tytoń89 Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Redmi 3 Pro 3/32GB już jest dostępny z polskim językiem? Bo wcześniej chyba nie było tej opcji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nowacz1994 Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 ehh telefon wysłany na reklamacje dwa tygodnie temu w poniedziałek i nadal żadnej odpowiedzi ze strony technos. A sprawa reklamacji banalna, bo od nowości nie działał dotyk gdy telefon leżał na czymś miękkim. Super Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkd Posted June 23, 2016 Share Posted June 23, 2016 Dnia 21.06.2016 o 18:26, Technos napisał: Wyslalismy tysiace przesylek DHL i ani jedna nie dotarla do klienta uszkodzona, tak wiec Pana wniosek o nieprawidlowym zabezpieczeniu przesylki jest nietrafiony. O nic nie wnioskuję. Napisałem jedynie swoje odczucia odnośnie zwykłej reklamóweczki i skrawka folii bąbelkowej. Dnia 21.06.2016 o 18:26, Technos napisał: widocznie dana usterka wymaga wiecej czasu Od 3 tygodni mam jedynie informację, że trwa procedura gwarancyjna. Nie wiele mi to mówi. Fajnie by było dowiedzieć się czy coś się dzieje z telefonem, czy jeszcze go nawet nie rozpakowaliście. Ile orientacyjnie będę musiał poczekać itp. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boobass84 Posted June 23, 2016 Share Posted June 23, 2016 Dnia 21.06.2016 o 18:26, Technos napisał: Wyslalismy tysiace przesylek DHL i ani jedna nie dotarla do klienta uszkodzona, tak wiec Pana wniosek o nieprawidlowym zabezpieczeniu przesylki jest nietrafiony. (...) Jak do niczego u Was nie mogę się doczepić, to do zapakowania przesyłki. Proszę nie mówić, że nic nigdy się nie wydarzyło. Pracuję w firmie, gdzie codziennie wysyłamy ok 300-350 paczek (tyle generowanych jest dziennie etykiet). Uszkodzenia przesyłek się zdarzają. Obecnie pracujemy z dwoma kurierami i właśnie u tych dwóch najmniej się niszczy. Worek foliowy + bąble to średni sposób zabezpieczenia elektroniki w wysyłce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rewolta Posted June 23, 2016 Share Posted June 23, 2016 Dnia 21.06.2016 o 09:15, Habyry napisał: Zastanawiam się ile jeszcze bede czekał na zamówionego 10 czerwca Redmi note 3 pro ze snapem. Troche przykro bo w trakcie zamawiania byl dostępny (zamawialem przez stronę). Pewnie leci gołębiem prosto z Chin i jeszcze nie trafił. :/ Ja zamówiłem 20.06, do tej pory na pytania kiedy wysyłka otrzymałem odpowiedzi za każdym razem że w ciągu 48h, a tymczasem na stronie widzę że mi4c nie jest już dostępny. A więc czy leci z chin? czy jest na magazynie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek2030 Posted June 24, 2016 Share Posted June 24, 2016 Kiedy będzie dostępny na sklepie bądź na allegro Redmi 3? w wersji srebnej? bo jest tylko złoty Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorRenT Posted June 24, 2016 Share Posted June 24, 2016 2. Czy wszystkie przesyłki są wysyłane z Polski? Jak długo trwa realizacja przesyłki? Wszystkie sprzedawane przez nas towary wysyłamy z naszego magazynu z Polski. Przygotowanie oraz realizacja wysyłki w większości przypadków zajmuje mniej niż 24 godziny od momentu zamówienia. Standardowo jest to 24-48 godzin. W przypadku gdyby termin ten miał ulec wydłużeniu nasz pracownik skontaktuje się z Państwem i poinformuje o dłuższym czasie realizacji. Informacji brak, telefon nadal nie wysłany. Dobry początek 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rewolta Posted June 24, 2016 Share Posted June 24, 2016 u mnie minelo ponad 48h pracownik sam z własnej woli do tej pory się do mnie nieodezwał. Rozumiem jeżeli czekaja na przesyłke z Chin to zaczekam, ale wypadało by powiedzieć że akurat im się zapas w magazynie skończyl i będzie obsówa. A nie w jednym mailu że jutro wyślemy, a w kolejnym że wyślą w 48h. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorRenT Posted June 24, 2016 Share Posted June 24, 2016 Skoro wprowadzili towar na stronę WWW to chyba oczywiste, że mają go w magazynie bo tak się przecież zarzekają Mogłem od razu kupić w MiSpocie i mieć telefon dawno u siebie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eljot Posted June 25, 2016 Share Posted June 25, 2016 Ja wczoraj też wysłałem mój uceglony telefon do Technos. Ciekawe ile będzie trwać naprawa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nowacz1994 Posted June 26, 2016 Share Posted June 26, 2016 Dnia 25.06.2016 o 16:04, eljot napisał: Ja wczoraj też wysłałem mój uceglony telefon do Technos. Ciekawe ile będzie trwać naprawa na szybciej niz trzy tygodnie sie nie nastawiaj ja od prawie trzech tygodni żadnej wiadomości od nich nie otrzymałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
eljot Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 16 godzin temu, nowacz1994 napisał: na szybciej niz trzy tygodnie sie nie nastawiaj ja od prawie trzech tygodni żadnej wiadomości od nich nie otrzymałem No to zapowiada się cudny czas z samsungiem S2 ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rewolta Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 (edited) Ja właśnie dostałem paczkę od technosa, dodstałem gratis silikon na telefon i folie na wyświetlacz. Edited June 27, 2016 by rewolta Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorRenT Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 Telefon zakupiony we wtorek (21.06.2016). Został wysłany w poniedziałek (27.06.2016), doszedł dzisiaj. Jest to dość kiepski czas w porównaniu do tego co możemy wyczytać na stronie WWW (24-48h). Wrzucony był do koperty DHL, owinięty dwa raz folią bąbelkową i tyle. Opakowanie nosi ślady uderzeń, ale na szczęście telefon cały. Gratis dorzucono mi przeźroczyste, gumowe etui oraz folię na ekran. Liczyłem na szybką przesyłkę, ale wyszło jak wyszło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damiun Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 RN3 PRO zmówiony w niedzielę 26.06 przyszedł dziś (28.06) wgrany Global z językiem polskim. Działa poprawnie, do telefonu dodane silikonowe etui (słabej jakości według mnie) i folia na wyświetlacz. Pakowanie mogłoby być lepsze ale telefonowi się nic nie stało. Polecam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
widmo1980 Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 Ja ogólnie zamówiłem u nich 2 Redmi 3 Pro.Zamówienie złożyłem w czwartek, telefony otrzymałem w poniedziałek.W gratisie folia na tel. i silikonowe etui.Z tym że dostałem tylko jedną przejściówkę do ładowarki.Upomniałem się od razu meilowo o drugą.Ale cisza.Sklep ogólnie polecam.I zapewne kiedyś coś jeszcze u nich zamówię. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rychu Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 Dołączyłem do grona posiadaczy marki XIAOMI . Redmi 3 kupiony 20 czerwca, dostarczony 21 czerwca wraz z gratisami.Teraz jakaś zaporowa cena na allegro: XIAOMI REDMI 3 LTE DUAL SIM 4100 MAH FV23 NOWOŚĆ 899,00 zł Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafineria888 Posted June 29, 2016 Share Posted June 29, 2016 (edited) NIESAMOWITE! Kupiłem Redmi 3 za 690zł. Wszystko w jak najlepszym porządku.+ Super szybki kontakt mailowy (nawet w niedzielę).+ + Szybka dostawa.+ + + NAJNOWSZY SYSTEM OD MIUIPOLSKA!! (Duże zaskoczenie. Nie trzeba zmieniać systemu z jakiegoś syfu)- Cena. (troszkę większa niż u innych sprzedawców, ale czym jest kilka złotych w stosunku do jakości zakupu...) Bardzo gorąco polecam! Edited June 29, 2016 by rafineria888 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rychuryszard Posted June 29, 2016 Share Posted June 29, 2016 Witam, zamówiłem Xiaomi mi5 w piątek o 0:30 telefonik przyszedł dziś (tj. 29.06), wszystko super w porządku, dobry kontakt, szybciutka dostawa wczoraj wysłane dziś dostałem. Jednakże zdziwiłem się odpalając urządzenie ponieważ nie mam polskiego softu wgranego, a widzę że wszyscy chwalą (jak i sklep pisze) że wgrywają, będę musiał sam zrobić wg. tej stronki lub napiszę z zapytaniem do sklepu jak go wgrać. Koniec końców mogę śmiało polecić ten sklep wszystko jak najbardziej w porządku, pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek1999 Posted June 29, 2016 Share Posted June 29, 2016 @rychuryszard Ciesz się, że nie masz polskiego, bo teraz bezproblemowo odblokujesz bootloader. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rychuryszard Posted June 29, 2016 Share Posted June 29, 2016 Nie wiem o czym mówisz, ale biorę się za studiowanie jak to wszystko zrobić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek1999 Posted June 29, 2016 Share Posted June 29, 2016 Nie wiem o czym mówisz, ale biorę się za studiowanie jak to wszystko zrobić Powodzenia. Jak jakieś pytania/niejasnosci to pisz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rychuryszard Posted June 29, 2016 Share Posted June 29, 2016 O właśnie zapomniałem dodać, że dostałem dwie dodatkowe rzeczy to jest folia na ekran, oraz etui, przy czym etui nie jest najwyższych lotów, lekko pogniecione i nie siedzi ciasno na telefonie (takie 5/10), jednakże są to chyba gratisy więc super tak czy siak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkd Posted June 30, 2016 Share Posted June 30, 2016 Tak jak myślałem ... dostałem info od serwisu, że mojego OPX nie da się odratować. Mogę wymienić go na nowy lub dopłacić 200 pln i otrzymać OP2. Co byście doradzili ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
boobass84 Posted June 30, 2016 Share Posted June 30, 2016 dopłać do mi5, albo OP3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenderable Posted July 3, 2016 Share Posted July 3, 2016 Polecam serdecznie ten sklep, od razu po zaksięgowaniu przelewu u nich, paczka została nadana, a na drugi dzień już była (w sobotę, bo inpost)! Wszystko działa, problemu z kontaktem nie było, więc nie zostaje mi nic, tylko chwalić Link to comment Share on other sites More sharing options...
nowacz1994 Posted July 6, 2016 Share Posted July 6, 2016 (edited) hurraaaaaaa po równym miesiącu, kilkunastu mailach i telefonach, naprawiony telefon dotarł! mogę się założyć że w tym sklepie pracują dwie osoby i to one odpowiadają za wszystko - tworzą mityczny serwis, dział handlowy i call center. jeśli też wam tak zwlekają z naprawą telefonu polecam dzwonić, dzwonić, dzwonić do skutku pod podany numer "działu sprzedaży". jeśli wam facet odpowie, że to nie serwis, on nic nie wie i prosi kontaktować się mailowo z serwisantem (tak, tak, kontakt mailowy wygląda tak że raz odpiszą a raz nie...) to nie odpuszczajcie i mówcie, że wiecie, że ma dostęp do komputera i może sprawdzić na jakim etapie jest wasza reklamacja. za dwa dni powtórzcie jeśli żadnej wiadomości mailowej nie dostaniecie. sprzedaż mają dużą - pewnie za dużą jak na swoje możliwości. prowadzą interes w piwnicy i wygląda to tak jak wygląda. nie można tu mówić o profesjonalizmie. nawet żadnego świstka z telefonem nie dali - co wymieniono, jak wymieniono, kto wymienił. nic - dostałem tylko maila "Witamy, zweryfikowalismy Pana uszkodzenie, dokonano wymiany LCD+TSP, telefon zostal do Pana wyslany" należy pochwalić, że jako nieliczni w Polsce oferują gwarancję, jednak szkoda, że na naszym rynku nie ma za dużej konkurencji, bo wtedy wszystkim wyszłoby to na dobre Edited July 6, 2016 by nowacz1994 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpawel Posted July 6, 2016 Share Posted July 6, 2016 Miesiąc naprawy gwarancyjnej to zwlekanie z naprawą? Hahahaha. Polecam naprawiać np Sony Link to comment Share on other sites More sharing options...
nowacz1994 Posted July 6, 2016 Share Posted July 6, 2016 pewnie, że i korporacje olewają klientów. ale też wszystko zalezy od konkretnej sytuacji. mojego Xiaomi nie miałem nawet tydzień i już go wysłałem na reklamację, a więc sprawa wydawała się oczywista - wada fabryczna. i nie trzeba było robić żadnych ekspertyz itd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cezar1125 Posted July 6, 2016 Share Posted July 6, 2016 Naprawiales dotyk mi4c? Naprawili? Teraz działa jak telefon leży na czymś miękkim? Z tego co widzę dodali możliwość zakupu usługi odblokowania BL i instalacji miui polska za 35 zł. Tyle że wcześniej na stronach produktu była informacja, że wysyłają z miui polska, teraz jest info że trzeba kupić dodatkową usługę za 35 zł. Przy czym oczywiście cena produktu nie została zmniejszona... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpawel Posted July 6, 2016 Share Posted July 6, 2016 pewnie, że i korporacje olewają klientów. ale też wszystko zalezy od konkretnej sytuacji. mojego Xiaomi nie miałem nawet tydzień i już go wysłałem na reklamację, a więc sprawa wydawała się oczywista - wada fabryczna. i nie trzeba było robić żadnych ekspertyz itd. Ja mojego Sony miałem dwa dni więc jestem lepszy. Miałem kilka napraw gwarancyjnych już w życiu w różnych niby markowych serwisach i uwierz mi: miesiąc to jest dobry czas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsi Posted July 6, 2016 Share Posted July 6, 2016 2 godziny temu, cezar1125 napisał: (...)Z tego co widzę dodali możliwość zakupu usługi odblokowania BL i instalacji miui polska za 35 zł. Tyle że wcześniej na stronach produktu była informacja, że wysyłają z miui polska, teraz jest info że trzeba kupić dodatkową usługę za 35 zł. Przy czym oczywiście cena produktu nie została zmniejszona... Jestem pod wrażeniem - Technos odpowiedział na moje pytanie o 22:30 - 15 minut po moim zapytaniu. Redmi2 ma wgrany MIUI PL bezpłatnie. Z odpowiedzi wynika, że płatne wgrywanie jest w przypadku słuchawek z zablokowanym BL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cezar1125 Posted July 7, 2016 Share Posted July 7, 2016 No tak, ale wcześniej redmi 3 sprzedawali z miui polska a teraz chcą zarabiać dodatkowe 35 zł? Oj nieładnie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cezar1125 Posted July 7, 2016 Share Posted July 7, 2016 Pewnie, wolny rynek. Co nie odbiera mi możliwości stwierdzenia, że nie podoba mi się takie zachowanie sprzedawcy i tyle. A nawiasem mówiąc zaskakuje mnie trochę takie bezkrytyczne spojrzenie ale ok, co kto lubi. Rozumiem że ewentualna dopłata za chleb krojony w stosunku do całego też byłaby czymś normalnym Link to comment Share on other sites More sharing options...
cezar1125 Posted July 7, 2016 Share Posted July 7, 2016 Wszystko racja, ale wcześniej u nich komórkę kupowałem z odblokowanym BL i miui polska, a teraz za taką samą cenę kupuję bez. Ok, ich wybór, oni podejmują decyzje biznesowe i nie muszę u nich kupować. Ale udawanie, że to korzystne dla klienta to oznaka wpływu marketingu. Dla naszego dobra wprowadzili dodatkową usługę za 35 lub 30 zł. Wcześniej była promocja a teraz płać. Dlaczego złe porównanie? Chleba też nikt nie każe kroić, można sobie samemu pokroić, można zjeść cały równie dobrze. Oczywiście skala trudności zupełnie inna, ale dyskusja dotyczy wprowadzenia ceny za coś co było do tej pory składową ceny produktu. I wcale do tej pory nie pisali "spiesz się, tylko teraz instalacja miui polska i odb bl w cenie produktu" co mogłoby faktycznie sugerować, że to jakaś czasowa promocja. Po prostu moim zdaniem to nie fair i tyle. Nie urodziłem się wczoraj i wiem że nie ma nic za darmo, ale jak się chce to można wyjść z twarzą i z takiej sytuacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts