Nezumi

Super moderatorzy
  • Content Count

    9,711
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    119

Nezumi last won the day on September 14

Nezumi had the most liked content!

Community Reputation

2,044 Excellent

About Nezumi

  • Rank
    Zaawansowany
  • Birthday 03/16/1994

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Dodatkowe

  • Smartfon
    Mi5/8lite/9

Recent Profile Visitors

21,476 profile views
  1. Spróbuj FlexibleGlass od 3MK lub podobnych produktów od innych firm.
  2. Może być też tak, że w tym miejscu źle było szkiełko przetarte, albo gdzieś z automatu np łapiesz ręką i przez to klej tam nie łapie. Mnie szkiełka 3mk jeszcze nie zawiodły, inni wolą Spiegena, Nilkina etc...
  3. Czyli się uruchamia . Wbij do TWRP/recovery (przytrzymaj power+VolDown) i tam spróbuj przeprowadzić jeszcze raz wipe(jeżeli to jest MiRecovery) lub pobierz np. nasz soft dla MiNote 2 i zainstaluij poprzez TWRP, jeżeli nie wbija, spróbuj pobrać TWRP dla swojego modelu, następnie wbić do Fastboot (power+VolUp), następnie w konsoli adb wpisz fastboot device powinien Ci wyskoczyć numer urządzenia (cyferki+literki). Jeżeli wyskoczą, wpisz nazwę pliku .img, który pobrałeś fastboot flash recovery nazwa.img i na koniec fastboot boot nazwa.img Jest szansa, że podczas wipe recovery zostało po prostu uszkodzone. Jako, że temat jest dość często, to zamykam, w razie problemów zapraszam na PW.
  4. 3MK, Spiegen, Nilkin, troszku tego jest. Może się trafić, że i szkiełko za 1$ będzie ok, ale no... szansa na to, że tafla szkła na ekranie będzie krzywa, jest mało prawdopodobna.
  5. Nezumi

    Zablokowany Redmi 4A

    Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Skontaktuj się z supportem Xiaomi: https://www.mi.com/global/support/contact
  6. Nezumi

    Android Pie

    Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum.
  7. Po prostu słabe szkła i tyle... Na ekranach 2.5D bardzo często tańsze szkiełka/folie nie dochodzą...
  8. Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Na stronie głównej MIUIPolska masz dokładny poradnik krok po kroku...
  9. Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum.
  10. przyhamuj piętą, bo czołem o parapet zahaczysz... Szkoda mi to nawet komentować... Poszperaj se w googlu, bo ja nie mam zamiaru za ciebie szukać informacji, które mnie średnio interesują. Są to 2 różne produkty, to czy sklep Ci to przyjmie zależne jest od sklepu. Takie sprawy załatwia się rozmową, a nie kombinowaniem na lewo, zamienianiem opakowań, coś takiego jest nie fair. Nadmienię także, że w tym kraju, na każdy sprzedawany produkt musisz mieć papierek, musisz mieć poświadczenie, że ten produkt zakupiłeś, odprowadziłeś podatek etc. na wszystko musi być faktura/dowód zakupu/umowa kupno-sprzedaż. Teraz mi wyjaśnij, jak sklep ma wytłumaczyć na fakturach sprzedaż towaru, którego nie ma na fakturze od dystrybutora, produkt w którego posiadaniu nigdy nie powinien być i za który nie rozliczył się? Tyle dobrego, że EAN ten sam, więc jest spora szansa, że sprzedawca to przyjmie... bez zabawy i kombinowania w zamienianie opakowań, na prawdę wystarczy zwyczajnie na świecie porozmawiać i pamiętajcie, że jak my, kupujący, będziemy kombinować na szkodę sprzedawcy, to sprzedawcy zaczną kombinować na szkodę kupującego... EOT.
  11. Wejdź w ustawienia oszczędzania baterii i wyłącz czyszczenie pamięci po x czasu od zablokowania...
  12. Bo jest to inne wersja urządzenia, nie ta, która została zakupione i sprzedawca ma prawo odmówić takiego zwrotu? Pamiętaj, że ta hulajka po zwrocie idzie dalej na sprzedaż, ktoś ją kupi, jeżeli się dopatrzy nieprawidłowości to sprzedawca się może z towarem bujać, a z jakiegoś powodu Xiaomi zrobiło wersję 1.3... To nie są te same urządzenia. Trzeba się po ludzku dogadać ze sprzedawcą...
  13. Tytuł wątku jest zbyt krótki, lub niedosadnie opisuje poruszany problem. Popraw proszę tytuł, w przeciwnym wypadku wątek zostanie przeniesiony do kosza. 1. Aktu są po to, aby poprawić działanie, dodać nowe funkcje... polepszyć zabezpieczenia... 2. Nie ma znaczenia, czy pobierasz przez mobilne, czy przez wifi...
  14. Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum.
  15. Napisz do sklepu i spróbuj się z nimi dogadać. Obstawiam, że nie będą robić problemów.