Jump to content

marko330

Użytkownicy
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About marko330

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Rozmawiałem ze sprzedawcą gdzie zakupiłem ten produkt. Gear Best sam pokazuje, że produkt jest wadliwy i że oni o tym wiedzą i specjalnie ich to nie rusza... Żenada i wstyd. Poniżej oryginalna wiadomość z GB. Po tej wiadomości i po kilku mailach z nimi utargowałem częściowy zwrot w wysokości $12. (I płaciłem trochę ponad 50 $). Nie odeślę im tego produktu, bo przecież wysyłka do chin może mnie drożej wynieść niż wartość urządzenia. Niestety- ostrzegam wszystkich którzy chcąc kupić to urządzenie by się mieli na baczności i przemyśleli sprawę do czego chcą uży
  2. Na wszystkich trzech portach HDMI w tv testowalem - Samsung UE32F6400. Podpinałem też pod inny tv - Samsung UE40ES6900. Nic z tego. PS. Kabel HDMI fabryczny oraz inny porządny w oplocie, ale firmy nie pamietam. 2x factory reset robiony, 2 różne internety testowane. itd.
  3. Jak by nie było u mnie DRM info pokazuje u mnie niestety jak byk HDCP: unprotected. Towar z GB i co teraz? Przecież nie odeślę tego bo kosz wysyłki pewnie wyjdzie tyle co urządzenie. Zagadałem do Gearbest - jestem ciekaw co odpiszą.
  4. ^^ Wygląda na to że jest to jednak problem "unprotected hdcp connection" czyli znana sprawa z Mi Box-ów z zabezpieczeniami HDMI. Obejście sprawy "na około" czyli instalacja apk z telefonu/tabletu działa poprawnie, ale wygląda słabo zarówno jako menu jak i jakość video. (do tego potrzebna jeszcze mysz do obsługi). Chciał bym mieć nadzieję, że w końcu albo xiaomi albo Netflix coś w tej sprawie zrobią. Na tą chwilę chyba pozostaje BOMBARDOWANIE google play i opinii negatywnej o aplikacji Netflix na Mi Box-a oraz zgłaszanie problemu do xiaomi (nie wiem w sumie jak )
  5. Niestety u mnie nic nie pomaga. Dwa razy robiłem reset do ustawień fabrycznych. Teraz jeszcze zmieniłem kabel HDMI na porządny. Podłączyłem do innego Wi-Fi.... i nic. Ciągle to samo. Jeśli chodzi o test prędkości w ap-ce netflixa, to przechodzi w całości ok, i pokazuje ponad 80Mbit/sek, więc raczej powinno być ok. Nagrałem poglądowy filmik na YT pokazujący błąd (widać go od 1:19) https://youtu.be/_lEaxQ_fquM
  6. Witam na forum, Od pewnego czasu mam także Mi Box TV 4k. Od razu zaktualizowałem go do Oreo, a parę dni temu pobrałem kolejną aktualizację. W sumie do tej pory wszystko mi działało poprawnie. Netflix używałem z przyjemnością - skończyłem oglądać serial Luke Cage. Działało i działa bez problemu.... ale... Dzisiaj zauważyłem, że jest część filmów/seriali które na moim box-ie powodują błąd Tvq-pm100 5.2.5 ..... Co dziwne, nie wszystko, ale część.... np. serial SAFE lub film TAU generuje błąd, ale już np. Chef's Table albo dokument "wyjaśniamy" działają poprawnie (tak jak wspomni
×
×
  • Create New...