Skocz do zawartości

Update software Global/EEA


ernet

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 5.04.2019 o 09:16, ernet napisał:

Wczoraj pokazał się nowy update Global. Niestety ciągle nie został poprawiony pasek powiadomień. To wręcz żenujące, że Xiaomi nie potrafi sobie z tym poradzić, chociaż Xiaomi na pewno wie o tym. 

jest poprawiony na global devie :)
wystarczy wrzucić paczkę przez aktualizator

Edytowane przez mrosi
Nie przewalamy bezmyślnie obrazków z cytowanej zawartości...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kamilo napisał:

jest poprawiony na global devie :)
wystarczy wrzucić paczkę przez aktualizator

I to jest własnie to...,że jestem zupełnie zielony w tz. "root'ach", a pewnie to masz na mysli. Nie wiem, jak to zrobić i normalnie obawiam się czy nie uceglę telefonu.

PS. Czy przy "root'owaniu" traci się gwarancję ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ernet napisał:

I to jest własnie to...,że jestem zupełnie zielony w tz. "root'ach", a pewnie to masz na mysli. Nie wiem, jak to zrobić i normalnie obawiam się czy nie uceglę telefonu.

PS. Czy przy "root'owaniu" traci się gwarancję ?

tyle że to nie jest root, wystarczy pobrać ze strony Xiaomi wersję Global Dev (ty aktualnie masz Global Stable) wejść do aplikacji aktualizacje, nacisnąć 3 kropeczki i wybrać "Zainstaluj aktualizacje z pliku .zip" 
https://en.miui.com/download-361.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, galakty napisał:

Jak już mu polecasz deva to może powiedz co straci przy okazji, bo może się zdziwić jak będzie chciał zapłacić telefonem.

z tego co mi wiadomo nie traci się na devie, przecież nawet się nie odblokowywuje bootloadera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, galakty napisał:

Jak już mu polecasz deva to może powiedz co straci przy okazji, bo może się zdziwić jak będzie chciał zapłacić telefonem.