mgdgdr Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Ja wyłączyłem CEC bo niekiedy potrafił bez powodu załączyć telewizor w środku nocy. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu TapatalkaMam samsunga 55f6800 i soundbar polk mini. Po włączeniu tv włączał się soundbar ale nie było w ogóle głosu. Jakby gdzieś wariowało cec. Nie miało znaczenia czy na boxie było włączone cec czy nie. Odkąd wypisałem kabel hdmi z boxa wszystko działa jak należy. Soundbar normalnie pracuje. Nie wiem jak było na poprzedniej wersji androida bo soundbar kupiłem jak weszła 9. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Matheusz Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 @martinldz oczywiście razem skopiuj. Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawione.
matsu Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 (edytowane) Dnia 17.03.2020 o 23:37, Matheusz napisał: @mty uważam, że pomoże. Poprawi stabilność połączenia co przy transmisjach na żywo będzie widoczne. Osobiście oglądam IPTV w 1080/4K i na wi-fi zdarząją się przycięcia i szarpnięcia obrazu, natomiast po kablu nigdy nie zauważyłem czegoś takiego. Na Twitch też czasem coś obejrzę i nie zauważyłem problemów. Polecam wziąć przejściówkę z hub usb, żeby sobie jedynego portu nie blokować. Edit 1: No Panowie, coś się dziejeAKTUALIZACJA BETA R2582 Plik .zip do wrzucenia przez recovery LINKNajnowsza metoda aktualizacji. Bez konieczności ręcznego wchodzenia do recovery. 1. Pobierz najnowszy rom na komputer. 2. Zmień nazwę pobieranego pliku na update.zip. 3. Skopiuj update.zip na pendrive sformatowany w fat32. 5. Pobierz xiaomi_update z linku i skopiuj go do tej samej lokalizacji w pendrive co update.zip. OneDrive Buisness Google Drive5. Podłącz dysk USB do Mi Box S. 6. Uruchom ponownie Mi Box S, aktualizacja rozpocznie się automatycznie. 7. Po pierwszym ponownym uruchomieniu procesu update wyjmij dysk USB. 8. Dane nie zostaną usunięte. 9. Po zakończeniu aktualizacji możesz korzystać z Mi Box S. Czy to też powinno działać na Mi Box 4 ? Edytowane 9 Kwietnia 2020 przez matsu
Matheusz Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 @martinldz Nawet nie próbuj. To jest aktualizacja tylko dla Mi Box S.
matsu Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Dnia 17.03.2020 o 23:37, Matheusz napisał: @mty uważam, że pomoże. Poprawi stabilność połączenia co przy transmisjach na żywo będzie widoczne. Osobiście oglądam IPTV w 1080/4K i na wi-fi zdarząją się przycięcia i szarpnięcia obrazu, natomiast po kablu nigdy nie zauważyłem czegoś takiego. Na Twitch też czasem coś obejrzę i nie zauważyłem problemów. Polecam wziąć przejściówkę z hub usb, żeby sobie jedynego portu nie blokować. Edit 1: No Panowie, coś się dziejeAKTUALIZACJA BETA R2582 Plik .zip do wrzucenia przez recovery LINKNajnowsza metoda aktualizacji. Bez konieczności ręcznego wchodzenia do recovery. 1. Pobierz najnowszy rom na komputer. 2. Zmień nazwę pobieranego pliku na update.zip. 3. Skopiuj update.zip na pendrive sformatowany w fat32. 5. Pobierz xiaomi_update z linku i skopiuj go do tej samej lokalizacji w pendrive co update.zip. OneDrive Buisness Google Drive5. Podłącz dysk USB do Mi Box S. 6. Uruchom ponownie Mi Box S, aktualizacja rozpocznie się automatycznie. 7. Po pierwszym ponownym uruchomieniu procesu update wyjmij dysk USB. 8. Dane nie zostaną usunięte. 9. Po zakończeniu aktualizacji możesz korzystać z Mi Box S. Robie wszystko zgodnie z instrukcją, ale aktualizacja się nie odpala. Pacjent Xiaomi Mi Box S 4K
tomiq75 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Jakieś znane zmiany w tej wersji beta?Bo właśnie ściągam i zastanawiam się czy czy instalować?To samo myślę czy nie skasuje mi kodi ustawień itp.
tomiq75 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 U mnie to samo nie odpala się update automatycznie Robie wszystko zgodnie z instrukcją, ale aktualizacja się nie odpala. Pacjent Xiaomi Mi Box S 4K
Matheusz Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 @matsu bo pliczek xiaomi_update był do tej pierwszej bety. Wejdź w recovery i wybierz ręcznie.@tomiq75 nic Ci nie usunie.
adi1 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Witam. Skusiłem się na aktualizację do wersji R2596 i to był mój błąd. - Nie działa CEC (TV nie włącza się po naciśnięciu pilota do miboxie , brak możliwości sterowania pilotem od TV) w urządzeniu włączona opcja One key play. - MiBox sam odpala TV choć CEC nie działa - W czasie oglądania TV z innego źródła (powiedzmy HDMI1) przełącza na źródło gdzie podłączony jest Mibox (mimo że jest wyłączony)(HDMI2). - X-plore nie można przenosić ani kasować plików na USB z poziomy przeglądarki(wifi file sharing) zdjęcie błędu w obrazku. - gdy mibox się uśpi to po pierwszym wciśnięciu klawisza na pilocie, dioda na przednim panelu miboxa się nie świeci ale box się odpala, dopiero gdy nacisnę jeszcze raz, zaczyna świecić (Ustawione na WYGASZACZ EKRANU: wyłącz ekran, WYŁĄCZ PO: po 5 min braku aktywności) Żadne powyższe błędy naie wystąpowały w poprzedniej wersji Mi Box S (Android 9 Pie beta3 v2231), działał można powiedzieć wyśmienicie (żadnych przycięć, zwiechów, działąjące CEC, prznoszenie i kasowanie plikow przez X-plore itp) Pomóżcie mi powrócić do wersji 9beta3.
MrBright Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Kolega usunie ost betę ... Więcej psuje niż naprawia Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
hunter45pl Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Nowa Beta R2596 https://android.googleapis.com/packages/ota-api/xiaomi_oneday_oneday/7a65e28754f99c0126b58b25652b97ab5a97926f.zip
MrBright Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Nowa Beta R2596https://android.googleapis.com/packages/ota-api/xiaomi_oneday_oneday/7a65e28754f99c0126b58b25652b97ab5a97926f.zipJuż było... No i uwala HDMI cec...Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Matheusz Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Opublikowano 11 Kwietnia 2020 (edytowane) OTA2 BETA3 R2603. Naprawiają co rozwalili ostatnio. Plik aktualizacji: LINK Weszła poprawka do instrukcji. Chodzi o to, że sami nie musimy poruszać się po recovery i wskazywać pliku update.zip. Najnowsza metoda aktualizacji. Spoiler 1. Pobierz najnowszą aktualizację na komputer. 2. Zmień nazwę pobieranego pliku na update.zip. 3. Skopiuj update.zip na pendrive sformatowany w fat32. 4. Pobierz xiaomi_update z linku i skopiuj go do tej samej lokalizacji w pendrive co update.zip. OneDrive Buisness Google Drive 5. Podłącz dysk USB do Mi Box S. 6. Uruchom ponownie Mi Box S, przytrzymując klawisze BACK oraz OK (środkowy klawisz w kółku) na pilocie. Aktualizacja rozpocznie się automatycznie. 7. Dane nie zostaną usunięte. 8. Po pierwszym ponownym uruchomieniu procesu aktualizacji, bezpiecznie odłącz dysk USB w ustawieniach, następnie fizycznie odłącz dysk USB. 9. Możesz korzystać z Mi Box S. Edytowane 11 Kwietnia 2020 przez Matheusz
adi1 Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Dnia 10.04.2020 o 11:33, adi1 napisał: Witam. Skusiłem się na aktualizację do wersji R2596 i to był mój błąd. - Nie działa CEC (TV nie włącza się po naciśnięciu pilota do miboxie , brak możliwości sterowania pilotem od TV) w urządzeniu włączona opcja One key play. - MiBox sam odpala TV choć CEC nie działa - W czasie oglądania TV z innego źródła (powiedzmy HDMI1) przełącza na źródło gdzie podłączony jest Mibox (mimo że jest wyłączony)(HDMI2). - X-plore nie można przenosić ani kasować plików na USB z poziomy przeglądarki(wifi file sharing) zdjęcie błędu w obrazku. - gdy mibox się uśpi to po pierwszym wciśnięciu klawisza na pilocie, dioda na przednim panelu miboxa się nie świeci ale box się odpala, dopiero gdy nacisnę jeszcze raz, zaczyna świecić (Ustawione na WYGASZACZ EKRANU: wyłącz ekran, WYŁĄCZ PO: po 5 min braku aktywności) Żadne powyższe błędy naie wystąpowały w poprzedniej wersji Mi Box S (Android 9 Pie beta3 v2231), działał można powiedzieć wyśmienicie (żadnych przycięć, zwiechów, działąjące CEC, prznoszenie i kasowanie plikow przez X-plore itp) Pomóżcie mi powrócić do wersji 9beta3. BETA3 R2603 już zainstalowana prawie wszystkie problemy zostały naprawione, jedynie pozostał problem z X-plore, nie można przenosić i kasować plików na USB. Zmieniłem program na FX File Explorer i tam wszystko działa. Wszystkie nowinki można śledzić na grupieTelegram group Mi Box S
mr2k Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Dzisiaj chciałem zrobić update do R2603 (z poprzedniej BETY) i: - nie mogłem wejść w recovery - rozwiązanie: pomaga za każdym razem chwilowe wyjęcie baterii z pilota + restart urządzenia poprzez wyjęcie wtyczki zasilającej, - nie działała mi opcja automatycznego uruchomienia aktualizacji wraz z plikiem xiaomi_update - rozwiązanie: usunąć plik xiaomi_update i uruchomić normalnie aktualizację przez recovery wybierając plik update.zip. Jeśli ktoś był już na becie, dane zostaną zachowane. PS. Nie trzeba ściągać pliku xiaomi_update: można w notatniku samemu go stworzyć i zapisać (bez rozszerzenia txt), treść: --update_package=/udisk/update.zip
Matheusz Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 (edytowane) Sprawdźcie czy nie macie aktualizacji. Stabilna wersja. Numer kompilacji 2604 Edytowane 13 Kwietnia 2020 przez Matheusz 1
pkonrad Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Jest aktualizacja: Po aktualizacji box pytał o region w którym będzie używany. Finalnie wszystko śmiga prawidłowo.
android7 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Naprawili błąd jak wyłączony jest box i nie stuka już w wzmacniaczu jak się zostawi włączony
Marden40 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Gdzie można ściągnąć poprzednią wersję?, bo po aktualizacji tnie mi obraz.
Matheusz Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 @Madren40 a sprawdziłeś ustawienia ekranu? Jeśli masz ustawione 24, 25 albo 30hz to moze sie wydawać że animacje nie są płynne. Zalecam ustawienie 50hz(standardowo dla Europy), chyba że odtwarzasz treści wyłącznie w 60 bądź 30 klatkach obrazu to wtedy 60hz.
Marden40 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 20 godzin temu, Matheusz napisał: @Madren40 a sprawdziłeś ustawienia ekranu? Tak, mam ustawione 60Hz. Obraz nie jest tak płynny jak przed aktualizacją szczególnie na "szybszych" scenach.
kola01 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 (edytowane) A jak się objawia to cięcie obrazu i na jakich aplikacjach występuje? Ponowne uruchomienie Mi BOXa robiłeś? Edytowane 15 Kwietnia 2020 przez kola01
Darkman89 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Nie wiem czy to tylko wrażenie ale według mnie polepszyła się jakość dźwięku, jest bardziej mięsisty i głośniejszy. Za to mam problem takie, że jak jest ustawione w opcjach ekranu automatyczne odświeżanie (auto switch resolution from tv) to mam na ekranie takie jakby przepięcia, kropki widoczne na czarnym tle. Muszę wyłączyć np. "color depth settings" i jest ok. Niestety jak wylacze tą opcję to wyłącza mi się też to automatyczne odswiezanie..
Marden40 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 21 godzin temu, kola01 napisał: A jak się objawia to cięcie obrazu i na jakich aplikacjach występuje? Ponowne uruchomienie Mi BOXa robiłeś? Zrobiłem factory reset i czyszczenie cache partiom i na razie jest ok. Przycinali na netflixie
Kuzik Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Mam , od dwóch dni MI boxa S wersja 9 narazie nie wiem jak sprawdzić czy jest to ATV 8,1 czy 9,0? Jest jakas aktualizacja mam to zaktualizować do najnowszej wersji (jest juz pozbawiona problemów) czy pozostać na tym co mam? Zaczynam dopiero przygodę i proszę o wyrozumiałość
kola01 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, Marden40 napisał: Zrobiłem factory reset i czyszczenie cache partiom i na razie jest ok. Przycinali na netflixie Czyli wstępnie wygląda na to, że nic nie poprawili w zakresie stabilności działania. Jak przycinało na Netflixie tak przycina. Pisałem wielokrotnie o zmuleniach, które się objawiają utratą płynności na niektórych filmach (zawsze tych samych) na Netflixie, które jednocześnie znikają po restarcie i pojawiają się dopiero na drugi dzień albo po prostu po dłuższym uśpieniu Mi BOXa (najczęściej wystarczy na pół godziny wyłączyć go pilotem). Dla przypomnienia, problemy z Mi BOXem opisałem tutaj (góra strony): http://www.hdtv.com.pl/forum/odtwarzacze-strumieniowe-odtwarzacze-sieciowe-opinie-testy/131092-nvidia-shield-tv-jako-odtwarzacz-multimedialny-276.html Edytowane 16 Kwietnia 2020 przez kola01
pkonrad Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 2 godziny temu, Kuzik napisał: Mam , od dwóch dni MI boxa S wersja 9 narazie nie wiem jak sprawdzić czy jest to ATV 8,1 czy 9,0? Jest jakas aktualizacja mam to zaktualizować do najnowszej wersji (jest juz pozbawiona problemów) czy pozostać na tym co mam? Zaczynam dopiero przygodę i proszę o wyrozumiałość W Menu ustawienia są informacje i tam można sprawdzić jaką wersję Androida ma zainstalowany Mi Box.
Kinek Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 U mnie po aktualizacji Netflix nie odpala hdrWysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
whiteman Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Strasznie irytujące jest to że xiaomi nie naprawiło połączenia wifi. Tuż przed aktualizacją na android pie robiłem testy, mocno obciążałem wifi, zarówno model xiaomi box i xiaomi box s dawały radę. Od android pie jest kaszanka... Netflix działa bo się dobrze buforuje, gdzieś widziałem jak ktoś się uparł żeby mieć połączenie przez wifi i kupił router od xiaomi, okazało się że działa wtedy poprawnie. Mam ap unifi pro, no kurcze ciężko o coś lepszego, 5m odległości bez przeszkód, jakim cudem to nie działa dobrze...
Kuzik Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Oglądam obraz tylko full HD z Netflix chociaż jest opcja z 4K ale nie wdziałem zadnego filmu u nich w 4K nie wiem czemy. Też mam połczenie tylko WI=fi tylko taka mozliwość router Neti też nie powala na kolana pdkość przed potopowa maxx 15 i obraz jest płynny materiał z YT też leci OK
kola01 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 1. Używaj interpunkcji, bo ciężko zrozumieć co chcesz powiedzieć. 2. Było w mediach nagłaśniane, że na czas pandemii, Netflix miał ograniczyć transfer, na chyba 30 dni, poza tym, masz za wolne połączenie Mi BOX'a z netem, bo Netflix do 4k wymaga min 25 Mbps. Info tutaj: https://help.netflix.com/pl/node/13444
streamus Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Kuzik albo masz 5 lat albo nie masz skonczonej szkoly podstawowej, bo po tych postach ktore tu zamiesciles mozna odniesc takie wrazenie. Pierwsze pytanie - masz tv 4k, ze chcesz ogladac netflixa w 4k ?
Kuzik Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 A nie? A materiał na YT to ? co ? I uważaj co piszesz bo nie ślizgałem sie z tobą na jednym guwnie.
kola01 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, Kuzik napisał: A nie? A materiał na YT to ? co ? I uważaj co piszesz bo nie ślizgałem sie z tobą na jednym guwnie. Ale sam napisałeś w wątku obok, że masz TV Full HD. Już w pierwszym zdaniu piszesz, cyt: "Proszę mnie uświadomić ,mam tv fhd o max rozdziałce 1920 X 1080 60Hz" Nie bardzo też wiem, w jakim celu wspominasz o YT. Kolejny raz nie wiadomo co masz na myśli. Popraw też stylistykę i błędy ortograficzne, bo naprawdę trudno czasem zrozumieć ten bełkot. Edytowane 19 Kwietnia 2020 przez kola01
adi1 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 (edytowane) Po aktualizacji do R2604 nie działa zapis na zewnętrzne USB. Używałem wcześniej X-plore file ale już nie działa. Zmieniłem program na FX File Explorer ale okazuje się, że kopiowanie w tym programie na USB odbywa się przez zapis na wewnętrznej karcie SD a potem przerzucanie na USB co wiąże się z tym , że nie można przenieść większych plików niż ilość wolnego miejsca na wbudowanej pamięci czyli około 4 - 5GB. Macie może jakąś metodę jak zapisywać i kasować pliki z poziomu przeglądarki lub PC? Edytowane 20 Kwietnia 2020 przez adi1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się