kola01 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Ograniczenie kopiowania do 4GB dotyczy systemu plików Fat32 i starszych.. Sformatuj kartę pamięci i pendrive pod NTFS a wtedy ograniczenie to zniknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Nie zrozumiałeś mnie, tu nie chodzi o system plików (mam sformatowane pod NTFS) ale o to, że nie można kopiować i usuwać z poziomu przeglądarki lub PC. A co do plików 4GB to dlatego , że nie mam więcej miejsca na wewnętrznej pamięci. Przed aktualizacją było możliwe kopiowanie na zewnętrzną pamięć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Czy komuś działa zapis na USB, jakich programów używacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sun Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2020 (edytowane) Witam. Mi Box 4S. 2 dni po update do 2604 przestał działać dźwięk. Działają tylko dźwięki w launcherze i samym androidzie. Ani po hdmi ani po wyjściu audio nie ma dźwięku A tak przyzwoicie to pudło działało. Zrobiłem dla sportu factory reset i jest to samo. Dołożyłem wipe cache i wipe data z recovery i lipa. Co można jeszcze zrobić? Może spróbuję wrócić do beta3. Temat się rozwiązał. Edytowane 30 Kwietnia 2020 przez sun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styling79 Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 Dzisiaj mojego MiBoxa dopadł brak dźwięku wczoraj było wszystko ok , "sun" jak rozwiązałeś problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Test Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 [...] Temat się rozwiązał.Tak na przyszłość... Miło byłoby, gdybyś zamiast lakonicznej informacji podał jak problem rozwiązałeś, oszczędzi to niepotrzebnych pytań użytkownikom z takim samym problemem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styling79 Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 Reser w moim przypadku nie pomógł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrBright Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 Gubiący się pilot na mi 4s to kwesta baterii czy ficzer po updejcie ??Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSS Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Po aktualizacji do ostatniego Android 9 raz na kilka-kilkanaście dni muszę restartować Boxa. Problem polega na tym, że bez restartu przestaje odtwarzać jakiekolwiek wideo. Uruchamia np Kodi, można wybrać film ale tylko kręci się kółko i nie odtwarza. YouTube to samo. Ubijanie aplikacji nie pomaga. Dopiero pełen restart przywraca funkcjonalność. Taką czynność muszę wykonać raz na kilka dni. Na Android 8 wszystko działało super - w zasadzie bezobsługowo bez konieczności ani jednego restartu przez ostatnie pół roku. Miał ktoś podobny problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kola01 Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 (edytowane) To wygląda na objaw braku/rozłączenia internetu. Masz połączenie z siecią w tym czasie? Jak znów będziesz miała taką sytuację to np.zrób test połączenia sieciowego w menu Netflixa (zakładka pomoc). Neta masz przez WiFi czy kabel (jaki adapter)? Edytowane 6 Maja 2020 przez kola01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSS Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Net leci po wifi 5GHz, spokojnie przekracza po wifi 100Mbit. Sieć wydaje mi się że działa bo wyszukiwanie na YouTube chyba działało (teraz już nie mam pewności ale chyba tak było). Jak się to znowu przytrafi to sprawdzę czy widzę go w sieci lokalnej. Na andku 8 nigdy nie było takiego objawu więc pomyślałem że spytam. Jak się znowu tak zrobi (to może być za kilka dni dopiero) to zrobię grubsze testy tematu i napisze co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiniecki Opublikowano 9 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 Od jakiegoś czasu mój box się trochę dziwnie zachowuje.Przykładowo oglądam coś na netflixie. Następnie wychodzę z netflixa przez "kółeczko" do głównego "menu".Wyłączam boxa i przykładowo ido spac Następnego dnia włączam boxa i on nie uruchamia się na "menu głównym" tylko startuje z ostatnio używaną aplikacja np netlix...Ktoś coś?Restart do fabryki nic nie daje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Numi Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 A spróbuj tak:Ustawienia / Aplikacje / Netflix / Wymuś zatrzymanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kola01 Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 17 godzin temu, kiniecki napisał: Od jakiegoś czasu mój box się trochę dziwnie zachowuje. Przykładowo oglądam coś na netflixie. Następnie wychodzę z netflixa przez "kółeczko" do głównego "menu". Wyłączam boxa i przykładowo ido spac Następnego dnia włączam boxa i on nie uruchamia się na "menu głównym" tylko startuje z ostatnio używaną aplikacja np netlix... Ktoś coś? Restart do fabryki nic nie daje... A jakim przyciskiem uruchamiasz boxa? Przyciskiem OK? Jeśli tak, to masz odpowiedź. BOX jest wyłączany dopiero, jak wyjmiesz zasilacz z gniazdka a wciśniecie przyciski OK w trakcie jego "uśpienia" uruchamia pierwszą aplikację z górnej listwy. Załączaj go innym przyciskiem to będziesz miał menu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiniecki Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Uruchamiam zawsze powerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Test Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Przestaw kolejność ulubionych na głównym ekranie, daj pierwszy np. YouTube, to Netflix nie będzie startował, u mnie to rozwiązanie pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiniecki Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 W ulubionych nie mam netflixa...Bo uruchamiam go guzikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiniecki Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Chyba znalazłem rozwiązanie...W ustawieniach CEC Control wyłączyłem opcje One key Play...Obserwuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bst666 Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Czy ktoś może podrzucić rozwiązanie - po aktualizacji box-a dźwięk jest bardzo cichy (dźwięki systemowe są głośne). W MX-playerze muszę ustawiać głośność na 200 %, a i tak poziom głośności jest niesatysfakcjonujący. Reset i czyszczenie cache robiłem. Box podpięty kablem HDMI bezpośrednio do TV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jak.tom929929 Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 Mam problem z tym, że za każdym razem kiedy wyłączę boxa i włączę z powrotem kolory są mocno sprane - pomaga wejście w ustawienia obrazu i włączenie Color depth w screen resolution, jednak za każdym razem muszę to robić od nowa jak wyłączę miboxa. Jakieś pomysły jak zapisać to ustawienie? Przykładowe zdjęcia załączam - aparat też trochę przekłamuje, ale chyba widać różnicę Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 Spróbuj wymienić kabel HDMI na inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jak.tom929929 Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 Spróbuj wymienić kabel HDMI na inny.Niestety to samo, przy włączeniu sprane kolory Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lasek81 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Czy jest jakiś sposób, żeby wrócić do fabrycznego androida 8.1 na Mi Box S? Jeśli tak to poratujcie pomysłem jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kola01 Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 Jest ale wiąże się z koniecznością rozebrania obudowy Mi BOXa i koniecznością wgrania pełnego oprogramowania, tak jak w przypadku jego uceglenia. Opis pojawił się już tu na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matheusz Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 @lasek81 jakbyś trochę się rozejrzał to byś znalazł. https://miuipolska.pl/forum/topic/49642-flashowanie-atv-81-oreo-na-mi-box-s-mdz-22-ab/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user5624 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Kupiłem Mi Box s z oprogramowaniem 8,1, czy celowe jest aktualizowanie do 9 , czy lepiej pozostać na 8,1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matheusz Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 @user5624 moim zdaniem lepiej zaktualizować. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user5624 Opublikowano 16 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2020 (edytowane) Udało się , aktualizacja. Dzięki. Edytowane 16 Czerwca 2020 przez user5624 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak12 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Witam, Po ostatniej aktualizacji mój Box S gubi połączenie wifi po okresie około 24 godzin nie używania. Wcześniej wszystko chodziło jak w zegarku. Podłączony pod 5G do routera Xiaomi 4c. Czy ktoś zna rozwiązanie zaistniałego problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuzik Opublikowano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Też tak mam ,ale jak usostępniam sygnał z telefonu chodzi od strzała i nic nie zrywa,,może to wina zasięgu ,bo ruter mam w innym pokoju sygnał dostateczny,a z telefonu jakość doskonała....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user5624 Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 A jakich częstotliwości używacie? Na 5 Ghz idzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matheusz Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 MiBox ma kiepski moduł wifi. Jeśli jest możliwość połączyć boxa z 5Ghz. Gdy nadal występują problemy, należy sprawdzić na jakiej szerokości działa router. Mi box ma problemy z wyższymi częstotliwościami. Należy ustawić na 2,4Ghz -20MHZ a na 5Ghz - maks. 40Mhz. Trzeba też sprawdzić na jakim kanale chodzi wifi. Najlepiej aby to był kanał nie większy niż 11(trzeba potestować). Pomaga też niektórym ustawienie IP boxa na sztywno. Jeśli masz włączone DHCP, ustaw IP w jego limicie. Ja używam boxa podłączonego przez hub usb, sd card, ethernet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1 Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 (edytowane) Nowy update dla Mi box S Download Pie 9.0 2689 (OTA3 Beata0) Aktualizacji OTA (Pie 9.0 2689 (OTA3 Beata0)) zawiera następujące poprawki błędów: Chromecast nie działa Odtwarzanie niektórych aplikacji zawiesza się Specjalny błąd dekodowania H264 BT audio nie jest synchronizowane z wideo Kompatybilność HDMI Dźwięk, gdy STB w trybie gotowości Gboard nie działa po podłączeniu zewnętrznej klawiatury Edytowane 21 Czerwca 2020 przez adi1 dodanie zmian aktualizacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenek Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 (edytowane) U mnie jej nie widzi. Edytowane 20 Czerwca 2020 przez fenek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matheusz Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 (edytowane) @fenek i nie zobaczy, bo to jest beta i tylko zapisani do beta testów otrzymają aktualizację OTA. Dlatego masz podany link do pobrania. Edytowane 21 Czerwca 2020 przez Matheusz 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się