ZduneX25

RN 7 - pytania ogólne - watek zbiorczy

Recommended Posts

Hej, mam redmi note 7 i do tej pory nie dostalem aktualizacji do miui 11. Regiony cypr, indie, albania nie działają. Mam włączone wczesne akualizacje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, mrosi napisał:

Wujek Google prawdę powie...:

https://c.mi.com/thread-2530415-1-0.html

Przecież tam jest napisane, że RN7 powinien dostać aktualizację do 31 października i co ... jedni dostali, inni nie. Sam też nie mam aktualizacji, mimo, że pojawiło mi się powiadomienie o dostępności, ale nie chciałem akurat wtedy robić aktualizacji. Po paru godzinach powiadomienie znikło i do tej pory się nie pojawiło. Sprawdzam też codziennie "ręcznie" aktualizację i nic. Bardzo dużo osób jeszcze nie ma tej aktualizacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, jestem blisko zakupu RN 7 i mam pytanko bo telefon od czasu do czasu służyłby do robienia zdjęć sportowych, czy aparat ma możliwość  zamrożenia ruchu wody czy też biegnącej osoby? można prosić o takowe fotki?

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, electro69 napisał:

Bardzo dużo osób jeszcze nie ma tej aktualizacji.

Żyją? Żyją. To nie jest coś, co jest niezbędne do życia człowieka. Po co więc się ekscytować? Lepiej przekierować parę w inne, bardziej istotne kierunki...

Co do samej aktualizacji, to jeśli pojawiła się i znikła, to znaczy, że coś z nią musiało być nie tak, skoro Xiaomi zdecydowało się jej nie udostępniać.

Odrobina cierpliwości...

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, artur453 napisał:

Witam

gdzie jest w menu informacja o pojemności baterii w mah ?

z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam

Boisz się, że Cie oszukali ;). Zainstaluj sobie jakąś aplikacje ze sklepu Google Play, która pokazuje dane telefonu takie jak procesor itd. Teoretycznie powinno być min. 3900 mAh, a max. 4000 mAh, tak często podają producenci minimalną i maksymalną pojemność baterii, jaka jest w danym modelu telefonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, electro69 napisał:

Boisz się, że Cie oszukali ;). Zainstaluj sobie jakąś aplikacje ze sklepu Google Play, która pokazuje dane telefonu takie jak procesor itd. Teoretycznie powinno być min. 3900 mAh, a max. 4000 mAh, tak często podają producenci minimalną i maksymalną pojemność baterii, jaka jest w danym modelu telefonu.

hehe . Nie boję ale raz jakimś cudem znalazłem to w menu a teraz wertuje i nie mogę znaleść

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do aktualizacji do MIUI11, a raczej jej braku u dużej grupy użytkowników RN7, to na forum indyjskim pojawiła się informacja, że aktualizacja na razie jest wprowadzana etapowo, nie jest zakończona. 

Pojawiło się też dobre pytanie i odpowiedź na nie mianowicie: 

Dlaczego aktualizacja zniknęła z mojej aplikacji aktualizującej ? (u mnie taka właśnie sytuacja miała miejsce) - Odpowiedź: Wprowadzanie etapowe odbywa się partiami dla określonego procentu całkowitej liczby użytkowników, pełne wdrożenie może potrwać od kilku dni do tygodni, w zależności od liczby urządzeń dla tego modelu, a także opinii uzyskanych od zaktualizowanych użytkowników, dlatego jeśli nie masz jeszcze aktualizacji otrzymują ją inni użytkownicy.

Edited by electro69

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 8.11.2019 o 20:31, electro69 napisał:

Boisz się, że Cie oszukali ;). Zainstaluj sobie jakąś aplikacje ze sklepu Google Play, która pokazuje dane telefonu takie jak procesor itd. Teoretycznie powinno być min. 3900 mAh, a max. 4000 mAh, tak często podają producenci minimalną i maksymalną pojemność baterii, jaka jest w danym modelu telefonu.

Witam używam accubattery i pokazuje mi 3600 mAh

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, Rosol napisał:

Witam używam accubattery i pokazuje mi 3600 mAh

Bez jaj ;) 3600 mAh, to albo ta aplikacja "wariuje" i źle liczy, albo masz coś nie tak z baterią. Nie możliwe, to po prostu jest, żeby tak niską pojemność miała. Tak jak pisałem minimalnie może to być 3900 mAh.

Edited by electro69

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, electro69 napisał:

Bez jaj ;) 3600 mAh, to albo ta aplikacja "wariuje" i źle liczy, albo masz coś nie tak z baterią. Nie możliwe, to po prostu jest, żeby tak niską pojemność miała. Tak jak pisałem minimalnie może to być 3900 mAh.

Apka jest ok 

Screenshot_2019-11-15-09-29-40-162_com.digibites.accubattery.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

23 minuty temu, Rosol napisał:

Apka jest ok 

Screenshot_2019-11-15-09-29-40-162_com.digibites.accubattery.png

Od kiedy masz ten telefon ? ... sądzisz, że użytkując telefon nie więcej jak 6 miesięcy, a pewnie i krócej bateria "straciła" ze swojej pojemności około 300 mAh ? ;) , jakim sposobem niby, czy może w tej chwili odkryłeś spisek na skalę światową ;), że Xiaomi montuje mniejsze baterie ;). Dalej twierdzę, że ta aplikacja "kłamie" i tyle. Jeśli masz możliwość, to zainstaluj ją na innym telefonie (innego producenta) i zobacz jakie tam "rewelacje" w pojemności baterii się pokażą.

Edited by electro69

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, electro69 napisał:

 

Od kiedy masz ten telefon ? ... sądzisz, że użytkując telefon nie więcej jak 6 miesięcy, a pewnie i krócej bateria "straciła" ze swojej pojemności około 300 mAh ? ;) , jakim sposobem niby, czy może w tej chwili odkryłeś spisek na skalę światową ;), że Xiaomi montuje mniejsze baterie ;). Dalej twierdzę, że ta aplikacja "kłamie" i tyle. Jeśli masz możliwość, to zainstaluj ją na innym telefonie (innego producenta) i zobacz jakie tam "rewelacje" w pojemności baterii się pokażą.

Telefon mam 2 miesiące a apke wziąłem właśnie z tematu ..jaka apka sprawdzić pojemność baterii.. a co do samej baterii to faktycznie jakoś mocno długo nie trzyma ale nie narzekam  

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Rosol napisał:

Telefon mam 2 miesiące a apke wziąłem właśnie z tematu ..jaka apka sprawdzić pojemność baterii.. a co do samej baterii to faktycznie jakoś mocno długo nie trzyma ale nie narzekam  

Też jestem średnio zadowolony z czasów pracy na baterii tego telefonu, jak na baterię 4000 mAh. Z drugiej strony trzeba wziąć po uwagę to, że ekran ma 6,26 cala i do tego jest fullhd, Snapdragon 660 jest dość wydajnym procesorem, a przy tym wykonany jest już w dość starej technologii 14 nm, co przekłada się na większe zużycie baterii. Optymalizacja samego MIUI w RN7, też chyba nie jest najlepsza, patrząc choćby po ilości tematów dotyczących "słabo trzymającej baterii w RN7", które można poczytać na indyjskim forum Xiaomi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, electro69 napisał:

Też jestem średnio zadowolony z czasów pracy na baterii tego telefonu, jak na baterię 4000 mAh. Z drugiej strony trzeba wziąć po uwagę to, że ekran ma 6,26 cala i do tego jest fullhd, Snapdragon 660 jest dość wydajnym procesorem, a przy tym wykonany jest już w dość starej technologii 14 nm, co przekłada się na większe zużycie baterii. Optymalizacja samego MIUI w RN7, też chyba nie jest najlepsza, patrząc choćby po ilości tematów dotyczących "słabo trzymającej baterii w RN7", które można poczytać na indyjskim forum Xiaomi.

A tak zapytam z ciekawości bo od dzisiaj zauważyłem że mam zasięg LTE+ a wcześniej miałem samo LTE zwiększyli u mnie zasięg czy co :p

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, Rosol napisał:

LTE zwiększyli u mnie zasięg czy co :p

Zwiększyli Ci prędkość internetu. Teraz łączy się z dwoma nadajnikami i masz agregację pasm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Łączy się z jednym nadajnikiem na dwóch pasmach. Jeśli masz neta z Orange lub T-Mobile to pewnie właśnie do Ciebie zawitał refarming UMTS 2100 do LTE2100.

1800+2100 to jedyna sensowna agregacja którą ogarnia ten telefon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Głupie pytanie... Działa wam aplikacja lidl plus? Moja matka kupiła pierwszego smartfona(redmi note 7 w ofercie play mix 30), i jak to każda poczciwa kobieta po 50 chce korzystać z promocji LIDLA i zainstalowała aplikacje lidl plus(Szczerze? Nienawidzę tej aplikacji, przez to tylko większe kolejki robią się przy kasach, bo stare baby nie potrafią tego obslugiwać...). Po uruchomieniu aplikacji, wybraniu domyślnego sklepu powinno przekierować na stronę gdzie się rejestrujesz lub logujesz a wywala error dns probe not found... Telefon w play mix ale chyba nie ma to znaczenia.

Nie zawracałbym gitary, ale z ciekawości przetestowałem tą appke na służbowym samsungu galaxy a6 i wszystko działa prawidłowo. Korzystamy z tego samego wifi.

Mógłby ktoś spróbować to zainstalować? Starsza mi zacznie zaraz suszyć łeb że ciulaty telefon jej wybrałem :/ 

Edited by marcelk

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Grooooszek napisał:

Działa wam agregacja pasm w sieci Plus w tym telefonie? Mam ten telefon od miesiąca i ani razu nie pokazało mi się LTE+ na ekranie. 

@FromWP jak się nie pokazuję jak się pokazuję :D mam Lajt Mobile działa na bts plusa. 

IMG_20191117_165311.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

W plusie dużo rzeczy nie działa, technologicznie to raczej zostali 10 lat do tyłu, skończy mi się abonament to zrywam wszystkie usługi u nich. Dzwoniłem do konsultanta w sprawie volte i otrzymałem że jest i działa tyle że jest w trakcie testów. Oczywiście u mnie nie działa.

Edited by Ziomek999
literówka

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Ziomek999 napisał:

W plusie dużo rzeczy nie działa, technologicznie to raczej zostali 10 lat do tyłu, skończy mi się abonament to zrywam wszystkie usługi u nich. Dzwoniłem do konsultanta w sprawie volte i otrzymałem że jest i działa tyle że na jest w trakcie testów. Oczywiście u mnie nie działa.

I nie będzie działać :) co z tego że telefon ma tą funkcję, ale sieć np Plus czy inna nie wspiera tego modelu, Operator może to aktywować tylko na wspieranych urządzeniach ze specjalną konfiguracją.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 14.11.2019 o 19:42, Rosol napisał:

Witam używam accubattery i pokazuje mi 3600 mAh

Generalnie rzecz biorac te apki i ich dokladnosc to o kant doopy potluc ;-). Accu mam na tablecie tylko i wylacznie po to by pokazywal mi na pasku stan baterii w % bo systemowo widac dopiero jak rozwine belke. Pokazuje tam bzdury niemilosierne typu podczas ladowania ze laduje pradem 3500mah a ladowarka 5.3 V 2100mah :grin:. Na Note 7 sprawa baterii wyglada tak jak na zdjeciu wiadomo pomiar ile bateria pradu przyjela. Prawidlowo pojemnosc baterii mierzy sie na rozladowaniu ale miernik w zasadzie jego dolkadnosc byl sprawdzany w odniesieniu do ogniw 18650 przy bardziej specjalistycznym mierniku i na ich rozladowaniu roznymi pradami i w miare sie pokrywal wiec bateria w moim Redmi deklarowana pojemnosc ma i lipy tu nie ma 3892mah plus jakies 50 mah bo zaniza delikatnie wiec jest ok. Jesli chodzi o to ile telefon trzyma na baterii to mam porownanie bo moja kobieta ma galaxy s10 i powiem jedno w galaksiaku bateria niknie w oczach wiem amoled procesor itd. tylko co po tych procesorach i amoledach jak bateria rozladowana a u mnie jeszcze 40% :mrgreen:

IMG_20191117_235056.jpg

Edited by ccvv

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, Grooooszek napisał:

Działa wam agregacja pasm w sieci Plus w tym telefonie? Mam ten telefon od miesiąca i ani razu nie pokazało mi się LTE+ na ekranie. 

Ja miałem 1 dzień 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, Matheusz napisał:

Aktualizacja V11.0.4.0.

Pisałem że to lipa wyszła z 11.03.0 i wycofali... U mnie 547MB już się pobiera.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now