jabartu

Netflix przerywa odtwarzanie

Recommended Posts

Dnia 10.05.2018 o 11:11, jabartu napisał:

Ewentualnie sprawdź czy da się streamować z telefonu na boxa.
Ja tak robię z HBOGO, bo tylko tak u mnie działa.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
 

To tylko półśrodek bo kupiłem MiBoxa własnie po to żeby móc olać wbudowaną apkę w TV i nie musieć uruchamiać PS4 - żeby wsio działało na Boxie - Netflix i Kodi  :P

 

Czy ktoś w wam ma ten problem na Androidzie 7?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodziło mi o sprawdzenie czy z tym obejściem będzie działać box. Wyeliminujesz problem z kablem.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodzi Ci o to czy działa Chromecast? Tak, co prawda testowałem tylko streamowanie z Chrome-a (zakładka i pulpit) ale działa bez problemu.

Edited by szczuru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam już Mi Boxa i błąd na Netflixie wyskakuje bardzo sporadycznie, tylko podczas uruchamiania aplikacji i najczęściej wystarczy po prostu znów go odpalić i działa. Mam za to problem w Youtube niestety, ale tak już chyba zostanie.

Niemniej Mi Boxa polubiłam i zastanawiam się nad zakupem drugiego, by obdarować kogoś. Jedną z tańszych ofert na dziś jest 269,00 zł z polskiego sklepu, więc bez dodatkowych opłat i z szybką wysyłką. Jednak na stronie tegoż sklepu jest taka adnotacja "UWAGA! W niektórych wersjach może występować błąd oprogramowania skutkujący problemami z Netflixem - jest to problem znany producentowi, który pracuje nad jego rozwiązaniem."

Zadałam pytanie sprzedawcy czy wymienią mi sprzęt jak trafię na wadliwy i dostałam odpowiedź, że to problem oprogramowania , dotyczy tylko Netflix, obecnie zdarza się w 30-50% przypadków, ale urządzenie jest sprawne i nie podlega wymianie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 6/12/2018 o 13:32, Kropianka napisał:

Mam już Mi Boxa i błąd na Netflixie wyskakuje bardzo sporadycznie, tylko podczas uruchamiania aplikacji i najczęściej wystarczy po prostu znów go odpalić i działa. Mam za to problem w Youtube niestety, ale tak już chyba zostanie.

Niemniej Mi Boxa polubiłam i zastanawiam się nad zakupem drugiego, by obdarować kogoś. Jedną z tańszych ofert na dziś jest 269,00 zł z polskiego sklepu, więc bez dodatkowych opłat i z szybką wysyłką. Jednak na stronie tegoż sklepu jest taka adnotacja "UWAGA! W niektórych wersjach może występować błąd oprogramowania skutkujący problemami z Netflixem - jest to problem znany producentowi, który pracuje nad jego rozwiązaniem."

Zadałam pytanie sprzedawcy czy wymienią mi sprzęt jak trafię na wadliwy i dostałam odpowiedź, że to problem oprogramowania , dotyczy tylko Netflix, obecnie zdarza się w 30-50% przypadków, ale urządzenie jest sprawne i nie podlega wymianie.

 

To naprawdę słabo - oprogramowanie jest integralną częścią tego urządzenia. Gearbest mi przyjął zwrot (nawet oddali koszty przesyłki) ze względu na to, że na moim Mi Box Netflix nie działał.

Teraz mi box kupiłbym tylko i wyłącznie w sklepie, który szybko i sprawnie przyjmuje zwroty. Współpraca z supportem gearbest wymaga sporo cieprliwości :D

 

 

Edited by ospl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nabylem 2 Mi boxy 4k , drugi na prezent....i jeden ok, drugi przerywa po paru sekundach Netflix (ciekawe, ze trailery nie przerywa). Nie pomogla aktualizacja firmware'u.

Niby dwa identyczne egzemplarze, jeden TV, jeden kabel, jedno wi-fi ... jeden dziala, drugi wpiety na jego miejsce nie dziala. Czekam na wymiane egzemplarza, kupione byly na allegro.Za kilka dni zobaczymy.

Share this post


Link to post
Share on other sites


 

Dnia 12.06.2018 o 13:32, Kropianka napisał:
Jednak na stronie tegoż sklepu jest taka adnotacja "UWAGA! W niektórych wersjach może występować błąd oprogramowania skutkujący problemami z Netflixem - jest to problem znany producentowi, który pracuje nad jego rozwiązaniem."
Zadałam pytanie sprzedawcy czy wymienią mi sprzęt jak trafię na wadliwy i dostałam odpowiedź, że to problem oprogramowania , dotyczy tylko Netflix, obecnie zdarza się w 30-50% przypadków, ale urządzenie jest sprawne i nie podlega wymianie.


Uważam to tłumaczenie za bzdurę. Oczywiście jest to problem oprogramowania, ale wina leży po stronie producenta czyli Xaiomi i chodzi o zabezpieczenie DRM. Netflix nie działa tam gdzie zabezpieczenie to jest wadliwie.
Pytanie, gdzie kupić Xiaomi Mi Box, u kogo? Kto uznaje brak dostępu do Netflix za defekt?


 

Edited by kapciu75

Share this post


Link to post
Share on other sites

No z tego co ludzie piszą chyba żaden sprzedawca nie robił problemów z wymianą, ale ten misiu najwyraźniej takie problemy robić zamierza. Od niego na pewno bym nie kupił. Kup w Biedronce jak jeszcze gdzieś jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam na forum,

Od pewnego czasu mam także Mi Box TV 4k. Od razu zaktualizowałem go do Oreo, a parę dni temu pobrałem kolejną aktualizację.
W sumie do tej pory wszystko mi działało poprawnie.
Netflix używałem z przyjemnością - skończyłem oglądać serial Luke Cage. Działało i działa bez problemu....  ale...

Dzisiaj zauważyłem, że jest część filmów/seriali które na moim box-ie powodują błąd Tvq-pm100 5.2.5 .....

Co dziwne, nie wszystko, ale część.... np. serial SAFE lub film TAU generuje błąd, ale już np. Chef's Table albo dokument "wyjaśniamy" działają poprawnie (tak jak wspomniany Luke Cage)

Jestem zbity z tropu.....
Oczywiście na innych urządzeniach wszystkie pozycje z Netflix-a działają poprawnie (Apple TV, iPhone, Laptop, Samsung Smart TV)

Czy ktoś ma pomysł na tą przypadłość? Czy pozostaje czekanie w nadziei że Xiaomi naprawi błąd? (szkoda,  że nie wiedziałem o tym przed aktualizacją OS).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czasem taki błąd występuje u mnie. Objawy dokładnie takie jak opisałeś. Z tego co zauważyłem to raczej nie jest to wina Oreo na Mi Boxie. Tak samo miałem na poprzednim systemie czyli MM. Taki sam problem czasami pojawia się także na smartfonie. Pomaga restart urzadzenia i wszystko znów działa. Samo ubicie apki nic nie pomaga. Wg mnie to jest jakiś problem po stronie samego Netflixa. 

Edited by ktosieklosiek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety u mnie nic nie pomaga. Dwa razy robiłem reset do ustawień fabrycznych. Teraz jeszcze zmieniłem kabel HDMI na porządny. Podłączyłem do innego Wi-Fi....  i nic. Ciągle to samo.
Jeśli chodzi o test prędkości w ap-ce netflixa, to przechodzi w całości ok, i pokazuje ponad 80Mbit/sek, więc raczej powinno być ok.

Nagrałem poglądowy filmik na YT pokazujący błąd (widać go od 1:19)
https://youtu.be/_lEaxQ_fquM

 

Edited by marko330

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Wygląda na to że jest to jednak problem "unprotected hdcp connection" czyli znana sprawa z Mi Box-ów z zabezpieczeniami HDMI.
Obejście sprawy "na około" czyli instalacja apk z telefonu/tabletu działa poprawnie, ale wygląda słabo zarówno jako menu jak i jakość video. (do tego potrzebna jeszcze mysz do obsługi).
Chciał bym mieć nadzieję, że w końcu albo xiaomi albo Netflix coś w tej sprawie zrobią.
Na tą chwilę chyba pozostaje BOMBARDOWANIE google play i opinii negatywnej o aplikacji Netflix na Mi Box-a oraz zgłaszanie problemu do xiaomi (nie wiem w sumie jak :( )

Edited by marko330

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie powiedziałbym, że to wina konkretnych egzemplarzy. Ten sam problem miałem na smartfonach. Oglądałem serial ciurkiem i po paru odcinkach błąd "Tvq-pm100 5.2.5". Sprawdzałem wtedy czy problem występuje na innych produkcjach. I na jednych był ten błąd, a na innych już nie i można było normalnie oglądać. Ubicie apki Netflixa nie pomagało, a jedynie restart całego urządzenia. Choć dodam, że te smartfony również były ze stajni Xiaomi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak by nie było u mnie DRM info pokazuje u mnie niestety jak byk HDCP: unprotected.
Towar z GB i co teraz? Przecież nie odeślę tego bo kosz wysyłki pewnie wyjdzie tyle co urządzenie.
Zagadałem do Gearbest - jestem ciekaw co odpiszą.

Edited by marko330

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też miałem kilka miesięcy temu ten sam problem, opisywałem go tutaj, aż tu nagle jak ręką odjął i teraz śmiga jak zły. Także muszę powiedzieć że po wcześniejszych kombinacjach, które nic nie pomagały sam jestem ciekaw czego to jest przyczyna.

Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Marceli7 napisał:

A do czego podpinasz (ew. do którego wejścia HDMI) miboxa?

Na wszystkich  trzech portach HDMI w tv testowalem - Samsung UE32F6400. Podpinałem też pod inny tv - Samsung UE40ES6900. Nic z tego.

PS. Kabel HDMI fabryczny oraz inny porządny w oplocie, ale firmy nie pamietam. 2x factory reset robiony, 2 różne internety testowane. itd.

Edited by marko330

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozmawiałem ze sprzedawcą gdzie zakupiłem ten produkt. Gear Best sam pokazuje, że produkt jest wadliwy i że oni o tym wiedzą i specjalnie ich to nie rusza... Żenada i wstyd.
Poniżej oryginalna wiadomość z GB.
 

Cytat

Dear Marek,
Thank you very much for your feedback.
Sorry for long time waiting.

Supplier said Netflix not compitable for this item,please use other APP.
We can offer 50 points for this issue.

Thank you for patience and understanding.

Best regards
Kelly
Gear best Customer Service

 

Po tej wiadomości i po kilku mailach z nimi utargowałem częściowy zwrot w wysokości $12. (I płaciłem trochę ponad 50 $).
Nie odeślę im tego produktu, bo przecież wysyłka do chin może mnie drożej wynieść niż wartość urządzenia.
Niestety- ostrzegam wszystkich którzy chcąc kupić to urządzenie by się mieli na baczności i przemyśleli sprawę do czego chcą używać.
Dla mnie jest to skandal by sprzedawać coś - co jest tak często uszkodzone fabrycznie. Aplikacja netflixa jest preinstalowana (nie udało mi się jej odinstalować) W dodatku chwalą się Netflixem na pudełku i tym, że urządzenie obsługuje m.in tą aplikację....

PS. Widoczne w odpowiedzi GB 50 pukntów jest żenujące i śmiechu warte.... Przypomnę że 50 punktów na GB to 1$

image.gif

image.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do tego problemu na oreo, borykałem się dziś po wznowieniu subskrypcji i pomogło przełączenie w ustawieniach dźwięku (sound output) z PCM na AUTO.IMG_20180930_111419.thumb.jpg.163e928d3fdaf2fa6575e503b674a61c.jpg

Edited by mariopel

Share this post


Link to post
Share on other sites

A powiedzcie w jakim sklepie najbezpieczniej było by kupić aby była ewentualność wymiany ?

Myślałem o ProLine ale dziś ze 2h próbowałem się dodzwonić do nich ale niestety bezskutecznie wiec raczej oleje ten sklep.

Ma ktoś jakieś doświadczenie i jakiś pomysł ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oficjalny dystrybutor to mi-home.pl, ponoć nie robią problemów ale w pro-line siostra wymieniała telefon i też było ok.

Edited by souacz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.