Skocz do zawartości

TECHNOS (technos-online)


Technos

Rekomendowane odpowiedzi

 

logo1.jpg

 

Witamy Państwa serdecznie!

 

Xiaomi_logo_new.png

 

 

Zajmujemy się sprzedażą smartfonów najlepszych azjatyckich marek. Na przestrzeni kilku lat działalności nabraliśmy dużego doświadczenia w zakresie zarówno ze sprzedaży, jak i serwisowana smartfonów z Azji.

Xiaomi jest producentem, którego produkty są dominującym elementem naszej oferty. Mamy do czynienia ze smartfonami wielu producentów, jednak to Xiaomi właśnie jest według nas marką najbardziej godną polecenia naszym klientom.

 

Jesteśmy firmą najdłużej sprzedającą produkty Xiaomi w Polsce!  Tak więc mogą nam Państwo w pełni zaufać. Produkty Xiaomi sprzedajemy od 2013 roku.

 

Każdy z Państwa otrzymuje u nas Fakturę VAT 23% na pełną kwotę zakupu oraz pisemna kartę gwarancyjną. Co najważniejsze, u nas zapewniony maja Państwo profesjonalny serwis sprzedawanych urządzeń, realizowany w naszym serwisie na miejscu w Polsce, bez konieczności ew. odsyłania urządzenia za granicę.

Szanowni Klienci, nie dajcie się zwieść zapewnieniom innych sprzedawców o "gwarancji w Polsce", polegającym de facto na wysłaniu sprzętu do Chin. Taki "serwis" trwa tygodniami, a także istnieje duże prawodpodobieństwo jego nieskuteczności. My wykonywaliśmy juz wiele napraw sprzedawanych telefonów, także dla naszych klientów będących użytkownikami forum MIUIPolska. Zapewniamy Państwu również pełne wsparcie w kwestii aktualizacji i modyfikacji oprogramowania, także zdalnie bez konieczności odsyłki sprzętu do nas.

 

Poniżej umieszczamy FAQ (stworzony na podstawie pytań zadawanych na forum oraz mailowo)

 

1. Od kiedy sprzedajecie produkty Xiaomi? Czy wszystkie sprzedawane przez Was produkty Xiaomi są oryginalne? Czy przewidziane są jakieś rabaty dla userów MIUIPolska?

Jesteśmy firmą najdłużej sprzedającą produkty Xiaomi w Polsce. Tak więc mogą nam Państwo w pełni zaufać. Produkty Xiaomi sprzedajemy od 2013 roku. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty Xiaomi sa w 100% oryginalne. Kupony rabatowe dla stałych użytkowników MIUIPolska mamy w planach.

2. Czy otrzymam Fakturę VAT 23% oraz pisemną gwarancję? Gdzie jest ona realizowana?

Każdy kupujący otrzymuje FV23% na pełną kwotę zakupu a także pisemną gwarancję realizowaną w naszym serwisie na miejscu. Nie wymaga ona od Państwa wysyłki sprzętu za granicę, co wiąże się nie tylko z bardzo długim oczekiwaniem, ale i ewentualnymi kosztami.

3. Czy wszystkie przesyłki są wysyłane z Polski? Jak długo trwa realizacja przesyłki?

Wszystkie sprzedawane przez nas towary wysyłamy z naszego magazynu z Polski. Przygotowanie oraz realizacja wysyłki w większości przypadków zajmuje mniej niż 24 godziny od momentu zamówienia. Standardowo jest to 24-48 godzin. 

4. Jakie są formy wysyłki towaru? Jak długo trwa dostawa?

Na stałe współpracujemy z najlepszymi firmami kurierskimi. Wszystkie telefony wysyłane są kurierem DHL, a ich dostawa nie przekracza 24 godzin. Akcesoria wysyłamy zarówno poprzez DHL, jak i Paczkomaty Inpost oraz listy polecone Inpost. Ze względu na wartość nie wysyłamy telefonów poprzez InPost.

5. Czy mogę zamówić towar za pobraniem?

Jak najbardziej. Jako jedni z nielicznych zapewniamy Państwu możliwość zamówienia towaru za pobraniem (przesyłka pobraniowa DHL, płatność kurierowi przy odbiorze).

6. Czy mogę odebrać towar osobiście? Czy jest możliwość płatności za towar gotówką przy odbiorze?

Towar można odebrać osobiście na terenie Poznania (Smochowice). Dokładny adres odbioru podajemy po zakupie, a sam odbiór odbywa się o ustalonej z kupującym godzinie. Adres odbioru jest inny niż adres magazynu oraz adres rejestrowy. Nie ma możliwości zapłaty za towar gotówka przy odbiorze, nie przyjmujemy gotówki.

7. Jestem z Poznania. Czy jest możliwość przyjazdu i obejrzenia towaru, a późnej ewentualnego zakupu?

Nie ma możliwości "oglądania i testowania towaru" przed zakupem. Wynika to z prozaicznego powodu - nie możemy poświęcić dużej ilości czasu na niezdecydowanych klientów chcących oglądać towar, gdyż zabrałoby nam to sporo cennego czasu przy obsłudze klientów zdecydowanych, czekających realizację swojego zamówienia.

8. Czy wszystkie sprzedawane przez Was towary macie na stanie i wysyłacie od ręki?

99% sprzedawanych towarów mamy na stanie w naszym magazynie. Nie wystawiamy ani staramy się nie sprzedawać towaru, którego nie mamy na stanie (chyba, że zaznaczono inaczej w danej ofercie)

9. Kiedy w Waszej ofercie znajdzie się dany produkt Xiaomi?

Zawsze staramy się, aby dana nowość pojawiła się w naszej ofercie jak najszybciej. Jednocześnie najpierw upewniamy się, iż dany produkt będzie dla Państwa w pełni funkcjonalny (oprogramowanie, łatwość obsługi itp.)

 

 

Jeśli mimo wszystko mają Państwo jakiekolwiek pytania, zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego, lub poprzez nasz fanpage na Facebook'u.

Dane znajdują się w stopce.

(uprzejmie prosimy o nie zadawanie pytań poprzez wiadomość na forum, preferujemy powyższe formy komunikacji)

 

fb1.png

https://www.facebook.com/TechnosOnlinePL/

 

 

Pozdrawiamy serdecznie :)

Edytowane przez Technos
Aktualizacja
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

@wchpikus

Nie ma w Polsce czegoś takiego jak "autoryzowany serwis" Xiaomi.

Dwa posty wyżej masz odpowiedź co do napraw.

PS

Też polecam Technos. Kupiłem u nich Redmi Note. Także dostałem gotowca.

_____________

Pozdrawiam

OsekLtd

Edytowane przez osekltd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy,

od dluzszego czasu zajmujemy sie sprzedaza produktow Xiaomi. Zapraszamy Panstwa do zakupow u nas.

Telefony azjatyckich marek sprzedajemy juz bardzo dlugo i mamy duze doswiadczenie zwiazane zarowno ze sprzedaza, jak i serwisowaniem telefonow z Azji.

Kazdy kupujacy otrzymuje u nas Fakture VAT na pelna kwote zakupu.

Co najwazniejsze, u nas zapewniony maja Panstwo profesjonalny serwis urzadzen Xiaomi realizowany w naszym serwisie w kraju, bez koniecznosci ew. odsylania urzadzenia za granice. Specjalizujemy sie w serwisowaniu telefonow ajzatyckich marek i mamy w tej kwestii duze doswiadczenie, poparte wykonywaniem juz wielu napraw.

Nie dajcie sie zwiesc zapewnieniom innych sprzedawcow o "serwisie w Polsce", polegajacym de facto na wyslaniu telefonu do Chin lub amatorskich probach naprawiania sprzetu. My wykonywalismy juz wiele napraw sprzedawanych telefonow, m.in. takze dla uzytkownikow forum MIUIPolska.

Zapraszamy do odwiedzenia naszych aukcji. Bedziemy starali sie takze sluzyc pomoca tutaj na forum, oczywiscie dla wszystkich jego czlonkow, takze tych ktorzy nic u nas nie zakupili.

Jesli macie jakies pytania chetnie na nie odpowiemy. Pozdrawiamy :)

Cześć koledzy. To od Was zakupiłem mojego Redmi Note (~10 lipca) , i ze sprzętu jak i procedury zakupu jestem bardzo zadowolony, tak że dziękóweczka i pozdro.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Szanowny Panie Jabol,

 

wiekszosc naszych klientow to firmy, stad i tak gwarancja wynosi 12 miesiecy. Nie udzielamy 24-miesiecznej gwarancji dla konsumentow, gdyz uznajemy to za bardzo trudne do realizacji. Kwestia niezgodnosci towaru z umowa to skomplikowany i dlugi temat, ktory moznaby podac pod dluga dyskusje.

 

Jako jedyni posiadamy rowniez realny serwis Xiaomi na miejscu u nas, co niewatpliwie rowniez jest zaleta, a docenia to osoby czytajace o problemach z realizacja gwarancji u "chinczyka", ktorych nawet tu na forum nie brakuje.

Pozdrawiamy! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Nie udzielamy 24-miesiecznej gwarancji dla konsumentow, gdyz uznajemy to za bardzo trudne do realizacji. Kwestia niezgodnosci towaru z umowa to skomplikowany i dlugi temat, ktory moznaby podac pod dluga dyskusje.

Czyli od razu widać, że w przypadku problemów po upływie 12 miesięcy wypinacie się na klienta. I jeżeli ktoś wie, to powierza sprawę Rzecznikowi Praw Konsumenta, który bardzo szybko prostuje taką firmę. A jeżeli nie wie to parę złotych jesteście do przodu.

Ale kto trzyma telefon 12 miesięcy :)

Wysłane z Mi3W by Tapatalk Pro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli od razu widać, że w przypadku problemów po upływie 12 miesięcy wypinacie się na klienta. I jeżeli ktoś wie, to powierza sprawę Rzecznikowi Praw Konsumenta, który bardzo szybko prostuje taką firmę. A jeżeli nie wie to parę złotych jesteście do przodu.

Ale kto trzyma telefon 12 miesięcy :)

Wysłane z Mi3W by Tapatalk Pro.

Minimalna gwarancja w Polsce to 12 miesiecy. Tak jest napisane w ustawie. Tylko w przypadku towaru niezgodnego z umowa okres jest do 24 miesiecy tylko to jest co innego i nie jest latwo to udowodnic. Od 1 stycznia 2015 nie bedzie juz przepisow o niezgodnosci towaru z umowa wiec z tego tytulu juz nie bedzie mozna nic dochodzic. Co do gwarancji to xiaomi tez udziela 12 miesiecy wiec co w tym dziwnego? Wedlug ciebie lepiej jest kupic telefon w firmie krzak ktora da Ci gwarancje na 3 lata a po pol roku od kupna telefonu przestanie istniec?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy widzę te brednie o niezgodności towaru z umową powtarzane niczym magiczne zaklęcie to mi się nóż w kieszeni otwiera. Powodzenia życzę w udowodnieniu sprzedawcy, że wada istniała w chwili wydania przedmiotu, gdy już minie pół roku od zakupu.

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem zarówno konsumentem jak i pracownikiem sklepu z elektroniką. 

 

Wiele razy już widziałem jak łatwo udowodnić zaistnienie takiej wady jak również to że rzecznik konsumentów nic nie może ale już sad przy inspekcji handlowej tak :)

 

Tak od 25 grudnia zmieniają się przepisy ale na korzyść konsumentów jeszcze bardziej :)

 

Gwarancje u chińczyka sam juz przerabiałem i oprócz długiego czasu oczekiwania nie różniło się to od użerania z firmami w PL.

Edytowane przez Jabol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie wspominasz o jednej, istotnej rzeczy. Na sad konsumencki przy Państwowej Inspekcji Handlowej musza wyrazić zgodę obydwie strony. Jeszcze nie spotkałem sklepu, który wyrazi zgodę na przystąpienie do sporu, w którym wiadomo, że przegra. Cala wiec otoczkę z ochrona konsumenta przez PIH, można sobie w d... wsadzić. Wiem co mowie, przerabiałem to. Pic na wodę, fotomontaż i tyle. Konsument jest dalej kopany w 4 litery...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Szanowni Klienci,

 

prosimy sie nie obawiac, wszelkie kwestie sporne, czy to w odniesieniu do praw konsumenta, (zwrot, niezgodnosc z umowa), czy tez klientow nie bedacych konsumentami (rekojmia za wady) rozwiazujemy zawsze wyciagajac dlon do naszych klientow, oczywiscie w granicach zdrowego rozsadku :)

 

Prosimy Was natomiast o przeniesienie tej dyskusji do odpowiedniego tematu na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie wiem czy taka dobra, ja dałem ~600zł u goldwaya :D

Technos czy Accessories 4 You to kolejny pośrednik po drodze, czyli oni sami kupują na IBG czy Goldway po czym sprzedają czyli muszą doliczyć VAT 23% i jakiś zysk jeszcze dla siebie czyli jak kupowałem cena była po 195$ (być może pośrednik ma niższą cenę jak więcej kupi) czyli ok 680 zł potem doliczamy VAT czyli już jest 840 i zostaje teoretycznie 50 zł zysku. Kupno w Polsce ma ten plus że towar masz na następny dzień, w moim przypadku fakturę VAT no i w serwis realizowany przez Technos. W przypadku zakupu w Chinach owszem jest dużo taniej ale musisz czekać na przesyłkę lub zamówić droższego kuriera, z serwisem też sprawa pewnie trochę trwa choć jak to z serwisami bywa w PL pewnie też no i jest jakieś ryzyko że ci VAT doliczą więc cena wtedy się wyrówna, a jak ktoś potrzebuje wliczyć w koszty towar z chin to i tak musi go "ovatować". Mi akurat zależało na fakturze, a obaj wspomniani sprzedawcy byli wg opinii pewni ja akurat wybrałem technos. A jego cena była na allegro bardzo zbliżona do innych.

Choć w sierpniu będę planował kupić MI4 lub następcę to już raczej z IBG skorzystam.

Wysłane z mojego HM NOTE 1LTEW przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Technos czy Accessories 4 You to kolejny pośrednik po drodze, czyli oni sami kupują na IBG czy Goldway po czym sprzedają czyli muszą doliczyć VAT 23% i jakiś zysk jeszcze dla siebie czyli jak kupowałem cena była po 195$ (być może pośrednik ma niższą cenę jak więcej kupi) czyli ok 680 zł potem doliczamy VAT czyli już jest 840 i zostaje teoretycznie 50 zł zysku. Kupno w Polsce ma ten plus że towar masz na następny dzień, w moim przypadku fakturę VAT no i w serwis realizowany przez Technos. W przypadku zakupu w Chinach owszem jest dużo taniej ale musisz czekać na przesyłkę lub zamówić droższego kuriera, z serwisem też sprawa pewnie trochę trwa choć jak to z serwisami bywa w PL pewnie też no i jest jakieś ryzyko że ci VAT doliczą więc cena wtedy się wyrówna, a jak ktoś potrzebuje wliczyć w koszty towar z chin to i tak musi go "ovatować". Mi akurat zależało na fakturze, a obaj wspomniani sprzedawcy byli wg opinii pewni ja akurat wybrałem technos. A jego cena była na allegro bardzo zbliżona do innych.

Choć w sierpniu będę planował kupić MI4 lub następcę to już raczej z IBG skorzystam.

Wysłane z mojego HM NOTE 1LTEW przy użyciu Tapatalka

Ibg teraz dodało tak jakby ubezpieczenie od vatu za 5% ceny telefonu czylo jak będzie vat to oni zapłacą. Ja kupiłem u golwaya bo 20$ taniej niż na ibg a w razie vatu i tak wyjdzie taniej niż z allegro ;P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

swój telefon (Redrice 1S) zakupiłem pod koniec września. Zaskoczyło mnie to, że po wyjęciu z pudełka miał uszkodzony dygitalizer. Odesłałem z reklamacją (no cóż, zdarza się). Ku mojemu zaskoczeniu otrzymałem maila, oraz telefon z przeprosinami i zapewnieniem, że nowo wysłana sztuka została dokładnie sprawdzona przed zapakowaniem i wszystko powinno być OK. Tak tez było. Sprawdziłem numer seryjny na opakowaniu, oraz na telefonie i wszystko jest oryginalne. Nawet benchmark Xiaomi przechodzi bez zarzutu.

 

Dziękuję za udaną transakcję i gorąco polecam ten sklep niezdecydowanym, Mark00s.

 

PS

I tak wiem, że mi nie uwierzycie, ponieważ kto normalny wierzy użytkownikowi z jednym komentarzem na forum?

Edytowane przez mark00s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...