kowluk

Użytkownicy
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

kowluk last won the day on November 23 2016

kowluk had the most liked content!

Community Reputation

22 Excellent

About kowluk

  • Rank
    Zaawansowany
  • Birthday 12/12/1977

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    okolice Krakowa

Dodatkowe

  • Smartfon
    i6s

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. chodzi mi o ta tabelkę po polsku. Jest jakaś inna strona co na niej można śledzić?
  2. ten tracking przewoźnika to z jakiej strony?
  3. 87JF To dlatego dostałeś maila, żeby sklep mógł przed PP pokazać że niby wysłali.... Nie wiem czy pomoże bo u mnie od 8 dni nie pomogło.
  4. A nie zakładałeś może wczoraj albo dzisiaj sporu lub roszczenia w paypal? W moim przypadku dzisiaj paypal ze względu na brak odpowiedzi przesłał ponownie mail do sklepu i nagle....bach pojawił się podobny do Twojego numer z 23.11.
  5. To wszystko to są zagrywki dobre dla hindusów. Ja już nawet nie liczę, że coś się zmieni z moją przesyłką. Odkąd założyłem roszczenie sklep zamilkł i nie odpowiada nawet PP.
  6. skoro wszyscy mają takie same godziny zdarzeń w trackingu to pewnie oznacza jeden wspólny fracht zaplanowany pod tym numerem do wysyłki do Francji
  7. kowluk

    Mówiłem, że załatwię? Geekbuying (był) BEZ VAT

    No niestety Panie Kolego. Nic się nie zmienia odkąd dostałem 23.11 lewy numerek.
  8. U mnie niestety bez zmian i myślę, że to jest wina braku sprzętu jaki zamówiłem (w wielu innych sklepach jest out of stock). Ja oczywiście cieszę się Waszym szczęściem, że ruszyło itd. Jednak w związku z tym, że niebawem mój spór dobiegnie końca liczę już tylko na zwrot pieniędzy i chcę zakończyć swoją nieudaną przygodę z Chińską elektroniką. Dowodem na to, że jestem oszukiwany przez sklep jest fakt, że próbowałem kilkukrotnie na różnych etapach prosić o anulowania zamówienia i od 23.11 ciągle dostaję informację o wysłaniu towaru. Towar jednak na podstawie również Waszych informacji o problemach, uważam że nie został wysłany.
  9. W tym samym dniu co telefon zamówiłem jeszcze jako drugie zamówienie słuchawki - wysyłka zwykłym listem nierejestrowanym z najdłuższym czasem dostawy. Dzisiaj słuchawki doszły do mnie.
  10. Ja na szczęście założyłem roszczenie jako jeden z pierwszych. Termin na odpowiedź drugiej strony mija 3.12. Na razie sklep nie raczył odnieść się do mojego zarzutu, że paczka nie została wysłana i udokumentować ten fakt w PP. Myślę więc, że należy spodziewać się zwrotu po uznaniu mojego sporu.
  11. Sklep zamówienie zrealizował więc w czym problem? PP nie uzna Ci roszczenia.
  12. W takim razie dlaczeg na moją prośbę o anulowanie zamówienia dostałem odpowiedź, że jest już wysłane. Wystarczyło poprosić o cierpliwość i zaproponować pistony z 5$ w ramach rekompensaty. Każdy by sobie przeliczył czy chce czekać czy też nie a sklep wyszedłby z twarzą
  13. I to jest waśnie dziwne. Sklep twierdzi, że przesyłki są wysłane. Z tego też powodu odmówiono mi anulowania zamówienia. Teraz wychodzi na to, że nie są wysłane skoro sklep sugeruje roszczenie w paypal. Moje roszczenie od trzech dni oczekuje na odpowiedź sklepu. Moim zdaniem to gra na czas...tylko po co?
  14. Mój mi5s plus też aktualnie jest niedostępny. Spodziewam się podobnego obrotu sprawy.
  15. Wynika z tego, że jednak w przeciwieństwie tego co piszą nie mają problemów z wysyłką i opóźnień z kurierami skoro Twoja przesyłka szła 10 dni, z tego do Francji razem z odprawą 2 dni a wysłana była na dzień następny po zamówieniu.