piotr.geekbuying

Mówiłem, że załatwię? Geekbuying (był) BEZ VAT

Recommended Posts

Przyszedl dzis Mi5, zamowiony 11.11... Odblokowalem boot, wrzucilem globala, super su i przenioslem dane z RN3... zajefajna sprawa bo przeniosly sie nawet hasla i inne ustawienia progsow.

Z bootem troche problemow mialem, poszlo dopiero po aktywacji karsy sim na mi5 i zalogowaniu przez nr tel. Po mailu nie ruszalo w ogole, wywalalo, ze konta roznia sie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

również dziś otrzymałem swoją paczkę z mi5, oczywiście bez VAT-u. Zamawiany 12.11.2016. Na paczce napisane że wartość 45$ i po naprawie. Mam pytanie odnośnie samego opakowania telefonu. Zamawiając z aliexpress Redmi 3s miałem folie na pudełku na tej natomiast jej nie było. Mieliście podobnie? 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, B4R napisał:

Witam,

również dziś otrzymałem swoją paczkę z mi5, oczywiście bez VAT-u. Zamawiany 12.11.2016. Na paczce napisane że wartość 45$ i po naprawie. Mam pytanie odnośnie samego opakowania telefonu. Zamawiając z aliexpress Redmi 3s miałem folie na pudełku na tej natomiast jej nie było. Mieliście podobnie? 

Pozdrawiam

Mój Redmi 3s miał pudełko w folii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, B4R napisał:

Witam,

również dziś otrzymałem swoją paczkę z mi5, oczywiście bez VAT-u. Zamawiany 12.11.2016. Na paczce napisane że wartość 45$ i po naprawie. Mam pytanie odnośnie samego opakowania telefonu. Zamawiając z aliexpress Redmi 3s miałem folie na pudełku na tej natomiast jej nie było. Mieliście podobnie? 

Pozdrawiam

Jak bez folii to pewnie rozpakowali żeby sflashować i masz jakieś syfmiui wgrane. Tak było z moim Redmi 4. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bawłem się, że może faktycznie dostałem jakiś refubrished albo coś. No nic, lecę teraz zgłębiać tajniki flashowania i wezmę się do roboty asap. Dzięki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rozmowy trwają, będzie dobrze default_smile.png 
 
Już jutro mała niespodzianka/konkurs na moim profilu na fejsiku, zapraszam! default_smile.png  Do wygrania oczywiście kupony.
 

Poszło bez kodu przez deep flash. Ale gimnastyka była niestety.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to unlock bl albo zrob sobie trik z Deep Flash cable. Tylko to nie jest takie proste bardzo a samo flashowanie pół godziny trwało.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to unlock bl albo zrob sobie trik z Deep Flash cable. Tylko to nie jest takie proste bardzo a samo flashowanie pół godziny trwało.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie przyszedł mój Mi5 z geekbuying. 

Zamówiony 25.11

Odebrany przez DHL 07.12

Dotarł 09.12

Typ przesyłki: DHL bez ubezpieczenia od VAT. Na przesyłce jedynie info "Sample cellphone", brak info o cenie telefonu.  

Opłata celna: 86 zł

Share this post


Link to post
Share on other sites

11.11 zamówiłem Redmi Note 3 pro – dotarł do mnie 9 grudnia. Oczywiście bez VAT. Nie licząc wgranego syf-MIUI, to wszystko OK. Miał odblokowany BL (ale na wszelki wypadek zablokowałem go ponownie).

11.11 zamówiłem też Mi Max-a – on wciąż nie został wysłany (status "processing..."). w tym przypadku moja cierpliwość zaczyna się kończyć. Na maile nie odpowiadają.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Większego gówna niż geekbuying jeszcze nie spotkałem. Telefon zamówiony 12 listopada. Wysyłka niby 7-15 dni. Podobno tax included xD Na maile odpisywać nie lubią. W sumie sytuacja byłaby mniej irytująca gdyby nie kłamali z tym czasem dostawy. Mój obecny telefon się sypie i już bym zdążył z 3 razy inny telefon kupić a tak nie wiem czy czekać czy anulować zamówienie.

chronopost.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

już nie anulujesz... Telefon masz we Francji, za niedługo powinien być u Ciebie. Co zamówiłeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Osobiście nie przeszkadza mi dłuższe czekanie na telefon bo ceny są bezkonkurencyjne, czy poza długim czasem oczekiwania są jakieś inne problemy, które może teraz napotkaliście? Jeśli będzie wysyłka 100% bez vat to zamawiam od razu :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Sound53 napisał:

Witam. Osobiście nie przeszkadza mi dłuższe czekanie na telefon bo ceny są bezkonkurencyjne, czy poza długim czasem oczekiwania są jakieś inne problemy, które może teraz napotkaliście? Jeśli będzie wysyłka 100% bez vat to zamawiam od razu :) 

Inny problem - wgrywają syf-MIUI. No, ale dla świadomego użytkownika to w sumie nie jest żaden problem, a przy tym to jest, niestety, powszechna praktyka wielu sprzedawców.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

NP tym ze masz miui7 i nie znajduje update, ze nie da sie wybrac kraju PL a jak wybierzesz jezyk PL to w ustawieniach widzisz ze jest chinski wybrany. Jak chcesz zrobic reczny update to ciagle jakis blad i bez kombinacji niestety jestes na jakims kulawym sofcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, mathow napisał:

A czym charakteryzuje się syf MIUI?

Przede wszystkim tym, że nikt do końca nie wie, czym. Tzn. moze tam być malware, szpiegi i bóg wie co jeszcze. Poza tym - zwykle (nie zawsze) z tymi syf-systemami są rózne dziwaczne problemy. Np. znajoma miała taki syf-MIUI i SMS-y potrafiły do niej nie dochodzić albo dochodzić z opóźnieniem kilkunastu godzin. Albo telefon niedotykany (leżący na stole) potrafił sam sobie do kogoś (z listy adresowej) zadzwonić. Jak ktoś odebrał, to mógł sobie słuchać, jak sobie gadasz sam do siebie ;)

Taka jednak fundamentalna różnica, to że syf-MIUI nie ma żadnych aktualizacji.

Reasumując: w ogóle nie ma o  czym dyskutować. Syf-MIUI = absolutna konieczność zainstalowania normalnej wersji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do mnie wysłali informacje, że jak zapłacę VAT to mi oddadzą, więc chyba cos znów jest na rzeczy, że się boją o vat

Edited by gmo88
Błąd

Share this post


Link to post
Share on other sites

W piątek dostałem informację na trackingu, że wysłany został SMS bądź email, ja nic nie dostałem, więc zapytałem na FB chronopostu i dostałem dziś odpowiedź...

zaraz piszę do geekbuying, bo już mija miesiąc od zamówienia i do jutra (22 dni robocze) raczej nie dostane telefonu

ofc ten mail nie jest mój...

2016-12-12_11h24_30.png

2016-12-12_11h26_02.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam
Złożyłem zamówienie 14.11 na  Redmi 4 Pro z uwzględnieniem przesyłki: EU Priority Mail - Tax included.
Długo nie było żadnych wiadomości, więc po moim zapytaniu dostałem informację, że nie mają na stanach i czekają na przesyłkę. Myślę sobie OK. Trudno.

W kolejnych dniach przychodzi informacja, że już je mają, ale mają problem z tą opcją wysyłki. Pozostaje mi opcja DHL lub Singapurowska poczta (do wyboru). Wybrałem Singapur bo ciśnienia wielkiego nie mam, aczkolwiek chętnie bym go już miał w ręce.

Po czym dostaje znów maila, że uporali się z przesyłką i wyślą jednak pierwotnie zamawianą czyli EU Priority Mail. Upływają kolejne dni, wysyłam zapytania i dowiaduje się, że nie mają na stanach i czekają...
 

Stan na dziś: Payment Confirmed

Zaczynam być nerwowy...

Edited by Paulo300

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Paulo300 napisał:

Witam
Złożyłem zamówienie 14.11 na  Redmi 4 Pro z uwzględnieniem przesyłki: EU Priority Mail - Tax included.
Długo nie było żadnych wiadomości, więc po moim zapytaniu dostałem informację, że nie mają na stanach i czekają na przesyłkę. Myślę sobie OK. Trudno.

W kolejnych dniach przychodzi informacja, że już je mają, ale mają problem z tą opcją wysyłki. Pozostaje mi opcja DHL lub Singapurowska poczta (do wyboru). Wybrałem Singapur bo ciśnienia wielkiego nie mam, aczkolwiek chętnie bym go już miał w ręce.

Po czym dostaje znów maila, że uporali się z przesyłką i wyślą jednak pierwotnie zamawianą czyli EU Priority Mail. Upływają kolejne dni, wysyłam zapytania i dowiaduje się, że nie mają na stanach i czekają...
 

Stan na dziś: Payment Confirmed

Zaczynam być nerwowy...

No, to i tak masz ciut lepiej niż ja ;) Bo ja zamówiłlem o 3 dni wcześniej (11.11), a na moje maile odpowiedzieli tylko raz, że "wyślą next week" - to ponad 3 tyg. temu. Tel. nadal "Payment Confirmed" - czyli na bank niewysłany. (Mi Max). Na maile nie odpowiadają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taką dostałem odpowiedź:

Hi  dear,
This is the customer service representative of geekbuying. 
Thanks for your order .
we are glad to tell you that your package has reached your country .
please contact your local custom  to clear the customs and sign for your package. 
otherwise it's on your own charge to pay all the cost if your package is returned or destroyed.
if you have any questions, please feel free to contact us. 
hope you can understand, and thanks for your cooperation.
When you receive the package ,please inform  us ,thanks again.
have a nice day!
sincerely,

sweety

  Tracking podaje, że jest dalej we Francji. Tracking kłamie czy te pajace myślą, że zapłace za nich vat(Eu airmail tax included niby było)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Kokos91 napisał:

Taką dostałem odpowiedź:

(...)

  Tracking podaje, że jest dalej we Francji. Tracking kłamie czy te pajace myślą, że zapłace za nich vat(Eu airmail tax included niby było)?

Nie płacisz za nich, tylko za siebie - Ty jesteś importerem. Z kolei sklep zadeklarował zwrócić koszty na podstawie dokumentu z UC co jest w pełni fair. :) 

PS. Więcej kultury

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę jednak racji ma bo opcja wysyłki nazywa się "tax included" a nie "jakoś to będzie".

U mnie z drugą paczką prawdopodobnie szykuję się taka sama akcja :/
 

Date and time Event Supplement
Saturday 12/10/2016
11:54 AM
Chronopost France
Held by customer service for investigations
Scan location : Roissy - Paris - FR
Comment : Contact with sender or consignee in progress
Saturday 12/10/2016
11:54 AM
Chronopost France
Consignment awaiting payment of Customs duties
Scan location : Roissy - Paris - FR
Comment : Contact with consignee in progress
Friday 12/09/2016
05:52 PM

Recipient informed by SMS or email
 
Friday 12/09/2016
05:48 PM
Chronopost France
Inbound linehaul scan
Scan location : TETHYS
Tuesday 12/06/2016
02:11 PM
Chronopost France
Inbound linehaul scan
Scan location : Roissy - Paris - FR
Sunday 12/04/2016
06:12 PM

Outbound linehaul scan
Comment : Departure to the finale destination
Saturday 11/26/2016
09:13 AM
Web Services
Shipment ready to be shipped
Partner number : GEO/********

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może być tak, że ileś tam paczek przeszło na tym wałku (telefon po naprawie, wartość $45), a że było tego dużo, to urząd celny we Francji pomyślał "coś jest nie tak". I zaczynają sprawdzać i clić...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, piotr.geekbuying napisał:

Każda ovatowana paczka dostanie kasę za vacisko z powrotem.

dobrze, tylko, że w moim przypadku Chronopost napisał maila do sprzedawcy (podobno) na adres [email protected] (nie wygląda jak mail dużego sklepu), aby ten uiścił opłaty. Jeśli oni tego nie zrobią to paczka prawdopodobnie do nich wróci. Gdy pytałem w Chronoposcie jaka jest wysokość tych opłat to nic nie chcieli odpowiedzieć tylko kierowali do nadawcy. A Geekbuying każe mi zapłacić i mi wtedy oddadzą. Mógłbym to zrobić, ale nie mam jak, bo to nie do mnie skierowali maila o zapłatę...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja również nie dostałem żadnej wiadomości od Chronopost ani od Geekbuying a paczka od kilku dni wisi sobie gdzieś na francuskim cle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now