Skocz do zawartości

Geekbuying.com - problemy z zakupem, wysyłką, trackingiem


kowluk

Rekomendowane odpowiedzi

Cytat

 

"Thank you for your order from Geekbuying.

We are sorry to tell you that the item you ordered "  phone " is too  popular to meet all the demands ,

we just need to get them from the factory .

it is estimated that it will be in stock  within this week .

please don't worry ,once it is in stock ,

we will ship it out ASAP. and will send you a message with the tracking number.

We are sorry for the inconvenience caused."

 

Telefon zamówiłem w preorderze, więc jakim cudem on może być zbyt popularny? Aż się trochę uśmiałem... Dokładnie wiedzieli ile sztuk mają zamówić i nie mają tego na stanie :) w sumie do końca tygodnia mają czas z wysyłką, ale coś mi się nie chce wierzyć, że go wyślą, więc doedukuję się odnośnie charge back z karty kredytowej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon zamówiłem w preorderze, więc jakim cudem on może być zbyt popularny? Aż się trochę uśmiałem... Dokładnie wiedzieli ile sztuk mają zamówić i nie mają tego na stanie  w sumie do końca tygodnia mają czas z wysyłką, ale coś mi się nie chce wierzyć, że go wyślą, więc doedukuję się odnośnie charge back z karty kredytowej

A przeszło ci przez myśl że oni też te telefony zamawiają i najzwyczajniej w swiecie ich dostawca mógł nie dostarczyć na czas żądanej ilości? Mój egzemplarz właśnie przed momentem przyniósł kurier DPD. Żadnych dodatkowych opłat. Data na naklejonym na paczkę liście przewozowym pokrywa się z pierwszą datą z "poprawnego" trackingu (TETHYS).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeszło mi przez myśl, ale wiesz  z tego co czytam forum to dużo ludzi taką wiadomość dostało zamawiając telefon 11.11 i dalej nie mają info o wysyłce... a dzisiaj jest już 30... więc po prostu się niepokoję. Telefon ma być prezentem na święta. Specjalnie zapłaciłem za wysyłkę SF tax included (do 8 dni roboczych ma być u mnie) i jak będą mi to przeciągać, to raczej nie dojdzie. Po to się właśnie zamawia z wyprzedzeniem, ale patrząc na zamówienia z 11.11, których jeszcze nie wysłali (19dni) to co może stać się z  moim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem wasz niepokój, sam czekam na drugą przesyłkę, jednak to co dzieje się w tych tematach to jakiś dramat. Kilka osób bezustannie sieje panikę i nakręca się nawzajem na "skośnego oszusta". Ktoś wcześniej pisał że zakupy w Chinach to stan umysłu i na podstawie moich ~200 paczek jestem gotów się pod tym podpisać. To moje pierwsze zakupy na GeekBuying i przed kliknieciem "Buy" poczytałem trochę opinii o tym sklepie - sporo było takich że grzebią się z wysyłką ale paczki wcześniej czy później docierają. Wziąłem to pod uwagę robiąc zakupy i generalnie polecam ten styl życia.


  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że Wy w większości zamawialiście darmową wysyłkę? Ja niestety pokusiłem się na DHL, dopłaciłem, a wychodzi na to, że otrzymam paczkę w identycznym terminie jak Ci, którzy brali darmową wysyłkę. Telefon był zamówiony jakoś 16/17 listopada. Początkowo dostałem numer trackingowy chińskiej poczty  RK534207918CN (z tego co zrozumiałem, to telefonu nie było na magazynie i musieli go przysłać z innego miejsca). 26 listopada dostałem nowy numer trackingowy (DHL) z którego wynikało, że 24 listopada telefon został wysłany z Hong Kongu do Katowic, od tego czasu zupełnie nic się nie zmieniło w informacji odnośnie położenia mojej paczki. Dopiero dziś z ciekawości otworzyłem śledzenie wygenerowane przez chińską pocztę, a tam pisze, że dziś moja paczka znalazła się w Szanghaju :D 

Wychodzi chyba na to, że numer DHL jest fejkowy, a moja paczka przez ostatnie 9 dni przebyła trasę 300km z Nanjing do Szanghaju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie jest fejkowe zapewne.... to działa jak wszędzie i pisałem o tym wcześniej. Możesz nawet teraz zalozyc sobie numer dla przyszłej wysyłki u byle jakiego kuriera, on to dopiero ruszy jak odbierze od Ciebie, takto będziesz miał zalożony numer do śledzenia (czyt. opłacony) ;) u mnie nadal bez zmian, ani kontaktu ani zmiany statusu (dpd nie dostało nadal) od 19 listopada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, 4mk napisał:

Rozumiem wasz niepokój, sam czekam na drugą przesyłkę, jednak to co dzieje się w tych tematach to jakiś dramat. Kilka osób bezustannie sieje panikę i nakręca się nawzajem na "skośnego oszusta".

 

Tutaj się z Tobą nie zgodzę. To sklep łamie ustalenia - mieli wysłać mi zamówiony produkt w ciągu max 7 dni roboczych, a wysłali go  po 12 dniach. Jeszcze kłamiąc wcześniej, że nie mogę anulować zamówienia (jak o to prosiłem 8 dnia roboczego od zamówienia) bo "został wysłany".

A jak został wysłany właśnie widać - zrobili to dopiero wczoraj.

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, rafmik napisał:

Tutaj się z Tobą nie zgodzę. To sklep łamie ustalenia - mieli wysłać mi zamówiony produkt w ciągu max 7 dni roboczych, a wysłali go  po 12 dniach. Jeszcze kłamiąc wcześniej, że nie mogę anulować zamówienia (jak o to prosiłem 8 dnia roboczego od zamówienia) bo "został wysłany".

A jak został wysłany właśnie widać - zrobili to dopiero wczoraj.

 

Wysłali ? Wysłali... 11.11 sprzedali pewnie tego tysiące, rozumiem byliśmy poinformowani o innych terminach a wyszło inaczej. Niestety ja tam uważam że oni domawiali produkty ponieważ pewnie nie byli przygotowani aż na taką sprzedaż. Uważam że popaełnili błąd nie informując a kręcąc w temacie przesyłki, ale wreszcie się ruszyło i ludzie dostają. Trzeba było zamówić na ali z wysyłką za 20$ (bez vat) byś miał szybciej :) tutaj zapłaciłeś pewnie podobnie do mnie 2 zł za wysyłkę bez VAT, pewnie ta opcja wysyłki nakręciła sprzedaż. Zycie, poczekamy dostaniemy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, rafmik napisał:

Tutaj się z Tobą nie zgodzę. To sklep łamie ustalenia - mieli wysłać mi zamówiony produkt w ciągu max 7 dni roboczych, a wysłali go  po 12 dniach. Jeszcze kłamiąc wcześniej, że nie mogę anulować zamówienia (jak o to prosiłem 8 dnia roboczego od zamówienia) bo "został wysłany".

A jak został wysłany właśnie widać - zrobili to dopiero wczoraj.

 

Źle mnie zrozumiałeś. Nie kwestionuję tego że sprzedawca kręci a jedynie formę krytyki jaką obraliście. Od palenia stosów, snucia domysłów i powtarzania w kółko tego samego telefony wcale do was szybciej nie dotrą a jedynie zrobicie z kolejnego tematu śmietnik w którym wartościowe wypowiedzi giną w natłoku powtarzanych żali.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, z00nk napisał:

Wysłali ? Wysłali... 11.11 sprzedali pewnie tego tysiące, rozumiem byliśmy poinformowani o innych terminach a wyszło inaczej. Niestety ja tam uważam że oni domawiali produkty ponieważ pewnie nie byli przygotowani aż na taką sprzedaż. Uważam że popaełnili błąd nie informując a kręcąc w temacie przesyłki, ale wreszcie się ruszyło i ludzie dostają. Trzeba było zamówić na ali z wysyłką za 20$ (bez vat) byś miał szybciej :) tutaj zapłaciłeś pewnie podobnie do mnie 2 zł za wysyłkę bez VAT, pewnie ta opcja wysyłki nakręciła sprzedaż. Zycie, poczekamy dostaniemy :)

Gwarantuję Tobie, że jak by mnie poinformowali wcześniej że się nie wyrobią (a nie kłamali że wysłali, dali fake numer trackingowy) to bym zrezygnował z zamówienia.

Próbowałem to nawet zrobić, ale mi odpisali, że nie mogą anulować zamówienia, bo wysłali już telefon. A było to prawie tydzień temu... A kiedy wysłali właśnie widać. Rozumiem, że można zastosować overbooking ale grunt to klarownie informować klienta, a nie bezczelnie kłamać. Dla mnie to (kłamstwo/oszukiwanie) od razu zniechęca. 

 

Wystarczyło wysłać maila po tym weekendzie 11-13.11 że "sorry, nie mamy tyle towaru. Proponujemy poczekać extra 2 tygodnie, lub anulujemy Twoje zamówienie i jutro masz środki na Paypal z powrotem". A sklep wybrał politykę kłamstwa/oszukiwania. MI takie kombinowanie od razu ciśnienie podnosi. 

Edytowane przez rafmik
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega dzisiaj dostał mi4c z 11.11 ale u niego był ruch we Francji juz od kilku dni.

Co do opinii to wzruszyła mnie jedna :

ordered one month ago a phone with big screen for watching porn.
when not arrived i e-mail them and theyr anwer was :why i want to watch porn on my phone.
verry unproffesional
i never recived that phone, but now my money are lost
DON'T BUY , DON'T BUY FROM THEM !!!

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście jestem bardzo zadowolony. Zamówiłem 16 otrzymałem 30 przez live chat był bardzo dobry kontakt. Jedyne czego mogę się przyczepić to do romu w mi4c który zablokował bl ale teraz wiem jak to się robi innym telefonie niż mi5. Jeżeli nie zależy nam na czasie a na cenie to mogę ten sklep polecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie: ponieważ nie mogę już czekać dłużej na ten telefon (mój aktualny mi się rozpada) i muszę kupić telefon już teraz chętnie odsprzedam telefon z GeekBuying - oczywiście jak już dojdzie paczka (jeśli w ogolę dojdzie). Xiaomi Redmi 3s 3/32GB dark grey, wersja International.

Po kosztach, tyle ile za niego zapłaciłem - 537 zł. Mogę wystawić go na aukcji Allegro, żeby obie strony czuły się bezpiecznie. Warunki gwarancji oczywiście takie jak na GeekBuying.

Jak coś to PW.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na chronopost zmienił mi się status :D :

Date and time Event Supplement
Thursday 12/01/2016
11:34 AM

Outbound linehaul scan
Comment : Departure to the finale destination
Wednesday 11/23/2016
12:13 PM
Chronopost France
Inbound linehaul scan
Scan location : TETHYS
Wednesday 11/23/2016
11:48 AM
Web Services
Shipment ready to be shipped
Partner number : GEO/xxxxxxxxxxxxxxxW

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

hi dear 

 
now the phone has available in HK warehouse .
but very sorry HK warehouse has no  SF Express - Tax included
would you mind change you shipping method ?>-<

We are sorry for the inconvenience caused.

 

Best regards

Sweety

Tak więc jakiś czas temu zapłaciłem za wysyłkę SF EXPRESS - TAX included. Dzisiaj mi piszą, że jednak takiej możliwości nie ma i czy mogą mi zmienić metodę wysyłki, choć wcześniej nic o tym nie wspominali i pieniądze za tą wysyłkę dostali... Tak więc już dzisiaj idę do banku po chargeback i radzę wam omijać szerokim łukiem ten badziew.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahaha padłem :) zaczeli rozsylac maile, losow do osob, nie patrzac na to co zamowili i jaka dostaw wzieli :) dostalem dwa, po pierwszym ich zje..m

 

Cytat

Hi  dear,
This is the customer service representative of geekbuying. 
Thanks for your order .
we are glad to tell you that your package has reached your country .
please contact your local custom to clear the customs and sign for your package. 
otherwise it's on your own charge to pay all the cost if your package is returned or destroyed.
if you have any questions, please feel free to contact us. 
hope you can understand, and thanks for your cooperation.
When you receive the package ,please inform  us ,thanks again.
have a nice day!
sincerely,

Janice

a po 2 minutach drugi:

 

Cytat

Dear friend 

The tracking information of EU Priority Mail (Tax included )  packages have been delayed for about a week time , and we got the news from the couriers that  EU customs are now very strictly checking all the packages from abroad for the declare value . And they will severely charge tax if they found out the low declaration of Smartphones or some other categories. This afternoon , our manager will have an urgent meeting with the shipping  courier to find out the best solution.

 

Please dont worry that we will not let customer to pay any of the tax and we will keep our promise well.

just please  pay the custom fee if they have first ,then offered the receipt ,we will refund the custom fee to you 

Really apologize for this peak season inconvenience. Currently all shipping channels are all very slow even for DHL, TNT, etc. all are in the same situation. We will keep lookin

Best regards

Geekbuying service team

przypomina mi tego z przed 2 tygodni ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadniecie co zrobili ;) dostalem kolejny numer do śledzenia na chronoposcie z data 23 listopada i info ze "zamowienei zostalo wyslane" haha ..

 

na pierwszym dalej bezruch - to ten co tu wklejalem, natomiast na drugim wg chronopostu paczka jest na 3 z 5 kulek - in transit, jakiś postęp - o ile to w ogole paczka dla mnie

Edytowane przez b0b3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, b0b3k napisał:

Nie zgadniecie co zrobili ;) dostalem kolejny numer do śledzenia na chronoposcie z data 23 listopada i info ze "zamowienei zostalo wyslane" haha ..

 

na pierwszym dalej bezruch - to ten co tu wklejalem, natomiast na drugim wg chronopostu paczka jest na 3 z 5 kulek - in transit, jakiś postęp - o ile to w ogole paczka dla mnie

A nie zakładałeś może wczoraj albo dzisiaj sporu lub roszczenia w paypal? W moim przypadku dzisiaj paypal ze względu na brak odpowiedzi przesłał ponownie mail do sklepu i nagle....bach pojawił się podobny do Twojego numer z 23.11. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, b0b3k napisał:

Spoko, chronopost wlasnie odpowiedzial mi ze oba numery które mam są "Dla mnie" jako adresat z tym że sytuacja taka sama - oni paczek nie otrzymali fizycznie, są to tylko póki co założone listy przewozowe 

Hehe. Ciekawe czy te paczki jeszcze w Chinach/HK są, czy już chociaż są w drodze do FR.

 

Dla porównania:

Jak pisałem wcześniej nie mogę już dłużej czekać na telefon, bo mi się mój aktualny rozpada i kupiłem dzisiaj telefon na Allegro - dzisiaj rano kupiony, zapłacone ok godziny 9, o godzinie 15 dostaję smsa z numerem trackingowym - działającym, paczka już w sortowni (Pocztex48, dojdzie jutro lub w poniedziałek). I tak się robi biznes. Chińczyki muszą się jeszcze wiele nauczyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, rafmik napisał:

Hehe. Ciekawe czy te paczki jeszcze w Chinach/HK są, czy już chociaż są w drodze do FR.

 

Dla porównania:

Jak pisałem wcześniej nie mogę już dłużej czekać na telefon, bo mi się mój aktualny rozpada i kupiłem dzisiaj telefon na Allegro - dzisiaj rano kupiony, zapłacone ok godziny 9, o godzinie 15 dostaję smsa z numerem trackingowym - działającym, paczka już w sortowni (Pocztex48, dojdzie jutro lub w poniedziałek). I tak się robi biznes. Chińczyki muszą się jeszcze wiele nauczyć...

Zamówiłem ten sam model co Ty, więc pewnie dotrą razem, za kilka dni/tygodni.

Napisałem wczoraj maila, niech powiedzą gdzie aktualnie znajduje się mój telefon i kiedy wysłali - 16.11, 23.11 czy 29.11. Ciekawy jestem co odpiszą. Pewnie jakąś bajkę wymyślą.

Generalnie spodziewałem się, że tak to może wyglądać, czytając wcześniej komentarze w internecie. Nie spieszy mi się jakoś mocno, ale takiego ściemniania nienawidzę.

Edytowane przez Mariusz7
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...