Skocz do zawartości

MiBand 3 przenoszenie danych na nowy telefon


mariusz.krk

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z przenoszeniem danych opaski MiBand3 na nowy telefon. Temat już pojawiał się ma forum, ale rozwiązania nie znalazłem. Sytuacja wygląda następująco: na starym telefonie mam aplikację MiFit, która bardzo ładnie pracowała z opaską MiBand3. Po kupnie nowego telefonu (POCO X3 Pro) chciałem przenieść dane treningów na nowy telefon. I tu się zaczął problem. Zgodnie z informacją znalezioną na forum chciałem się zalogować na konto Xiaomi, ale okazało się że ID, który widzę w mojej aplikacji, na koncie Xiaomi nie istnieje. Trudno, postanowiłem założyć nowe konto Xiaomi i tak zrobiłem. Na konto z laptopa loguję się i wszystko jest ok. Wobec tego uruchomiłem MiFit na nowym telefonie i tu oczywiście musiałem się zalogować. Wobec tego podałem moje dane logowania konta Xiaomi i jeszcze zostałem zapytany, czy loguję się z konta Xiaomi. Potwierdziłem i w tym momencie dowiedziałem się, że nie mam konta i muszę go utworzyć. Wygląda to tak, jakby aplikacja MiFit nie łączyła się z kontem Xiaomi, tylko z jakimś innym kontem, które ewentualnie można połączyć z kontem Xiaomi. Ale tego konta nie mam połączonego z aplikacją MiFit na starym telefonie, więc nic mi to nie daje. A na nowym jeszcze go nie utworzyłem, bo sytuacja jest niejasna. Czy ktoś może wie, z jakim kontem na prawdę łączy się aplikacja MiFit?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...