Eloxis Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Redmi Note 3 Pro zamówiony w niedzielę 07.08 dzisiaj do mnie dotarł (kurier DHL za pobraniem), dostałem w gratisie silikonowe etui i folię, zainstalowałem MIUIPolska i wszystko działa jak należy. Paczka przyszła moim zdaniem wystarczająco zabezpieczona (spora ilość folii bąbelkowej). Z czystym sumieniem polecam ten sklep! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jvilla Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 W marcu br. kupiłam w TECHNOS na Allegro telefon Huawei Honor 7 Premium (dual sim) w kolorze czarnym. Transakcja wzorcowa - sprawna, miła, błyskawiczna, profesjonalna obsługa, świetny kontakt ze sprzedającym, towar zgodny z zamówieniem - współpraca z TECHNOS to prawdziwa przyjemność!!! A mój nowy telefon Honor 7 Premium jest rewelacyjny - szybki, niezawodny, prawdziwa maszyna :-)) Gorąco wszystkim polecam, zarówno Sprzedającego - Sklep TECHNOS, jak i telefon - Huawei Honor 7 Premium !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wariat Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Ja kupiłem powerbanka w TECHNOS i bardzo polecam. Szybka wysyłka, dobrze zabezpieczona paczka. Nie mam zastrzeżeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mathias Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Może trochę późno pisać, ale.. Mi5 zamówione w nocy z 13 na 14 lipca, 15 lipca już u mnie. W gratisie folia, silikonowy przezroczysty case i przejściówka na europejskie gniazdka. Mogę śmiało polecić. Dnia 5.08.2016 o 21:30, Conor napisał: Fizyczna możliwość jest a czy ktoś się podejmie implementacji jeśli nie jest to dostępne w skrypcie to już inna sprawa. Ich CMS (Quick.Cart) obsługuje ilość sztuk, po prostu nie są określone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk_kom Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Cześć! Założyłem konto specjalnie, by napisać opinię na temat sklepu technos. W dobie podróbek i nieuczciwych sprzedawców, każda opinia jest ważna. Zamówiłem Xiaomi Redmi 3 w niedzielę wieczorem, a dziś (wtorek), po godzinie 10 już go otrzymałem (sic!). Wygląda na to, że telefon jest sprawny, więcej okaże się po kilku dniach testowania. Kontakt mejlowy ze sprzedawcą wzorowy - odpisał nawet w niedzielę. Jedynym minusem są chyba ceny (w innych sklepach ten model kupić można za 100zł mniej, ale większość z nich ma wiele negatywnych opinii), choć i tak wolałem dopłacić i być pewien, że dostanę to, co zamawiałem. Pozdrawiam Ł.K. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Technos Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) Uwaga uwaga drodzy uzytkownicy MIUIPolska! W zwiazku z licznymi prosbami, specjalnie dla Was, uzytkownikow forum MIUIPolska, przygotowaliśmy specjalne kupony rabatowe! Kupony moga otrzymac dwie grupy uzytkownikow: 1. Nasi stali klienci, ktorzy dokonali juz u nas zakupu - rabat 10% W tym wypadku prosimy o wiadomosc prywatna z podaniem numeru faktury oraz Panstwa imienia i nazwiska lub nazwy firmy (musza byc tozsame z danymi na fakturze). W odpowiedzi otrzymacie stosowny kupon rabatowy. 2. Pozostali WSZYSCY uzytkownicy forum, bez ograniczeń! - rabat 5% W tym wypadku należy użyć kodu rabatowego: miuipolska082016 Akcja obowiazuje tylko do konca sierpnia! Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez Technos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emzet Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 A właśnie chciałem pytać czy będą jakieś rabaty Niestety po wpisaniu miuipolskasierpien2016 wyskakujeNiepoprawny lub nieaktualny kupon rabatowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 No nic to, chciałem zamówić sobie Mi5 u was, ale tego nie zrobię... Kupowałem u was już, niestety, przez Allegro, a jak się okazało, klient z Allegro jest "gorszy" i jemu już nie należy się kupon dla "stałego klienta" . Najpierw rządzący nas dzielą na ludzi "gorszego sortu", a teraz nawet sklepy, no przykro, przykro . Cytat Bedziemy dzielic, wszelkie promocje i rabaty beda tylko dla klientow dokonujacych zakupu przez sklep. Ja już kończę przygodę z tym sprzedawcą, dziękuję, postoję. Już pominę fakt, że taka wiadomość do klienta jest... no nie powinno się tak pisać... Na prawdę można to było ubrać w ładniejsze słowa, nie urażając przy tym klienta, coś takiego jest niedopuszczalne w rozmowie z klientem... Czymś takim zamiast zachęcić klienta do zakupów na waszej stronie, skutecznie mnie zniechęciliście. Klient jest gorszy, bo zamówił na allegro, a nie na stronie, już olać zniżkę, ale coś takiego nie dość, że opisuje się w "regulaminie promocji", to jeszcze pisze się to tak, aby nie zniechęcić klienta. Czy nie ładniej i grzeczniej byłoby napisać "Chcemy wypromować nasz sklep, więc promocja obejmuje tylko zakupy na naszej stronie, a nie na allegro, przepraszamy za niedogodności."? No nic to, dobrze, że mamy taką konkurencję na rynku... Chyba już wolę brak komunikacji, niż coś takiego... #Edit: No, jest progres: Cytat przepraszamy za blad w zrozumieniu Pana maila. Rabat jest przeznaczony rowniez dla klientow, ktorzy dokonali zakupu przez Allegro, natomiast dotyczy juz tylko zakupu na sklepie. Oczywiście, nie zmienia to faktu, że poprzedni mail był bardzo nieprzyjemny i nie czuje się "udobruchany" po takim potraktowaniu, ale przynajmniej sami doszli do błędu i się poprawili... Po ostatnim mailu nawet im nie odpisałem, bo szkoda na coś takiego odpisywać, a jednak widać, ktoś tam siedzi i sprawdza te maile, a nie tylko odpisuje na ślepo . Mam nadzieję, że to był pierwszy i ostatni taki "wypadek" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grembi Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 A właśnie chciałem pytać czy będą jakieś rabaty Niestety po wpisaniu miuipolskasierpien2016 wyskakuje Niepoprawny lub nieaktualny kupon rabatowy Źle wpisałeś, przeczytaj jedzcse raz co powinieneś wpisać Napisane z Tapatalka za pomocą Xiaomi RN2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
painball Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Na allegro muszą prowizje zapłacić jeszcze więc nie mają z czego tego rabatu zrobić. Ja chciałem zakupy zrobić pierwsze u nich to dostałem kod rabatowy na 2%. ;P Efekt był taki, że zamówiłem z IBG. Szkoda czekać dwa dni na kupon rabatowy 2 procent przy zakupie Mi5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 7 minut temu, painball napisał: Na allegro muszą prowizje zapłacić jeszcze więc nie mają z czego tego rabatu zrobić. Ja chciałem zakupy zrobić pierwsze u nich to dostałem kod rabatowy na 2%. ;P Efekt był taki, że zamówiłem z IBG. Szkoda czekać dwa dni na kupon rabatowy 2 procent przy zakupie Mi5 No dobra, ale ja nie chce kuponu na allegro, tylko chce kupon na ich stronę, z tym, że chcieli fakturkę, a przy zakupie z allegro, fakturki nie dawali. Chce sobie kupić Mi5, a 10% to już jest przyjemna zniżka . No i gdyby mi napisali, że "no niestety, zakup nie był robiony przez nas sklep, a chcemy go wypromować, więc promocja dotyczy tylko naszego sklepu" to bym sobie darował i nawet tutaj nic nie pisał, ale dostałem odpowiedź, no troszkę bezczelną, bo przy zwykłym zapytaniu, "Dlaczego dzielicie klientów na gorszych i lepszych" dostałem odpowiedź "Będziemy dzielić, bo chcemy promować sklep". Wystarczyło ubrać to w inne słowa, a bym po prostu to olał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
painball Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 No widzisz xD Mi na pierwszy zakup dali 2% teraz to czuję się gorszy... Nie mili byli bo masz paskudny charakter i nikt Ciebie nie lubi! O! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 4 godziny temu, painball napisał: No widzisz xD Mi na pierwszy zakup dali 2% teraz to czuję się gorszy... Nie mili byli bo masz paskudny charakter i nikt Ciebie nie lubi! O! Pewnie tu jest haczyk! :< Cholera, nawet już sklepy wiedzą, że jestem wredny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samurajson Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Też mogę polecić ten sklep, na pytania odpowiadają szybko i konkretnie, nie tak na "odwal się" jak niektórzy sprzedawcy to robią. Telefon zamówiłem 29.08 koło południa i dziś (30.08) koło 17 był do odebrania na poczcie. Paczka solidnie zapakowana i zabezpieczona, a w środku gratis folia + case do tego karteczka "Miłego dnia :)" - mały gest a cieszy. Szkoda, że nie dali rabatu przez Allegro o który prosiłem (przez swoją stronę chcieli dać), ale to nic, przeżyje . Ważne, że z telefonem wszystko ok, jak najbardziej polecam i na następne zakupy też z ich usług skorzystam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdWolf Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Z tymi cenami to Technos chyba LEKKO przesadza !!! Redmi Note 3 Pro za 1999 zł !!! http://allegro.pl/xiaomi-redmi-note-3-pro-4050mah-snapdragon-promo-i6446492112.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blest Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Zwykły błąd i tyle. Sony Z3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamunio Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Nie jestem pewien ale jest to chyba taki chwyt marketingowy. Prawdopodobnie jak nie mają tego modelu na stanie to żeby nie usuwać oferty to wystawiają cenę zaprawą. Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emzet Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 (edytowane) A ja tego sklepu nie polecam, minął tydzień od opłacenia zamówienia, a ja nie mam zielonego pojęcia co się dzieje z moim towarem, a odpowiedzi mailowe to jest jakiś żart. I to ma być poważna firma? Więcej tam nic nie kupię i innym też będę odradzał. _________________________________________________________________ Dnia 29.08.2016 o 18:37, grembi napisał: Źle wpisałeś, przeczytaj jedzcse raz co powinieneś wpisać Napisane z Tapatalka za pomocą Xiaomi RN2 sklep podał błędny kod Po mojej uwadze poprawiono. Edytowane 1 Września 2016 przez Emzet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KutanG Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Gdzie jest opcja kup albo dodaj do koszyka? Chyba jestem ślepy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 53 minuty temu, KutanG napisał: Gdzie jest opcja kup albo dodaj do koszyka? Chyba jestem ślepy. Coś im walnęło na stronie. Od wczoraj wieczora nic kupić nie można... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KutanG Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Kurde no ;/ Chciałem sobie zamówić, bo chciałbym miec chociaż jutro a tu d*pa ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 32 minuty temu, KutanG napisał: Kurde no ;/ Chciałem sobie zamówić, bo chciałbym miec chociaż jutro a tu d*pa ;/ Ja też, kasa od 2dni czeka, a zamówić nie ma jak, bo strona sklepu dupła... Nie ma to jak promować sprzedaż przez stronę sklepu, brakiem możliwości zakupów na niej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz1982 Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 (edytowane) Strona dupnęła, czy coś niedobrego dzieje się ze sklepem ? Własnie miałem dokonać zamówienia,próbowałem do nich dziś zadzwonić (numer podany na stronie) ale skrzynka zapchana i dodzownić się nie da. Tak jak kolega kilka postów wyżej ma maila - zrobili sobie krótki urlop do końca tygodnia, czy już na dłużej... ? Choć jak zapewniali, że wysyłka wyjdzie a teraz taka odpowiedź trochę na odczepnego to tak trochę nieładnie jak na tak bardzo chwalony i polecany sklep... MAcie jakieś info czy sklep "wróci" ? Edit: #Technos może ze względu na te problemy jakiś dodatkowy rabat dla użytkowników forum miui Polska? Edytowane 1 Września 2016 przez Tomasz1982 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KutanG Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Na facebooku dostalem taka wiadomosc od nich: Witamy. Do dnia 4 wrzesnia u nas krotka przerwa urlopowa. Zapraszamy do kontaktu od 5 wrzesnia. Pozdrawiamy.[\quote] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emzet Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Dostałem na maila to samo Czyli będzie ponad półtora tygodnia od opłacenia produktu, a on nawet nie zostanie do tej pory wysłany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Ciekawe czy przedłużą chociaż ważność kuponów rabatowych... Bo zanim będzie możliwość zakupu czegoś u nich, to mi się kupon "przeterminuje" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk_kom Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Ze stałością cen u nich ciężko... Aż dziwne, dlaczego nagle Xiaomi Redmi 3 Pro kosztuje o 90zł mniej. Może wyprzedają asortyment i szykują się do zamknięcia? Byłoby słabo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpawel Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Ze stałością cen u nich ciężko... Aż dziwne, dlaczego nagle Xiaomi Redmi 3 Pro kosztuje o 90zł mniej. Może wyprzedają asortyment i szykują się do zamknięcia? Byłoby słabo. To zobacz jak się w Chinach ceny zmieniają, z dnia na dzień, do tego masz wahania kursu dolara i wychodzą takie roznice 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk_kom Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 39 minut temu, tpawel napisał: To zobacz jak się w Chinach ceny zmieniają, z dnia na dzień, do tego masz wahania kursu dolara i wychodzą takie roznice Obyś miał rację, szkoda by było tracić serwis 2 tygodnie po zakupie telefonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latet Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 11 godzin temu, luk_kom napisał: Obyś miał rację, szkoda by było tracić serwis 2 tygodnie po zakupie telefonu. Cóz, kolejny argument (by był), że jak komuś tak zależy na gwarancji/serwisie, to niech kupuje w IbuyGou.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonx10 Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 Kupiłem u nich xiaomi redmi note 3 pro i jest ok. Na plus: błyskawiczna przesyłka (zamówiłem w środę po południu, paczka była już w czwartek w południe), dodatkowa folia i gumowy futerał, wgrany soft tak jak prosiłem bez żadnych zastrzeżeń. Z minusów to ładowarka, nie dość że nie pasuje przejściówka do ładowarki to jeszcze do kontaktu też nie pasuje i ładuje swoją ładowarką, źle przyklejona folia, którą trzeba zrywać i przyklejać nową i kruczek w gwarancji, bo na wszystko jest rok, ale jest zapis że na baterię tylko 6 miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juventus82 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Kruczek w gwarancji? Wszędzie jest 6 miesięcy. To normalne Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk_kom Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 18 godzin temu, simonx10 napisał: Kupiłem u nich xiaomi redmi note 3 pro i jest ok. Na plus: błyskawiczna przesyłka (zamówiłem w środę po południu, paczka była już w czwartek w południe), dodatkowa folia i gumowy futerał, wgrany soft tak jak prosiłem bez żadnych zastrzeżeń. Z minusów to ładowarka, nie dość że nie pasuje przejściówka do ładowarki to jeszcze do kontaktu też nie pasuje i ładuje swoją ładowarką, źle przyklejona folia, którą trzeba zrywać i przyklejać nową i kruczek w gwarancji, bo na wszystko jest rok, ale jest zapis że na baterię tylko 6 miesięcy. Z baterią to akurat standard, że gwarancja jest krótsza niż na resztę telefonu. Co do ładowarki - nie próbowałeś przejściówki wsadzić na siłę? I do gniazdka tak samo. U mnie też jest średnio spasowane, ale trzeba energicznie włożyć do kontaktu i ładuje bez zastrzeżeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robinson Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 1 godzinę temu, juventus82 napisał: Kruczek w gwarancji? Wszędzie jest 6 miesięcy. To normalne No właśnie. Ale jak to jest z tymi bateriami? Przecież teoretycznie np. Redmi 3 samemu się nie powinno otwierać, żeby wymienić baterię? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 4 minuty temu, Robinson napisał: No właśnie. Ale jak to jest z tymi bateriami? Przecież teoretycznie np. Redmi 3 samemu się nie powinno otwierać, żeby wymienić baterię? Bateria ma ZAWSZE krótszy termin gwarancyjny. Takie tam zabezpieczenia dla producentów, dla ich wygody i oszczędności... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi