Skocz do zawartości

Geekbuying.com - problemy z zakupem, wysyłką, trackingiem


kowluk

Rekomendowane odpowiedzi

Do wszystkich użytkowników. Podajcie jeden tracking i tyle jeśli ktoś tu jest i się zajmuje sprawami sklepu to sobie znajdzie te trackingi. Nie ma sensu odświeżać i robić posty codziennie gdzie jest paczka. Jest tam gdzie wskazuje tracking i jak jest wysłana to nikt z tym nic nie zrobi poza odbiorcą który czeka.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paczka dotarła, zamówienie z 11.11 - EU Priority Mail, tak jak miało być, bez Vatu.

Jeżeli liczyć terminy jakie były podane czyli 2-7 dni roboczych na przygotowanie paczki plus 7-15 dni roboczych na dostarczenie paczki to zajęło to im wszystko 18 dni roboczych, więc wyrobili się w tym przedziale (max 22 dni robocze).

Ogólne moje wrażenia co do zakupu z tego sklepu niezbyt pozytywne, a to ze względu na fakt, iż sklep wprowadzał mnie w błąd i kłamał co do realizacji zamówienia (najpierw, że wysłali 16.11, później że dopiero 25, a tracking pokazywał 23). Sklep wprowadził tym dużo niepotrzebnego zamieszania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszło mi5, VAT brak. Miui 7 z lutego chyba, nie aktualizuje się automatycznie. Pobrałem ten sam soft co nam na polskim mi5 i krzyczy że chce starą wersję na nią wrzucić i musi wyczyścić telefon po czym update się robi.
Adapter EU do ładowarki był w worku.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acid: takie pytanie, co Ci da usuwanie postów? (plus edycja swojego jak wyszło że nie miałeś racji,a przy Twoim poscie nawet nie ma info ze go edytowales ;)) bawisz się w cenzora? po co? by oszczedzić ok 5kb miejsca w bazie danych? (ah nie... i tak posty nie są usuwane tylko zmieniany status na usunięte:)) pozatym mamy kontakt jako taki z francuskim chronopostem wiec posty nie uwazam by były zbędne. Ale jak uwazasz "Twoje" forum.

Edytowane przez b0b3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, tom.k napisał:

Przyszło mi5, VAT brak. Miui 7 z lutego chyba, nie aktualizuje się automatycznie. Pobrałem ten sam soft co nam na polskim mi5 i krzyczy że chce starą wersję na nią wrzucić i musi wyczyścić telefon po czym update się robi.
Adapter EU do ładowarki był w worku.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
 

Update sie nie zrobilo, wyszlo ze to chyba jakis syf na bazie chinskiego. Walcze zeby wrzucic globala :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie też doszły 3 paczki. 2 do DE, 1 do PL. Prawie dostałem zawału, bo żona odebrała paczki, ja patrzę, a jedna rozcięta obok etykiety na szerokość pudełka. Jak wyciągałem pudełko to wyszło przez ową dziurę. Na szczęście telefon był w środku :-)

Edytowane przez saperq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, aereka85 napisał:

Paczka dotarła, zamówienie z 11.11 - EU Priority Mail, tak jak miało być, bez Vatu.

Jeżeli liczyć terminy jakie były podane czyli 2-7 dni roboczych na przygotowanie paczki plus 7-15 dni roboczych na dostarczenie paczki to zajęło to im wszystko 18 dni roboczych, więc wyrobili się w tym przedziale (max 22 dni robocze).

Ogólne moje wrażenia co do zakupu z tego sklepu niezbyt pozytywne, a to ze względu na fakt, iż sklep wprowadzał mnie w błąd i kłamał co do realizacji zamówienia (najpierw, że wysłali 16.11, później że dopiero 25, a tracking pokazywał 23). Sklep wprowadził tym dużo niepotrzebnego zamieszania.

 

U mnie dokładnie tak samo i identyczne odczucia.

 

Doręczne w PL przez DPD.

BTW:

Jak ktoś czytał ten (i drugi) wątek to ja już musiałem wcześniej kupić telefon w PL (stary mi się zaczął rozlatywać i nie mogłem czekać). Więc ten który dotarł dzisiaj z GeekBuying chętnie sprzedam.

Jest to Xiaomi Redmi 3s 3/32GB International Dark Grey (są aktualizacje OTA, polski język, po instalowane wszystko od Google, Facebook) - proszę o kontakt na priv. Wysyłam od razu po wpłacie, nie trzeba czekać miesiąca na dostawę tylko dzień czy dwa. Mogę wystawić telefon na Allegro (będzie bezpieczniej dla obu stron).

Gwarancja oczywiście jest - realizowana przez GeekBuying.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, czy komuś doszedł już czarny redmi 4, bo zamawiałem 16.11 i wciąż mam processing. Zamawiałem przesyłkę VAT included. Czy możliwe jest, że jest już wysłany, a poprostu nie dali trackingu ze względu na formę przesyłki?

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, KubPal napisał:

Mam pytanie, czy komuś doszedł już czarny redmi 4, bo zamawiałem 16.11 i wciąż mam processing. Zamawiałem przesyłkę VAT included. Czy możliwe jest, że jest już wysłany, a poprostu nie dali trackingu ze względu na formę przesyłki?

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
 

Prawdopodobnie nie mają go po prostu na stanie.

Zamówiłem szary Mi5S Plus 12.11 i do tej pory go nie mają i nie wiedzą kiedy będzie. Jakoś dwa dni temu napisali maila z "good news", że moga go załatwić od innego dostawcy i podzielimy się dodatkowymi kosztami po 50% (czyli chcieli zebym dopłacił jakoś 26USD). Paranoja. Dwa razy pisałem, żeby anulowali zamówienie i oddali kasę to proponowali żebym sobie wybrał coś innego. 

Status transakcji zmienił się na Pending Refund dopiero po trzecim mailu i założonym kilka godzin później sporze na PayPalu. Aktualnie twierdzą, że nie mogą mi zwrócić pieniędzy dopóki nie zamknę sporu. Generalnie ten sklep to jakiś żart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, KubPal napisał:

Mam pytanie, czy komuś doszedł już czarny redmi 4, bo zamawiałem 16.11 i wciąż mam processing. Zamawiałem przesyłkę VAT included. Czy możliwe jest, że jest już wysłany, a poprostu nie dali trackingu ze względu na formę przesyłki?

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
 

Przyszedł i to blisko 2 tygodnie temu. Na drugi wciąż czekam mimo że oba zamówione w tym samym dniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś otrzymałem takiego maila od sklepu:

"Hi there,

Thanks for your order. 
Here we want to make a confirmation with you whether you have signed your package. Yes or no?
We are looking forward to your reply. 
have a nice day!
Sincerely,
Silvia"

paczki jeszcze nie mam, jest niby we Francji, ktoś miał coś podobnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.12.2016 o 16:37, gmo88 napisał:

Dziś otrzymałem takiego maila od sklepu:

"Hi there,

Thanks for your order. 
Here we want to make a confirmation with you whether you have signed your package. Yes or no?
We are looking forward to your reply. 
have a nice day!
Sincerely,
Silvia"

paczki jeszcze nie mam, jest niby we Francji, ktoś miał coś podobnego?

Co dalej się dzieje z tą historią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, piotr.geekbuying napisał:

Co dalej się dzieje z tą historią?

na początku nie zwróciłem uwagi, że to napisał "AfterSale Support", więc odpisałem im, że paczka nie jest w moim kraju i jej nie mam. Zapytałem czy coś jest nie tak, to odpowiedzieli mi "kopiuj - wklej", że ten mail nie jest od takich pytań i proszę pisać na "Tracking Support". Także nie wiem po co był ten mail :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Cytujwątku, wczoraj zapłaciłe
    Piotrze, proszę cie o pomoc. Na początku października kupiłem u nich  przedsprzedaży xiaomi mi note 2 wersje global lte. po pierwszym grudnia miała byc wysyłka, co tydzień zwlekają mnie meilami ze juz maja dostawę, ze dostawa była uszkodzona a dziś przysłali

    Dear Sir or Madam
    Thank you  for your order from Geekbuying.
    We are sorry to tell you that the item you ordered
    is too  popular to meet all the demands ,
    1,Would you mind waiting for several weeks more ?once we have in stock , we will send out and updated the track number for you .

    2,If you don’t want waiting anymore, you can send the item code or link for the model you want to change for us .we will handle it for you .
    We are sorry for the inconvenience caused.

    Best regards,
     

    Geekbuying Service Team

    Ja chce 3 opcje zwrot pieniędzy lecz oni nie chcą tego tylko żebym cos innego sobie wybrał. Pomożesz? Bo wydaje mi sie ze to jeszcze z miesiąc albo więcej tak będzie szło. Inne sklepy maja ten telefon a oni nie. Podejrzewam za za nisko z cena zeszli i nie mogą go teraz za te pieniądze załatwić.m VAT
Edytowane przez Sołtys
Nie moge pisać w przegladarce
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zapłaciłem za vat 120,02PLN, w sobotę zwrócili mi 27 PLN na paypal, napisałem, że zapłaciłem więcej, zrobiłem wyliczenia itp. Dziś otrzymałem odpowiedź:

" hi there,

we are sorry for my mistake.
we only can refund you $27.
now we will return you PLN81.68=$27*4.0251-PLN27
hope you can understand it."
 
czyli nie zwracają pełnej kwoty... ale już zostawiam sprawę :)
Edytowane przez gmo88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dziś dostałem świeże info w sprawie tel. zamówionego 11.11:

Cytat

Dear sir, In this case ,I have applied for the  refund to you  .It is estimated that you could receive it within 1-2 business days,pls check it later. So sorry for the inconvenience caused to you again. Wish you have a nice day. Best wishes, Yedda

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem tutaj nowy więc serdecznie  wszystkich witam. Także zamówiłem u nich Xiaomi Mi Max w dniu 28.11. Trzy dni temu w odpowiedzi na mojego maila napisali że nie mają złotej wersji którą zamówiłem jednakże mogę zmienić zamówienie na srebrną wersje, która powinna zostać wysłana do 1 tygodnia. Zgodziłem się choć pewnie srebrnej wersji także nie mają tylko przedłużają, jak myślicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Bombay napisał:

Jestem tutaj nowy więc serdecznie  wszystkich witam. Także zamówiłem u nich Xiaomi Mi Max w dniu 28.11. Trzy dni temu w odpowiedzi na mojego maila napisali że nie mają złotej wersji którą zamówiłem jednakże mogę zmienić zamówienie na srebrną wersje, która powinna zostać wysłana do 1 tygodnia. Zgodziłem się choć pewnie srebrnej wersji także nie mają tylko przedłużają, jak myślicie ?

Hmmm... ja 11.11 zamówiłem srebrną. Efekt - patrz 2 posty wyżej. Może oni po prostu lubią sobie potrzymać cudze pieniądze na swoim koncie przez parę tyg., a potem zwrócić? Ja będę na tym zwrocie stratny, bo prowizje banku itp... Oni raczej do przodu. Odradzam ten sklep. Telefon, którego się nie doczekałem cały czas jest u nich wystawiony na sprzedaż, do tego opis, że czas wysyłki 2-7 dni roboczych. A mi proponują "refund" po 45 dniach od zamówienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, latet napisał:

Hmmm... ja 11.11 zamówiłem srebrną. Efekt - patrz 2 posty wyżej. Może oni po prostu lubią sobie potrzymać cudze pieniądze na swoim koncie przez parę tyg., a potem zwrócić? Ja będę na tym zwrocie stratny, bo prowizje banku itp... Oni raczej do przodu. Odradzam ten sklep. Telefon, którego się nie doczekałem cały czas jest u nich wystawiony na sprzedaż, do tego opis, że czas wysyłki 2-7 dni roboczych. A mi proponują "refund" po 45 dniach od zamówienia.

właśnie też tak myślę do tego strasznie mało superaśnych ocen jak na +900gold i +1300silver zamówień gdy był jeszcze w przedsprzedaży. Teraz na aliexpress można będzie kupić taki telefon nawet w lepszej cenie, choć nie chciał bym zostać z dwoma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, mam spory problem z tym sklepem, 25 grudnia zamówiłem xiaomi mi5 z wysyłka z magazynu z Hiszpanii, zapłaciłem za "ekspresową" wysyłkę kurierem 15$. Według sklepu 29 grudnia telefon został wysłany kurierem MRW... i nie mam go do dziś, mianowicie, tracking number sugeruje, że przesyłka została dostarczona do odbiorcy 6 stycznia. Oczywiście jest to kłamstwo, tego dnia czekałem na zamówienie z innego sklepu dla mojej dziewczyny, jej kurier się pojawił, natomiast mój z telefonem nie. Support nie odpowiadał przez 4 dni na meile, udało mi sie kogos dorwać na live chat, najpierw poinformował mnie, że przesyłka jest w drodze, gdy ja go poinformowałem, że w linku do śledzenia przesylki który mi dostarczył od piątku godziny 14:46 widnieje, że przesyłka jest dostarczona, napisał, że w takim razie ktoś odebrał... i żebym zapytał sąsiadów, oczywiscie, mój jedyny sąsiad paczki nie odebrał. Zostałem bez pieniędzy, oraz telefonu, tracking number na www.mrw.es pokazuje, że wysyłka jest dostarczona, support każe mi dzwonic sobie do siedziby kuriera w hiszpanii, gdzie nikt nie mówi po angielsku, to są kur*a jaja. Kazali mi tydzien czekać aż sie skontaktują z kurierem i postarają cos ustalic, czy to są poważni ludzie? Dziś łaskawie odpisali mi meila w ktorym opisalem sytuacje, że telefon według strony ktora podali mi do sledzenia telefon jest dostarczony a ja niczego nie dostałem, a oni mi odpisali ze telefon został wyslany i ze moge go sledzic pod tym linkiem gdzie pisze juz dawno dostarczony... brak mi do nich sił.

Nie zakupiłem ubezpieczenia wysyłki, ponieważ zamawialem telefon ekspresowym kurierem z UE a nie krajów trzeciego świata, o ch*j tu chodzi? Płaciłem kartą debetową visa, co byście zrobili na moim miejscu, zaczynac procedure chargeback, ma to szanse powodzenia? Czuje, że po prostu mnie okradli.

Aha, telefon zamówiony z wysyłką do UK, nie potrafią mi nawet powiedzieć kto dostarcza przesyłki dla MRW w  UK.

Edytowane przez JohnyJohny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam!

Ogólnie dziękuję za miły kontakt z Geekbuying Polska na Facebooku, zapewne to @piotr.geekbuying :-D

3 stycznia 2017 roku kupiłem telefon Redmi 4A za 455 zł (z tego 25 zł to wysyłka SF Express). Sklep wysłał telefon po tygodniu, czyli 10 stycznia o 23, czyli tak naprawdę 11 stycznia (tutaj nie wiem czy czas był pokazywany zgodnie z moim czy ich, bo oni mają kilka godzin do przodu) - nie oskarżam, bo zapewne mają dużo zamówień. Codziennie obserwowałem tracking paczki - najszybciej pokazywał się na alipaczka.pl, a z lekkim opóźnieniem na oficjalnej stronie SF Express - dlaczego tak jest to nie wiem. Czas dostarczenia przesyłki wynosił od 5 do 8 dni roboczych. Tak jak było napisane, tak się stało! Po odjęciu "nie roboczego" weekendu paczka znalazła się u mnie dziś (wychodzi 6-7 dni, zgodnie z tym co było napisane). Wrzucam zrzut ekranu:

1.png

Jak widać 14 stycznia paczka była we Francji, 17 stycznia w Niemczech, a 18 już w Polsce.

Jedynie mogę się przyczepić do jednej rzeczy - zgodnie z tym co jest napisane na alipaczka, to kurier przywiózł telefon o 14 -  ja byłem w domu o godzinie 15. Telefon był na parapecie obok drzwi, no cóż już raz się tak zdarzyło z innym kurierem. Musiał sobie samemu odbiór podpisać, więc kto przywiózł mi paczkę niestety nie wiem.

Żadnego vatu nie było!

Ogólnie zaraz uruchamiam telefon i instaluję globala.

PS.:

Pisałem e-maila do supportu Geekbuying w sprawie VAT, od razu na drugi dzień odpisali:

Cytat
Hello Karol, 
Don't worry about it, this shipping way are include the tax, if you paid it, you can back to us, we can refund you the tax what you have paid.
Regard
Susan 

 

Niby napisu tax included już nie ma, ale jednak nadal jest.

 

Pozdrawiam i serdecznie polecam kupować stamtąd telefony, bo tanio i szybko! ;)

 

Edytowane przez Zenderable
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.01.2017 o 18:53, JohnyJohny napisał:

Poszło, dodam tylko, że www.mrw.es pokazuje iż paczka jest dostarczona 5 dni temu, a aftership.com ciągle "pending" i, że czekają na info od kuriera.

Support sklepu ma to totalnie w d*pie i olewa, na maile z opisem sytuacji, wysylaja mi strone mrw.es i nr trackingowy... porażka kompletna

Zaktualizuj proszę swoje zeznania. :D czemu wszyscy wystawiają negatywne opinie a potem ich nie skorygują? To nie fair. :(

@Zenderable, polecam się na zaś. :)

PS. Posty zawierające problem proszę wzbogacić o oznaczenie @piotr.geekbuying :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam:)

ja tez pierwszy raz dokonałem zakupu na geekbuying i troche sie martwie czytajac komentarze:// zakupu dokonalem 6.02.2017 do dzis nie wyslano paczki a status jest processing:/, zaplacone DHL.

dzis dostalem informacje, ze telefon Redmi 4 Pro gray, jest out of stock, chociaz oczywiscie na stronie nie ma takiej informacji. Wyslali info ze ponoc cos sie ruszy w tym tygodniu. Mam nadzieje:)

Z tego co widze, to sklep raczej jest ok ale jest powolny strasznie. Nie powinni kłamac ze cos jest w stocku jak ewidentnie tego nie ma. Nic zobacze cos sie urodzi ale nastepnym razem pewnie wybiore inny sklep. 

 

Edytowane przez Simon1982
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...