tpawel

Użytkownicy
  • Content Count

    5,316
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

tpawel last won the day on November 11 2019

tpawel had the most liked content!

Community Reputation

789 Excellent

2 Followers

About tpawel

  • Rank
    Zaawansowany

Dodatkowe

  • Smartfon
    RN8pro/MI8

Recent Profile Visitors

3,597 profile views
  1. Ja już dawno miałem od razu, grubo powyżej pół roku temu. Dzięki Bogu flex póki co dziala
  2. Będzie gorzej z baterią,miałem kiedyś rn5-wypadal rewelacyjnie pod tym kątem. Ale to jest już stary sprzęt i pewnie bateria już nie jest w najlepszej kondycji więc może przepaści nie bedzie
  3. 800zl za mi9 to nie ma się co zastanawiać. Poza baterią wszystko lepsze w mi9
  4. Do tysiaka możesz się rozglądać za jakimiś ex flagowcami i jeśli chodzi o aparat to będzie to najlepsza opcja. Co nie zmienia faktu że rn8pro będzie robił ładniejsze zdjęcia od r5
  5. Nie, nie agreguje wszystkiego. B3 z B7 nie agreguje
  6. Przesiadka z Huaweia P9 chyba bezbolesna bo nie słyszę narzekania W tej cenie tak naprawdę to nie ma co wybrzydzac. Ma spiętego mibanda na stałe po BT i w sumie to nie narzeka na.wifi, co nie oznacza że gdzieś tam jakieś prędkości nie obcina. Sprawdzę jeszcze jutro i dam znać.
  7. Pasmo często używane na terenach pozamiejskich i wewnętrz budynkow. A rn8pro obsługuje je na 100%
  8. U mnie też znacząca poprawa na 10. Tak to wygladalo o 17. Fakt, od rana po wifi i sporo YT. Ostatecznie dzien skończył się z ponad 7h SoT i 1/3 baterii. W statystykach nie widać zużycia przez sygnał sieci, wcześniej było ok 50%
  9. Pakiet internetu na pewno aktywnym niewyczerpany?
  10. Oczywiście. Kupiłem wczoraj żonie białego 8t. P20 lite ma chyba jedną zaletę na dziś. Jest dość kompaktowy. Nie ma już praktycznie takich malych telefonów
  11. Sugerujesz że redmi note 8 pro robi lepsze foty od Mi9?????? [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Ten telefon kompletnie sobie nie radzi w gorszych warunkach oświetleniowych. Przechodziłem z mi8 na niego. To jest przepaść kompletna. A co dopiero Mi9. Pójdę dalej, RN7 robił lepsze foty na gcamie
  12. To że fotki jakoś tam wyglądają( jak na cenę telefonu to super) nie oznacza że inne telefony nie robią lepszych. A robią. Miałem te trzy telefony naraz w reku..
  13. Telefon obsługuje czy modem w telefonie obsługuje?