cameron1234 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 Cześć mam pytanie czy jak kupie zegarek z oficjalnej polskiej dystrybucji, która jest od niedawna to będę miał język polski w zegarku ?
grzechog Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 Czy ktoś z was ma problem z powiadomieniami na bipie po aktualizacji miui ? Tzn tak mi się wydaje że jakoś jest to powiązane ze wspomnianą aktualizacja... Wszystko śmigało teraz opaska nawet nie zadrży ani nie wyswietli powiadomienia - trafiają w tło że tak powiem. Mogę odnaleźć tel za pomocą bipa i odwrotnie, jest połączony z mifitem itp. nawet przeinstalowalem MF i amazfit toolsy.
KrisKW Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 Dnia 9.03.2018 o 23:32, stillo napisał: https://amazfitwatchfaces.com/bip/view/?id=2264 Minął miesiąc na tej tarczy a wskaźnik naładowania baterii pokazuje 38%. Włączone powiadomienia poł/sms. Codziennie budzik wibracjami. Mogę polecić tą tarczę. Tarcza którą ja sobie wgrałem, bo mi się najbardziej podoba, wystarcza na 10 dni. Czy da się coś z tym zrobić? Problemem jest sama tarcza, czy np. sposób jej wgrania (zainstalowania)? Nie mam bladego pojęcia jak to się odbywa, więc będę wdzięczny za wyjaśnienie.
Pan Arek Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 2 minuty temu, KrisKW napisał: Tarcza którą ja sobie wgrałem, bo mi się najbardziej podoba, wystarcza na 10 dni. Czy da się coś z tym zrobić? Problemem jest sama tarcza, czy np. sposób jej wgrania (zainstalowania)? Nie mam bladego pojęcia jak to się odbywa, więc będę wdzięczny za wyjaśnienie. jesteś pewny że na tej tarczy? najbardziej zużywają baterie tarcze gdzie jest sekundnik, tu tego nie widzę. Może masz GPS zawieszony albo kompas.
KrisKW Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 Przed chwilą, Pan Arek napisał: jesteś pewny że na tej tarczy? najbardziej zużywają baterie tarcze gdzie jest sekundnik, tu tego nie widzę. Może masz GPS zawieszony albo kompas. Właśnie nie, ja mam inną tarczę i fakt ... ma sekundnik. Czyli główny problem, to sekundnik? Dlaczego? W sumie to by tłumaczyło czemu zdecydowana większość tarcz jest bez sekundnika.
FromWP Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 @KrisKW Niestety tak. Sekundnik wymusza ciągłą zmianę wyświetlanego ekranu, a to zużywa więcej energii.
KrisKW Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 Dzięki za wyjaśnienie. Nie rozumiem jednak, że na wgranej tarczy bez sekundnika działa grubo ponad miesiąc na jednym ładowaniu, skoro nawet mi fit w oknie zmiany tarcz wyświetla komunikat, że takie tarcze zredukują czas pracy baterii. I jeszcze mam pytanie jak wgrać tarcze z pliku bin do bip-a, bo do tej pory tarcze wgrywałem za pomocą Amazfit Bip WatchFaces?
johnybiu Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 3 godziny temu, KrisKW napisał: I jeszcze mam pytanie jak wgrać tarcze z pliku bin do bip-a, bo do tej pory tarcze wgrywałem za pomocą Amazfit Bip WatchFaces? Jak wgrywasz te tarcze bo mi nie wychodzi...
FromWP Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 @KrisKW @johnybiu Najprościej i najbezpieczniej MiFit-em podmieniając nazwy domyślnych plików bin tarcz które są do pobrania. Instrukcje: https://amazfitwatchfaces.com/manuals . W ten sposób można wgrać max 10 dodatkowych tarcz instalowanych z poziomu MiFita.
KaMa Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 Witam wszytkich, przepraszam że zwracam się z prośbą bo temat był na pewno poruszany, lecz nie mogę się odnaleźć. Od dziś jestem posiadaczem zegarka Amazfit bip i ku mojemu zaskoczeniu nie wyświetla się na zegarku kontakt dzwoniący lecz tylko komunikat w języku angielskim : polaczenie przychodzące, jak również w wiadomościach tekstowych wyświetla się sam tekst bez nadawcy.... czemu tak i powiedzcie proszę że można to zmienić;) w przeciwnym wypadku ze smutkiem wybiorę inny model:( z góry dzięki za pomoc
szablix Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 @KaMa Tak da się to zmienić. Wszystko masz opisane w pierwszym poście. Aby wyświetlała się nazwa dzwoniącego musisz wgrać mod mifit. Niestety mifit nie ma transliteracji i wiadomości z polskimi znakami zamieniane są na znaki zapytania. Inne oprogramowani po prostu wyświetla literę bez "ogonka"
marglcia Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 (edytowane) akurat ja nie wgrywałam żadnych modów aby mi się wyświetlała nazwa dzwoniącego tylko zmieniłam język w telefonie na angielski.... potem wróciłam na język polski i normalnie na zegarku wyświetlają mi się nazwy dzwoniących... oczywiście to uproszczona forma dla opornych jak ja Edytowane 12 Marca 2018 przez marglcia
KrisKW Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 4 godziny temu, johnybiu napisał: Jak wgrywasz te tarcze bo mi nie wychodzi... Klikamy na wybraną tarczę i ją pobieramy. Jak postępować dalej opisane jest po kliknięciu w przycisk ? w dolnej części ekranu.
szablix Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 Procedura podmiany tarczy wygląda następująco: Za pomocą aplikacji mifit instalujesz jakąś tarczę. Pobiera się ona do lokalizacji: android/data/com.xiaomi.hm.health/files/watch_skin i ma jakąś nazwę. Pobierasz interesującą tarczę np z https://amazfitwatchfaces.com/bip/ zapisujesz na dysku. Takiej zapisanej tarczy zmieniasz nazwę na identyczną jaka znajduje się w folderze wskazanym powyżej. Teraz nadpisujesz pliki w telefonie we wskazanej lokalizacji, uruchamiasz mi fita ponownie wybierasz tą samą tarczę w aplikacji, którą pobrałeś. (Tarcza w aplikacji nie ulegnie zmianie, po synchronizacji pojawi się zmieniona w telefonie) I to wszystko.
KrisKW Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 1 godzinę temu, szablix napisał: Procedura podmiany tarczy wygląda następująco: Za pomocą aplikacji mifit instalujesz jakąś tarczę. Pobiera się ona do lokalizacji: android/data/com.xiaomi.hm.health/files/watch_skin i ma jakąś nazwę. Zainstalowałem tarczę za pomocą mi fit, ale nie mam watch_skin W folderze files mam dwa foldery fw_download_temp i fw_downloaded
FromWP Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 Oryginalny MiFit? To prawie niemożliwe, zainstaluj drugą, może stworzy ten folder. Ja zainstalowałem wszystkie 10 i podmieniłem te które były do kitu.
szablix Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 Spróbuj synchronizować inna tarczę, na początku miałem ten sam problem. Jak zsynchronizowałem tarczę watch_skin się pojawił
KrisKW Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 12 minut temu, FromWP napisał: Oryginalny MiFit? To prawie niemożliwe, zainstaluj drugą, może stworzy ten folder. Ja zainstalowałem wszystkie 10 i podmieniłem te które były do kitu. Nie, MrTomi-3.2.9-PL.apk.
szablix Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Mam wgranego tego samego mifita i nie miałem problemu z podmianą.
Pan Arek Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Dnia 9.03.2018 o 14:37, tomurbanowicz napisał: Właśnie się szykowałem nad aktualizacją pierwszego postu. usuń zapis " Zablokowane zostały tarcze BIN w aplikacji MiFit. (...)" Juz nie są potrzebne VPN więc wprowadza niepotrzebne zamieszanie
KrisKW Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 8 godzin temu, szablix napisał: Spróbuj synchronizować inna tarczę, na początku miałem ten sam problem. Jak zsynchronizowałem tarczę watch_skin się pojawił Faktycznie - pomogło. Dzięki. Nie daje mi jednak spokoju ten sekundnik, bo przecież zegarek ma wbudowaną tarczę z sekundnikiem i ta tarcza nie "pożera" baterii. A może wpływ ma czy tarcza jest bardziej kolorowa, czy bardziej czarno biała?
fake4r Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Chyba bardziej chodzi o typ tarczy czy bin czy res. Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
KrisKW Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 1 minutę temu, fake4r napisał: Chyba bardziej chodzi o typ tarczy czy bin czy res. Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka czyli bin bardziej oszczędne?
fake4r Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Wydaje mi się że bin bez sekundnika = res z sekundnikiem. Natomiast bin z, sekundnikiem chyba najbardziej prądożerne. Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
KrisKW Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Ok. Przetestuję i zobaczymy jakie będą moje spostrzeżenia. Dzięki
FromWP Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Zrobiłem zrzut ekranu wszystkich domyślnych tarcz z MiFita i dopisałem ich nazwy bin. Może się przydać przy podmianie nazw własnych tarcz. 3
marglcia Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 FromWP dzięki wielkie... w końcu nie muszę szukać "po omacku" wgranej nowej tarczy! 1
paff Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 20 godzin temu, KrisKW napisał: Dzięki za wyjaśnienie. Nie rozumiem jednak, że na wgranej tarczy bez sekundnika działa grubo ponad miesiąc na jednym ładowaniu, skoro nawet mi fit w oknie zmiany tarcz wyświetla komunikat, że takie tarcze zredukują czas pracy baterii. Wyświetlanie na ekranie e-papier nie zużywa żadnej energii, jedynie zmiana tego co jest wyświetlane, więc można zorbić czystą kalkulację przy pewnych laboratoryjnych założeniasch: zegarek jedynie zużywa energię na ekran każda zmiana wyświetlania zużywa dokładnie taką samą jednostkę energii Przy powyższych założeniach tarcza, która wyświetla sekundnik zmienia się co każdą sekundę, czyli 864000 razy w ciągu 10 dni. Jeżeli ustawimy tą samą tarczę bez sekundnika, to tyle odświeżeń starczy na 60razy więcej, czyli 60 dni. Wychodzi ok miesiąca, bo powyżej założyliśmy brak strat energii z innych powodów niż ekran, a przecież bluetooth zużywa energię, zaczytywanie żyroskopu, podświetlanie ekranu przy każdej wiadomości oraz odświeżanie całego ekranu może zuzywać nieco więcej energii niż fragment wyświetlający sekundnik. A co do komunikatu w aplikacji mi fit, to chodzi o customowe tarcze, czyli pobrane spoza aplikacji MiFit, które mogą być zawierać błąd, nie widoczny na pierwszy rzut oka... przykładowo sekundnik jest jedynie zacieniony (zamiast cyferek tło ekranu) i odświeża ekran częściej niż nam się wydaje - taki domorosły developer zaczyna swoją karierę na takim poziomie 1
KrisKW Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Powiedzmy że wyjaśniliśmy sprawę sekundnika. Jest jednak jeszcze coś takiego jak licznik kroków, który może nie aż tak często jak sekundnik, ale jednak często zmienia informację na ekranie.
tomurbanowicz Opublikowano 13 Marca 2018 Autor Opublikowano 13 Marca 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, KrisKW napisał: Powiedzmy że wyjaśniliśmy sprawę sekundnika. Jest jednak jeszcze coś takiego jak licznik kroków, który może nie aż tak często jak sekundnik, ale jednak często zmienia informację na ekranie. Słuszna uwaga, jednak kroki nie zmieniają się co sekundę w ciągu całej doby. Edytowane 13 Marca 2018 przez tomurbanowicz
greg.x Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Czy ktos zgłaszał naprawę gwarancyjną na Gearbest? Zgłosiłem awarię zegarka. pisałem o tym wcześniej, po aktualizacji moda zegarek padł, nie reaguje na przycisk ani na ładowarkę. Chcą żeby nagrać filmik, nie wiem poco. Na razie nic nie piszą o wysyłce Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka 1
Zwiniu Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 (edytowane) 36 minut temu, greg.x napisał: Czy ktos zgłaszał naprawę gwarancyjną na Gearbest? Zgłosiłem awarię zegarka. pisałem o tym wcześniej, po aktualizacji moda zegarek padł, nie reaguje na przycisk ani na ładowarkę. Chcą żeby nagrać filmik, nie wiem poco. Na razie nic nie piszą o wysyłce Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Może chcą zobaczyć, że faktycznie padł i wyślą nowy. Edytowane 13 Marca 2018 przez Zwiniu
FromWP Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 @greg.x Opiszę moje perypetie ze sklepem w którym kupiłem z Aliexpress. Też chcieli żeby zrobić filmik i wrzucić na YouTube. Twierdzili że to jest im potrzebne do przedstawienia oferty. To chyba w chińskich sklepach normalna procedura i sprawdzają czy się ich nie naciąga. Po opublikowaniu filmiku wysłali info o nowej wysyłce, co mnie bardzo ucieszyło. Niestety nr wysyłki był taki sam jak tej już dostarczonej (co mnie zaniepokoiło). Zadałem pytanie o co chodzi, odpisali żeby się nie przejmować, że nr śledzenia się za kilka dni zmieni. Oczywiście nic się nie zmieniło i po ponad miesiącu i kilku monitach napisali że jednak niczego nie wysłali. Prawdopodobnie zwodzili, żeby upłynął okres ochrony Aliexpress. Zaproponowali 10 USD zwrotu i żebym sobie nareperował sam w lokalnym serwisie. Odpisałem żeby spadali, a zegarek jest nierozbieralny i raczej nienaprawialny. Odpisali że jak odeślę (na własny koszt oczywiście) to dostanę pełny zwrot kasy. Odesłałem, dostali i nadal zwlekali. Niestety mój upór, dalsze negocjacje i postraszenie skargą do Ali w końcu zadziałało i po 1,5 miesiąca od momentu dostarczenia zwrotu kasę oddali.
Rekomendowane odpowiedzi