droite

Użytkownicy
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About droite

  • Rank
    Zaawansowany

Dodatkowe

  • Smartfon
    lenovo s650

Recent Profile Visitors

480 profile views
  1. Witam, wie ktoś może jak wyłączyć redukcje szumów w MIUI 9? Nie widzę xposed dla androida 5 i eu miui 9. Ktoś gdzieś wspominał o zmianie tej linijki persist.audio.fluence.voicecall w pliku build.prop ale u mnie takiej nie było.
  2. Jest już miui 9 dla redmi note 2? Miało się pojawić na początku grudnia oficjalnie. Sorry, pomyłka.
  3. droite

    Mi Band 2

    MiFit 2.30 Mi Band V1.0.1.47 Świeci się na zielona ale zawsze pokazuje krzyzyk, dzieki za link , zaraz sprawdze Dodano: Pulsometr zaczął działać idealnie, dziekuje za pomoc
  4. droite

    Mi Band 2

    Usunał udało się, kolejny problem, nie działa mi pulsometr, w internecie wiele ludzi się na to skarży, jest jakieś rozwiązanie? próbowałem przykładać w wielu miejscach ręki i jeszcze nie udało się zmierzyć. MiFit pokazuje ze oprogramowanie jest aktualne, ktoś wie jak zrobić jakiś reset lub downgrade?
  5. droite

    Mi Band 2

    Hej, kupiłem dzisiaj mi band 2 używana kilku dniową, mam taki problem że nie mogę sparować urządzenia w MiFit bo pokazuje się komunikat że jest sparowana z poprzednim właścicielem. Jak ją sparować?
  6. dzięki sprawdzę, aktualnie testowałem AirMore, całkiem fajna apka ale też rozłącza co chwile, screen pod spodem. Nawet telefonu nie zablokowałem i rozłączyło, uprawnienia przyznane wszystkie. Jakieś oszczedzanie energii? Bardzo fajne ale czy trzeba mieć apkę na telefonie zablokowaną w pamieci RAM?
  7. Witam, poszukuje aplikacji podobnej do AirDroid która umożliwia zarządzanie telefonem z komputera, głównie chodzi o odpisywanie na smsy, czytanie powiadomien, czasami przesył plików. Najlepiej aplikacja na Windowsa pracująca cały czas w tle. Airdroid wymaga cały czas włączonej przeglądarki z otwartą zakładką. Co więcej ciągle się rozłącza z komórką. Apka Airdroid dla PC jest bardzo okrojona względem przeglądarkowej też się wiesza i wolno działa + limit przesyłu. Zależy mi tylko na dostępie w sieci lokalnej, bez dostępu z zewnątrz. Na i.mi.com nie mogę pisać wiadomości. Zna ktoś jakąś alternatywe? Pozdrawiam
  8. A co jest bardziej korzystne jeśli chodzi o prowizje i przewalutowanie?
  9. ok, dzięki tylko gdzie znaleźć ich konto? mam wypisany tylko order number
  10. Daruj sobie uszczypliwości. Ich strona robiła problemy z formularzem w nieobowiązkowych polach. Jeszcze ani razu nie zobaczyłem w pełni strony płatności, proces przetwarzania wielokrotnie się rozłączał, 2-3 razy udało mi się zobaczyć cząstkową stronę płatności, raz udało mi się wpisać dane karty ale rozłączyło przy zatwierdzeniu. Próbuje co chwilę, rożne dni, rożne godziny. Opcja paypala nigdy się nie wyświetliła.
  11. do dziś nie udało mi się zapłacić za wyświetlacz, ta strona jest na maxa skopana znacie jeszcze jakiś sklep warty polecenia?
  12. A jak wygląda płatność u niego? Ma się jakąś pewność przelewając pieniądze że mnie nie oszuka? Która przesyłkę najlepiej wybrać żeby nie dostać podatku? powyżej 40$?
  13. Hej, dziewczynie dzisiaj pękł wyświetlacz w Redmi Note 2, pomóżcie zostać bohaterem we własnym domu bo mi się kobieta zapłaczę;p czy ktoś z Was byłby tak uprzejmy i podał link do jakiegoś zaufanego sprzedawcy z Ali który oferuje wyświetlacz z ramką aby wymiana była jak najprostsza ? czytałem inny wątek o wymianie lcd i oglądałem filmy z wymiany i twierdzę że to może się udać tylko nie wiem gdzie kupić lcd z ramką Z góry dzięki w swoim i nie tylko swoim imieniu