Jump to content

ktosieklosiek

Użytkownicy
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ktosieklosiek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

1

Reputation

  1. Otóż, po aktualizacji z Global 10.0.3.0 (Android 8) do Global 10.0.4.0 (Android 9) lądowanie bezprzewodowe jest strasznie wolne. Na podpiętej ładowarce z QC 3.0 max 150 mA, na ładowarce 2,4A max 50 mA. Ładowarka bezprzewodowa to natomiast pierwsza wersja od Xiaomi, ta biała. Przed aktualizacją nie było takiego problemu z ładowaniem bezprzewodowym. Zauważył ktos to samo na swoim egzemplarzu?
  2. Jeśli masz na myśli filie z Media Markt (Saturn) czy Euro RTV Agd to sam jestem ciekaw. Oglądałem kilka sztuk smartfonow tak obklejonych (szkło 2,5D) i wygląda to genialnie. Lecz zastanawia mnie co z klejem po odklejeniu folii? Nie ma śladów?
  3. Jak kupiony z oficjalnej polskiej dystrybucji to pozostaje rękojmia lub gwarancja.
  4. Oryginalny pilot od Mi Boxa jest na bluetooth, nie posiada irdy. Dlatego @MarecQi pisał, że działa choć nie ma to sensu.
  5. Tylko co ma do tego czujnik zbliżeniowy?
  6. Zobaczcie to Facet ewidentnie nie wie o czym mówi.
  7. No nie powiedziałbym, że to wina konkretnych egzemplarzy. Ten sam problem miałem na smartfonach. Oglądałem serial ciurkiem i po paru odcinkach błąd "Tvq-pm100 5.2.5". Sprawdzałem wtedy czy problem występuje na innych produkcjach. I na jednych był ten błąd, a na innych już nie i można było normalnie oglądać. Ubicie apki Netflixa nie pomagało, a jedynie restart całego urządzenia. Choć dodam, że te smartfony również były ze stajni Xiaomi.
  8. Czasem taki błąd występuje u mnie. Objawy dokładnie takie jak opisałeś. Z tego co zauważyłem to raczej nie jest to wina Oreo na Mi Boxie. Tak samo miałem na poprzednim systemie czyli MM. Taki sam problem czasami pojawia się także na smartfonie. Pomaga restart urzadzenia i wszystko znów działa. Samo ubicie apki nic nie pomaga. Wg mnie to jest jakiś problem po stronie samego Netflixa.
  9. Czyli z góry zakładają, że nie poradzą sobie z Oreo?! Niepoważni ludzie.
  10. U mnie jak był problem z dźwiękiem po uśpieniu urządzenia tak nadal jest. Dodatkowo jak wcześniej zdarzyło mi się aby pilot rozłączył się to teraz jest to notoryczne. Pomaga restart urządzenia.
  11. Przecież napisałem, że kalibracja czujnika nic nie pomaga. Sprawdzałem to na rożnych wartościach. Wygasza ekran zawsze a z wybudzaniem to loteria.
  12. Dokładnie. U mnie także nie ma problemu z zasięgiem. Prawie cały czas mam zasięg LTE+. Jestem w sieci Mobile Vikings (PLAY). Problem mam natomiast z ultradźwiękowym czujnikiem zbliżeniowym. Podczas rozmowy ładnie wygasza ekran ale bardzo często już nie chce go wybudzić. Czasem oczywiście wybudzi ale to jest rzadkość. Może to wina etui które jest w formie książki. Kalibracja czujnika nic nie pomaga.
  13. Przestań reklamować tą żałosną firmę. Popatrz na zdjęcie. Patrząc się od krawędzi. Szybka ekranu, następnie folia transportowa i na końcu FlexibleGlass, tak FlexibleGlass... Oddałem to coś i zwrócili mi całą kasę. Kilka różnych egzemplarzy FlexibleGlass wyglądała identycznie. Telefon to Xiaomi Redmi Note 4. Kiedyś 3mk to była porządna firma i robiła porządne produkty. Nie było tłumaczenia ekran 2.5D. Na ekrany 2.5D także potrafili wykonać porządny produkt nie jak teraz g***o. Kiedyś polecałem 3mk teraz NIE!
  14. Chyba jedynie root dałby radę ten problem ogarnąć, ale wtedy problematyczny staje się Netflix. Ja już sobie odpuściłem AdGuarda przynajmniej do następnych aktualizacji systemu. Powodował on u mnie problemy z dźwiękiem.
  15. Wszelkie problemy z dźwiękiem powodował ADGUARD! Teraz wszystko działa wzorowo.
×
×
  • Create New...