latet Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 4 godziny temu, Simon1982 napisał: Z tego co widze, to sklep raczej jest ok ale jest powolny strasznie. Nie powinni kłamac ze cos jest w stocku jak ewidentnie tego nie ma. Nic zobacze cos sie urodzi ale nastepnym razem pewnie wybiore inny sklep. Telefon, którego nie byli w stanie mi wysłać przez 2 miesiące (w końcu oddali kasę) cały czas był na stronie w ofercie, choć zmienny był podawany tam czas wysyłki, ale zwykle pisali o paru dniach. Kłamią w żywe oczy, sprzedają coś, czego nie mają, potrzymają sobie Twoją kasę na jakiejś szybkiej lokacie i zwracają. Taki model biznesowy, jak rozumiem. Znaczy, żeby nie było, że stronniczy jestem – zamówiłem tam 2 telefony, z drugim żadnych problemów nie było, doszedł w miarę szybko i wszytko OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niejeden z nas Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 No ja się z tego sklepu wyleczyłem, wolę dać parę groszy więcej gdzie indziej i cieszyć się z posiadanego sprzętu Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon1982 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 19 minutes ago, latet said: Telefon, którego nie byli w stanie mi wysłać przez 2 miesiące (w końcu oddali kasę) cały czas był na stronie w ofercie, choć zmienny był podawany tam czas wysyłki, ale zwykle pisali o paru dniach. Kłamią w żywe oczy, sprzedają coś, czego nie mają, potrzymają sobie Twoją kasę na jakiejś szybkiej lokacie i zwracają. Taki model biznesowy, jak rozumiem. Znaczy, żeby nie było, że stronniczy jestem – zamówiłem tam 2 telefony, z drugim żadnych problemów nie było, doszedł w miarę szybko i wszytko OK. Nawet nie strasz:// moze nie bedzie tak zle. Na pewno poczekam jeszcze z tydzien ale jak cos beda mieszac to bede chcial refund. W sumie to pierwszy moj zakup z Chin i czlowiek czesto musi sie uczyc na błedach:/ czytalem ze lepiej z ibuygou.com ale to bylo juz po zamowieniu z GB. 13 minutes ago, Niejeden z nas said: No ja się z tego sklepu wyleczyłem, wolę dać parę groszy więcej gdzie indziej i cieszyć się z posiadanego sprzętu Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka Odpowiedz jak wyzej:/ no zobacze jak bedzie. Jak cos to nastepnym razem wybiore inny sklep. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenderable Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) Bum, dziś przyszedł już drugi telefon z tego sklepu. Tym razem #Redmi4. Nie mogę więc zgodzić się z negatywnymi opiniami, które są wyżej. Najprawdopodobniej one wynikają z braku umiejętności poprawnego czytania po angielsku, dlatego potem są problemy. Telefon kupiony wieczorem 2/2/2017, dziś o godzinie 12 kurier zapukał do drzwi. Na telefon więc czekałem dwa tygodnie (tydzień czekałem aż wyślą oraz tydzień leciała przesyłka - pamiętajcie, że liczę weekendy, w które zazwyczaj się nie pracuje). ŻADNEGO VATU NIE BYŁO. Za telefon dałem 564.59 zł. Jedyne do czego mogę się przeczepić, to instalacja przez nich śmieciowego MIUI. Redmi 4 na razie nie ma oficjalnego globala, a telefon przyszedł z wgranym globalem i językiem polskim (może to robią specjalnie?). Aktualnie czekam na zgodę na odblokowanie bootloadera i chwilowo wgram xiaomi.eu. Gdy wydadzą global (co ma się stać w przeciągu dwóch miesięcy maksymalnie) to go zainstaluję . Dziękuję @piotr.geekbuying za pomoc przez Facebooka już drugi raz. Edytowane 16 Lutego 2017 przez Zenderable 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niejeden z nas Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Bum, dziś przyszedł już drugi telefon z tego sklepu. No chyba przyznasz, że nie jest to zbyt reprezentacyjna "próbka" Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.geekbuying Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 @Simon1982, Ty chyba dostałeś już refund o ile pamiętam z fejsa, wybacz Z resztą chyba jestem na bieżąco póki co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon1982 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 4 minutes ago, piotr.geekbuying said: @Simon1982, Ty chyba dostałeś już refund o ile pamiętam z fejsa, wybacz Z resztą chyba jestem na bieżąco póki co. Ak to ja:/ chociaz refund jeszcze nie dostalem. Napisalem do nich maila. Czekam:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal8844 Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Witam Postanowiłem zakupić telefon na geekbuing. Jako sposób zapłaty wybrałem płatność kartą kredytową. Na następny dzień po zamówieniu otrzymałem maila następującej treści: "Szanowny Panie, Szanowna Pani, Dziękujemy za zakupy w GeekBuying! Ma to na celu sprawdzenie, czy płatność odbywa się za pomocą karty kredytowej, należy do tego samego kupującego. Prosimy o dostarczenie nam następujących informacji, zanim będziemy mogli przystąpić do wysyłki. 1) Przednia i tylna Pictures karty kredytowej (potrzeba tylko swoje nazwisko i 4 ostatnie cyfry i podpis) 2) Twój Identyfikacja Proof (dowód osobisty / prawo jazdy lub paszport) po nazwie karty kredytowej zgodny z nazwą poświadczenia za my sprawdził i potwierdził wszystkie informacje, Wysyłamy twój zamówiony towar do swojego podany adres. Uwaga: nie przyjmujemy kopiowania lub skanowania mandatów. Proszę zachować pełny obraz, nie cięte obrazów upewnij się, że kopie wszystkich mandatów przewidzianych są jasne. Niedogodności żałował. Dział kontroli ryzyka" Co o tym sądzić? Przecież wysłanie obrazu karty kredytowej to jest tak jak bym umożliwił komuś dokonywanie zakupów za pośrednictwem mojej karty. Czy ktoś spotkał się z takim żądaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piskor Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 @michal8844 Zerknij na podobny temat > https://miuipolska.pl/forum/topic/28958-skan-karty-kredytowej-jako-potwierdzenie-zakupu/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal8844 Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 4 minuty temu, piskor napisał: @michal8844 Zerknij na podobny temat > https://miuipolska.pl/forum/topic/28958-skan-karty-kredytowej-jako-potwierdzenie-zakupu/ Dziękuję za wiadomość. Nigdy z czymś takim się nie spotkałem i budzi to moje obawy. Faktycznie można zamazać resztę danych tak, żeby nikt nie mógł wykorzystać naszej karty kredytowej do własnych celów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abc00 Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 W internetach różne są metody weryfikacji - zdjęcie karty którą się dokonywało zakup (to jeśli dobrze pamiętam wymagał też Android Pay), zdjęcie dowodu/dokumentu, Google np. wysyła jakąś małą kwotę na twój rachunek i trzeba ją potem podać, czasem w drugą stronę - zaciągną Ci drobne z konta lub chcą zdjęcie rachunku za media do potwierdzenia adresu... przy każdej uważać mocno trzeba i przede wszystkim wymazać skutecznie wszystko inne co się da (tu odsyłam na niebezpiecznik.pl) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helluin Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) Geekbuying był moim pierwszym sklepem z Azji ale te nowinki mi nie wyszły. 27.09 kupiłem telefon . 29 dostałem nr trakingu z SF Express , I czekam 2017-10-06 12:40:52Customs clearance in progress 2017-09-30 02:39:56The item has been departure the transport center of SF. 2017-09-30 02:36:54The item has been arrival the transport center of SF. 2017-09-29 21:01:58S.F. Express has picked up the shipment 2017-09-29 09:31:02Electronic information has been received Najmłodszy wpis z teoretycznie 6.10 pojawił się z 5 dni później Przychodzi mi meil ze sklepu 11.10 którego część brzmi "Dziękujemy za zakupy w GeekBuying! Z przyjemnością informujemy, że paczka dotarła do Twojego kraju. Prosimy o skontaktowanie się z lokalnym urzędem celnym, aby usunąć odprawy celne i podpisać paczkę." No ,ok - ale w trakingu nic więcej... Z tego co czytałem UC powinien przysłać list żebym przesłał koszty zakupu z przesyłką więc czekam. 30.10 Geekbuying pisze że " Z przykrością informujemy, że informujemy nas o terminie płatności podatku. W tym przypadku. a może pomożemy ci zapłacić podatek i zwrócisz nam tę kwotę? Jeśli się zgodzisz, damy ci link do zapłaty" Nie znam przypadku przeszukując fora żeby nadawca uiszczał vat.. Vat płaci odbiorca i to po info od UC a ja nic nie mam... W trakingu ani słowa że telefon jest w Polsce i gdzie ? Wer Warszawa czy gdzie indziej? - No dobra , może jestem zielony i czegoś nie wiem więc piszę do sklepu " W którym urzędzie celnym jest paczka? W jakim mieście? Track & Trace zapisuje tylko odprawę celną w toku. Urząd celny w Polsce wysyła list do odbiorcy, jeśli chce podatku. Nie otrzymałem takiego listu." - Odpowiadają mi "Przepraszamy, firma spedycyjna nie zaktualizowała śledzenia. skontaktujemy się z operatorem, aby zbadać sprawę i zaktualizować ją szybciej Po zaktualizowaniu firmy wysyłkowej natychmiast poinformujemy Cię o tym. A czy mógłbyś również skontaktować się z lokalnym przewoźnikiem lub klientem w sprawie paczki? Naprawdę mam nadzieję, że dostaniesz paczkę wkrótce, nie żałuję niedogodności" Do dziś w trakingu nie ma zmian. Potrzebowałem telefonu i kupiłem gdzie indziej . A teraz jak patrzę na chińskie oferty z 11 listopada albo teraz na czarny piątek z europejskich magazynów to się zastanawiam po co mi to było? A telefon na co stawiacie - dojdzie / niedojdzie? Edytowane 27 Listopada 2017 przez Helluin Dodaj jeszcze pół strony wątku pustych wierszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Stawiam piwo ze dojdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 SF działa bardzo słabo.. Sam czekam na paczkę, przez ponad tydzień nie było żadnego trackingu, potem coś tam się pojawiło i stanęło, tydzień temu dostałem SMS od SF, że została do mnie nadana paczka, w sumie cała zabawa trwa już ponad 3 tygodnie . Na oficjalne pismo z UC też radzę jakoś specjalnie nie czekać... PP ledwo działa, a sam UC także ledwo przędzie i o ile Twoja paczka nie trafiła na WER Zabrze, to możesz być raczej spokojny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmarchewka Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Ostatni raz zamawiałem tym rodzajem przesyłki w 07.2017. Zamówiłem ok 15 paczek, każda została oclona na kwotę podaną przez sklep w deklaracji 50$ (sprzęt za ok 350$) Wszystkie przychodziły praktycznie do 12 dnia i firmą kurierską UPS. Po ok 6-9 dniach otrzymywałem maila z polskiego oddziału UPS, że przesyłka dotarła do europejskiego oddziału (Francji) i żeby dalej ruszyła mam opłacić VAT w kwocie 22$, od razu w mailu był odnośnik do płatności. Następnego dnia była zwalniana z urzędu a po dwóch już u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PurpleHaze Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Dnia 11/27/2017 o 23:09, IT4Geeks.Polska napisał: Stawiam piwo ze dojdzie Dnia 11/27/2017 o 20:23, Helluin napisał: Geekbuying był moim pierwszym sklepem z Azji ale te nowinki mi nie wyszły. 27.09 kupiłem telefon . 29 dostałem nr trakingu z SF Express , I czekam 2017-10-06 12:40:52Customs clearance in progress 2017-09-30 02:39:56The item has been departure the transport center of SF. 2017-09-30 02:36:54The item has been arrival the transport center of SF. 2017-09-29 21:01:58S.F. Express has picked up the shipment 2017-09-29 09:31:02Electronic information has been received Jeśli płaciłeś paypalem to już otwieraj spór minelo 60 dni, a ty nadal nie masz przesyłki. Patrzac po historiach z geekbuying, może być tak że paczki nigdy nie dostaniesz. A spór na paypal dziwnym trafem pozwala na ekspresową naukę jezyka przez support i otwiera wiele możliwości wcześniej "niedostępnych". Na przyszłość, wybrałeś jeden z najgorszych sklepów z chin, znany z kombinacji supportu, ze ściemniania i sprzedawania towaru którego fizycznie nie posiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmarchewka Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) @PurpleHaze A myślałem że to Gearbest ma ten zaszczytny tytuł . Z którym jak na razie nie miałem większych problemów, a głównie tam się zaopatruje. Edytowane 29 Listopada 2017 przez wojtekmarchewka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PurpleHaze Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 18 godzin temu, wojtekmarchewka napisał: @PurpleHaze A myślałem że to Gearbest ma ten zaszczytny tytuł . Z którym jak na razie nie miałem większych problemów, a głównie tam się zaopatruje. Kliknij w 1 strone tego watku Byla z nimi akcja przy wprowadzaniu przesylek non vat, bylo cos przy okazji sprzedazy modelu mi5 gdzie ludzie miesiac i dluzej czekali na wysylke. Pamietam tez jakies fest obostrzenia z gwarancja. Ogolnie jakos w mojej swiadomosci ten sklep przestal w ogole istniec w pewnym momencie, jak nie bylo dnia zeby cos nowego nie wyskoczylo. A co do GB, nie wiem czy geekbuying to nie jest jakis pododdzial GB, to info wymaga weryfikacji, ale cos mi sie takiego obilo o uszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ferar Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Mam problem kupiłem telefon 28 listopada wysyłka DHL ekonomiczna w sklepie mam status wysłane a w DHL Shipment information received nie wiem co mam zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ferar Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Mam wielki problem kupiłem w Geekbuying telefon 28 listopada wysyłka DHL ekonomiczna i w sklepie mam status wysłane a a w DHL jest status otrzymano informacje o przesyłce nie wiem co mam robić. Dziś jet 20 grudnia i telefonu nie mam. Ratujcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abc00 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Kontaktuj się ze sklepem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ferar Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 wysyłam e-mail i nic brak reakcjii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MD13 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Jak nie będzie reakcji to wal przez paypala. To to zawsze działa. Poczekaj jeszcze trochę pewnie odpiszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ferar Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Niestety zapłaciłem kartą bezpośrednio u nich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MD13 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 To na przyszłość zapamiętaj - PAYPAL. Z tego co pamiętam bank też ma jakąś ochronę więc w razie czego musisz obczaić jak to w takim przypadku wygląda. Generalnie jak się chińczykowi napiszesz ,że skierujesz sprawę do paypal to od razu chińczyk dostaje skrzydełek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PurpleHaze Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 (edytowane) Dnia 20.12.2017 o 11:25, Ferar napisał: Niestety zapłaciłem kartą bezpośrednio u nich Kontaktu sie z supportem sklepu. O ile mnie pamiec nie myli to zapewne w regulaminie jest napisane, ze przesylka/czas dostawy bedzie trwac tyle i tyle. Jesli ten termin zostal przekroczony, jesli sklep nie odpowiada na twoje tickety (sprawdz czy oni nie maja specjalnego formularza kontaktowego na WWW), maile i inne proby kontaktu. Idziesz do swojego banku i mowisz, ze chcialbys rozpoczac procedure chargeback w zwiazku z zakupem z wykorzystaniem karty kredytowej. Tylko opisz cala sytuacje i nie daj sie splawic. Mow ze proby kontaktu zakonczone fiaskiem, ze chcesz skorzystac z przyslugujacej ci ochrony itd. Prawdopodobnie dostaniesz gotowa formatke do wypelnienia, dobrze by bylo zebys mial przy sobie wszelkie mozliwe dowody. Czyli maile bez odpowiedzi, wydruk potwierdzenia zamowienia oraz sciagniecia kasy z kredytowki itd. Edytowane 21 Grudnia 2017 przez PurpleHaze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ferar Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) Dziękuje bardzo za odpowiedzi. Po przeczytaniu postów na tym forum postanowiłem postraszyć ich bankiem dobrze że mam w Citibanku to kojarzą. No i eureka ruszyli swoje chude d*py dziś widzę coś takiego jak na obrazku. Jeszcze raz dzięki. Jak coś się dalej posunie to będę informował. Edytowane 22 Grudnia 2017 przez Ferar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bejo Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Zamówiłem 1.12.2017 w Geekbuying silnik do drona . Dopłaciłem extra za przesyłkę rejestrowaną . Przesyłce został nadany numer z końcówką EE . Niestety chociaż przesyłka rejestrowana ( dodatkowa dopłata ) to nie mogę jej śledzić . Nie ma jej nigdzie i nie wiadomo co się z nią dzieje ? Pisałem w tej sprawie do Geekbuying ale zero odpowiedzi ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PurpleHaze Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 8 godzin temu, bejo napisał: Zamówiłem 1.12.2017 w Geekbuying silnik do drona . Dopłaciłem extra za przesyłkę rejestrowaną . Przesyłce został nadany numer z końcówką EE . Niestety chociaż przesyłka rejestrowana ( dodatkowa dopłata ) to nie mogę jej śledzić . Nie ma jej nigdzie i nie wiadomo co się z nią dzieje ? Pisałem w tej sprawie do Geekbuying ale zero odpowiedzi ! To bodajze poczta estonska. Bedzie dlugo szlo jesli mam racje. Sprawdz numer przesylki tutaj: https://alipaczka.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masi0 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Hej. Zamawiałem u nich laptopa w sobotę (31.03) z wysyłką z niemieckiego magazynu. w poniedziałek dostałem niedziałający numer trackingowy niby GLS, na alipaczka widoczny jako DHL (DHL otrzymało dane elektroniczne o przesyłce) Sklep dalej twierdzi, że wysłali GLS a nie DHL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
visualus Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Hej, chcialem przykupic smartwatcha z geekbuying, dostepny w magazynach EU, zstanawiam sie co wybrac aby uniknac dodatkowych oplat. * DE warehouse : 159 + wysylka 13.26 Germany-Economy * IT warehouse: 159 + wysylka 2.71 Italy-DHL * ES warehouse 159 + wysylka 33.28 Europe-Express Wzialbym IT bo najtaniej wychodzi ale DHL brzmi troche jak duze ryzyko dodatkowych platnosci. Poradzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abc00 Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Poczytaj pierw dokładnie forum i porządnie pomyśl, bo jeśli wysyłka rzeczywiście jest z europy to niby jakie dodatkowe opłaty masz na myśli? Na każdym kroku kombinowanie i niepotrzebna panika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
visualus Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 (edytowane) Ostatnio musialem dwa razy zaplacic np. 23% VAT przy przesylce z tomtopa (pomimo wysylki paczki z NL) Edytowane 16 Lipca 2018 przez visualus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latet Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 2 godziny temu, visualus napisał: Ostatnio musialem dwa razy zaplacic np. 23% VAT przy przesylce z tomtopa (pomimo wysylki paczki z NL) Ale jak to możliwe? Póki co jesteśmy w Unii. To niezgodne z prawem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PurpleHaze Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 (edytowane) 14 godzin temu, latet napisał: Ale jak to możliwe? Póki co jesteśmy w Unii. To niezgodne z prawem. Kolega pewnie nowy w zakupach z Chin i nie ogarnia, że post NL to nie jest wysyłka z Holandii, a poczta holenderska. Edytowane 17 Lipca 2018 przez PurpleHaze 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się