Jump to content

painball

Użytkownicy
  • Posts

    275
  • Joined

  • Last visited

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Dodatkowe

  • Smartfon
    OnePlus Five

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

painball's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

27

Reputation

  1. Po przejściach z BT w autach i streamingu w Redmi 4, Redmi Note 4x, Mi3 i MiNote2 śmiem wam tylko przekazać, że rozwiązanie jest niezwykle proste. Żadne EU, Global wam nie pomoże. Będziecie czekać na kolejne buildy. Dorabiać teorię, że trochę lepiej itd. Nawet kernele modyfikowałem i w romach grzebałem. Będą się niektórzy zaklinali, że u nich jest dobrze - a jak przychodzi do konfrontacji z rzeczywistością to nagle się okazuje, że tragedia. Sprzedać w pizdu. Szkoda czasu. Jak w danym modelu jest problem z jakością BT na słuchawkach czy w samochodzie to już tak będzie. Uroda telefonów od Xiaomi. Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka
  2. Wyciek był w grudniu a blokada w tym tygodniu. Zgłębiać się nie będę. Konkurencji jest mnóstwo. Nie mniej widać skalę problemu. Puki jest dobrze to jest dobrze, ale gdy coś pójdzie nie tak to już dramat i w sumie stracone pieniądze. Mają w d. Jedyne pretensje które mam do siebie to fakt, że nie zapłaciłem przez PayPal. Zablokowali by mi konto ale kasę bym odzyskał. A tak to kasy nie ma, band ch.... i zablokowany dostęp do sklepu. Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka
  3. To Ja opiszę swoje perypetie i nowy sposób rozwiązywania problemu przez Gearbest:P Na BlackFriday promo zamówiłem MiBand 2 International. Głupi zapłaciłem przez przelewy24 zamiast Paypala. No ale zakupy robiłem tam od ponad 2 lat i nigdy nie było ŻADNEGO problemu. Wyjątkowo długo czekałem na paczkę - wysłali oczywiście niezarejestrowanym (nie było wyboru innej opcji niż FreeShipping). Bla bla bla. Doszła. Okazało się, że nie jest to band international tylko jakaś tam bieda na rynek indyjski (bateria trzyma 4-5 dni, okrągły sensor, pudełko). Założyłem klasycznie RMA, zrobiłem zdjęcia. Chcieli więcej zdjęć, to zrobiłem. I generalnie udowadnianie, że czarne jest czarne. Jako, że jestem dla nich "As you are our valuable customer" zaproponowali zwrot UWAGA: 5$ na kartę lub 5$ na koszyk w sklepie. I wszystko byłoby spoko gdyby nie fakt, że w połowie przepychanki z RMA ZABLOKOWANO MI DOSTĘP DO SKLEPU Dosłownie po wpisaniu gearbest.com pojawia się białe tło Mam dostęp tylko do support center Ot taka ciekawostka. Tylko na komputerach na których się logowałem do sklepu (praca/dom). Tam gdzie się nie logowałem mam normalnie dostęp. W sumie dobry deal. 24 zamówienia, 1 reklamacja (w dodatku grosze - około 20$) - Panu dziękujemy.
  4. O co gearbestowi biega z " item code indicated on the outer packaging"?
  5. No Ja dodam, że dostałem na dniach z GearBest'a MiBanda zakupionego na BlackFriday. Miał być international. Oczywiście jest India. Oczywiście bateria kibel 15%/dobę bez powiadomień i pomiaru tętna. Druga wpadka Gearbesta w krótkim czasie. Złożyłem wniosek o pełny refund. Lepiej polować na Ali. Nawet jak g... dostaniemy to kasę łatwo odzyskać.
  6. Prywatnie OnePlus 5. Służbowo Note 4. Każdy ma swoje drobne choroby. Nie wpływające jednak na użytkowanie. Każdy coś ma. I to normalne. Gdybyś czytał ze zrozumieniem od samego początku tematu to by tej dysputy nie było. Napisałem chłopakowi, że jak potrzebuje urządzenie do pracy to niech kupi coś dostępne na naszym rynku z oficjalnej dystrybucji producenta (nie podałem marki) z zapleczem serwisowym w PL. Jak już coś walnie lub jest nie tak to nie ma problemów z szybką naprawą, zwrotem, reklamacjami. Januszy biznesu sprowadzającymi z Ali i sprzedających w PL z "gwarancjami" i cudami mamy na tym forum dość. Nie wiem po co burzę siejesz. Nie popękała Ci jeszcze ramka przy słuchawkach? To faktycznie fartowny egzemplarz ;P Mój był po 2 miesiącach popękany. Nie tylko zresztą mój. Gdzieś w odchłaniach forum będzie tak z 7 stronnicowy temat zadowolonych userów;p
  7. Przeciętny użytkownik masz cytat wyżej: No sorry. Używam słuchawki BT/bądź głośnomówiących w jednym z 3 aut. W tym samym czasie GPS (Yanosik, Autoguard/Automapa). Synchronizuję pliki z firmową chmurą. Odbieram połączenia. Nie mam czasu jak niektórzy przełączyć na 2G bo chcę porozmawiać w przywoitej jakości na wbudowanym w telefon głośniku. Dla przeciętnego użytkownika może wystarczy. Dla mnie porażka. Sprzedawaj dalej. Ale nie gadaj głupot. Wystarczy spojrzeć na forum tutaj/En.miui albo na bugsection en.miui po 60 nowych wpisów dziennie. Co aktualizację cyrk, błędy, poprawki. Brak kompatybilności z peryferiami. Losowość egzemplarzy. Różniący się dostawcy komponentów. I bierz też pod uwagę kto od Ciebie kupuje - jaka jest grupa docelowa usługi pośrednictwa. Telefon o wartości 150USD za ponad tysiąc złotych. Zaproś mnie do siebie na testy Masz dostęp do tylu egzemplarzy. Można testy zrobić, nagrać i opublikować. I mówimy o RN4X Global, a nie o kolekcji urządzeń które sprzedajesz. Ty sprzedajesz i są fantastyczne. Nikt nie narzeka. Ja i trochę ludzi na tym forum używamy i jesteśmy mniej lub bardziej zadowoleni. Sprzedałem - pozbyłem się problemu. Nabywca jest zadowolony, bo nie używa połowy rzeczy które oferuje (potencjalnie) urządzenie. Inni robią fixy i używają głośnomówiącego, bo po BT się nie da. Tyle w temacie.
  8. Czytamy ze zrozumieniem. Napisałem żeby kupił telefon marki która oficjalnie dystrybuje i serwisuje telefon w PL. Jakikolwiek. Kupiłem u Chińczyków. Wtedy tego typu telefony mają sens, bo omijamy pośredników. Jaki jest sens kupna Mi5 w PL od ABCdata 1800zł gdzie w tych pieniądzach możemy już powoli kupować G6, które jest urządzeniem lepszym pod każdym względem. A już szerokim tematem wtedy jest serwis urządzenia w razie awarii. Dostępność części ori do Xiaomi się nie zmienił od czasów Mi3 i wszyscy wiemy jak to wygląda. Kupujemy u Chińczyka to mamy wysyłkę w obie strony (kurier kosztuje swoje więc trzeba pocztą) i się robią lekko dwa miesiące. Gwarancję chcemy u ACID'a to trzeba kupować w IBG i też przestaje być tanio. I nie ma sensu zwracać na gwarancję, bo jakość rozmów jest marna na wszystkich RN4X. Wsparcie dla rozmów po BT to już w ogóle dramat. W rodzinie miałem 3 egzemplarze (wszystkie poszły na sprzedaż albo komunijny prezent). 2 jeszcze u znajomych. Ostatnio u klienta zauważyłem też RN4 i średnio był zadowolony z jakości rozmów. Miałem Mi3 była porażka pod wieloma względami, też pogoniłem po dwóch miesiącach. Gimbus kupił i do dziś chodzi szczęśliwy, że mu YT i FB nie tną. Teraz RN4, też dwa miesiące. Się wyleczyłem z marki (pod względem telefonów - akcesoria robią świetne) na kolejne dwa-trzy lata i będę serdecznie wszystkim, którzy oczekują prawidłowo działającego urządzenia out of box te telefony odradzał.
  9. Jakość rozmów tragiczna. Też pracuję z ludźmi, mnóstwo gadam przez chyba 2 miesiące próbowałem ten syf w RN4 ogarnąć softami, modami. Szkoda czasu. Nic nie poprawisz, a jak już to niewiele. Sprzedałem w cholerę z zaznaczonym problemem. Nowemu użytkownikowi to nie przeszkadza. Weź urządzenie mniej wydajne. Normalnej firmy. Zakupione w PL z oficjalnej dystrybucji. Jak Ci coś walnie to nie musisz się stresować, że naprawa 2 miesiące zajmuje.
  10. Mój tak miał na globalu. Ale już nie ma
  11. A jak go wyłączyć?;p Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka
  12. Ostatnio bardzo głośno było przy temacie HUAWEI P10 Rozrzut wydajności na poziomie 20 procent pomiędzy egzemplarzami;) Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka
  13. http://allegro.pl/show_item.php?item=6867143098 Jakby co, zapraszam;p Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka
  14. Ja tutaj jestem raczej stałym gościem od kilku lat. Tylko będę trollować na innych subforach;p Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...