Szczoteczki
Szczoteczki akumulatorowe
20 tematów w tym forum
-
- 2 obserwujących
- 1 odpowiedź
- 3,1 tys. wyświetleń
Dzień dobry Nabyłem drogą kupna szczoteczkę Oclean One. Jest to moja pierwsza szczoteczka tej firmy i zastanawiam się czy to normalne, że jeśli w chwili szczotkowania zębów szczoteczka nie jest połączona po BT z aplikacją, to dane szczotkowania nie zapisują się? Tzn. nawet jeśli później szczoteczka połączy się z apka, to przy synchronizacji danych nic się nie dzieje i dane odnośnie szczotkowania nie pojawiają się w aplikacji. Aplikacja zapisuje dane tylko wtedy, kiedy w trakcie szczotkowania zębów szczoteczka jest połączona po BT z aplikacją Oclean. Trochę to bez sensu, bo chodzenie ze smartofnem do łazienki uważam za głupotę. Według mnie powinno to działać tak jak np. …
Ostatnia odpowiedź: DziQ, 9 Kwietnia 2023 -
- 1 obserwujący
- 2 odpowiedzi
- 1,4 tys. wyświetleń
Witam. Nabyłem z drugiej ręki Oclean One. Sprzedający nie rozparował szczoteczki z poprzednim urządzeniem, którego nie ma. Ja nie mogę jej sparować, bo dostaję komunikat, że szczoteczka jest połączona, spróbuj innej szczoteczki. Jest możliwość jakiegoś innego resetu szczoteczki tak, by ją udało się połączyć w aplikacji? Aplikacja szczoteczkę widzi, ale nic się nie da zrobić. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Ostatnia odpowiedź: pjetia, 28 Stycznia 2023 -
- 1 odpowiedź
- 2,3 tys. wyświetleń
Witam, Z aplikacji Xiaomi Home "wywaliło" mi urządzenia i jak teraz chcę dodać szczoteczkę to wyświetla komunikat, że nie mogę jej sparować, bo jest połączona z innym użytkownikiem. Czy jest jakiś sposób na reset szczoteczki, żebym mógł znowu ją sparować ?
Ostatnia odpowiedź: Rok_Do, 8 Grudnia 2022 -
- 0 odpowiedzi
- 210 wyświetleń
Witam wczoraj gdy chciałem zmienić ustawienia trybu custom w szczoteczce Xiaomi toothbrush te nie chciały się na nią wgrać. Później próbowałem synchronizować dane tez nic. Wiec zresetowałem szczoteczkę. Teraz nie chce się połączyć z aplikacja i pokazuje kod błędu 100. Miał ktoś może ten sam problem i wie jak to rozwiązać?
Ostatnia odpowiedź: Rok_Do, 8 Grudnia 2022 -
- 0 odpowiedzi
- 544 wyświetleń
Cześć, Niecały rok temu kupiłem szczoteczki dla dzieci Soocas C1 z allegro od sklepu Aze. Szybko szczoteczki zaczęły świrować i bateria z deklarowanych 25 dni spadłą do może max 5. To nie byłoby najgorsze, ale okazało się, że zamienne głowice są już praktycznie niedostępne. Napisałem na FB do soocasa i stwierdzili że wycofali szczoteczkę z rynku oraz akcesoria do niej. Ktoś spotkał się z podobną sytuacją w której sprzęt po niecałym roku staje się praktycznie bezużyteczny? Sklep Aze odrzucił moją rękojmię jako bezpodstawną. Nie wyobrażam sobie kupić np. samochodu z salonu i przy przeglądzie otrzymać informację, że auta nie naprawią bo został w…
Ostatnia odpowiedź: esdopedoen, 19 Września 2022 -
- 0 odpowiedzi
- 852 wyświetleń
wita, musiałem zresetować telefon po ponownym zainstalowaniu apki oclean nie mogę dodać szczoteczki niby ją widzi ale jak klikam połącz dostaję info, że szczoteczka jest już dodana, restart itp nic nie daje raz nawet na wyświetlaczu po restarcie szczoteczki pojawiło się info "pamiętaj aby sparować z aplikacją" ale w apce nadal ten sam komunikat. Ktoś ma jakis pomysł ? jakiś factory reset czy coś
Ostatnia odpowiedź: goofas, 22 Sierpnia 2022 -
- 0 odpowiedzi
- 1 tys. wyświetleń
Moja szczoteczka po 2.5 roku niestety padła (przestał działać włącznik). Jaki model Oclean polecicie jako wytrzymały i długowieczny?
Ostatnia odpowiedź: amularix, 12 Kwietnia 2022 -
- 2 odpowiedzi
- 4,1 tys. wyświetleń
Od kiedy kupiłem ten irygator to są jakieś problemy z baterią. Na początku po naładowaniu baterii do pełna po odłączeniu ładowarki poziom naładowania akumulatora spadał w ciągu kilku sekund o 20-30%. Po jakimś czasie urządzenie sygnalizowało ładowanie ale poziom baterii był cały czas na poziomie 20%. Na chwilę obecną irygator już nie reaguje w żaden sposób na podłączoną ładowarkę. Nie ładuje się. Pisałem już do Oclean na Aliexpress. Jedyne co mi doradzili to reset urządzenia i ponowne wgranie firmware. Niestety to nie pomogło. Czy jest jakiś serwis w Polsce, który potrafiłby naprawić irygator? Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka
Ostatnia odpowiedź: Thomas_Anderson, 20 Lutego 2022 -
- 0 odpowiedzi
- 789 wyświetleń
Witam, mial ktoś z was problem z resetowaniem się szczoteczki? Gdy jest uruchomiona to co chwilę resetuje się
Ostatnia odpowiedź: Kosdere, 19 Września 2021 -
- 0 odpowiedzi
- 797 wyświetleń
Witam Rozebrałem Soocas X5 (kupione na Ali) i wyszło na to że rozlał się akumulator (śmierdzi niemiłosiernie). Czy wie ktoś czy jest do kupna akumulator? Z tego co wiem to jest to 3.7V 1000mAh 3.7Wh ICR15/66 ICR 14650
Ostatnia odpowiedź: Dziebniety, 13 Lipca 2021 -
- 1 obserwujący
- 5 odpowiedzi
- 3,1 tys. wyświetleń
Witam, Czy ma ktoś problemy z synchronizacją danych szczotkowania w ostatniej wersji oprogramowania: V1.0.0.10 dla Z1?
Ostatnia odpowiedź: chevington, 29 Czerwca 2021 -
- 1 obserwujący
- 0 odpowiedzi
- 1,2 tys. wyświetleń
Witam przy próbie aktualizacji danych szczoteczka resetuje się , miał ktoś z was taki problem
Ostatnia odpowiedź: styling79, 11 Października 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 2 tys. wyświetleń
Cześć, Jak w temacie, czy ktoś zna serwis w PL najlepiej w Wawie ale może być inne miasto który naprawia Xiaomi Oclean One? Pozdrawiam,
Ostatnia odpowiedź: demoniq23, 9 Sierpnia 2020 -
Program Oclean
przez Wozzy22- 0 odpowiedzi
- 1,1 tys. wyświetleń
Mam pewien problem z programem wybielającym w oclean. Chciałbym się dowiedziec czym powinno się różnic wybielanie od standardowego programu. Bo jeśli mylbym żeby jak do tej pory czyi dół-prawa-lewa góra-prawa lewa wychodzi na to że wybielanie jest tylko na dół. Jak się ma do tego jeszcze to że co 5 sekund zmienia się tryb. Fajnie by było też wiedzieć co mam rozumiec przez strefę dedykowaną. Czy mógłby mi ktoś to wytłumaczyć bo nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi.
Ostatnia odpowiedź: Wozzy22, 12 Lipca 2020 -
- 7 obserwujących
- 298 odpowiedzi
- 103,5 tys. wyświetleń
Niestety nie mam zbytniego porównania w dziedzinie szczoteczek (zwłaszcza tych sonicznych). Urządzenie można kupić już za 35-40$ (cena na miejscu), ja kupilem na GB za 50 $, Cena za zamienniki ok. 10$, co w porównaniu do Oral-B i innych wiodących nie jest chyba złe Jakie wrażenia Przede wszystkim trzeba powiedzieć jasno, że zęby są umyte. Używałem do tej pory szczoteczki elektrycznej Oral-B i jestem mega zadowolony ze zmiany - organoleptycznie stwierdzam, że zęby są czyste. Szczotka dzieli proces mycia na 4 etapy (oddzielenie za pomocą krótkiej przerwy), więc rozumiem, że trzeba sobie podzielić zęby i myć każdą część z osobna. Przycisk działa jako on/o…
Ostatnia odpowiedź: Dyzson, 10 Czerwca 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 1,6 tys. wyświetleń
Witam. Dostałem właśnie mi electric toothbrush t500 i nie mogę jej sparować w mi home. Aplikacja znajduje szczoteczkę, jednak proces parowania nie dochodzi do skutku ? Miał ktoś z was tak może i rozwiązał ten problem ?
Ostatnia odpowiedź: kwiecien94, 26 Maja 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 1,4 tys. wyświetleń
Mam pytanie do zaprawionych w boju użytkowników szczoteczek Oclean. Kupiłem żonie Oclean X, zainstalowałem aplikację, sparowałem. Uzupełniliśmy "ankietę" - aplikacja podpowiedziała najlepszy program czyszczenia zębów.... i tutaj trochę zgłupieliśmy... Chodzi o to, że w instrukcji szczoteczki (jak i też innych szczoteczek) zalecenia są takie, żeby na każdą ćwiartkę poświęcić 30 sek. Mianowicie - otwieramy paszczę i po kolei: od jedynki do ósemki na dole po lewej - 10 sek z przodu (od policzka) + 10 sek z wierzchu (powierzchnia styku dolnych i górnych zębów) + 10 sek z tyłu (od języka) od jedynki do ósemki na dole po prawej - 10 sek przód + 10 sek z wier…
Ostatnia odpowiedź: vilq85, 25 Lutego 2020 -
Oclean X data i godzina
przez hardy- 1 obserwujący
- 3 odpowiedzi
- 2,7 tys. wyświetleń
Znalazł ktoś sposób na zmianę godziny AM/PM na format 24-godzinny? I datę z "miesiąc/dzień miesiąca" na "dzień miesiąca/miesiąc"?
Ostatnia odpowiedź: hardy, 3 Lutego 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 3,7 tys. wyświetleń
Od 2 tygodni użytkuje szczoteczkę Oclean X i dzisiaj rano przestał działać wyświetlacz. Szczoteczka działa normalnie tylko na wyświetlaczu nic się nie wyświetla. Jest jakaś blokada czy muszę wysyłać na gwarancję?
Ostatnia odpowiedź: Szafek, 3 Lutego 2020 -
- 1 obserwujący
- 25 odpowiedzi
- 20,7 tys. wyświetleń
Witam forumowiczów "miuipolska.pl" Ostatnio zakupiłem Xiaomi Oclean SE i jestem bez dwóch zdań zadowolony z tego wyboru ale miał bym kilka małych pytań do osób które używają tego produktu i maja go w przysłowiowym małym palcu. Ponoć ta szczoteczka w porównaniu z jej starsza siostrą "Soocare x3" jest m.in. dużo lepiej kompatybilna z aplikacją do niej napisaną a jednak kilku rzeczy związanych właśnie z apką jeszcze nie rozumiem i potrzebuje Waszej pomocy. Przede wszystkim chodzi o tzw. pomiar używania szczoteczki pod nazwą "SCORE" Jak widać mamy tu kilka parametrów takich jak m.in. "Duration" czyli czas pracy urządzenie czy "score" albo ""report" czyli…
Ostatnia odpowiedź: kkingstoun, 26 Stycznia 2020