Jump to content

Nezumi

Super moderatorzy
  • Content Count

    10,154
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    121

Nezumi last won the day on December 12 2020

Nezumi had the most liked content!

Community Reputation

2,096 Excellent

6 Followers

About Nezumi

  • Rank
    Zaawansowany
  • Birthday 03/16/1994

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Dodatkowe

  • Smartfon
    8lite, Pixel 4XL

Recent Profile Visitors

31,098 profile views
  1. Nie, nie możesz. Pretensje możesz mieć do geniuszu kuriera, który nie zabezpieczyl paczek. Tym "metaforycznym" znajomym tutaj jest InPost, jeżeli nawet to trzeba tłumaczyć... Nie, klient wyraził zgodę na to, aby MiCenter wysłal paczkę daną firmą, która przejęła odpowiedzialność za towar. Asus. Przysłali kuriera, odebrał, naprawili, odesłali, po czym paczka zaginęła, czekałem w sumie 90dni. Musiałem ponownie wysyłać dokumenty... U Ciebie wszystko przeszło bez problemu, nie masz pojęcia co by się stało, gdyby paczka zaginęła, jak zareagowałaby nVidia, możesz tylko domniemać i lic
  2. say what? Rozumiem, że jeżeli dajesz coś do serwisu, nawet osobiście, następnie wysyłasz znajomego po odbiór danej rzeczy (z upoważnieniem), a ten znajomy daną rzecz gubi, to będziesz pozywać za to serwis, a nie znajomego? Błagam... Urządzenie dotarło do serwisu, zostało naprawione (w tym przypadku instalacja softu), a następnie odesłane. Usługa po stronie firmy zostala wykonana, winnym tylko i wyłącznie jest kurier... InPost domyślnie ma ubezpieczenie do 2000, za niecałe 2zł można dokupić do 5000. Mówisz o kwocie deklarowanej na przesyłce? Nie wiem na ile ona cokolwiek znaczy, ja się
  3. Jak nie? Przecież wysłali poprawnie, InPost dał d*py, żaden sklep, czy serwis nie odpowiada za firmy trzecie, no błagam... Taka deklaracja nic nie daje, w razie zaginięcia/kradzieży i tak przewoźnik prosi o dokumenty... To tak nie działa... Zauważ jak działają ubezpieczalnie... Co z tego, że masz ubezpieczony samochód na np 100tyś, jeżeli np uszkodzeniu ulega lusterko, to przyjeżdża rzeczoznawca , wycenia szkodę i wypłaca równowartość, a nie pełne 100tyś... Pisałem o tym wyżej, co innego sklep, co innego serwis... Sklepy posiadają dowody zakupów/faktury i mają jak domag
  4. Wszystkie paczki inpost paczkomatowe/kurierskie są ubezpieczone domyślnie do 5000PLN, ale aby wypłacić odszkodowanie, wymagany jest jakikolwiek dowód zakupu, paragon, wydruk z konta, fvat, żadna firma nie uwierzy "na słowo" ile dana rzecz w paczce kosztowała, bo by poszła z torbami... Za dodatkowe ubezpieczenie trzeba dopłacać, ale w 99% przypadków, nie ma takiej potrzeby. Postępowania reklamacyjne zazwyczaj trwają i w "30 dniach" raczej rozumuje się 30dni roboczych, a nie kalendarzowych. Dokładnie! Jaka wina jest w tym MiCenter? Przecież to nie oni zatrudniają kuriera, nie oni pilnują
  5. robią . 3MK ma serię HardGlassMAX, któe pokrywa cały ekran oraz serię ARC, które pokrywają cały ekran oraz plecy , ale prawda, dopóki jest folia "fabryczna" na ekranie w dobrym stanie, to nie ma sensu zmieniać.
  6. Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum.
  7. Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum.
  8. Say what? Co to ma do rzeczy? xD Przy tygodniowym fonie po prostu wymienią Ci sztukę na sztukę bez większogo problemu (o ile nie nosi śladów ew. uszkodzeń/upadków). Oczywiście najlepiej z fonem się zgłosić do punktu osobiście, większa szansa, że dostaniesz od razu nową sztukę do łapki. Większe markety zazwyczaj wrzucają takie fony do 2 tygodni na tzw. "RP", czyli naprawy "przedsprzedażowe". Oczywiście nie zgłaszaj nigdy z tytułu gwarancji, od razu leć na niezgodność towaru i rękojmię.
  9. Teraz zostaje Ci posłać to gdzieś do serwisu na diagnozę i naprawę płatną... Polecam MiCenter.
  10. Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum.
  11. Redmi K20 Pro = Mi9T Pro, różnica nazewnictwa. Ogólna zasada taka, że na K20 nie zainstalujesz softu global na zablokowany BL i z tego co wiem to w chinach również kupisz wersję Global, ale tego już w 100% pewny nie jestem.
  12. Niekoniecznie, z tego co pamiętam, tam też można kupić smarta w wersji "Global". Kwestia tego, czy ten rom global jest na lock czy unlock BL. Jeżeli na unlock, to mamy tutaj CN fon z EEA/Global softem, jeżeli lock BL, to raczej fon Global.
  13. Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Poznać hasło, albo skontaktować się z supportem globalnym Xiaomi przedstawiając dowody zakupu, innego wyjścia nie ma.
  14. Noped. Musisz wysłać do nich.
×
×
  • Create New...