piotr.geekbuying

Mówiłem, że załatwię? Geekbuying (był) BEZ VAT

Recommended Posts

2 minuty temu, piotr.geekbuying napisał:

Ale ja tam nie pracuję, zrozum. Ja tylko wklejam oferty, a to, że akurat postanowiłem coś więcej zrobić dla Was to moja sprawa. Nie zniechęcaj.

Nie zniechęcam, ale 90% z nas tutaj myślało, że masz większe info niż każdy z nas. Taka prawda. Nie rozumiem, dlaczego w 1 ofercie telefon koloru silver ma opcję EU lub SF a gold już nie ma... Wydawało mi się, że Tobie będzie łatwiej i konkretne info. Wydawało mi się.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak pisało, że będzie bez VAT-u, to będzie. Najwyżej będą zwracać kasę, bo taka firma jak Geekbuying strzeliłaby sobie w kolano, gdyby oszukała tylu ludzi. Skąd ten pośpiech, kurna?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Duris napisał:

Nie zniechęcam, ale 90% z nas tutaj myślało, że masz większe info niż każdy z nas. Taka prawda. Nie rozumiem, dlaczego w 1 ofercie telefon koloru silver ma opcję EU lub SF a gold już nie ma... Wydawało mi się, że Tobie będzie łatwiej i konkretne info. Wydawało mi się.

A ja nie rozumiem, czemu myślisz, że wdrożenie sporej poprawki do bazy i systemu zajmuje jeden dzień - nawet jeśli to Chińczycy. :D 

Przed chwilą, Matf napisał:

Jak pisało, że będzie bez VAT-u, to będzie. Najwyżej będą zwracać kasę, bo taka firma jak Geekbuying strzeliłaby sobie w kolano, gdyby oszukała tylu ludzi. Skąd ten pośpiech, kurna?

A no niektórzy myślą, że robię za miejscowe Google :D Płaciłem (i zawsze płacę) przez PP żeby w razie czego domagać się zwrotu za ich pośrednictwem. Może mają drakońskie przeliczenia, ale chociaż protekcję mają dobrą :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, piotr.geekbuying napisał:

A kiedykolwiek tak wyglądała? :o

Zajrzyj tutaj. Wszystko jest jasno opisane. http://www.geekbuying.com/help/customer_service/return_policy

Faktycznie gwarancja jest pełen rok, ale odnośnie braku gwarancji na płytę główną, to w linku, który podałeś pisze wyraźnie: "motherboard & screen is not in the scope of this free repair policy". Jak to inaczej można rozumieć?

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja rozumiem to tak, że jak się uszkodzi płyta lub element płyty ( np. Moduł Wi-Fi, gsm) z winy fabrycznej to wymieniają cała płytę a nie poszczególny element. Chyba, że błędnie to rozumiem to proszę o poprawienie mnie.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze było by mieć odpowiedź również w kwestii gwarancji. Wtedy jak się wyjaśni z tymi wysyłkami bez vat to będzie komplet wiedzy dla przyszłych klientów. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, cointreau napisał:

Faktycznie gwarancja jest pełen rok, ale odnośnie braku gwarancji na płytę główną, to w linku, który podałeś pisze wyraźnie: "motherboard & screen is not in the scope of this free repair policy". Jak to inaczej można rozumieć?

 

Odpowiedź, którą dostałem te X miesięcy temu to:

"If it is man-made caused, we do not warranty the dead screens and mainboards". 

Zgłosiłem do poprawki :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

chcę kupić mi5 3/64 ale nie widze tej opcji wysyłki 'eu-priority'. wycofali te wysyłke, czy na ten telefon jej nie ma ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, klawisz napisał:

chcę kupić mi5 3/64 ale nie widze tej opcji wysyłki 'eu-priority'. wycofali te wysyłke, czy na ten telefon jej nie ma ?

Była, widocznie wycofali

Share this post


Link to post
Share on other sites

chce zaplacic paypalem z podlaczonego do paypala konta, ale ze sklepu przekierowuje mnie na opkno PP jedynie z opcja dodania karty. czy da sie to jakos zmienic? ew zaplata z karty nie powinna robic problemow w razie reklamacji?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, kinetiq napisał:

chce zaplacic paypalem z podlaczonego do paypala konta, ale ze sklepu przekierowuje mnie na opkno PP jedynie z opcja dodania karty. czy da sie to jakos zmienic? ew zaplata z karty nie powinna robic problemow w razie reklamacji?

Nie masz środków na koncie PayPal dlatego każe dodać ci kartę, miałem tak samo ale doszedłem do tego, wpłaciłem kasę na konto PayPal i już to okno nie wyskoczyło tylko zalogowała mnie to konta PayPal. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, bugzer napisał:

Jak często z reguły zdarza się, że przesyłka zostaje oclona? i Kiedy owe cło się płaci?

Na telefony cło wynosi 0% czyli go nie ma, jedyne co może być to VAT 23%. Ostatnimi czasy wpada bardzo często (powiedzmy 70%), bo 500+ sie samo nie opłaci.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, albert107 napisał:

Na telefony cło wynosi 0% czyli go nie ma, jedyne co może być to VAT 23%. Ostatnimi czasy wpada bardzo często (powiedzmy 70%), bo 500+ sie samo nie opłaci.

A kupując mi5 nie mam żadnego ubezpieczenia do watu, co ? Dałoby eade np napisac im zeby zanizyli wartosc na paczce zeby w razie czego zaplacic mniejszy vat? Slyszalem ze ktos tak robil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Chcę kupić w preorderze:

http://www.geekbuying.com/item/Xiaomi-Redmi-4-Pro-3GB-32GB-Smartphone---Black-373908.html

cena super jak na wersje czarne i jest niby możliwość za 28zł tej wysyłki eu priority, dzięki czemu na bank nie zapłacę VAT. Telefon ma kilka dobrych poprawek w stosunku do 3 pro. m.in fullhd, fast charge i podświetlenie przycisków na dole. Razem z tą wysyłką wychodzi mi niecałe 690. Czy opłaca się coś takiego zamówić? Co prawda na wysyłkę telefonu będę czekał 11 dni i dodatkowo 15, ale jednak za taki telefon to chyba warto nie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie @piotr.geekbuying - mógłbyś podpytać w GeekBuying jak wygląda sprawa tych numerów listów przewozowych? To są paczki bezpośrednio z Hong Kongu, czy te numery które dostaliśmy DPD... to są już numery paczek które będą wysyłane w europie? I teraz wszystko jedzie do EU razem jedną paczką?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

11.11 kupiłem Mi Max. Wczoraj napisałem do nich z pytaniem kiedy wyślą.

Odpowiedzieli dzisiaj:

"We are sorry to tell you that the item you ordered "  Xiaomi Max 6.44 Inch FHD 3GB 32GB Smartphone 64bit Qualcomm Snapdragon 650 Hexa " is too  popular to meet all the demands ,

we just need to get them from the factory .it is estimated that it will be in stock  next week . 
please don't worry ,once it is in stock , we will ship it out ASAP. and will send you a message with the tracking number.
We are sorry for the inconvenience caused."

 

Więc prawdopodobnie każę im się walić na ryj i zażądam zwrotu kasy.

Nie mam zamiaru czekać do świąt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, gmo88 napisał:

Czy ktoś zamawiał Redmi 4 Pro i mu jeszcze nie wysłali? Bo z tego co widzę telefon jest już jako preorder, a narazie nie otrzymałem informacji co z moim zamówieniem. Moze ktos juz o to pytał support

Tak. Zamówiłem 12.11 i mam tylko potwierdzoną płatność. Zamówienie jest w fazie Processing.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Skywalker11 napisał:

11.11 kupiłem Mi Max. Wczoraj napisałem do nich z pytaniem kiedy wyślą.

Odpowiedzieli dzisiaj:

"We are sorry to tell you that the item you ordered "  Xiaomi Max 6.44 Inch FHD 3GB 32GB Smartphone 64bit Qualcomm Snapdragon 650 Hexa " is too  popular to meet all the demands ,

we just need to get them from the factory .it is estimated that it will be in stock  next week . 
please don't worry ,once it is in stock , we will ship it out ASAP. and will send you a message with the tracking number.
We are sorry for the inconvenience caused."

 

Więc prawdopodobnie każę im się walić na ryj i zażądam zwrotu kasy.

Nie mam zamiaru czekać do świąt...

Myślę, że powinieneś tak zrobić. Nie było info o żadnych preorderach, opoznieniach itd - daj numer na PW, zwróć się o zwrot kasy. Masz moje pełne wsparcie, szybko to załatwimy. :) 

 

1 godzinę temu, toruogiwara napisał:

Tak. Zamówiłem 12.11 i mam tylko potwierdzoną płatność. Zamówienie jest w fazie Processing.

 

1 godzinę temu, polakpotrafi00 napisał:

Mi nadal nie wysłali Mi5 z 12.11 :((


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

U mnie też. :) szczerze mówiąc taki cebula deal wyszedł, że poczekam sobie kulturalnie na wysyłkę pełny regulaminowy czas 7 dni roboczych.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, piotr.geekbuying napisał:

Myślę, że powinieneś tak zrobić. Nie było info o żadnych preorderach, opoznieniach itd - daj numer na PW, zwróć się o zwrot kasy. Masz moje pełne wsparcie, szybko to załatwimy. :) 

 

Co jeśli płaciło się kartą płatniczą i bank pobrał dodatkowe procenty za przewalutowanie? Np. miałem do zapłaty 230 dolców, a koniec końców wyszło ok 978 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja opinia: TEN SKLEP TO DNO I WODOROSTY !!!!!,

życzę powodzenia w zakupach

po zakupach w dniu 11.11.16 telefonów w ilości 3szt. i natychmiastową płatnością kartą kredytową, w dniu 15.11.16 zostałem poinformowany o odrzuceniu mojej płatności,po wysłaniu kilku e-mail z prośbą o wyjaśnieniu odrzucenia płatności dostałem odpowiedź 18.11.16 

,,3840560

hi,there
thank you for your email,
please do not send emails so frequently that we could not see it by system.
your order 3840560 had been declined.
please place a new order by other payment methods,e.g paypal or western union.
Sincerely,
Sue,,
 
 
 

bez komentarza,

teraz czekam na zwrot kasy i nigdy więcej nie zrobie zakupów w tym sklepie

 

wysyłka miała być EU Priority Mail - Tax included 

Edited by ketyso

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, ketyso napisał:

po zakupach w dniu 11.11.16 telefonów w ilości 3szt.(500$) i natychmiastową płatnością kartą kredytową, w dniu 15.11.16 zostałem poinformowany o odrzuceniu mojej płatności

A jaka karta i z jakiego banku? Płaciłeś bezp. czy via PayPal?

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Dear sir,

Thank you for patient waiting.

The item you ordered XIAOMI Redmi 4 Pro    is for pre-sale that will be available by the end of this month.

.the delivery time has been noted in this link   373908  ,pls check it .

We would appreciate if you can wait for it patiently .once it is shipped ,you will receive an email with the tracking number .

For any  other question ,please feel free to contact us .

Have a nice day 

best regards

Silvia"

 

Jak kupowałem to nie było pre-sale, więc lecą w kulki.... Link nie działa, to poprostu tekst o takim kolorze, ogólnie porażka

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, ketyso napisał:

karta Visa z PKO BP

 

A dla czego obwiniasz sklep? A nie pomyślałałeś że to twój bank odrzucił płatność, sprawdziłeś czy nie masz limitów na karcie jeżeli chodzi o płatności online? Czy nie masz limitu transakcji dziennej? Ja mimo że nie mam blokad ustawionych na stronie internetowej, to przelewając kwoty na ponad 2 tyś poprzez sklepy, każdorazowo muszę dzwonić do banku BZWBK z prośbą o zdjęcie takowej i mam 3h na opłatę inaczej blokada jest znowu aktywna, i tak muszę robić za każdym razem gdy kwota przekracza 2 tysiące złotych, innaczej transakcja jest odrzucona

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie mam limitów na karcie i transakcja była potwierdzana w banku telefonicznie,a jednak została odrzucona przez sprzedawcę

 

 

niech sprzedają jak najwięcej,ja tam więcej zakupów nie zrobie

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minuty temu, ketyso napisał:

19.11.16 jest zwrot kasy na kartę

Ciekawe, jak bank przewalutowuje przy zwrocie. Nie sądzę, że bez szkody dla klienta. Przyznaj, ile jesteś w plecy? (no chyba, że płaciłeś od źródła w PLN, to pewnie wyszedłeś na zero?).

Share this post


Link to post
Share on other sites

zero strat,taka sama kwota wróciła na konto

najgorzej ,że telefony były już obiecane a wyszła kicha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now