. Nie chcę robić formatu na darmo, dlatego chcę wiedzieć czy ten bug da się wyeliminować factory reset, czy to błąd w nowym sofcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...