alk

Nowi użytkownicy
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About alk

  • Rank
    Nowy
  1. Cześć, od poniedziałku mam duży problem z Bandem 3. Nagle, z minuty na minutę, przestała działać synchronizacja na linii opaska-aplikacja. Po przekroczeniu 13 tys. kroków w poniedziałek aplikacja wstrzymała dalsze zliczanie, zaś sam band robił to dalej bezproblemowo. Następnego dnia sytuacja analogiczna - sen, kroki, kalorie - wszystko elegancko rejestrowane przez opaskę, jednak gdy wejdę w apkę - brak danych dot. kroków, spalonych kalorii i snu. Co ciekawe, sprzęt nie ma problemu ze sparowaniem. Wszystko jest połączone, mam najnowszą wersję aplikacji (zaktualizowała się sama z miesiąc temu). Próbowałem rozłączyć banda z telefonem, resetować telefon, resetować banda, przeinstalować apkę... wszystko :( I dalej nie synchronizuje mi danych (obawiam się, że mi przepadną). Przed przywróceniem ustawień fabrycznych powstrzymuje mnie fakt utraty zgromadzonych danych... Ma/miał ktoś podobny problem? Będę wdzięczny za sugestie. Pozdrawiam :)