Skocz do zawartości

Xiaomi Soocare x3 - soniczna szczotka do zębów


Maecht

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanko na szybko:
czy ta szczoteczka jest ok? https://www.gearbest.com/tooth-care/pp_640273.html?wid=21 Cena wydaje się być atrakcyjna. 
Jest jakaś różnica między tą z przyciskiem okrągłym a owalnym? Jeżeli tak, to która lepsza?  I lepiej czarną czy białą?
Wersja z okrągłym przyciskiem była bardzo awaryjna. Dlatego też producent ja poprawił i dla odróżnienia pojawiła się z przyciskiem owalnym. Kolor nie ma znaczenia

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko na szybko:
czy ta szczoteczka jest ok? https://www.gearbest.com/tooth-care/pp_640273.html?wid=21 Cena wydaje się być atrakcyjna. 
Jest jakaś różnica między tą z przyciskiem okrągłym a owalnym? Jeżeli tak, to która lepsza?  I lepiej czarną czy białą?
Bierz owalny. Do mnie przyszła martwa z okrągłym. Straszne to soocare, soocas to te nowsze.
Obecnie masz w polskim magazynie. Cena chyba identyczna, w kilka dni będzie w twojej jamie ustnej :-D

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę zarejestrować się w angielskiej aplikacji soocas. Wybieram region "Polska +48" wpisuję maila, hasło, zaznaczam fajeczkę, klikam Sign Up i aplikacja nie reaguje... Miał ktoś ten sam problem ?
Po +48 podaj nr telefonu i spróbuj z różnymi hasłami z lepszym stopniem zabezpieczenia, wielka litera, cyfra itd.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po +48 podaj nr telefonu i spróbuj z różnymi hasłami z lepszym stopniem zabezpieczenia, wielka litera, cyfra itd.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Ja zalogowałem się korzystając z konta xiaomi

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, pavco1 napisał:

Ja zalogowałem się korzystając z konta xiaomi

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
 

A w jaki sposób wykorzystałeś dane z konta Xiaomi? W wersji angielskiej aplikacji przy ekranie logowania pokazuje się tylko logowanie poprzez numer telefonu lub założenie konta za pomocą numeru telefonu. W obu przypadkach po próbie przejścia dalej wyświetla się info, że konto nie istnieje. Jakaś sugestia, please?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w jaki sposób wykorzystałeś dane z konta Xiaomi? W wersji angielskiej aplikacji przy ekranie logowania pokazuje się tylko logowanie poprzez numer telefonu lub założenie konta za pomocą numeru telefonu. W obu przypadkach po próbie przejścia dalej wyświetla się info, że konto nie istnieje. Jakaś sugestia, please?
Jak dobrze pamiętam powinien być na dole znaczek MI, naciskasz go i pojawia się opcja logowania.

Albo dane z numerem telefonu i hasłem wstawiasz z konta Xiaomi

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pavco1 napisał:

Jak dobrze pamiętam powinien być na dole znaczek MI, naciskasz go i pojawia się opcja logowania.

Albo dane z numerem telefonu i hasłem wstawiasz z konta Xiaomi

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
 

Dzięki za szybką odpowiedź! Znaczka Mi nie ma. W wersjach chińskich (1.20 i najnowszej) logo jest na dole i udaje się przynajmniej zalogować, ale już szczoteczki nie dodaje... Podawałem dane konta Xiaomi i dalej nic (informacja, że konto nie istnieje). Jeśli masz jeszcze jakieś pomysły, to będę wdzięczny. PS. Uprawnienia do lokalizacji oczywiście mam włączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Joe napisał:
Dzięki za szybką odpowiedź! Znaczka Mi nie ma. W wersjach chińskich (1.20 i najnowszej) logo jest na dole i udaje się przynajmniej zalogować, ale już szczoteczki nie dodaje... Podawałem dane konta Xiaomi i dalej nic (informacja, że konto nie istnieje). Jeśli masz jeszcze jakieś pomysły, to będę wdzięczny. PS. Uprawnienia do lokalizacji oczywiście mam włączone.

Ja korzystam z chińskiej wersji aplikacji i dodałem szczoteczkę. Ważne jest aby wybrać chiński region i dać uprawnienia do lokalizacji. W czasie parowania włączony gps

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
 

Dodaje screeny z kolejności czynności które trzeba wykonać

c9109c6b3b457286283a8c7d266f9d3b.jpgf65535e78c9277d3a9f7fbb608b7c2c9.jpg108c90c5258bbad1b589287312cecd6e.jpg

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze pamiętam powinien być na dole znaczek MI, naciskasz go i pojawia się opcja logowania.

Albo dane z numerem telefonu i hasłem wstawiasz z konta Xiaomi

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Nie piszesz czasem o mi home? Z tego co pamiętam, to przy soocas trzeba jednak założyć osobne konto.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.11.2017 o 22:53, pavco1 napisał:

Dodaje screeny z kolejności czynności które trzeba wykonać

Jeszcze raz dzięki za pomoc, ale... nadal nic z tego. Spróbowałem wszystkich trzech aplikacji Soocas i w żadnej nie udało mi się zalogować podając dane konta Xiaomi... W Mi Home udało mi się ją dodać, ale tylko w połączeniu z chińskimi serwerami, które niestety muszę wyłączyć, bo wtedy nie widzi mi WiFi Expandera od Xiaomi. Na ten moment poddałem się i z zadowoleniem używam szczoteczki bez funkcji smart :P

Edytowane przez mrosi
Nie ma to jak zacytować post tuż nad swoim, wraz z obrazkiem. Brawo!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon mam ustawiony na Polskę, w aplikacji Soocas już Chiny, tak jak i w MIUI Home- Mainland China. Miui Home z ustawieniem regionalnym Chiny i językiem English, daje możliwość ręcznego wybory urządzenia. Wybieramy naszą szczoteczkę, i klikamy połącz: "tap to connect", po prawej przy wskaźniku szczoteczki pojawi się kółko z wiadomością o łączeniu od 0 do 100.

Przez pewne poczynione kroki nie mogę i nie chcę cofać ustawień, żeby wszystko pokazać na zrzutach. Wybaczcie, wczorajszy cały dzień walczyłem i dziś udało mi się to zrobić, już niech tak zostanie :-D

Screenshot_2017-11-30-17-04-09-595_com.xiaomi.smarthome.thumb.png.70cae0ec9cb160e9d9ab2fe65cc2eb69.pngScreenshot_2017-11-30-17-04-25-791_com.xiaomi.smarthome.thumb.png.86229012b3fc6975441e572d59b62f7d.pngScreenshot_2017-11-30-17-03-04-855_com.xiaomi.smarthome.thumb.png.251b03a80e69036daa9348da31486247.pngScreenshot_2017-11-30-17-17-36-339_com.xiaomi.smarthome.thumb.png.e33c66565d5410335c76704781c3a8ac.png

Za którymś dopiero razem poszło na 100%, nie udało mi się zrobić zrzutu..

Parowanie urządzenia następuje w aplikacji MIUI Home i Soocas. To już zostało opisane i ja tak zrobiłem jak przedmówcy pisali. Działa. Po pierwszym użyciu szczoteczki dostajemy pierwsze dane, pociągając palcem w dół uzyskujemy łączenie się ze szczoteczką, wtedy świeci się znaczek Bluetooth na niej, tak też jest jeśli zmieniamy: czas mycia z 2min na 2,5 minuty i funkcję szczotkowania... Dostałem nawet aktualizację z 1.11 na 1.14- sygnalizowane czerwoną kropką w górnej części napisu [coś tam] X3 - zdjęcia ze strzałką.

Screenshot_2017-11-30-17-03-12-825_com.xiaomi.smarthome.thumb.png.c84dd3409c71ea886f6ad78c8efb87e9.pngScreenshot_2017-11-30-17-03-18-716_com.xiaomi.smarthome.thumb.png.987587b21154dc5d873276a146ef148d.pngScreenshot_2017-11-29-14-34-03-230_com.soocare.international.thumb.png.d059dab8dd0378fbdbc504b7df2d3e5f.pngScreenshot_2017-11-30-17-18-22-846_com.soocare.soocare.thumb.png.e07c4bf080577e037d70592721b217dc.png

Screenshot_2017-11-29-14-33-56-269_com.soocare.international.thumb.png.f6d4c6b8672f2b056b8facae5682941b.pngScreenshot_2017-11-30-17-10-49-332_com.soocare.soocare.thumb.png.256c48a7ce124ba403f9368f38f710cb.pngScreenshot_2017-11-30-17-13-22-595_com.soocare.soocare.thumb.png.c52221e6cdb0aaa8334f7ae71550b423.pngScreenshot_2017-11-30-17-23-42-424_com.soocare.soocare.thumb.png.ca7000863dca12be783361b00109005b.pngScreenshot_2017-11-30-17-22-07-027_com.soocare.soocare.thumb.png.61f95419f2db27c7f758d47cd7e5bb12.png

Soocas "chiński" przyjmuje konto Xiaomi, ten angielski chce oddzielnego konta. Z angielskojęzyczną aplikacją miałem problem, raz się wylogowałem i już nie przyjmowało mojego konta, komunikowało że nie ma takiego konta- odzyskanie konta, zmiana hasła: nie ma takiego konta. Ale łączy się ze szczoteczką i bez krzaczków pokazuje w nam zrozumiałym języku jej funkcję. Po testuje, może jeszcze znajdę pokłady energii i chęci żeby męczyć tą angielska aplikację, może jak tu się udało to tam też, chociaż nie wiem a tak myślę że może między sobą się one "gryzą".

Z łączeniem bluetooth jak chociażby w przypadku innego telefonu czy słuchawek nie dzieję się tak w tym przypadku. Mamy urządzenie wykrywane w ustawieniach telefonu-> Bluetooth->inne urządzenia: tu widzi szczoteczkę jako SMI_X3. Nie sparujemy jej z tego miejsca, tak samo dzieję się to w przypadku MiBanda. Z aplikacji łączymy.

 

 

Edytowane przez Mariusz21_21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. nie wiem czy to już było ale xiaomi wypościła kolejną szczoteczkę.

Warto się zapoznać z nowymi funkcjami

-do 60 dni na aku.

- spora ilość programów i możliwości zarządzania profilami przez aplikacje jak się domyślam.

https://www.gearbest.com/tooth-care/pp_1047140.html?wid=21

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ma głośnik od dołu co mówi chyba po angielsku, z filmiku tez wynika ze apka jest po angielsku.

Moją z okrągłym przyciskiem po pewnym okresie awaryjności narazi chodzi jak trzeba.

Edytowane przez Rob83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.11.2017 o 20:44, Joe napisał:

Dzięki za szybką odpowiedź! Znaczka Mi nie ma. W wersjach chińskich (1.20 i najnowszej) logo jest na dole i udaje się przynajmniej zalogować, ale już szczoteczki nie dodaje... Podawałem dane konta Xiaomi i dalej nic (informacja, że konto nie istnieje). Jeśli masz jeszcze jakieś pomysły, to będę wdzięczny. PS. Uprawnienia do lokalizacji oczywiście mam włączone.

Trochę dziwna ta rejestracja ale możliwa. W apce naciskamy sing in. Wpisujemy nr telefonu bez +48 czysty nr. Potem wybieramy Polskę +48 hasło i naciskamy dalej, dostajemy sms kod i lecimy do ustawień. Proste nie.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Od paru dni mam Soocas i parowanie bez problemu, natomiast zawsze pokazuje 0 (w tym kółku) powyżej stanu baterii i końcówki... o co c'mon? baterie pokazuje okey, końcówkę niby też... 

Edytowane przez Azahiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy u was także Apka nie zlicza wszystkich czasów szczotkowania zębów ?

 

Niestety konieczna jest regularna synchronizacja szczoteczki z aplikacją. Wtedy wszystko będzie pokazywane zgodnie z rzeczywistością. Chyba szczoteczka nie ma za dużo pamięci wewnętrznej.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Synchrornizuję ją zawsze po każdym umyciu zębów, udało mi się zaledwie tylko 2 razy zakończyć synchrornizację powodzeniem
Korzystam z chińskiej wersji aplikacji. Z własnego doświadczenia mogę stwierdzić, że nie ma problemu z danymi mycia zębów jeżeli codziennie łączę szczoteczkę z aplikacją. Robię to zazwyczaj raz dziennie po wieczornym myciu

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam taki problem afiliacja ta aneks angielska jak i mihome mi się łączy jednak w angielskiej jak się loguje podaję dane do logowania region jako +48 i wyskakuje mi komunikat ze strefa czasowa się różni niezależnie czy mam strefę po sieci czy ręcznie ustawie na Warszawa i wtedy po synchronizacji mam dziwne odczyty kiedy myłem zęby. Np wychodzi że dzisiaj rano jeszcze nie mylem bo załapało że to wczoraj w nocy było . Ktos wie jak to ręcznie ustawić?

 

 

Właśnie umyłem zęby jest 22 a pokazuje że umyłem o 8 rano

Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka. Jestem nowym użytkownikiem na forum oraz nowym posiadaczem szczoteczki Soocas X3. Myję drugi dzień, dlaczego tak jest, że wczoraj np. nie chciało mi w ogóle synchronizować mycia z telefonem, dzisiaj normalnie zsynchronizowałem. To normalne? Pierwszy raz w ogóle używam szczoteczki sonicznej, boję się o plomby, zwłaszcza z przodu bo to tak wibruję, że szok. Mam zmienione w aplikacji, że 2 minuty szczotkowania zaś pokazuję, że myłem 2.5 minuty... o co tu chodzi, ktoś wytłumaczy?  Mam telefon iPhone i aplikację Soocas z app store. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...