Jump to content

TED

Użytkownicy
  • Posts

    150
  • Joined

  • Last visited

About TED

  • Birthday 07/11/1989

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Rzeszów

Dodatkowe

  • Smartfon
    Xaomi Mi9 6/64

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

TED's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

18

Reputation

  1. Tak, próbowane kilkukrotnie na obu pilotach.
  2. Przyszedł mi nowy pilot ale nic to nie dało, nadal nie wyszukuje ani nowego ani starego. Sam w sobie bluetooth działa bo bez problemu połączyłem słuchawki.Posiadam też taki pilot uniwersalny bluetooth ale z tą końcówka USB i on działa. Pewnie zostaje mi jeszcze przywrócenie boxa do ustawień fabrycznych.
  3. Witam, Dosłownie przed chwilą mi box 3 przestał widzieć mojego pilota, 5min wcześniej działo wszystko jak trzeba, obecnie nie reaguje. Oczywiście zrobione dwa restartu urządzenia, próba ponownego sparowania po przez przytrzymanie przycisków, wymiana baterii i nadal nic. Gdy wchodzę w ustawienia przy pomocy apk to w zakładce ,,piloty i akcesoria,, nie pokazuje mi pilota...ktoś ma jakiś pomysł?
  4. Przejdź na aplikację canal+ Ta aplikację również posiadam! Ale nie wiem czy wiesz one się różnią. W nc+go jest dużo więcej kanałów dostępnych na tę chwilę. Np posiadam cały pakiet polsatów premium i one są na nc+go a nie ma ich w canal+. Pytałem na supporcie czemu tak jest do dostałem odp że jako apk Canal+ nie mają prawa do tych kanałów a nc+go już ma. Tak jak by to były dwie różne aplikację.
  5. Mi też nie działa po aktualizacji systemu. Mi box 4k. Sama apk działa ale jak wybieram kanał to wył się całkowicie. Ktoś coś?
  6. Najgorzej się stało. Po aktualizacji nie działa mi aplikacja nc+go (wersja tablet). Sama aplikacja działa ale w momencie wybrania konkretnego kanału/transmisji apk się wyłącza całkowicie ☹️ Ktoś coś poratuje?
  7. Cześć, Jakoś tydzień temu zamówiłem RN9Pro na AliExpress z wysyłką z Hiszpanii za 770zł, wersja 6/64. Kolor 'interstellar grey', jakie było moje zaskoczenie gdy dziś dotarł do mnie ten tel ale uwaga w kolorze 'midnight grey' w którym ten model nie występuje. Jest normalne niebieski! Ktoś coś wie na ten temat? A drugie pytanie, czy jest opcja wgrania aplikacji wiadomości oraz kontakty od Xiaomi, te od Google to jakieś gów**?
  8. Dzięki za super odpowiedź wnosząca mnóstwo do tematu...może ty znasz lepszą aplikację do tego?
  9. Sprawdziłem Accu.. oczywiście w przybliżeniu i dopiero zainstalowałem tak więc po jednym ładowaniu wyglada to tak.. Co myślicie? Ruszyć mi-home na gwarancję?
  10. Oto wyniki z dziś, po wył uprawnień do używania GPS przez kilka aplikacji oraz nie korzystaniu z GPS cały cykl. Jest zdecydowanie lepiej, ale pytanie czy jest dobrze? Czy jednak próbować wymienić baterię na gwarancji?
  11. Aha, czyli z tym gps w 'mi fit' ma tak być... Nie wiem czemu mi ta bateria ucieka, dziś robię test... wył wszytkim aplikacją zezwolenie na wł gps cały czas, tzn zmieniłem że mogą korzystać gdy są uruchamiane. Plus mam wył ogólnie gps od naładowania tel. Jak zbije do 5% to zrobię zrzuty ekranu i wkleje tu.. Ale już czuję że trzeba będzie napisać do mi-home że słaba bateria, wyśle im zrzuty i zoabczymy może wymienią baterię na gwarancji.
  12. A sprawa z 'mi fit' jest normalna że wymaga wł GPS? Żona posiada redmi note 5 pro oraz opaskę mi band 4 i nie ma potrzeby wł GPS aby to współgrało...
  13. Panowie to co ja mam zrobić żeby było lepiej? Szczerze mówiąc nie wiem od kiedy jest tak kiepsko, przyzwyczaiłem się że ładuje / podładowuje bardzo często. Telefon kupiony na mi-home.pl tuż po premierze. Możliwe że problem leży w 'lokalizacji' ponieważ po jednej z aktualizacji np aplikacja 'mi fit' (opaska mi band 3) wymusza aby cały czas mieć wł GPS.
  14. Czy moje statystki są normalne?
×
×
  • Create New...