Mi Band 3
172 tematów w tym forum
-
- 0 odpowiedzi
- 2,9 tys. wyświetleń
Hej, mam problem z mi bandem 3. Kiedyś go używałem i usunąłem w aplikacji to menu w opasce, tam gdzie jest opcja factory reset. Teraz po długim czasie nie mogę sie połączyć do żadnej appki Mi fit/Notify for mi band/Gadget bridge a nie mogę zrobić resetu opaski bo to menu mam niedostępne. Jest jakaś opcja żeby to zrobić?
Ostatnia odpowiedź: maniek358257, 4 Czerwca 2022 -
- 1 obserwujący
- 3 odpowiedzi
- 1 tys. wyświetleń
Witam, mam problem z opaska mi band 3. Mam aplikacje mi fit jednak nie mogę się połączyć. Gdy sparuje Opaskę z telefonem jest wszytsko w ok. Gdy próbuję się połączyć przez aplikację pojawia się komunikat taki jak na zdjęciu próbowałam już wszytskiego co piszą w internecie o odinstalowaniu aplikacji jednak to nie pomaga. Co mogę z tym zrobić?
Ostatnia odpowiedź: ZduneX25, 4 Marca 2022 -
- 1 obserwujący
- 10 odpowiedzi
- 537 wyświetleń
Od dłuższego czasu mam problem z powiadomieniami z Gmaila. Mimo dodania aplikacji do listy, włączenia wszystkich powiadomień w ustawieniach to nie dostaję powiadomień na opaskę. Wszystkie inne przychodzą tylko nie z Gmaila. Ktoś wie coś na ten temat?
Ostatnia odpowiedź: Marrik, 23 Lutego 2022 -
- 3 odpowiedzi
- 459 wyświetleń
Dzień dobry. Nie mogę połączyć się z moim mi bandem gdyż konto zostało zablokowane a na nowym nie mogę się połączyć. Da się coś z tym zrobić? Jak to wygląda przedstawię na załączonych zdjęciach.
Ostatnia odpowiedź: Netoper, 22 Lutego 2022 -
- 1 odpowiedź
- 1,7 tys. wyświetleń
Mam problem z przenoszeniem danych opaski MiBand3 na nowy telefon. Temat już pojawiał się ma forum, ale rozwiązania nie znalazłem. Sytuacja wygląda następująco: na starym telefonie mam aplikację MiFit, która bardzo ładnie pracowała z opaską MiBand3. Po kupnie nowego telefonu (POCO X3 Pro) chciałem przenieść dane treningów na nowy telefon. I tu się zaczął problem. Zgodnie z informacją znalezioną na forum chciałem się zalogować na konto Xiaomi, ale okazało się że ID, który widzę w mojej aplikacji, na koncie Xiaomi nie istnieje. Trudno, postanowiłem założyć nowe konto Xiaomi i tak zrobiłem. Na konto z laptopa loguję się i wszystko jest ok. Wobec tego uruchomiłem MiFit na now…
Ostatnia odpowiedź: Netoper, 13 Września 2021 -
- 7 odpowiedzi
- 7,6 tys. wyświetleń
Witam, od paru dni jestem posiadaczką opaski Mi Band 3, używanej wcześniej przez kogoś innego. Po 3 dniach noszenia zaczęłam czuć dziwny, pulsujący ból w miejscu, gdzie znajduje się pastylka, także wykluczam od razu "mechaniczne" otarcia od samej opaski, bo ten ból (choć nieznaczny) objawia się w tym jednym punkcie. Po zdjęciu opaski wciąż ten ból się utrzymuje, ale już w mniejszym stopniu i przechodzi na całą rękę, takie nieprzyjemne ciarki. Czy to możliwe JAKKOLWIEK DZIWNIE TO NIE BRZMI, by mi szkodziły "fale" wysyłane przez pastylkę (a dokładniej sensor tętna) do skóry? Pytałam inne osoby, i one nie miały nigdy takiego problemu. Co może być problemem? Może to jakieś…
Ostatnia odpowiedź: martynaf, 21 Lutego 2021 -
- 8 odpowiedzi
- 871 wyświetleń
Jak w temacie, zainstalowałem zły firmware do mojej opaski (z NFC) zainstalowałem 2.0.4.32, chciałbym powrócić do 1.8.0.22 żeby móc zmienić zasoby, niestety na aktualnym oprogramowaniu zasoby się krzaczą i dziwnie wyglądają. Jest jakaś opcja nawrotu na odpowiednie firmware? czy juz jestem skazany na obecną ?
Ostatnia odpowiedź: kapitanpazur, 6 Stycznia 2021 -
- 10 obserwujących
- 1,1 tys. odpowiedzi
- 322,8 tys. wyświetleń
Modyfikacje Xiaomi Mi Band 3. Wszelkie działania przeprowadzasz na własną odpowiedzialność. 14.07.2019: Modyfikacja firmware 2.4.0.20 (opaska bez NFC, wuhan) Mi Fit 4.0.6 data w formacie D.MM powiększone zegary wskaźnik baterii na 2 tarczy, ikona nieodczytanych powiadomień opaska przechowuje do 16 powiadomień czas wyświetlania powiadomień wydłużony z 6 do 10s wersja zmieniona na 6.4.0.20 by zapobiec automatycznej aktualizacji czcionki zegarów 'DIGI', 'BOX', 'KW': zasoby DIGI: zasoby BOX: zasoby KW: POBIERZ - w archiwum znajdują się wszystkie warianty modyfikacji firmware oraz zasobó…
Ostatnia odpowiedź: Matheusz, 1 Sierpnia 2020 -
- 3 odpowiedzi
- 880 wyświetleń
Witam Mam pewien problem, ponieważ mam opaske xiaomi mi band 3 i mam pytanie czy można jakoś odłączyć opaske od konta nie mając do niego dostępu? Mam takowy właśnie problem, że nie posiadam już dostępu do konta na którym została połączona ta opaska a słyszałem, że opaska łączy się z kontem i stąd pytanie czy można jakoś połączyć opaske do innego konta?
Ostatnia odpowiedź: Netoper, 28 Lipca 2020 -
- 2 odpowiedzi
- 1 tys. wyświetleń
Mam problem z synchronizacją wewnątrz aplikacji Mi Fit. Jak widać na załącznikach poszczególne karty aplikacji widzą różną ilość kroków! Ale nie zawsze, tylko czasami. Kilka razy już mi się zdarzyło, że zrobiłem limit dzienny kroków, a aplikacja przerwała mi passę. Myślałem, że problemem jest łączność mojego Mi Band 3 z aplikacją, ale jak widać nie. Pomóżcie.
Ostatnia odpowiedź: Sabina, 12 Czerwca 2020 -
- 2 odpowiedzi
- 1,8 tys. wyświetleń
Cześć, od poniedziałku mam duży problem z Bandem 3. Nagle, z minuty na minutę, przestała działać synchronizacja na linii opaska-aplikacja. Po przekroczeniu 13 tys. kroków w poniedziałek aplikacja wstrzymała dalsze zliczanie, zaś sam band robił to dalej bezproblemowo. Następnego dnia sytuacja analogiczna - sen, kroki, kalorie - wszystko elegancko rejestrowane przez opaskę, jednak gdy wejdę w apkę - brak danych dot. kroków, spalonych kalorii i snu. Co ciekawe, sprzęt nie ma problemu ze sparowaniem. Wszystko jest połączone, mam najnowszą wersję aplikacji (zaktualizowała się sama z miesiąc temu). Próbowałem rozłączyć banda z telefonem, resetować telefon, reset…
Ostatnia odpowiedź: Lunatic1337, 11 Czerwca 2020 -
- 1 odpowiedź
- 758 wyświetleń
Aplikacja MiFit nie łapie mi sygnału GPS podczas aktywności (chodzenie, jazda na rowerze). Łapie go tylko po włączeniu Wi-Fi i podłączeniu do sieci. Co trzeba ustawić aby sygnał był tylko po włączeniu GPS
Ostatnia odpowiedź: Adam Błażejewski, 16 Maja 2020 -
- 4 odpowiedzi
- 1,2 tys. wyświetleń
Mi band 3 nie uruchamia sie, a podczas ładowania normalnie wyświetla się ekran. Nie mogę też połączyć się z aplikacją mi fit.
Ostatnia odpowiedź: Netoper, 27 Kwietnia 2020 -
- 1 odpowiedź
- 1,1 tys. wyświetleń
Od wczoraj, aplikacja MiFit wyłącza się po uruchomieniu treningu. Z tego co widzę, ostatnia aktualizacja była robiona 30 marca. Można coś z tym zrobić? Korzystam z samunga s7, z najnowszymi aktualizacjami dla tego modelu.
Ostatnia odpowiedź: Los_Emilos, 25 Kwietnia 2020 -
- 1 obserwujący
- 6 odpowiedzi
- 8,4 tys. wyświetleń
Posiadam dwa paski łączące miband z ładowarkę, jednak... oba po prostu fizycznie nie pasują, nie łączą elektrycznie urządzenia z łądowarką. Nie wiem jak to jest możliwe. Czy z powodu temperatury uległy wykszywieniu, powiększeniu... (mało prawdopodobne tym bardziej, że oba wyglądają tak samo). W jaki sposób można naładować opaskę? Oczywiście w teorii istnieje możliwość łączenia za pomocą jakichś zaczepów zrobionych ze.. spinacza czy innego drutu. Jednak w praktyce może to nie być łatwe do wykonania.
Ostatnia odpowiedź: bischop, 16 Kwietnia 2020 -
- 2 odpowiedzi
- 887 wyświetleń
Hej ekipa, Posiadam telefon mi 9 oraz opaskę band 3, po aktualizacji miui na 11 działają mi tylko powiadomia połączeń przychodzącycj oraz budzik, nie działają powiadomia z sms oraz apk.. Oczywiście wszystko co trzeba mieć wł jest tak jak trzeba, do momentu aktualizacji wszytko było ok.
Ostatnia odpowiedź: TED, 8 Kwietnia 2020 -
- 7 odpowiedzi
- 59,1 tys. wyświetleń
Po miesiącu bezproblemowego działania wczoraj niespodziewanie opaska straciła połączenie z telefonem i za cholerę nie szło połączyć się z Mi Fit. Pozornie działała ok, ekrany przewijały się normalnie, zaprogramowany alarm działał, nawet pogoda była aktualna. Reagowała na bluetooth w telefonie, tzn. gdy wyłączyłem pojawiała się przekreślona ikonka, po włączeniu ikonka znikała. Nie dochodziły jednak powiadomienia i nie dało się zsynchronizować z Mi Fit. I jeszcze bluetooth w telefonie coś świrował, bo rozłączał się co chwilę w samochodzie. Po ubiciu Mi Fit - pewnie w tle cały czas próbował połączyć się z opaską i wywalał bluetooth - problem w samochodzie ustał. Sam telefon …
Ostatnia odpowiedź: Jadzia, 29 Stycznia 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 1 tys. wyświetleń
Witam, Mój znajomy nie widzi moich aktualnych kroków. Dziwne bo ja jego kroki widze na bieżąco. Ja posiadam mi band 4 a znajomy ma mi band 3. Załączyłem screeny: znajomego i mój. Jak rozwiązać ten problem? Proszę o pomoc.
Ostatnia odpowiedź: [email protected], 29 Stycznia 2020 -
- 0 odpowiedzi
- 3,7 tys. wyświetleń
Taki problem: mi fit nie ma treningu na bieżni. Notify nie obsługuje passy. Biegam na bieżni wybierając trening w Notify, ale czasami jest tak, że kroki z treningu w Notify nie są wliczone do kroków w Mi fit, przez co passa w Mi fit zostaje przerwana. Sytuacja jest klarowna na zdjęciach. Czy da się coś z tym zrobić? Ma ktoś jakiś patent?
Ostatnia odpowiedź: martinelka, 19 Stycznia 2020 -
Rodzaje treningów
przez Barek- 1 odpowiedź
- 2,4 tys. wyświetleń
Czy w aplikacji Mi Fit (z Mi band 3) istnieję możliwość ustawienia/wybrania rodzaju treningu: jazda na rolkach? W etykietach zachowań nie znalazłem pożądanej etykiety. Pamiętam, że przy Mi band 2 etykiet było dużo więcej.
Ostatnia odpowiedź: martinelka, 19 Stycznia 2020 -
- 1 odpowiedź
- 738 wyświetleń
Cześć, mam pewien problem kupioną przeze mnie kilka dni temu opaską mi band 3. Przy dotknięciu ekranu słychać coś w rodzaju klikania, niewielkich spięć (raz słychać, raz nie). Nie wiem co z tym zrobić i czy należy opaskę reklamować. Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu.
Ostatnia odpowiedź: Netoper, 22 Grudnia 2019 -
- 1 obserwujący
- 4 odpowiedzi
- 2,4 tys. wyświetleń
Witam dostałem od znajomego opaskę mi band 3 ale nie mogę jej sparowac z żadnym telefonem który posiadam w domu. Na wyświetlaczu opaski jest ciągle komunikat connect to app to update i na opasce nie da się nic więcej zrobic. W ustawieniach BT opaska się pokazuje w aplikacji mi fit gdy dodaje urządzenie też ją wykrywa ale nie potrafi sparowac , notify & fitness też opaska jest niby połączona pokazuje % baterii ale nowego oprogramowania nie można wgrać . Czy problemem jest to że z poprzedniego telefonu opaska nie została wcześniej odparowana / rozłączona i teraz nie można ją ponownie sprawować ? Czy jest jakiś sposób żeby jej używać ?
Ostatnia odpowiedź: adamdvd, 18 Grudnia 2019 -
- 0 odpowiedzi
- 859 wyświetleń
Dzień dobry, Mam problem z Alertem bezczynności, posiadam najbardziej aktualną wersję "Mi fit", posiadam zaznaczoną opcję "Alert bezczynności" natomiast gdy siedzę dłuższy czas to nie dostaję przypomnienia o tym że muszę rozprostować kości. Dodatkowo mam cały czas sparowane urządzenie z telefonem.
Ostatnia odpowiedź: Omega94, 4 Grudnia 2019 -
- 0 odpowiedzi
- 747 wyświetleń
Cześć, moja opaska nagle zgłupiała. Zaczęła mi wibrować i wyświetlać komunikat ze mam wcisnąć przycisk. Wciskałem nic się nie działo po 10 s komunikat zniknął, ale teraz opaska wyświetla tylko ekran główny z godziną. Po 5 minutach znowu wibruje i że mam wcisnąć przycisk. Nie można jej sparować w mifit próbowałem na dwóch telefonach. Kroki nalicza bo mam je na ekranie głównym, godzina dziala data tez Dzisiaj w nocy znowu zaczęła wibrować i budzić. Co z nią zrobić?
Ostatnia odpowiedź: Nusbajser, 7 Listopada 2019 -
- 1 odpowiedź
- 873 wyświetleń
Witam , Przejrzałem forum ale dla mojego problemu nie znalazłem rozwiązania. A więc : Po naładowaniu opaski Mi band 3 , przestały działać w opasce wibracje , powiadomienia pokazują się na opasce (wiadomości, połączenia itd) , nie pomaga rozparowanie opaski , nowe oprogramowanie (Mi fit), reset telefonu. Wszystkie uprawnienia są nadane plus apikacje w tle. Już nie mam pomysłu co to może być, w ciągu jednego ładowanie wibracje znikły. Ktoś ma jakiś pomysł ??? Z góry dziękuje za informacje, pozdrawiam PAWEŁ
Ostatnia odpowiedź: Artek610, 6 Listopada 2019