Jump to content

Mówiłem, że załatwię? Geekbuying (był) BEZ VAT


Recommended Posts

Ktoś się orientuje czy będzie jeszcze możliwe wybranie tej wysyłki VAT included na rn3pro int i r3spro? Miałem kupić wczoraj, ale ze ważne było do dzisiaj to czekałem na znajomego by się zdecydował i taka kicha :-SS

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
  • Replies 530
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Widzę, że ludzie już sobie domówili, co chcieli, tak więc wyjaśniam. Nie mam żadnych powiązań z autorem tematu. Temat został zgłoszony, jako śmietnik, wylęgarnia spamu, totalny chaos. Tak więc z

Istotny update: LINK ____ Siema mordeczki, Jak wiecie, a wiecie na pewno - Geekbuying na sporą część produktów ma jedne z najniższych cen na rynku. Jedyną barierą, która stawała pomiędz

Nic dziwnego że kasują skoro płaczecie tu jak jakieś nastolaty i zaśmiecacie temat swoimi żalami - czytać się tego nie da. Pierwszy raz kupujecie coś w chinach?  Żeby nie robić OT - Ja również

Posted Images

Chce kupić Chuwi Hi 10 Pro/ HiBook Pro, jaką opcje wysyłki wybrać, SF, EU? Z tego co widze na telefony jest darmowa ta wysyłka albo za symboliczną kwote a tu kosztuje 80zł, jest jakiś kupon na to czy coś? 

Bez tytułu2.png

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, petekanetpl napisał:

witam, jak zmienić metodę płatności (z paypal na kartę) dla złożonego zamówienia na geekbuying ?

 

paypal.jpg

Dowiedziałem się, że nie można zmienić metody płatności, ale nie wiem jak wykonać płatność za pomocą paypala. Na stronie sklepu nie ma przekierowania do wykonania takiej płatności, na koncie paypala też nie mam żadnych informacji o tym. Jak to zamówienie opłacić ?

Link to post
Share on other sites

Sprawdziłem Mi5 64gb czarny. Są opcje: wysyłką z Hongkongu za około 1100 + płatna wysyłka i ryzyko VAT, albo za 1400 z Hiszpanii również + wysyłka. Niestety, w tym drugim przypadku na wersji mobilnej nie widać istotnej informacji. Na liście krajów do których wysyłają z Hiszpanii nie ma Polski (są np Czechy i Słowacja) - dziwne. Tak więc na razie nie ma kokosów.

Link to post
Share on other sites
50 minut temu, petekanetpl napisał:

Dowiedziałem się, że nie można zmienić metody płatności, ale nie wiem jak wykonać płatność za pomocą paypala. Na stronie sklepu nie ma przekierowania do wykonania takiej płatności, na koncie paypala też nie mam żadnych informacji o tym. Jak to zamówienie opłacić ?

Nie wiem czy dobrze cię rozumie :P Po wybraniu metody płatności jej nie dokończyłeś i chcesz ją zmienić ? Czy opłacić już w PayPal?. Wszelkich wyborów dokonasz wchodząc na "Moje Konto" w sklepie, zakładka "Orders" - "Unpaid Orders", przy swoim zamówieniu masz po prawej wszystkie dostępne opcje

płatnośc.png

1 Jeżeli chcesz zmienić płatność kliknij na "View" i będzie tam opcja "Paymant Method Change"

platnosc 2.png

2 Jeżeli chcesz dokonać płatności za pomocą PayPal przy zamówieniu masz jedną z opcji "Pay Now"

Jeżeli chcesz zapłacić poprzez PayPal ( to także płatność kartą )  to tak jak pisaliśmy lepiej to robić w złotówkach, niestety w PLN nie da się płacić bezpośrednio z karty

Edited by wojtekmarchewka
Link to post
Share on other sites

dobrze mnie rozumiesz. Niestety nie mam opcji , które podałeś. Czyli nie mam opcji ani Change ani Pay now. Szkoda mi trochę tego zamówienia bo jak widać udało mi się jeszcze załapać na wysyłkę, która zawiera ewentualny podatek.

Edited by petekanetpl
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, petekanetpl napisał:

dobrze mnie rozumiesz. Niestety nie mam opcji , które podałeś. Czyli nie mam opcji ani Change ani Pay now. Szkoda mi trochę tego zamówienia bo jak widać udało mi się jeszcze załapać na wysyłkę, która zawiera ewentualny podatek.

Spróbuj na  innej przeglądarce

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Kuba. napisał:

Z tego co widze na telefony jest darmowa ta wysyłka albo za symboliczną kwote a tu kosztuje 80zł,

O, to coś nowego w tej krótkiej, ale dramatycznej historii. Opcja wysyłki bez VAT powróciła, ale teraz już kosztuje mniej więcej tyle co podobna opcja w HKGW.

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, latet napisał:

O, to coś nowego w tej krótkiej, ale dramatycznej historii. Opcja wysyłki bez VAT powróciła, ale teraz już kosztuje mniej więcej tyle co podobna opcja w HKGW.

No nie zupełnie "Tyle" kosztuje ponieważ gdy wrzucam jedno MI4c do koszyka to opcja kosztuje ok 10zł 2x MI4c 0zł ,a gdy wrzucam jedno Mi4 droższe od Mi4c to kwota za wysyłkę także jest 0 zł, ale to prawda że zwroty akcji jak w serialu "Kryminalne zagadki któregoś miasta w Ameryce" :D

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, petekanetpl napisał:

również próbowałem. Ad-blocki wyłączone i wciąż ten sam widok. A czy istnieje możliwość zapłaty bezpośrednio z konta paypal ?

paypal2.jpg

No ale widzę że masz opcję "View" a tam masz opcję "Change" oraz "Submit" która Cię przekieruje do płatności

Link to post
Share on other sites

Kilka próśb. Przede wszystkim - jest weekend. :D

Co do kolegi:

14 godzin temu, OrientMantis24 napisał:

Ja kupiłem LeEco Le Max 2 11.11. Już telefon został wysłany tylko, że wybrałem wysyłkę SF Express - Tax Included, a został wysłany EU Priority Mail - Tax included... Nie wiem czy to tak ma być czy jak. Na razie tracking number nic nie pokazuje, ale link dostałem do stronki francuskiej. Jak przyjdzie to napiszę czy wszsystko ok.

geek.PNG

 

EDIT: Taa, shipping date:11.12.2016, a numer jest fejkowy. Chyba sobie poczekam na telefonik.

Jedno z moich zamówień:

5EwZPOV.png

Pewnie wyślą drugiego dnia dwudziestego ósmego miesiąca..... :D 

Zamów kuriera inpost - numer dostajesz już w momencie zamówienia. Na jego pojawienie się w systemie musisz poczekać, aż:

- kurier odbierze paczkę

- pania Halinka wprowadzi go do bazy

 

 

Link to post
Share on other sites
18 minut temu, Dawid7600 napisał:

Chyba anulowali Ci zamówienie. Mam taką samą sytuację.
 

A mi to wygląda na błędy na stronie, ponieważ ja w tej chwili także nie mam tych opcji a przedmiot do koszyka wrzuciłem godzinę temu, jedyne co mogę zrobić to skasować zamówienie, i wrzucić jeszcze raz do koszyka z nadal dostępną wysyłką bez VAT

Link to post
Share on other sites
A mi to wygląda na błędy na stronie, ponieważ ja w tej chwili także nie mam tych opcji a przedmiot do koszyka wrzuciłem godzinę temu, jedyne co mogę zrobić to skasować zamówienie, i wrzucić jeszcze raz do koszyka z nadal dostępną wysyłką bez VAT


Na stronie mobilnej mam przycisk 'Pay Now'. Jednak jak klikam w to, to wyskakuje mi coś takiego. Nie wiem co o tym myśleć.
007ef8becc06ae378599dbb4fc7e9790.jpg

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
A mi to wygląda na błędy na stronie, ponieważ ja w tej chwili także nie mam tych opcji a przedmiot do koszyka wrzuciłem godzinę temu, jedyne co mogę zrobić to skasować zamówienie, i wrzucić jeszcze raz do koszyka z nadal dostępną wysyłką bez VAT

A co zamawiałeś? Bo jak pisałem wcześniej o black Mi5 64gb, to nie było żadnych opcji wysyłki bez VAT (można za to było wybrać wysyłkę z Hiszpanii, oczywiście płatną).
Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, surfer30 napisał:


A co zamawiałeś? Bo jak pisałem wcześniej o black Mi5 64gb, to nie było żadnych opcji wysyłki bez VAT (można za to było wybrać wysyłkę z Hiszpanii, oczywiście płatną).

Nie zamawiałem nic :D , jedynie żeby sprawdzić dostępne opcje  wrzucałem do koszyka np. Mi4, Mi4c, słuchawki Piston i kamerkę Xiaomi Yi 4K. Wszystkie miały dostępne darmowe przesyłki bez Vat-u, i to wszystko mi wygląda na jakieś błędy może za dużo zamówień, bo nawet dziś dostałem wiadomość na maila żebym nie zapomniał opłacić zamówienia, które wczoraj skasowałem :D

Link to post
Share on other sites

Czy ktoś może potwierdzić, że zamówione i opłacone przedmioty mają w shipment method cały czas opcię "Tax included"

Zastanawiam się o co kaman - bo zarówno w mailu potwierdzającym zakup, jak i na karcie zamówienia na stronie mam napisane "Shipping method: Registered Airmail", a jestem pewien, że wybierałem opcję z "Tax included". Mi 5s zamawiałem 10.11 i wtedy jeszcze ta opcja była dostępna, teraz już niestety jej nie ma. @piotr.geekbuying co w tej sytuacji? Jesteś w stanie napisać do nich ode mnie? Będzie lepsze przebicie niż do zwykłego supportu :) Mój numer zamówienia to: 3836731

 

Z góry dzięki!

Link to post
Share on other sites
  • Nezumi locked and unlocked this topic
  • Nezumi locked this topic
  • Nezumi unlocked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...