piotr.geekbuying

Mówiłem, że załatwię? Geekbuying (był) BEZ VAT

Recommended Posts

Wy jesteście tacy naiwni czy jak?

Jeśli przesyłka przychodzi z krajów EU, to nie ma opłat podatkowych i płacimy wyłącznie tyle, ile życzy sobie sprzedawca + przesyłka.

Jeśli przesyłka przychodzi z Chin, to opłaty są naliczane (nie licząc tych paczek, które celnicy puszczą).

Przecież gdyby te przesyłki trafiały z Chin do jakiegoś kraju UE i później do nas, to ktoś po drodze musi ponieść jakieś koszty (sprzedawca), albo po prostu będzie na zero lub straty, ponieważ w przypadku podniesienia ceny popyt na dany przedmiot spadnie ;)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

masz rację,tylko inni sprzedawcy pobierają opłatę ok.20$ za uniknięcia VAT-u,a mi dali darmową wysyłkę bez VAT za wszystkie zakupy i pewnie dlatego się wycofali ze sprzedaży

Edited by ketyso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Przymierzam się do kupna xiaomi mi 5s plus w wersji dark grey. Jeszcze wczoraj była opcja dostawy EU priority mail - tax included, dziś już jej nie ma. I w tym miejscu mam 2 pytania

1. Czy jest szansa że opcja ta pojawi się jeszcze przed końcem promocji związanej z black friday?

2. Jako że mieszkam w Polsce muszę wybrać opcje EU priority mail - tax included czy druga opcja też jest dobra SF priority mail - tax inluded?

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, wjjw napisał:

Witam. Przymierzam się do kupna xiaomi mi 5s plus w wersji dark grey. Jeszcze wczoraj była opcja dostawy EU priority mail - tax included, dziś już jej nie ma. I w tym miejscu mam 2 pytania

1. Czy jest szansa że opcja ta pojawi się jeszcze przed końcem promocji związanej z black friday?

2. Jako że mieszkam w Polsce muszę wybrać opcje EU priority mail - tax included czy druga opcja też jest dobra SF priority mail - tax inluded?

Wstrzymaj się do wtorku bo jak mi nie wyślą to znaczy, że nie mają. Zamówiłem dokładnie taki sam model jak Ty chcesz. We wtorek mija 7 dni roboczych jakie sobie zastrzegają na procesowanie zamówienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, kowluk napisał:

Wstrzymaj się do wtorku bo jak mi nie wyślą to znaczy, że nie mają. Zamówiłem dokładnie taki sam model jak Ty chcesz. We wtorek mija 7 dni roboczych jakie sobie zastrzegają na procesowanie zamówienia.

Ok. Czekam zatem na wieści

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic dziwnego że kasują skoro płaczecie tu jak jakieś nastolaty i zaśmiecacie temat swoimi żalami - czytać się tego nie da.
Pierwszy raz kupujecie coś w chinach? 

Żeby nie robić OT - Ja również czekam na dwa zamówienia z 11.11.
Jedno zostało już wysłane via Chronopost, drugie cały czas ma status Payment Confirmed (Processing) ale zamiast robić dramę w internecie napisałem wczoraj do ich supportu.

Oto odpowiedź:

Cytat

dear sir, this item will be ship out in next week ,because it is too popular , we need a few more days to get enough to meet all the demands  

Pozostaje cierpliwie czekać bo jak widać nie dość trafnie oszacowali skalę zainteresowania klientów darmową wysyłką EU a tu widzę że każdy z bulwersem i postawa roszczeniowa bo myślał że Pana Boga za nogi złapał i za kilka dni dostanie telefon na złotej poduszce.

Ktoś tu jeszcze pytał o SF Express. Kilka paczek za ich pośrednictwem dostałem z Gearbest i mimo przepraw przez WER-y nie dostałem na nie VAT-u czy cła.
SF Expres to chińska firma ale ich partnerem w Europie jest Lithuania Post i to właśnie na Litwę trafiają paczki z Chin a później z nalepką w stylu "tranzyt wewnątrzunijny - nie podlega opodatkowaniu" wędrują do Polski.

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nic, u mnie we wtorek mija 7 dzień roboczy od zamówienia - jak do tej pory nie dostanę realnego tracking number paczki (bo aktualnie mam ten nie działający DPD.....FRA) to pisze do sklepu o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy.

A telefon kupię normalnie w PL w oficjalnej dystrybucji. Swoją drogą, wybrany przeze mnie telefon (Redmi 3s 3GB) kupiony np teraz w Goldwayu ze wszystkimi extra opłatami wychodzi drożej niż kupiony z oficjalnej dystrybucji w PL ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otwórz spór w PayPal niech oddadzą różnice.

Wysłane z mojego XT1580 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, toruogiwara napisał:

Dostałem powiadomienie o wysłaniu zamówienia (z 12.11). Jednak zamawiałem z "Shipping Method: SF Express - Tax included" a w powiadomieniu jest  "EU Priority Mail - Tax included " i numer, którego na stronie Chronopost nie można znaleźć. Miało być 3-5 dni jest 7-15. W dodatku SF wymagał dopłaty.

To samo miałem. Rozmowa na czacie z "maj friendem" i zwrócili w moim przypadku 2$ róznicy przez PayPal. Mi dopiero drugi numer trackingowy zadziałał - nadany jakieś 3 dni po poprzednim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę, że ludzie już sobie domówili, co chcieli, tak więc wyjaśniam.

Nie mam żadnych powiązań z autorem tematu. Temat został zgłoszony, jako śmietnik, wylęgarnia spamu, totalny chaos. Tak więc z ciekawości zajrzałem i... no właśnie, zacząłem czyścić posty, które totalnie nie mają powiązania z tematem, bo co ma to, że komuś numery nie działają, do tego, że kolega @piotr.geekbuying załatwił to i owo, że się za wami wstawia w sklepie i pomaga w razie problemów? Co ten cały płacz o wysyłkę ma do tematu? Opcja jest? Ano jest. Nowa? Ano nowa. Wiecie jak ona działa w 100%? W jaki sposób sprzedawca ten VAT omija? Ano nie wiecie, ale płaczecie, psioczycie i zaczynacie już wojnę z "maj friendami" bo wysyłka nie dotarła w 2min od kliknięcia "Buy"! Toż to szok, jak to możliwe?! Przecież oni wam powinni te paczki teleportować, a do tego dorzucać kawę i ciasto! Tak więc każdy kolejny post typu "a mi nie działa śledzenie" lub "minęły 3minuty, a oni paczki nie wysłali!" będzie skutkować nagrodami... 

PS: Jestem sam na forum z moderacji, więc błagam o wyrozumiałość, nie mam czasu wyczyścić całego wątku na raz, więc posty będą znikać co jakiś czas.

@edit: No na chwilę obecną, przeczyszczone, przynajmniej "z wierzchu"... Gdyby człowiek chciał dokładnie wyczyścić, zostałyby 2 strony i może 4 rozmówców :D.

  • Like 13

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nezumi, z mojej strony możesz temat zamknąć w obecnym stanie.

Znowu niepotrzebnie zrobiłem więcej niż było trzeba.

39 minut temu, Nezumi napisał:

@piotr.geekbuying załatwił to i owo, że się za wami wstawia w sklepie i pomaga w razie problemów? Co ten cały płacz o wysyłkę ma do tematu? Opcja jest? Ano jest. Nowa? Ano nowa. Wiecie jak ona działa w 100%? W jaki sposób sprzedawca ten VAT omija? Ano nie wiecie, ale płaczecie, psioczycie i zaczynacie już wojnę z "maj friendami" bo wysyłka nie dotarła w 2min od kliknięcia "Buy"! Toż to szok, jak to możliwe?! Przecież oni wam powinni te paczki teleportować, a do tego dorzucać kawę i ciasto! 

Jakie to polskie, jakie to swojskie... :P 

Nie zdążyłem dodać do cytatu kilku perełek... Od razu się przyznaj @Nezumi ile Ci płacimy za usuwanie niewygodnych postów. Ostatnio dostałem na fanpejdżu wiadomość że powinienem oddać (tak, ja :P) kasę jakieś jaśnie pani za to, że wysyłka przyszła jej na adres, który ma w koncie a nie na ten, który wysłała mailem do marketingu na maila. :D Resztę przemilczę. 

 

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, piotr.geekbuying napisał:

@Nezumi, z mojej strony możesz temat zamknąć w obecnym stanie.

Znowu niepotrzebnie zrobiłem więcej niż było trzeba.

Jakie to polskie, jakie to swojskie... :P 

Nie zdążyłem dodać do cytatu kilku perełek... Od razu się przyznaj @Nezumi ile Ci płacimy za usuwanie niewygodnych postów. Ostatnio dostałem na fanpejdżu wiadomość że powinienem oddać (tak, ja :P) kasę jakieś jaśnie pani za to, że wysyłka przyszła jej na adres, który ma w koncie a nie na ten, który wysłała mailem do marketingu na maila. :D Resztę przemilczę. 

 

Ja mam aktualnie ubaw z tego, że na początku tego tematu, ludzie na mnie naskoczyli, że ograniczam Ciebie i "inicjatywę", a teraz krzyczą, że biorę od Ciebie kasę za czyszczenie niewygodnych tematów :D. Jak dobrze, że człowiek po 12h w robocie zniesie już wszystko :D. Temat niech jest otwarty, ale będę się przyglądać i pilnować, aby rozmowa była toczona na temat i bez niepotrzebnego spamu. Nazwijcie sobie to "cenzurą", "sprzedaniem się" etc.

 

PS: To kiedy mi wyślesz te nowe telefony w zamian za wyczyszczenie tematu? :D. (Joke! Wolę napisać, bo jeszcze ktoś to na serio weźmie :o)

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, kowluk napisał:

jako, że sklep od kilku dni nie odpisuje na moje maile postanowiłem komunikować się z nimi poprzez centrum sporów paypal. Wczoraj wieczorem napisałem maila z prośbą o anulowanie zamówienia (niedotrzymanie terminu 7 roboczych dni na wysyłkę) i dzisiaj uwaga... o 7 rano mam zmianę statusu na wysłany. Tylko numer śledzenia nie działa i według mnie w porównaniu do Waszych numerów jest z kosmosu 20161101679 . Czy ktoś może mi podpowiedzieć podpowiedzieć jaka jest droga przesyłki EU Priority Mail - Tax included i czy ten numer zostanie mi jakoś aktywowany czy to po prostu ściema sklepu. 

 @piotr.geekbuying Czy mógłbyś zająć stanowisko w sprawie takiej jak moja - dziwnych numerów trackingowych i procedury wysyłki EU Priority Mail. Wiele osób takich jak ja uspokoisz.

 

1 godzinę temu, kowluk napisał:

Współpracownik sklepu na początku zachęcił do zakupu, później pozbierał od userów numery zamówień i jak przyszło do wyjaśnień wątpliwości, gaszenia pożarów i rozwiązywania problemów, obraził się i już to nie zagląda... Już wiem co miał na myśli jak pisaliśmy na fb i tłumaczył, że to może nie jest banggod ale się starają....

Co do pierwszego - ciekawe czy ten numer został Ci (a tak serio to nie Tobie, a PayPalowi) podany, żebyś nie zawracał już głowy i poczekał, jeśli wystąpiły problemy. 

Co więcej - tak jak mówisz, czekać nie musisz - możesz od razu złożyć roszczenie o zwrot pieniędzy i oczekiwać jego rozstrzygnięcia. :) O ile się orientuję, w mailu, w którym zarówno Ty, jak i inni, dostałeś numer trackingowy DPDxxxxxxxFR, jest napisane, że numer i statusy zostaną wprowadzone do bazy w ciągu 3-5 dni. Wszędzie te terminy... :)

Co do drugiej części wypowiedzi:

 

Cytat

zachęcił do zakupu

- jak jest dobra oferta to zachęcam, jak niedobra - odradzam. Zbieram regularnie opieprz za promowanie innych sklepów w korespondencji z tych kont, których używam i totalnie mam to w nosie. :D  

Cytat

później pozbierał od userów numery zamówień

 - co to ma do rzeczy? :) 

Cytat

przyszło do wyjaśnień wątpliwości, gaszenia pożarów i rozwiązywania problemów

 - problemem są w 90% ludzie i niestety nie jestem Hitmanem żeby je rozwiązywać. Widząc w którym kierunku idzie dyskusja, widząc, że napędza ją kilka tych samych osób wzajemnie sobie skamląc - odpuściłem odpisywanie każdemu z osobna. Tak jak mówiłem - pomoc pomocą, ale mam wrodzony wstręt i pogardę do cwaniactwa.

Cytat

obraził się i już to nie zagląda

- to zerknij w mój profil, tam masz aktywności. Śledzę temat na bieżąco, odpowiadam na wiadomości, reaguję KIEDY UZNAM ŻE SYTUACJA WYMAGA REAKCJI. :) 

 

7 godzin temu, irsol napisał:

Czytając ten wątek dochodzę do wniosku, że Polacy to bardzo niecierpliwa i nieufna nacja. Chińczycy jasno określają zasady sprzedaży do 7dni roboczych przygotowanie przesyłki i następnie od 7-15 dni roboczych transport. Jeżeli nie ma towaru w sklepie czas jeszcze się może wydłużyć (uroki zakupów w Chinach). Kupowałem już kilkukrotnie w sklepie Geekbuying przesyłki dochodziły zawsze a czas dostawy był różny( od 10dni do 1.5 miesiąca). 

Złożyłem zamówienie 10.11.2016 przesyłka  EU Priority Mail - Tax include, 12.11.2016 otrzymałem numer trackingu  DPD*****3841FR, po kolejnych dwóch dniach przysłali drugi numer  XJ******351JF, strona do śledzenia http://www.chronopost.fr/fr. Pierwszy numer nie zadziałał nigdy w wyszukiwarce trackingu drugi już tak 

samedi 19/11/2016
13:41
Chronopost France
Envoi en transit
Lieu : Roissy - Paris - FR
vendredi 18/11/2016
10:25

Envoi en cours d'acheminement
Commentaire : Acheminé sur une liaison internationale
vendredi 18/11/2016
04:17
Chronopost France
Envoi entré dans le pays de destination
Lieu : TETHYS
lundi 14/11/2016
06:29
Web Services
Envoi prêt chez l'expéditeur
Numéro partenaire : GEO/045*******339

 i tu pojawia się trzeci numer GEO/ 045*********339  strona do trackingu 

https://www.dpd.com/tracking

Na dzień dzisiejszy tracking mojej przesyłki 

22.11.2016 14:28 Raunheim (DE)
In transit.
14.11.2016 07:48 DPD data centre
Order information has been transmitted to DPD.

Można również sprawdzić status przesyłki na http://alipaczka.pl/

Nie no, sklep Ci wysłał paczkę?! Mieli nie wysyłać w ogóle!  :x 

 

Na pytanie o brak aktywności numerów DPDxxxxxxxxFR nie otrzymałem sensownej odpowiedzi "z góry". :) 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, piotr.geekbuying napisał:

 

Co do pierwszego - ciekawe czy ten numer został Ci (a tak serio to nie Tobie, a PayPalowi) podany, żebyś nie zawracał już głowy i poczekał, jeśli wystąpiły problemy. 

Co więcej - tak jak mówisz, czekać nie musisz - możesz od razu złożyć roszczenie o zwrot pieniędzy i oczekiwać jego rozstrzygnięcia. :) O ile się orientuję, w mailu, w którym zarówno Ty, jak i inni, dostałeś numer trackingowy DPDxxxxxxxFR, jest napisane, że numer i statusy zostaną wprowadzone do bazy w ciągu 3-5 dni. Wszędzie te terminy... :)

Co do drugiej części wypowiedzi:

 

- jak jest dobra oferta to zachęcam, jak niedobra - odradzam. Zbieram regularnie opieprz za promowanie innych sklepów w korespondencji z tych kont, których używam i totalnie mam to w nosie. :D  

 - co to ma do rzeczy? :) 

 - problemem są w 90% ludzie i niestety nie jestem Hitmanem żeby je rozwiązywać. Widząc w którym kierunku idzie dyskusja, widząc, że napędza ją kilka tych samych osób wzajemnie sobie skamląc - odpuściłem odpisywanie każdemu z osobna. Tak jak mówiłem - pomoc pomocą, ale mam wrodzony wstręt i pogardę do cwaniactwa.

- to zerknij w mój profil, tam masz aktywności. Śledzę temat na bieżąco, odpowiadam na wiadomości, reaguję KIEDY UZNAM ŻE SYTUACJA WYMAGA REAKCJI. :) 

 

Nie no, sklep Ci wysłał paczkę?! Mieli nie wysyłać w ogóle!  :x 

 

Na pytanie o brak aktywności numerów DPDxxxxxxxxFR nie otrzymałem sensownej odpowiedzi "z góry". :) 

piotr.geekbuying gdzie w moim wpisie widzisz choć cień pretensji, zamierzeniem moim było tylko uzmysłowienie innym, że zakupy w Chinach to test na cierpliwość. Skany trackingowe zamiściłem aby pokazać,ać, że informacje można znaleźć na podstawie tego co nam dostarcza sklep. Ja osobiście jestem bardzo zadowolony z zakupów. Ps. Mój telefon jest we Wrocławiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Drakoon34 napisał:

@piotr.geekbuying Ja tam zamówiłem w wakacje Rn3p i jestem zadowolony, kontakt świetny, telefon był na stanie i na drugi dzień od kupna już wysłali :) Jak będzie klient taki jak ja, bez pretensji, cierpliwy i wyrozumiały to nie będzie problemu z kontaktem? Zamierzam zamówić w przyszłości kilka rzeczy z Geekbuying i wolę pytać na zapas ^^ Doceniam Twoją pracę, bo robisz kawał niezłej roboty chociażby użerając się z ludźmi takimi jak co niektórzy tu.

Nie mam na to wpływu, a oferta pracy w Chinach jest kusząca ale skutecznie odmawiam. :D 

 

Cytat

piotr.geekbuying gdzie w moim wpisie widzisz choć cień pretensji, zamierzeniem moim było tylko uzmysłowienie innym, że zakupy w Chinach to test na cierpliwość. Skany trackingowe zamiściłem aby pokazać,ać, że informacje można znaleźć na podstawie tego co nam dostarcza sklep. Ja osobiście jestem bardzo zadowolony z zakupów. Ps. Mój telefon jest we Wrocławiu.

Ej no, to tylko żarcik! Chciałem dokuczyć kilku osobom, taki ze mnie dokuczacz. :P 

 

- Również zamawiałem 11.11, sporo towaru. Jakoś się nie boję, że miałoby coś pójść nie tak. Poczekam, jestem cierpliwy. Za taki pieniądz warto :) 

- Jeśli chcesz zmienić adres w momencie, kiedy paczka już jest nadana - no plis...

- Jeżeli uważasz, że zakupy z internetu/azji/chin/geekbuying to nietrafiony pomysł bo paczki nie dochodzą na jutro rano - nie kupuj. Oszczędzisz sobie i reszcie kłopotu :) 

- Jeżeli jest tu ktoś, kto jeszcze nie ma trackingu DPDxxxxxxxxFR po zamówieniu EU lub SF - niech pisze na pw, poszukamy :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To działa tak. Każdy kto dostał numer  DPDXXXXXXXXXXFR: Jak paczka dojdzie do Francji (zapewne statkiem- jeden zbiorczy kontener) to dostaniemy drugi nr trackingowy. Nie ma co płakać, trzeba było iść do x-kom to mielibyście w ten sam dzień telefon. Coś za coś. Ja wolę poczekać i kupić dużo taniej. Każdy dostanie, kwestia czasu. Skoro wysłali to przeczekajcie chociaż te 15dni roboczych na wysyłkę ( roboczych!! czyli 3 tygodnie)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, dawidd.nowinski napisał:

To działa tak. Każdy kto dostał numer  DPDXXXXXXXXXXFR: Jak paczka dojdzie do Francji (zapewne statkiem- jeden zbiorczy kontener) to dostaniemy drugi nr trackingowy. Nie ma co płakać, trzeba było iść do x-kom to mielibyście w ten sam dzień telefon. Coś za coś. Ja wolę poczekać i kupić dużo taniej. Każdy dostanie, kwestia czasu. Skoro wysłali to przeczekajcie chociaż te 15dni roboczych na DOSTAWĘ ( roboczych!! czyli 3 tygodnie)

Na upartego można powiedzieć tak: 7 roboczych na spakowanie, 15 roboczych na dostawę, razem 22 dni robocze, czyli miesiąc. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, piotr.geekbuying napisał:

Na upartego można powiedzieć tak: 7 roboczych na spakowanie, 15 roboczych na dostawę, razem 22 dni robocze, czyli miesiąc. :D 

Dokładnie. I na to jestem gotowy. Tylko mija 9 dni roboczych od zamówienia, a ja nadal nie mam trackingu (działającego). A ten numer "fake" mam od tygodnia (6 dni roboczych).

Edited by rafmik

Share this post


Link to post
Share on other sites

O nr się nie martw, jak 2 strony temu widać, często działający nr pojawia się jeśli paczka zostanie dostarczona do dostawcy EU. Wysłali od siebie po 6 dniach roboczych, do EU pędzi pewnie 5+ dni, jak do końca miesiąca nic się nie zmieni to możesz zacząć się martwić. Chcesz czy nie, możesz dostać nr ostatniego dnia, a paczka i tak zdąży dojść w terminie :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Niejeden z nas napisał:

A czy pomyślał ktoś, że chcąc dostać telefonik z jak to piszecie brakiem VAT, pewna doza tajemnicy np przebytej trasy jest wskazana ? ;)

wysłane z nokii 7110
 

Absolutnie nie. VAT jest uiszczany w kraju przewoźnika w formie ryczałtu. Wszystko odbywa się w pełni legalnie.

1 godzinę temu, DeLikatnY napisał:

O nr się nie martw, jak 2 strony temu widać, często działający nr pojawia się jeśli paczka zostanie dostarczona do dostawcy EU. Wysłali od siebie po 6 dniach roboczych, do EU pędzi pewnie 5+ dni, jak do końca miesiąca nic się nie zmieni to możesz zacząć się martwić. Chcesz czy nie, możesz dostać nr ostatniego dnia, a paczka i tak zdąży dojść w terminie :)

To je mądre, tego pana proszę czytać! :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temat zamykam do czasu, az uda mi sie nagrodzic osoby z problemem czytania ze zrozumieniem regulaminu oraz posprzatania... Czuje spam na PW "za co ten warn?!" :(

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
 

Wątek wyczyszczony, osoby najbardziej "aktywne" (podburzające, spamiące, robiące double) zostały nagrodzone za swe, jakże cudowne, wybryki i panikę, która nikomu nie pomaga, a jedynie sieje ferment... Wątek otwarty.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo proszę, aby sprawy związane z samą wysyłką (tracking, ew. problemy) kierować to wątku:

Po to on powstał. Tutaj prosiłbym zamieszać jedynie pytania odnośnie samej opcji wysyłki z wliczonym/ominiętym VAT.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Piotrek_ napisał:

wez posprzą taj ten wątek... az przykro patrzec, zostaw tylko opis zgodny z tematem i czesc...

Tego typu posty, proszę raczej kieorwać na PW, aby nie tworzyć zbytniego spamu/OT. Wątek jest z "grubsza" posprzątany, nie mogę wywalić wszystkich postów, bo rozmowa całkowicie tutaj straci sens, będą cytowane wątki, ale brak postów, będą odpowiedzi na posty, które już nie istnieją etc.

Musicie pamiętać, że ja nie jestem od tego, aby sprzątać bałagan po was... Im mniej będzie spamu/OT, tym więcej czasu będzie miała moderacja na to, aby pomagać wam. Aktualnie na forum jestem sam, co jakiś czas zajrzy ZduneX i Acid, na prawdę nie mam czasu sprzątać każdego wątku i jeszcze pisać wyjaśnienia, więc jedyne co robię to kosz/czyszczenie z grubsza i znikam, a potem dostaje spam na mail z powiadomieniami o PW o tytułach "dlaczego warn?!", "dlaczego kosz?!", "Taki moderator", "Nazi mod" etc... Tak więc zamiast się wdawać w dyskusje z kimś, walcie raport. To tyle ode mnie.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed chwilą zamówiłem mi5, wybrałem przesyłkę DHL. Cena atrakcyjna, z ubezpieczeniem przesyłki wyszło 1021zł, jak się pojawi jakakolwiek informacja (lub telefon u mnie), to dam Wam znać :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, polakpotrafi00 napisał:

Wie ktoś czy wysyłka SF Expressem jest dostępna? i czy ta komuś działa

 

ja wziąłem ją w preorderze z redmi 4 pro, teraz jak dodaje się do koszyka to tej opcji już nie ma... W razie co jak naliczą mi Vat lub cło, to nie wiem jak, ale opłaty celne mają mi być zwrócone i nic mnie to nie obchodzi :) Umowa to umowa, a jak nie to charge back i mam telefon ze sobą... Albo jak chcą to niech wysyłają kuriera na swój koszt :) A ja raz będę w domu a raz nie :)

Edited by kyniu

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

26 minut temu, erestor napisał:

Przed chwilą zamówiłem mi5, wybrałem przesyłkę DHL. Cena atrakcyjna, z ubezpieczeniem przesyłki wyszło 1021zł, jak się pojawi jakakolwiek informacja (lub telefon u mnie), to dam Wam znać :) 

Ale wiesz, że to nie jest ubezpieczenie od vat. W przypadku wysyłki DHLem pewny vat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, kyniu napisał:

ja wziąłem ją w preorderze z redmi 4 pro, teraz jak dodaje się do koszyka to tej opcji już nie ma... W razie co jak naliczą mi Vat lub cło, to nie wiem jak, ale opłaty celne mają mi być zwrócone i nic mnie to nie obchodzi :) Umowa to umowa, a jak nie to charge back i mam telefon ze sobą... Albo jak chcą to niech wysyłają kuriera na swój koszt :) A ja raz będę w domu a raz nie :)

ja normalnie mam nadal opcje:

SF Express - Tax included (5-8 Business Days)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, zdaję sobie sprawę z faktu, iż naliczą mi VAT. Natomiast przeglądając wiele różnych wątków na różnych forach wywnioskowałem, że w DHL ten VAT jest trochę niższy niż na zwykłej poczcie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Tomiz napisał:

ja normalnie mam nadal opcje:

SF Express - Tax included (5-8 Business Days)  

to znowu wróciła :) ja to dzisiaj rano sprawdzałem i nie była już dostępna, teraz znowu jest... Ehhh kto za nimi nadąży... Mam tylko nadzieję, że zamawiając preorder, to wyślą to od razu bo sami wiedzą ile muszą mieć telefonów na już...

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, erestor napisał:

Tak, zdaję sobie sprawę z faktu, iż naliczą mi VAT. Natomiast przeglądając wiele różnych wątków na różnych forach wywnioskowałem, że w DHL ten VAT jest trochę niższy niż na zwykłej poczcie. 

Naliczą albo nie naliczą. Mi naliczyli raz na kilkanaście przesyłek DHL. A jak naliczą, to być może od wartości wpisanej przez nadawcę, czyli dużo niższej, niż wartość telefonu (jeśli nadawca był tam miły i taką wpisał).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now