jabartu Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 Po kilku sekundach odtwarzania pojawia się napis i tak za każdym razem.Na telefonie czy na laptopie działa normalnie - połączenie przez ten sam router. Resetowanie box'a też nie pomaga.Może ktoś wie co to może być. Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
macmathys Posted March 14, 2017 Share Posted March 14, 2017 U mnie dziś to samo. Na innych urządzeniach śmiga bez problemu... . Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubackjeee Posted March 14, 2017 Share Posted March 14, 2017 Parę razy mi się też zdarzyło. Nie wiem od czego to zależne.Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
jabartu Posted March 18, 2017 Author Share Posted March 18, 2017 Przydała się gwarancja. Po wymianie na nowy egzemplarz w x-komie, wszystko działa jak powinno. Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubackjeee Posted March 20, 2017 Share Posted March 20, 2017 Myślisz że to wina boxa? No zobaczymy czy sytuacja się nie powtórzy Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
jabartu Posted March 21, 2017 Author Share Posted March 21, 2017 Jaki masz plan? W środkowym z HD jednocześnie można oglądać na 2 urządzeniach. To może być przyczyną że przerywa. Ja używałem tylko jednego więc to nie było to. Teraz wszystko w porządku. Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubackjeee Posted March 21, 2017 Share Posted March 21, 2017 Kurde mam znowu. Ostatnio w sobotę. Na Smart tv na telewizorze mi działa normalnie. A na mi boxie d*pa. Plan mam najwyższy ze znajomymi na 4 osoby. Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
locq.mrbc Posted April 4, 2017 Share Posted April 4, 2017 Jakieś rozwiązanie, bo od kilku dni mam to samo.Wysłane z mojego VIE-L09 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
macmathys Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 U mnie zawsze pomagał restart boxa i/lub routera. Reguły nie zauważyłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jabartu Posted April 5, 2017 Author Share Posted April 5, 2017 W prawym dolnym rogu ekranu pojawia się kod błędu. Wrzuć na Google. Inna sprawa że pomoc netflixa przeważnie sugeruje błąd sieci. Więc restart może pomóc. Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
locq.mrbc Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Na Google twierdzą że to błąd po aktualizacji MiBoxa. Że pracują nad poprawką.Wysłane z mojego VIE-L09 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
locq.mrbc Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Wg. porad na różnych zagranicznych stronach zainstalowałem wersję Netflixa na telefony i działa. Jedyny minus - obsługa myszą.Wysłane z mojego VIE-L09 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubackjeee Posted April 8, 2017 Share Posted April 8, 2017 A jaka jest u was prędkość łączą? Bo czasami mam jak net mi śmiga dobrze to ciągnie to 4k bez tego błędu. Czasami nie chce, za to na Smart tv Panasonic działa niezależnie od tego jak łącze śmiga. Dodam jeszcze że wywala mi netflixa z xiaomi niezależnie od tego czy materiał jest w 4k czy full HD. Natomiast jak przełącze rozdzielczość w urządzeniu 4k*60hz na 4k*30hz to wtedy netflix działa tylko w HD i wszystko śmiga, a w sumie na tv 55 cali z 3 metrów naprawdę chyba nie widzę różnicy. Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
87marcin Posted April 11, 2017 Share Posted April 11, 2017 Dnia 6.04.2017 o 16:57, locq.mrbc napisał: Wg. porad na różnych zagranicznych stronach zainstalowałem wersję Netflixa na telefony i działa. Jedyny minus - obsługa myszą. Wysłane z mojego VIE-L09 przy użyciu Tapatalka Możesz powiedzieć jak zainstalować taką wersję? Link to comment Share on other sites More sharing options...
locq.mrbc Posted April 11, 2017 Share Posted April 11, 2017 Pobrałem z zewnętrznego źródła plik apk w wersji dla telefonów i przez eksplorator plików zainstalowałem. Wysłane z mojego VIE-L09 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
87marcin Posted April 11, 2017 Share Posted April 11, 2017 Dnia 11.04.2017 o 19:41, locq.mrbc napisał: Pobrałem z zewnętrznego źródła plik apk w wersji dla telefonów i przez eksplorator plików zainstalowałem. Wysłane z mojego VIE-L09 przy użyciu Tapatalka Możesz podpiąć ten plik? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jabartu Posted April 11, 2017 Author Share Posted April 11, 2017 W Google Netflix.apk i download Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
locq.mrbc Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 Wyszła już aktualizacja oprogramowania, która naprawia ten błądWysłane z mojego VIE-L09 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
locq.mrbc Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 Niestety po dwóch dniach znów to samoWysłane z mojego VIE-L09 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
krav Posted September 8, 2017 Share Posted September 8, 2017 Czy ktoś wie jak to naprawić? Próbowałem już różnych sposobów, mój znajomy ma identycznego boxa który działa u mnie i u niego (netflix). Mój Box natomiast nie działa nigdzie (netflix), podłączaliśmy różne kable i nic to nie dało. Aplikacja Netflix w TV działa normalnie tylko na boxie jest problem z 1 posta. Czy tylko wymiana na gwarancji może pomóc?? (kupiłem w chinach i zanim wyślę chciałbym wykorzystać wszystkie opcje). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost12 Posted September 8, 2017 Share Posted September 8, 2017 Nieśli nie robiłeś to przede wszystkim zrób reset do fabrycznych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
locq.mrbc Posted September 9, 2017 Share Posted September 9, 2017 Bardzo dziwna jest sprawa z tym niedziałającym Netflixem, u mnie np. po tygodniu nie działania nagle o dziwo od wczoraj działa. Ciekawe jak długo.Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
solaris1985 Posted September 13, 2017 Share Posted September 13, 2017 U mnie to samo. Tragedia jakaś. Darmowy miesiąc mi się skończy a ja ani jednego filmu nie obejrzę Link to comment Share on other sites More sharing options...
locq.mrbc Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 Ja radziłem sobie instalując aplikacje przeznaczoną na telefon.Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candidate Posted September 22, 2017 Share Posted September 22, 2017 (edited) Dnia 12.03.2017 o 07:53, jabartu napisał: Po kilku sekundach odtwarzania pojawia się napis i tak za każdym razem. Niestety żadne kombinacje nic tutaj nie pomogą - miałem identyczny problem pomaga tylko i wyłącznie wymiana urządzenia. Wychodzi na to iż część Mi Box-ów jest "uszkodzona". Edited November 9, 2017 by mrosi Po co przewalasz cały cytowany post, łącznie z obrazkiem...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazim.k Posted September 22, 2017 Share Posted September 22, 2017 A czy są jacyś chętni na wspólne dzielenie konta netflix? Kupujemy najdroższy pakiet i do niego można przypiąć 4 konta więc wychodziłoby po 13 zł. miesięcznie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tentego Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 Dnia 22.09.2017 o 11:15, Candidate napisał: Niestety żadne kombinacje nic tutaj nie pomogą - miałem identyczny problem pomaga tylko i wyłącznie wymiana urządzenia. Wychodzi na to iż część Mi Box-ów jest "uszkodzona". Witam Wczoraj odpaliłem Nowiutkiego Mi Boxa i miałem ten sam problem. Szukałem rozwiązania ponad 4 godziny, i znalazłem. Zaktualizowałem Android TV, zaktualizowałem Netflix, przywracałem ustawienia fabryczne, zmieniałem rozdzielczość. Nie pomogło. Podłączyłem box do innego tv, podłączyłem do innej sieci wi-fi, próbowałem różne wersje Netflix. Nic z tego. Moja żona zaczęła szukać rozwiązania w sieci i znalazła! Problemem w Mi Box jest kabel HDMI, niskiej jakości, dostarczony przez Xiaomi. Wymieniłem kabel HDMI na inny, kupiony kiedyś do dekodera TV Sat w dużym markecie za 12zł, i Netflix działa bez problemów, we wszystkich ustawieniach rozdzielczości, z HDR i bez - mam TV 4k UHD. Spróbujcie tego rozwiązania! Mi pomogło Dnia 22.09.2017 o 17:31, kazim.k napisał: A czy są jacyś chętni na wspólne dzielenie konta netflix? Kupujemy najdroższy pakiet i do niego można przypiąć 4 konta więc wychodziłoby po 13 zł. miesięcznie. Na znanym portalu aukcyjnym możesz kupić miesięczny pakiet za ok 15zł, na 4 urządzenia, opcja full HD 4K. Aukcje sa automatyczne, musisz więc patrzeć czy sprzedający ma dostępną pulę aktywnych kont. Czasem pula jest pusta i ludzie płaczą że zapłacili, a nie dostali loginu i hasła. Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
marycha Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 8 minut temu, tentego napisał: Problemem w Mi Box jest kabel HDMI, niskiej jakości, dostarczony przez Xiaomi. Wymieniłem kabel HDMI na inny, kupiony kiedyś do dekodera TV Sat w dużym markecie za 12zł, i Netflix działa bez problemów, we wszystkich ustawieniach rozdzielczości, z HDR i bez - mam TV 4k UHD. No raczej przewód HDMI nie jest problemem, nie ma on nic wspólnego z działaniem aplikacji na jakiejkolwiek platformie - służy tylko do przesyłania danych (obraz + dźwiek). Poza tym przewód HDMI za 12 zł na 100% jest gorszy od oryginalnego dostarczanego przez Xiaomi, a właściwie to jest gorszy chyba od wszystkiego co ma jakąś nazwę Link to comment Share on other sites More sharing options...
tentego Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 Przed chwilą, marycha napisał: No raczej przewód HDMI nie jest problemem, nie ma on nic wspólnego z działaniem aplikacji na jakiejkolwiek platformie - służy tylko do przesyłania danych (obraz + dźwiek). Poza tym przewód HDMI za 12 zł na 100% jest gorszy od oryginalnego dostarczanego przez Xiaomi, a właściwie to jest gorszy chyba od wszystkiego co ma jakąś nazwę A próbowałeś? czy strzelasz na ślepo? Tam gdzie znalazłem rozwiązanie, pisali tak samo jak Ty, wyśmiewali gościa że głupoty pisze, a to rozwiązanie pomaga. Specjalnie dla ciebie zrobiłem teraz test. Na kablu Xiaomi nie działa, na kablu z marketu działa. Przewód HDMI za 12 zł jest wart tyle samo co za 70zł. Sygnał przesyłany jest cyfrowo i bez znaczenia jest czy końcówki są pozłacane, jakie przewody zostały użyte, itd, ważne żeby miał odpowiedni standard. Poczytaj sobie na ten temat, a potem się wypowiadaj. Wg tego co wyczytałem na anglojęzycznym forum, Netflix dba o jak najwyższą jakość usługi, dlatego serwis po uruchomieniu filmu pyta (przez wysłanie zapytania do urządzenia końcowego) o parametry wyświetlane na ekranie TV. Jeżeli nie dostaje odpowiedzi, przerywa transmisję. Chodzi tu również o dopasowanie jakości wyświetlanego filmu do aktualnej jakości łącza - serwis dba o to żeby nie było przycinek obrazu, buforowania itp. Pisali to goście, którzy zajmują się tą tematyką profesjonalnie. Nie wiem, może kabel od Xiaomi jest jakąś okrojoną, nie w pełni funkcjonalną wersją i stąd problem. Kabel jest bardzo cienki, może nie mieć ekranowania, co również może skutkować zakłóceniami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost12 Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 HDMI to nie tylko proste przesyłanie obrazu i dźwięku w jedną stronę. Tam idzie zdecydowanie więcej informacji o HDMI CEC już nie wspomnę ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
locq.mrbc Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 Też twierdzę z doświadczenia że kabel nie ma wpływu, od początku działam na kablu od MiBoxa i Netflix 2 miesiące działa później tydzień bądź dłużej nie i znów jakiś czas działa. Tak więc twierdzę że kabel nie ma nic wspólnego, bo co nagle sam z siebie zmienia standard i niepodoba się netflixowi?Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost12 Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 W większości przypadków nie będzie chyba problemu aby to sprawdzić przecież. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tentego Posted November 10, 2017 Share Posted November 10, 2017 Przepraszam za wprowadzenie w błąd, nie jest to wina kabla - przy zmianie kabla przepinałem Mi Box do kabli wpiętych do różnych gniazd HDMI, stąd błędne wnioski, nie mniej odkryłem coś innego. W jednym gnieździe Mi Box odtwarzał Netflix, w drugim pojawiał się błąd. Telewizor ma 3 gniazda HDMI ARC i jedno HDMI ARC/MHL. W specyfikacji TV w części dot HDMI widnieje: Number of HDMI connections: 4 HDMI features: 4K, Audio Return Channel EasyLink (HDMI-CEC) HDCP 2.2: Yes on HDMI1, Yes on HDMI2 I właśnie na HDMI1 i HDMI2 Netflix działa, na dwóch pozostałych nie. Specyfikacja nie podaje jaki standard HDMI zastosowano w gniazdach nr 3 i 4, poza tym że są to gniazda HDMI ARC. Netflix nie działa również na dwóch innych, starszych telewizorach, wniosek z tego że problem leży w standardzie HDMI, zastosowanym w TV. Pytanie tylko czy błąd będzie wywalał każdy egzemplarz Mi Box, czy tylko niektóre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zuku1786 Posted November 11, 2017 Share Posted November 11, 2017 Z informacji na stronie Netflixa wynika, że: "Do strumieniowego przesyłania materiałów z serwisu Netflix z urządzenia podłączonego do telewizora wymagana jest obsługa protokołu HDCP." Więc jeśli pozostałe wejścia HDMI nie obsługują HDCP, to Netflix na nich nie będzie działał. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tentego Posted November 12, 2017 Share Posted November 12, 2017 (edited) Dzięki, Na anglojęzycznym forum znalazłem taką wypowiedź: Cytat MiBox w pełni obsługuje wymagania DRM narzucone przez Netflix. Przesyłanie strumieniowe Netflix jest całkowicie zależne od funkcji DRM urządzenia końcowego, do którego jest podłączony MiBox. Zainstaluj aplikację DRM Info na MiBox i połącz się z każdym z portów HDMI twojego telewizora. DRM Info wyświetli wartości z twojego telewizora. Jeśli otrzymasz HDCP 1.x twój telewizor może przesyłać strumieniowo 1080 res. HDCP 2.2, twój telewizor jest kompatybilny z UHD 4K res. Nieobsługiwane HDCP oznacza, że Netflix widzi twój telewizor jako urządzenie niebezpieczne. Jeśli tak jest, musisz zajrzeć do tego artykułu ... https://www.howtogeek.com/208917/htg-explains-how-hdcp-breaks-your-hdtv-and-how-to-fix-it/ Musisz mieć prawidłowy poziom subskrypcji Netflix, i przepustowość łącza internetowego musi być wystarczająca. Ściągnąłem tę aplikację i faktycznie na gniazdach 1 i 2 pokazuje HDCP Level - 2.2, natomiast na gniazdach 3 i 4 pokazuje HDCP Level - Unprotected. Rozwiązaniem (wg informacji w linku) jest zakup splittera HDMI, obsługującego co najmniej HDCP 1.x, z zastrzeżeniem że nie każdy splitter potrafi "oszukać" Netflixa. Na pewno nie może to być zwykły rozgałęźnik HDMI, musi to być splitter aktywny (z zasilaczem). Wadą tego rozwiązania są dodatkowe koszty, splitter to wydatek od ok 50zł w górę, do tego kabel HDMI, plus kolejne miejsce w gniazdku elektrycznym. Zastanawia mnie, czy z każdym Mi Boxem będę miał ten problem? Kupiłem go do innego TV, niż ten na którym go testowałem, a na anglojęzycznych stronach spotkałem się z wypowiedziami, że ktoś miał dwa MiBoxy i jeden odtwarzał Netflix na starym telewizorze, a drugi nie odtwarzał. Również na polskich stronach ludzie piszą, że pomaga wymiana Mi Boxa na inny egzemplarz. Może część boxów działa jak ten splitter? Edited November 12, 2017 by tentego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts