slawek11 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 23 godziny temu, huball napisał: Wykasuj casche i data (czy jakoś tak) z aplikacji chormecast na mibox. Powinno pomóc. Ewentualnie odinstaluj aktualizacje chromecasta. Dzięki chromecast po wyczyszczeniu działa. Niestety tvn24go nie działa. Czyszczenie danych, reinstalacja nie pomagają.
kola01 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 (edytowane) 3 godziny temu, piotr.pe napisał: Od ATV 9.0 U mnie też nie działa wyszukiwanie głosowe ani z przycisku pilota ani w YouTube. Wyszukiwanie głosowe działa. Jak nie chcecie mieć problemów to po każdej zmianie wersji systemu (np z ATV 8 na 9) należy koniecznie wykonać full wipe w menu recovery (reset+usunięcie cache partycji). Bez tego są właśnie takie cyrki jak niedziałające to czy tamto bo pozostają śmieci z poprzedniego systemu lub ustawienia aplikacji, które nie pasują do nowego OS. Oczywiście po resecie urządzenie będzie jak fabrycznie nowe. Trzeba będzie na nowo je skonfigurować i ewentualnie posadzić własne aplikacje. Przy aktualizacjach w ramach tej samej wersji systemu nie jest to już konieczne. Edytowane 10 Stycznia 2020 przez kola01
pkonrad Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Tutaj piszą o problemach po aktualizacji.https://piunikaweb.com/2020/01/10/mi-box-s-android-pie-update-issues/
kola01 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 (edytowane) Błędy oczywiście są. Sam wyłapałem problem stabilności, która wpływa na utratę płynności filmów w Netflixie. Szczegółowo opisałem to na forum HDTV: http://www.hdtv.com.pl/forum/odtwarzacze-strumieniowe-odtwarzacze-sieciowe-opinie-testy/131092-nvidia-shield-tv-jako-odtwarzacz-multimedialny-276.html (post na samej górze strony). Edytowane 10 Stycznia 2020 przez kola01
maximus600 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Koledzy. A czy istnieje jakikolwiek sposób aby powrócić do ATV 8.1 ? Na 8.1 u mnie box śmigał idealnie jednak odkąd puściłem upgrage do 9 nagle pojawiła się cała masa problemów. Netflix zaczął przycinać, moja sieciówka USB Gigabit LAN przestała być widoczna, stabilność systemu znacznie się obniżyła. Wszędzie widzę tylko do pobrania pliki z upgrade do 9 a czy naprawdę nigdzie nie ma wersji 8.1 do ponownej instalacji?
Matheusz Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 @maximus600 jak zrobisz downgrade to stracisz klucze DRM, także we wspomnianym Netflixie będziesz mieć 540p. Najlepiej przywróć do fabrycznych ustawień. Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
maximus600 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 (edytowane) OK dzięki spróbuję jednak mam czarne przeczucia. Na ATV 8.1 naprawdę było idealnie a teraz nawet mi się boxa nie chce dotykać brrrrr Edytowane 10 Stycznia 2020 przez maximus600
kola01 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 (edytowane) 31 minut temu, maximus600 napisał: Koledzy. A czy istnieje jakikolwiek sposób aby powrócić do ATV 8.1 ? Na 8.1 u mnie box śmigał idealnie jednak odkąd puściłem upgrage do 9 nagle pojawiła się cała masa problemów. Netflix zaczął przycinać, moja sieciówka USB Gigabit LAN przestała być widoczna, stabilność systemu znacznie się obniżyła. Wszędzie widzę tylko do pobrania pliki z upgrade do 9 a czy naprawdę nigdzie nie ma wersji 8.1 do ponownej instalacji? Jest choćby tutaj: Restore Android 8.1 Oreo stable version from 9 Pie: Mi Box S Android 8.1 Oreo update | Direct download (stable) link do strony: https://www.androidsage.com/2019/12/11/download-latest-android-9-pie-beta-3-ota-update-for-xiaomi-mi-box-s-official/ ale próba jego wgrania kończy się błędem. Przynajmniej mi nie udało się go wgrać. Edytowane 10 Stycznia 2020 przez kola01
maximus600 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 No bo to jest update a nie full pewnie dlatego. Skoro masz już w pamięci boxa wersję 9 to nie da się zrobić update do wersji 8.1 he he. Musiałaby być pełna wersja 8.1 ale skoro utracę drm przy downgrade to chyba raczej nawet jestem skłonny zamówić drugiego Mi Boxa aby mieć z powrotem 8.1. Na 8.1 wszystko chodziło mega i było zero jakichkolwiem przycinek. Błędy w 9 są dla mnie nie do zaakceptowania. pozdrawiam
kola01 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Nie mogę się zgodzić. Plik jest podobnej wielkości jak inne ale przede wszystkim jest opisany: "Restore Android 8.1 Oreo stable version from 9 Pie" co w tłumaczeniu oznacza: "Przywróć stabilną wersję Androida 8.1 Oreo z 9 Pie"
maximus600 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 OK soko to były tylko moje luźne rozważania. Na wszelki wypadek zamówiłem już drugiego boxa w X-kom i będę dalej używał 8.1 który działa po prostu idealnie. Boxa z ATV9 włożę do szafy i poczekam aż system stanie się dla mnie używalny. pozdrawiam
stanislaw.w Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 (edytowane) Jak ustawić jako domyślny inny nie stockowy launcher? Dotychczas miałem ATV Launcher i nie było problemu teraz po restarcie uruchamia sie "fabryczny" launcher, jak to zmienić? Edytowane 10 Stycznia 2020 przez stanislaw.w
bigtoy Opublikowano 11 Stycznia 2020 Opublikowano 11 Stycznia 2020 Pytanie zasadnicze czy na 9 jest obsługa dysków zewnętrznych chodzi mi o zapis i kopiowanie danych Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka
Matheusz Opublikowano 11 Stycznia 2020 Opublikowano 11 Stycznia 2020 @stanislaw.w Albo to https://play.google.com/store/apps/details?id=news.androidtv.launchonboot
jadwinin Opublikowano 11 Stycznia 2020 Opublikowano 11 Stycznia 2020 (edytowane) Cytat Pytanie zasadnicze czy na 9 jest obsługa dysków zewnętrznych chodzi mi o zapis i kopiowanie danych Zgodnie z zapowiedzią jest i działa pod X-plorer. Cytat No bo to jest update a nie full pewnie dlatego Rozmiar 642 MB jasno wskazuje, że to pełny OS ANDROID 9.0. Edytowane 11 Stycznia 2020 przez jadwinin
kamkoko Opublikowano 11 Stycznia 2020 Opublikowano 11 Stycznia 2020 Po updacie przestało mi działać NC plus go tablet. U Was podobnie?
zbyszko60 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Ja dostałem aktualizację do 9, 10 stycznia 2020. I wszystko działa. Zamiast Kodi mam SPMC v.17 alfa2. NETFLIX nie mam to wyłączyłem używam HBO Go. Menadżer plików to X-plore. Parowanie w Bluetooth tablet i telefon bez problemu. Chromecast zadziałał dopiero po odinstalowaniu aktualizacji w Sklepie Play. Myślę że to wina sprzętu, nie software. U Chińczyków pewnie każdy egzemplarz jest inny.
stanislaw.w Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 19 godzin temu, Matheusz napisał: @stanislaw.w Albo to https://play.google.com/store/apps/details?id=news.androidtv.launchonboot Dzięki, działa!
Radasss Opublikowano 12 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2020 Jeżeli się pytasz o Xiaomi Mi Box 4k to ma być Android 9. Pewnie jak wyjdzie stabilna wersja na "S" bo obecna to jest beta3.
zbyszko60 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 (edytowane) Ja mam MI Box S. W informacji w ustawieniach urządzenia pisze wersja 9. To chyba ostateczna wersja. Ps. Usunąłem 4k bo w nazwie żeczywiście niema tego. To tylko odtwarza te 4k. Aktualizacja była z automatu i nigdzie nie pisało że to beta. Przepraszam za tą złą nazwę. Edytowane 12 Stycznia 2020 przez zbyszko60
pkonrad Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Przypominam, że temat dotyczy Mi Box S, a nie starszej wersji urządzania.
PawelG7 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Jak tam się mają sprawy po dłuższym używaniu wersji 9.0? W necie znalazłem dużo negatywnych opinii na temat stabilności. Sporo osób narzeka na działanie z Netflixem i Kodi.
Radasss Opublikowano 12 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2020 1 godzinę temu, zbyszko60 napisał: Ja mam MI Box S 4k Nie ma czegoś takiego jak Mi Box S 4k. Jest albo Xiaomi Mi Box 4K albo Xiaomi Mi Box S. Jeżeli już masz Androida 9 to masz Xiaomi Mi Box S. Android jest na nim jest w wersji beta 3.
k0j0t Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Kolega sprawdził NETFLIX po HDMI pod wzmacniaczem ONKYO. Brak ATMOS. Jest ktos w stanie jeszcze to potwierdzic ?
Paraglobularna Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Czy można tego gówna nie instalowac czy samo się zainstaluje ? na 8.1 działa mi wszystko idealnie i nie ma powodu dl aktorego miałabym zmieniać na 9, wiecej problemów niż zysku. Czy jeśli znajdzie mi samo aktualizacje to bede musiala zaisntalowac czy mozna jakoś odłaczyć sprawdzanie aktualizacji ?
Radasss Opublikowano 12 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2020 To jest tylko informacja, że jest dostępna aktualizacja. Nie musisz instalować.
fuji Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 (edytowane) Dnia 11.01.2020 o 19:36, jadwinin napisał: Zgodnie z zapowiedzią jest i działa pod X-plorer. Rozmiar 642 MB jasno wskazuje, że to pełny OS ANDROID 9.0. Faktycznie x-plorer pozwala na zapis na USB, ale kodi rzekomo pozwala na download na USB, a jednak w rzeczywistości nic nie zapisuje. Jak nadać kodi uprawnienia do zapisywania na USB? Nie chodzi o funkcję "download enable" we wtyczkach kodi, np. w exodus redux, bo to jest włączone, a o uprawnienia dla samego kodi. Wtyczka pokazuje, że pobieranie jest w trakcie i procentowo się zmienia, a na USB zero śladu po ściąganych plikach. Na chwilę obecną sprawdziłem, że po włożeniu pendrive do USB mibox tworzy w nim katalog Android. W tym katalogu Kodi tworzy swój subfolder i do tego folderu kodi jest w stanie zapisywać dane. Jest to może mniej przejrzyste, bo nie mogę w kodi zapisywać bezpośrednio do nadrzędnego folderu pendrive, ale przynajmniej wiem, że w ogóle kodi jest w stanie zapisywać na USB w androidzie Pie. Edytowane 13 Stycznia 2020 przez fuji
jadwinin Opublikowano 13 Stycznia 2020 Opublikowano 13 Stycznia 2020 W opcjach audio nie ma ATMOS. Więc NETFLIX nie pójdzie w wersji DOLBY ATMOS. Sprawdziłem. Ten sam film na TV pokazuje ATMOS i gra atmos.
Numi Opublikowano 13 Stycznia 2020 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Jak tam się mają sprawy po dłuższym używaniu wersji 9.0? W necie znalazłem dużo negatywnych opinii na temat stabilności. Sporo osób narzeka na działanie z Netflixem i Kodi.Jest problem z dźwiękiem po przejściu na 9.0.Kodi, nawet po podłączeniu dysku zewnętrznego z wideo z DTS lub AC3, odtwarza tylko przednie kanały. Tylne milczą, pomimo wyświetlania na amitunerze, że dźwięk jest przestrzenny.Czy ktoś ma dźwięk surround przez SPDIF, po zmianie na Android 9.0 ? 1
hunter45pl Opublikowano 14 Stycznia 2020 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Mam prośbę do wszystkich użytkowników Androida 9 na Mi Box s. Otóż potrzebuję wiarygodne informacje bez zgadywanek co jest poprawione i jakie są błędy w Androidzie 9. Więc najlepiej wiedzą użytkownicy ,którzy mają już Androida 9 zainstalowane Pozdrawiam i dziękuję
PawelG7 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Opublikowano 14 Stycznia 2020 21 godzin temu, Numi napisał: Jest problem z dźwiękiem po przejściu na 9.0. Czyli na razie szkoda sobie zawracać głowę tą wersją.
langolier Opublikowano 14 Stycznia 2020 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Chromecast zadziałał dopiero po odinstalowaniu aktualizacji w Sklepie Play. Myślę że to wina sprzętu, nie software. U Chińczyków pewnie każdy egzemplarz jest inny. u mnie też przestał działać Chromecast (tzn. telefon nie widzi Mi Boxa.Co dokładnie zrobiłeś, gdzie odinstalowałeś aktualizacje ? W Mi Box ? Mnie pokazuje, że to nie aplikacja ze sklepu Play, więc wolałem nie ruszać... W telefonie nie ma odinstalowania aktualizacji Home bo aplikacja nie jest systemowa, więc po prodtu przy odinstalowywaniu znika z telefonu...dla mnie największa zaleta jest taka, że prawy przycisk myszy zaczął działać jako "wstecz"
Darkman89 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Opublikowano 14 Stycznia 2020 37 minut temu, langolier napisał: u mnie też przestał działać Chromecast (tzn. telefon nie widzi Mi Boxa. Co dokładnie zrobiłeś, gdzie odinstalowałeś aktualizacje ? W Mi Box ? Mnie pokazuje, że to nie aplikacja ze sklepu Play, więc wolałem nie ruszać... W telefonie nie ma odinstalowania aktualizacji Home bo aplikacja nie jest systemowa, więc po prodtu przy odinstalowywaniu znika z telefonu... dla mnie największa zaleta jest taka, że prawy przycisk myszy zaczął działać jako "wstecz" Wchodzisz w ustawienia - aplikacje - Chromecast android Shell - wyczyść pamięć podręczna, wyczyść dane. Restart miboxa i chromecast działa.
kola01 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Jakby zrobił to, co się poleca tutaj co chwilę, czyli reset Mi BOXA i kasowanie cache partycji, to by nie trzeba było takich zabiegów. W każdym Androidzie, przy zmianie wersji to konieczny zabieg. Inaczej "cuda" się dzieją.
jadwinin Opublikowano 15 Stycznia 2020 Opublikowano 15 Stycznia 2020 A macie wyłączony aparat fotograficzny ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się