
marko330
Użytkownicy-
Content Count
6 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 NeutralAbout marko330
-
Rank
Nowy
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Rozmawiałem ze sprzedawcą gdzie zakupiłem ten produkt. Gear Best sam pokazuje, że produkt jest wadliwy i że oni o tym wiedzą i specjalnie ich to nie rusza... Żenada i wstyd. Poniżej oryginalna wiadomość z GB. Po tej wiadomości i po kilku mailach z nimi utargowałem częściowy zwrot w wysokości $12. (I płaciłem trochę ponad 50 $). Nie odeślę im tego produktu, bo przecież wysyłka do chin może mnie drożej wynieść niż wartość urządzenia. Niestety- ostrzegam wszystkich którzy chcąc kupić to urządzenie by się mieli na baczności i przemyśleli sprawę do czego chcą uży
-
Na wszystkich trzech portach HDMI w tv testowalem - Samsung UE32F6400. Podpinałem też pod inny tv - Samsung UE40ES6900. Nic z tego. PS. Kabel HDMI fabryczny oraz inny porządny w oplocie, ale firmy nie pamietam. 2x factory reset robiony, 2 różne internety testowane. itd.
-
Jak by nie było u mnie DRM info pokazuje u mnie niestety jak byk HDCP: unprotected. Towar z GB i co teraz? Przecież nie odeślę tego bo kosz wysyłki pewnie wyjdzie tyle co urządzenie. Zagadałem do Gearbest - jestem ciekaw co odpiszą.
-
^^ Wygląda na to że jest to jednak problem "unprotected hdcp connection" czyli znana sprawa z Mi Box-ów z zabezpieczeniami HDMI. Obejście sprawy "na około" czyli instalacja apk z telefonu/tabletu działa poprawnie, ale wygląda słabo zarówno jako menu jak i jakość video. (do tego potrzebna jeszcze mysz do obsługi). Chciał bym mieć nadzieję, że w końcu albo xiaomi albo Netflix coś w tej sprawie zrobią. Na tą chwilę chyba pozostaje BOMBARDOWANIE google play i opinii negatywnej o aplikacji Netflix na Mi Box-a oraz zgłaszanie problemu do xiaomi (nie wiem w sumie jak )
-
Niestety u mnie nic nie pomaga. Dwa razy robiłem reset do ustawień fabrycznych. Teraz jeszcze zmieniłem kabel HDMI na porządny. Podłączyłem do innego Wi-Fi.... i nic. Ciągle to samo. Jeśli chodzi o test prędkości w ap-ce netflixa, to przechodzi w całości ok, i pokazuje ponad 80Mbit/sek, więc raczej powinno być ok. Nagrałem poglądowy filmik na YT pokazujący błąd (widać go od 1:19) https://youtu.be/_lEaxQ_fquM
-
Witam na forum, Od pewnego czasu mam także Mi Box TV 4k. Od razu zaktualizowałem go do Oreo, a parę dni temu pobrałem kolejną aktualizację. W sumie do tej pory wszystko mi działało poprawnie. Netflix używałem z przyjemnością - skończyłem oglądać serial Luke Cage. Działało i działa bez problemu.... ale... Dzisiaj zauważyłem, że jest część filmów/seriali które na moim box-ie powodują błąd Tvq-pm100 5.2.5 ..... Co dziwne, nie wszystko, ale część.... np. serial SAFE lub film TAU generuje błąd, ale już np. Chef's Table albo dokument "wyjaśniamy" działają poprawnie (tak jak wspomni