piotr.geekbuying

Mówiłem, że załatwię? Geekbuying (był) BEZ VAT

Recommended Posts

10 minut temu, Kokos91 napisał:

Taką dostałem odpowiedź:

(...)

  Tracking podaje, że jest dalej we Francji. Tracking kłamie czy te pajace myślą, że zapłace za nich vat(Eu airmail tax included niby było)?

Nie płacisz za nich, tylko za siebie - Ty jesteś importerem. Z kolei sklep zadeklarował zwrócić koszty na podstawie dokumentu z UC co jest w pełni fair. :) 

PS. Więcej kultury

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę jednak racji ma bo opcja wysyłki nazywa się "tax included" a nie "jakoś to będzie".

U mnie z drugą paczką prawdopodobnie szykuję się taka sama akcja :/
 

Date and time Event Supplement
Saturday 12/10/2016
11:54 AM
Chronopost France
Held by customer service for investigations
Scan location : Roissy - Paris - FR
Comment : Contact with sender or consignee in progress
Saturday 12/10/2016
11:54 AM
Chronopost France
Consignment awaiting payment of Customs duties
Scan location : Roissy - Paris - FR
Comment : Contact with consignee in progress
Friday 12/09/2016
05:52 PM

Recipient informed by SMS or email
 
Friday 12/09/2016
05:48 PM
Chronopost France
Inbound linehaul scan
Scan location : TETHYS
Tuesday 12/06/2016
02:11 PM
Chronopost France
Inbound linehaul scan
Scan location : Roissy - Paris - FR
Sunday 12/04/2016
06:12 PM

Outbound linehaul scan
Comment : Departure to the finale destination
Saturday 11/26/2016
09:13 AM
Web Services
Shipment ready to be shipped
Partner number : GEO/********

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może być tak, że ileś tam paczek przeszło na tym wałku (telefon po naprawie, wartość $45), a że było tego dużo, to urząd celny we Francji pomyślał "coś jest nie tak". I zaczynają sprawdzać i clić...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, piotr.geekbuying napisał:

Każda ovatowana paczka dostanie kasę za vacisko z powrotem.

dobrze, tylko, że w moim przypadku Chronopost napisał maila do sprzedawcy (podobno) na adres [email protected] (nie wygląda jak mail dużego sklepu), aby ten uiścił opłaty. Jeśli oni tego nie zrobią to paczka prawdopodobnie do nich wróci. Gdy pytałem w Chronoposcie jaka jest wysokość tych opłat to nic nie chcieli odpowiedzieć tylko kierowali do nadawcy. A Geekbuying każe mi zapłacić i mi wtedy oddadzą. Mógłbym to zrobić, ale nie mam jak, bo to nie do mnie skierowali maila o zapłatę...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja również nie dostałem żadnej wiadomości od Chronopost ani od Geekbuying a paczka od kilku dni wisi sobie gdzieś na francuskim cle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałem maila od GB że moja paczka wisi we Francji, i należy się spodziewać maila od chronopostu z wezwaniem do zapłaty vatu. Ma to być około 25 Euro (Redmi 4 Pro). Po zapłacie paczka ma ruszyć,  a VAT zwrócą. 

 

Dear friend 

Thanks for your order 3843278 tracking number XJ560500740JF

EU Priority Mail (Tax included ) channel was considered to be very competetive before but now we were told by couriers that all EU customs are now very strictly checking all the packages from abroad  in Christmas season.

Right after knowing this, we had an urgent meeting with the shipping courier and we found out that your packages is already in FR custom waiting for the custom clearance. Please check your mail box to see if you've received an email from  this website https://www.chronopost.fr for tax payment invitation.
The tax of  your parcel should be (around 25 EUR) and please pay it directly and then they can continue the delivery. Dont worry that Geekbuyng will be responsible for the tax amount and we will refund to you the related amount (according your payment method for the order)after you received the parcel.

Any question , please feel free to contact us.

Thanks for your cooperation and hope you can get the parcel very soon.

Yours sincerely 
Geekbuying Team

 

Edited by latarnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kocham chinglish 8-)

 

@latarrnik wrzuciłem nr Twojej przesyłki do trackingu na www.chronopost.fr i wyszły trochę dziwne wpisy. Wynika z nich, że 07.12 paczka została przepuszczona przez cło na lotnisku międzynarodowym i nie naliczono opłat. Następny wpis, to info o wysłaniu jej do PL. Dziwna sprawa, że znowu została zatrzymana na cle 09.12...

 

Edited by Obcy
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Każdy z nas dostaje takie same maile. Kopiuj wklej :) Geekbuying prosi o opłacenie vatu, ale nic od chronopostu nie dostałem. Napisałem do nich na fb i prosili, aby skontaktować się z nadawcą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz dostałem coś takiego :

Dear Friend
Thanks for your order 
 
Pls don't worry, you will first pay the custom fee online to get the parcel delivered and when u get the parcel, pls inform us, we will right away refund u the custom fee back to your account, pls trust us, we are regular company, we definitely will refund u back the custom fee. 
 
The below mail we have sent u is the custom payment place, pls click the  Pay online
pls check it and pay it, many thanks.
 
Thanks for your cooperation and hope you can get the parcel very soon.
Grace
 
Poniżej jest mail od chronopostu z przekierowaniem do płatności, do zapłaty mam 24 euro z czego 14 to vat, a 10 koszty administracyjne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja już to zrobiłem, płatność kartą, jak coś to PayPal powinien zwracać :) może w końcu dostanę ten telefon

z tego co patrzyłem, oni tego maila dostali 10 grudnia, 5 dni w plecy.. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak więc dostajecie maile z supportu, bowiem Chronopost wysłał polecenie zapłaty do sklepu (maile nadawcy) a nie do Was; Możecie śmiało opłacić z linka, śledzić tracking. Hajsy będą oddane.

21 minut temu, gmo88 napisał:

ja już to zrobiłem, płatność kartą, jak coś to PayPal powinien zwracać :) może w końcu dostanę ten telefon

z tego co patrzyłem, oni tego maila dostali 10 grudnia, 5 dni w plecy.. :/

Bo jak się nikt nie upomni (czyt. opier*oli) to się nic nie ruszy. 

Jeśli ktoś nie dostanie maila wklejac mi tu ORDER NUMBER. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 3.12.2016 o 08:27, bedson napisał:

Zamówiłem Redmi 4A 1 grudnia z wysyłką przez SF, zobaczymy jak pójdzie :-)

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
 

Dziś odebrałem paczkę od kuriera, w moim przypadku poszło rewelacyjnie, po komentarzach spodziewałem się raczej schodów.

Przesyłka dotarła bez VATu, paczka była solidnie zabezpieczona w środku pianką i opisana jako cellphone za 30USD. Telefon miał odblokowany bootloader i wgrane syfmiui ale to tylko ułatwiło mi flash TWRP i xiaomiEU.

Tracking:

Spoiler


2016-12-15%2015.41.03.png

 

Dzięki @piotr.geekbuying

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@piotr.geekbuyingMój Mi5 przyszedł tydzień temu. Ale po kilku dniach używania wyłączył się i już więcej się nie włącza. Zero reakcji na cokolwiek, komputer też nie wykrywa. Jak wygląda proces gwarancyjny z Geekbuying? Mam nadzieję że nie wiąże się to z odsyłaniem do Chin na mój koszt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minut temu, piotr.geekbuying napisał:

Kolega @Shivver napisał na fejsie, o rozwiązaniu sprawy jeśli będzie chciał napisze tutaj :) 

Dzięki Piotr, uratowałeś mi telefon ;) udało się go odzyskać przez MiFlash dzięki Twoim poradom krok po kroku.

Mam nadzieję że nie będzie już z nim problemów.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 15.11.2016 o 17:22, piotr.geekbuying napisał:

Odpowiedź, którą dostałem te X miesięcy temu to:

"If it is man-made caused, we do not warranty the dead screens and mainboards". 

Zgłosiłem do poprawki :)

Napisz ile konkretnie miesięcy temu zgłosiłeś im do poprawki opis gwarancji?

http://www.geekbuying.com/help/customer_service/return_policy

Jak widzisz nic się nie zmieniło.

Jeśli załóżmy przez pół roku nie byli w stanie zmienić jednej linijki tekstu w kluczowej kwestii, która dotyczy ich biznesu, to obawiam się, że zrobili to świadomie i faktycznie nie oferują gwarancji na płytę główną. Chciałbym się mylić, ale to już za długo trwa.

W związku z powyższym prosimy piotr.geekbuying o oficjalną odpowiedź, po to aby rozwiać wątpliwości potencjalnych klientów sklepu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś dostałem redmi4 pro zamówiony 14.11.(z tax included).  Trochę to trwało, ale przyszło bez vatu (wysłane jako "Reparied cellphone" o wartości 48$).

Dostałem wersję z wgranym globalem 8.0.5.0.0(MBECNDG).

 

Edited by maxtv
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, maxtv napisał:

Dziś dostałem redmi4 pro zamówiony 14.11.(z tax included).  Trochę to trwało, ale przyszło bez vatu (wysłane jako "Reparied cellphone" o wartości 48$).

Dostałem wersję z wgranym globalem 8.0.5.0.0(MBECNDG).

 

to nie jest global... gdzieś czytałem, ze global ma 4 cyfry...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem wgrane to samo - to jest syfmiui. Na Redmi 4 Pro nie ma jeszcze globala.

Edited by 4mk
literówka

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Gravis napisał:

Jest szansa na obniżenie dostawy filtra powietrza dla SF Express? 72$ to trochę przesada... rozumiem 20$...

A może EMS za 137$? :D

 

Zapisane, ale obawiam się że to lata osobnym transportem, stąd koszta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minut temu, piotr.geekbuying napisał:

A może EMS za 137$? :D

 

Zapisane, ale obawiam się że to lata osobnym transportem, stąd koszta. 

 

No porażka z tymi cenami. Bardzo fajna cena na sam oczyszczacz 140$. Dopłaciłbym i 20-30$ za SF Express ( zeby nie placic VAT) i byłoby ok - zamawiam.

Pozostałych opcji nawet nie biorę pod uwagę.

Fasttech wysłał do mnie lampkę na biurko Xiaomi SF Express za darmo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy są tu jeszcze jacyś pechowcy, których telefon zamówiony 11.11 nie został jeszcze wysłany? Czy zostałem sam, ostatni, jak ta sierota ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minut temu, latet napisał:

Czy są tu jeszcze jacyś pechowcy, których telefon zamówiony 11.11 nie został jeszcze wysłany? Czy zostałem sam, ostatni, jak ta sierota ?

Te, to weź no napisz na PW coś a nie... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, piotr.geekbuying napisał:

Te, to weź no napisz na PW coś a nie... 

OK, wysyłam nr zam. na priv. Dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, latet napisał:

Czy są tu jeszcze jacyś pechowcy, których telefon zamówiony 11.11 nie został jeszcze wysłany? Czy zostałem sam, ostatni, jak ta sierota ?

U mnie 16.12 dostałem maila z numerem trackingowym. Wciąż czekam, bo na chronoposcie jeszcze nie ma żadnej informacji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałem informacje od Geekbuying, że żeby otrzymać zwrot vatu należy im wysłać screen dokumentu zapłaty, z tym że od kuriera nic o uiszczonych zapłatach nie dostałem. Czy więc wystarczy samo potwierdzenie zapłaty z banku, czy musi koniecznie być zdjęcie tego dokumentu? Bo jeżeli zdjęcie dokumentu, to należy w jego sprawie kontaktować się z Chronopostem czy DPD?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 12/21/2016 o 13:49, piotr.geekbuying napisał:

A może EMS za 137$? :D

 

Zapisane, ale obawiam się że to lata osobnym transportem, stąd koszta. 

 

Jakieś informacje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sklep TRAGEDIA! Zamawiałem już z wielu sklepów z Chin czy Aliexpres, ale geekbuying to jest jedno wielkie nieporozumienie i burdel.

Zamówiłem w preorderze Redmi4 z wysyłką tax free. Po 7 dniach od deklarowanej daty wysyłki dostaje informację że telefon nie może zostać wysłany wybraną i zapłaconą przez ze mnie formą wysyłki tax free ze względu że nie znajduje się na jakimś "magazynie" z którego realizowane są wysyłki w tej formie, i proponuje zwykła wysyłkę SP lub DHL z zastrzeżeniem możliwości naliczenia vatu w kraju docelowym. Odpisałem że zamawiałem na waszej stronie wyłącznie ze względu na możliwość ominięcia ryzyka zapłacenia vatu i jeśli nie jesteście w stanie zrealizować zamówienia z wybraną formą wysyłki tax free, proszę o anulowanie zamówienia i zwrot dokonanej płatności.

Zwrotu wpłaconej kwoty oczywiście nie otrzymałem, lecz po kilku dniach przyszła wiadomość meilem że wysyłka jednak zostanie zrealizowana sf expres tax free.

Po upływie kolejnych kilku dni i braku jakiejkolwiek informacji kiedy ta wysyłka nastąpi, wysyłam meila z zapytaniem, Otrzymuje odpowiedz że jednak wysyłka nie nastąpi bo nie mają tego telefonu na stanie i być może będą mogli wysłać go za około 8 dni. Tutaj po raz kolejny odpowiadam że zgodnie z zapewnieniami telefon miał zostać już dawno wysłany, w związku z czym po raz kolejny proszę o anulowanie zamówienia i zwrot wpłaconej kwoty.

Zwrotu wpłaconej kwoty oczywiście nie otrzymuje. Otrzymuje jednak wiadomość że mogę wybrać sobie inny telefon! I tak jak poprzednio, i tym razem żądam zwrotu wpłaconej kwoty ze względu na brak możliwości wysyłki zamówienia. 

Otrzymuję kolejną wiadomość że telefon pojawi się za "ileś" dni, i czy chcę na niego poczekać. Odpowiadam że nie, i chcę otrzymać zwrot wpłaconej kwoty. Reakcji na moje kolejne żądanie brak.

Po 2 dniach, niczym niespodziankę otrzymuje wiadomość że zamówienie zostało zrealizowane, z numerem listu przewozowego przewoźnika SF expres. Odczekując kilka dni sprawdzam zarówno na stronie domowej sf expres jak i kilku stronach trackingowych podany numer, który okazuje się fakem. Piszę do obsługi geekbuying  i dostaję rzekomo prawidłowy, inny już numer z informacją że przesyłka została jednak nadana przez francuski chronopost. Szczęśliwy że w końcu dostane już niebawem swój zamówiony telefon, wpisuje numer trackingowy na stronie chronopostu. Jest już w Paryżu. Po codziennym sprawdzaniu statusu przesyłki i upływie prawie dwóch tygodni bez jej doręczenia, kontaktuje się z chronopostem przez FB co się dzieje i kiedy zostanie doręczone do Polski? I co dostaje w odpowiedzi? Że przesyłka ta nigdy do Polski nie trafi gdyż skierowana jest do odbiorcy w Bułgarii!

Obecnie jestem na etapie wysłania kolejnego żądania o zwrot wpłaconej kwoty do obsługi geekbuying oraz zawiadomienia paypala z żądaniem zwrotu.

Reasumując, ten "sklep" to chyba jakiś żart. Sprzedają towar którego nie posiadają, wysyłają cały czas zbywające i mające na celu granie na czas wiadomości, o fałszywych numerach trackingowych wysyłanych na odczepnego nie wspomnę. NIE POLECAM, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.

 

 

Edited by wielkibill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.