Jump to content

TECHNOS (technos-online)


Technos
 Share

Recommended Posts

Niestety moja opinia o TECHNOS nie jest zbyt pochlebna. Jeśli chodzi o sprzedaż i załatwienie sprawy z fakturami wszystko było w porządku (mimo średniego kontaktu z lakonicznymi i krótkimi odpowiedziami).

Natomiast serwis bardzo mnie zawiódł. Telefon (Redmi 3) wylądował w naprawie dwa razy. Za pierwszym razem przestało działać ładownie baterii, telefon wrócił po 2 tygodniach i ładował się tylko na wybranych ładowarkach. Oczywiście zero informacji czy coś było naprawiane, czy może ktoś podmuchał na telefon czy cokolwiek. Po tygodniu zaczął się problem z mikrofonem, rozmówcy mnie nie słyszeli. Wysłałem telefon po raz drugi, z prośbą o naprawę bądź wymianę na nowy egzemplarz. Tel znowu wrócił po 2 tygodniach z pismem, że odmówiono mi naprawy gwarancyjnej jak i pozagwarancyjnej. Stwierdzono, że mikrofon jest zabrudzony, a w gnieździe czy module ładowania znajduje się ciało obce i stwierdzono uszkodzenie mechaniczne. Nie mam pojęcia o co im chodziło!!!

Oczywiście zero kontaktu ze strony serwisu czy godzę się na zapłacenie za naprawę pozagwarancyjną. Skoro już go rozebrali to nie mogli nic zrobić? Bez problemu bym za to zapłacił. A tak zmusili mnie do naprawy telefonu w innym punkcie co oczywiście oznacza utratę gwarancji. Jak dla mnie beznadziejne zachowanie. Próbowałem dzwonić na numer, który znalazłem na wniosku o naprawę (czyli numer do serwisu) to oczywiście nie ma takiego numeru. Na zapytanie mailowe czy telefon dotarł i co z nim się dzieje oczywiście zero odpowiedzi. Jedyny numer, gdzie ktoś czasem odbierze można znaleźć na stronie Technos, ale gość oczywiście nie zajmuje się sprawami serwisu.

Pomijam wysyłanie telefonu firmą Inpost, której kurierzy uwielbiają nie dostarczać paczek, a klikają, że dostarczyli i taką informację klient dostaje na email. A potem zaczyna się nerwówka, bo nigdzie nie można się dodzwonić.

Niestety, ale po takich sytuacjach nie polecam tego sklepu i to mój ostatni zakup u nich.

Edited by Messiajah
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

W poniedziałek zamówiłem w sklepie Technos (po godzinach pracy sklepu) telefon Xiaomi Redmi Note 3 Pro, wraz z usługą zmiany softu. We wtorek zadzwoniłem do sklepu i zapytałem ile czasu zajmie wgranie softa i jak wpłynie to na czas realizacji zamówienia. Pan poinformował mnie, że obecnie nie ma osoby zajmującej się zmianą softów i będzie trzeba poczekać dzień, dwa dni dłużej. Stwierdziłem, że softa zmienię samemu i zrezygnuję z tej usługi (zależało mi na czasie), ale Pan powiedział, że nie może przyjąć tego telefonicznie i muszę napisać maila do sklepu. Sklep pracuje do godziny 16 - napisałem maila o 15:40 i 2 minuty po 16 dostałem maila zwrotnego, że przyjęli i otrzymałem w nim numer przewozowy paczki. Następnego dnia (dzisiaj) telefon trafił do mnie. Super podejście do klienta - Pan, z którym rozmawiałem przez telefon 2-krotnie nie rozmawiał ze mną za karę i chętnie służył pomocą (w ostatnim czasie to rzadkość w moim przypadku). Serdecznie polecam sklep Technos i z pewnością jeszcze skorzystam z jego usług :)

Edited by relas5
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Widzę, że Panowie mają racje. Technos-online na pewno można polecić pod względem zakupu telefonu i chyba nic poza tym. Starałem się doinformować drogą mailową jak realizują gwarancje i od razu stwierdzili, że rękojmie uwzględniają jedynie na podstawie wad, której istniały w momencie odbioru telefonu. Jest coś takiego jak "wada ukryta", która nie zawsze ujawnia się od razu, czemu więc miałaby nie ujawnić się po ponad roku? Po przytoczeniu paragrafu, mówiącego o czasie trwania rękojmi stwierdzili, że jest wyjęty z kontekstu a na dalsze zapytania z tej kwestii pozwolą sobie nie odpowiadać. Już na starcie sami ustawiają się na straconej pozycji. Jeśli zdecydowałbym się na zakup nie znajdując lepszego polskiego serwisu, modliłbym się żeby mój telefon przez całe dwa lata był w pełni sprawny.

Edited by badurka1
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Rękojmia za wady dotyczy wszystkich wad a nie tylko wad, które istniały w chwili wydania towaru. Widać dokładnie kto wyrwał coś z kontekstu i nie zna kilku artykułów z KC albo robi to celowo.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Dnia 23.09.2016 o 21:40, Messiajah napisał:

Niestety moja opinia o TECHNOS nie jest zbyt pochlebna. Jeśli chodzi o sprzedaż i załatwienie sprawy z fakturami wszystko było w porządku (mimo średniego kontaktu z lakonicznymi i krótkimi odpowiedziami).

Natomiast serwis bardzo mnie zawiódł. Telefon (Redmi 3) wylądował w naprawie dwa razy. Za pierwszym razem przestało działać ładownie baterii, telefon wrócił po 2 tygodniach i ładował się tylko na wybranych ładowarkach. Oczywiście zero informacji czy coś było naprawiane, czy może ktoś podmuchał na telefon czy cokolwiek. Po tygodniu zaczął się problem z mikrofonem, rozmówcy mnie nie słyszeli. Wysłałem telefon po raz drugi, z prośbą o naprawę bądź wymianę na nowy egzemplarz. Tel znowu wrócił po 2 tygodniach z pismem, że odmówiono mi naprawy gwarancyjnej jak i pozagwarancyjnej. Stwierdzono, że mikrofon jest zabrudzony, a w gnieździe czy module ładowania znajduje się ciało obce i stwierdzono uszkodzenie mechaniczne. Nie mam pojęcia o co im chodziło!!!

Oczywiście zero kontaktu ze strony serwisu czy godzę się na zapłacenie za naprawę pozagwarancyjną. Skoro już go rozebrali to nie mogli nic zrobić? Bez problemu bym za to zapłacił. A tak zmusili mnie do naprawy telefonu w innym punkcie co oczywiście oznacza utratę gwarancji. Jak dla mnie beznadziejne zachowanie. Próbowałem dzwonić na numer, który znalazłem na wniosku o naprawę (czyli numer do serwisu) to oczywiście nie ma takiego numeru. Na zapytanie mailowe czy telefon dotarł i co z nim się dzieje oczywiście zero odpowiedzi. Jedyny numer, gdzie ktoś czasem odbierze można znaleźć na stronie Technos, ale gość oczywiście nie zajmuje się sprawami serwisu.

Pomijam wysyłanie telefonu firmą Inpost, której kurierzy uwielbiają nie dostarczać paczek, a klikają, że dostarczyli i taką informację klient dostaje na email. A potem zaczyna się nerwówka, bo nigdzie nie można się dodzwonić.

Niestety, ale po takich sytuacjach nie polecam tego sklepu i to mój ostatni zakup u nich.

Witamy Pana,

odpowiedzi udzielamy konkretnych, na konkretnie zadane pytania. To ze sa lakoniczne to Pana subiektywne odczucie. Niestety klienci czesto zadaja pytania niemerytoryczne oraz bardzo rozwiazle, a odpowiedz na nie jest trudna lub niemozliwa. 

Jesli stwierdzamy uszkodzenia mechaniczne/zabrudzenia, wykonujemy odopowiednia dokumentacje fotograficzna. Na proby wymuszenia naprawy gwarancyjnej reagujemy stosownie do stosunku takiego klienta do nas, chcacego wprowadzic nas w blad. Serwis obslugujemy wylacznie mailowo z racji tego, iz to Panstwo sami doprowadzili do takiej sytuacji - rozmowy telefoniczne z Panstwem w kwestiach serwisowych dalekie byly od rozmow merytorycznych, a oparte na wyzwiskach i nie dawaniu dojsc do slowa drugiej stronie, czyli nam. W zwiazku z tym serwis obslugujemy wylacznie mailowo, gdyz obsluga telefoniczna byla zupelnie nieefektywna, a zajmowala nam bardzo duzo cennego czasu.

Jesli ma Pan zastrzezenia dotyczace pracy InPost, nalezy to zglaszac tej firmie. Nie oplacamy kuriera w sytuacji gdy klient wymusza naprawe gwarancyjna i po prostu nas oszukuje. W wypadku zawienienia przez nas zawsze towar wysylamy kurierem na nasz koszt. 

 

Dnia 5.10.2016 o 23:12, relas5 napisał:

W poniedziałek zamówiłem w sklepie Technos (po godzinach pracy sklepu) telefon Xiaomi Redmi Note 3 Pro, wraz z usługą zmiany softu. We wtorek zadzwoniłem do sklepu i zapytałem ile czasu zajmie wgranie softa i jak wpłynie to na czas realizacji zamówienia. Pan poinformował mnie, że obecnie nie ma osoby zajmującej się zmianą softów i będzie trzeba poczekać dzień, dwa dni dłużej. Stwierdziłem, że softa zmienię samemu i zrezygnuję z tej usługi (zależało mi na czasie), ale Pan powiedział, że nie może przyjąć tego telefonicznie i muszę napisać maila do sklepu. Sklep pracuje do godziny 16 - napisałem maila o 15:40 i 2 minuty po 16 dostałem maila zwrotnego, że przyjęli i otrzymałem w nim numer przewozowy paczki. Następnego dnia (dzisiaj) telefon trafił do mnie. Super podejście do klienta - Pan, z którym rozmawiałem przez telefon 2-krotnie nie rozmawiał ze mną za karę i chętnie służył pomocą (w ostatnim czasie to rzadkość w moim przypadku). Serdecznie polecam sklep Technos i z pewnością jeszcze skorzystam z jego usług :)

Pozdrawiamy Pana i polecamy sie na przyszlosc :)

 

Dnia 18.10.2016 o 00:28, badurka1 napisał:

Widzę, że Panowie mają racje. Technos-online na pewno można polecić pod względem zakupu telefonu i chyba nic poza tym. Starałem się doinformować drogą mailową jak realizują gwarancje i od razu stwierdzili, że rękojmie uwzględniają jedynie na podstawie wad, której istniały w momencie odbioru telefonu. Jest coś takiego jak "wada ukryta", która nie zawsze ujawnia się od razu, czemu więc miałaby nie ujawnić się po ponad roku? Po przytoczeniu paragrafu, mówiącego o czasie trwania rękojmi stwierdzili, że jest wyjęty z kontekstu a na dalsze zapytania z tej kwestii pozwolą sobie nie odpowiadać. Już na starcie sami ustawiają się na straconej pozycji. Jeśli zdecydowałbym się na zakup nie znajdując lepszego polskiego serwisu, modliłbym się żeby mój telefon przez całe dwa lata był w pełni sprawny.

Ten temat juz omawialismy w tym watku i nie bedziemy go szerzej ponownie rozwijali. 

Nie bedziemy pozytywnie rozpatrywali reklamacji z tytulu rekojmi, ktora odnosic sie bedzie do wady powstalej np. po poltora roku. Rekojmia dotyczy wad istniejacych w momencie wydania towaru. Takie jest prawo (a cale jest ono nota bene wybitnie niekorzystne dla sprzedajacych, nad czym niezwykle ubolewamy) i my je respektujemy w obie strony.

Jesli klient zglosi reklamacje z tytulu rekojmi dotyczaca wady istniejacej w momencie zakupu (lub stwierdzi jej powstanie w ciagu roku i nie bedzie przeslanek do zaprzeczenia temu) zostanie ona rozpatrzona przez nas oczywiscie pozytywnie, podobnie jak uzasadniona reklamacja z tytulu gwarancji.

Nasze dzialania nie sa nakierowane na dzialanie na Panstwa szkode, a maja na celu oddzielenie grupy uczciwych klientow, ktorzy faktycznie spotkali sie z usterka i potrzebuja pomocy techicznej czy wsparcia, od grupy drugiej - "cwaniaczkow" chcacych reklamowac towar z tytulu rekojmi po roku i 11 miesiacach. Ta pierwsza grupa zawsze moze liczyc na pelna obsluge serwisowa u nas i zapewniamy, iz zaden uczciwy klient nie majacy nic na sumieniu nie bedzie przez nas pozostawiony "na lodzie". Posze wierzyc iz w serwisie widac jak na dloni czy urzadzenie bylo przez uzytkownika uszkodzone czy nie, zarowno w przypadku uszkodzen software, jak i tym bardziej hardware'owych.

 

Dnia 18.10.2016 o 15:27, MrJabłonka napisał:

Mam takie pytanie czy jak kupię od was telefon i zepsuje mi się po gwarancji to oferujecie płatną pomoc techniczną?

Jak najbardziej tak, moze Pan liczyc na wsparcie zarowno gwarancyjne jak i pozagwarancyjne.

 

Pozdrawiamy :)

 

Link to comment
Share on other sites

46 minut temu, Technos napisał:

 zapewniamy, iz zaden uczciwy klient nie majacy nic na sumieniu nie bedzie przez nas pozostawiony "na lodzie".

Czyli co? Do serwisu z zaświadczeniem od księdza o odbyciu spowiedzi? :-)

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Szanowni panowie z Technos. Z tytułu rękojmi wasza odpowiedzialność trwa minimum 2 lata. I żadne ograniczenia pisane na waszej stronie tego nie zmienią. W pierwszym roku, jeśli nastąpi zgłoszenie wady, to wy musicie udowodnić, że tak nie jest. W drugim, to na kupującym spoczywa taki obowiązek. Oczywiście jeśli wada istniała w momencie zakupu i o tym poinformowaliście kupującego to nie podlega rękojmi. I jeszcze jedno, jeśli wiedzieliście o wadzie w momencie sprzedaży a to zatailiście, to kupujący może w ramach rękojmi zgłosić się do was nawet po 2 latach. Podstawa prawna: art. 5562, 557§1 i 568 Kodeksu cywilnego
I na koniec, dzielenie przez was od początku klientów na tych dobrych i złych i robienie z tego swego rodzaju reklamy nie jest dobrym pomysłem na biznes.


  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Technos napisał:

Nie bedziemy pozytywnie rozpatrywali reklamacji z tytulu rekojmi, ktora odnosic sie bedzie do wady powstalej np. po poltora roku.

Takie stwierdzenie wprost nadaje się do zgłoszenia do UOKiK-u, ponieważ zgodnie z KC

Art. 568. § 1. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat.

A tutaj sprzedawca z góry zakłada, że po upływie roku nie będzie pozytywnie rozpatrywał wniesionych reklamacji z tytułu rękojmi łamiąc tym samym prawa konsumenta.

3 godziny temu, Technos napisał:

Rekojmia dotyczy wad istniejacych w momencie wydania towaru.

Kodeks Cywilny ujmuje to trochę inaczej:

Art. 559. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Najlepszym wypadkiem byłoby pociągnięcie ich do odpowiedzialności karnej, zresztą myślę, że po wystosowaniu odpowiedniego pisma z prawnikiem zmiękłoby im nastawienie i z marszu zaproponowaliby zareklamowanie telefonu z tytułu rękojmi. Ciekawi mnie tylko fakt, że w dobie tak rozpowszechnionego internetu sprzedawcy nadal starają się w tak perfidny sposób nabijać klientów w butelkę. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, badurka1 napisał:

 Ciekawi mnie tylko fakt, że w dobie tak rozpowszechnionego internetu sprzedawcy nadal starają się w tak perfidny sposób nabijać klientów w butelkę. 

Dlatego mnie tak śmieszy, jak ludzie koniecznie chcą kupić chiński telefon w Polsce (przepłacając przy tym), tłumacząc to "bo chcę mieć pewną gwarancję w Polsce". Takim należy podawać link do tego wątku. Przeczytają, że gwarancja gwarancją, ale przede wszystkim muszą na oko „biegłych psychologów” pracujących w sklepach / serwisach gwarancyjnych nie sprawiać złego wrażenia i ogólnie – mieć czyste sumienie :-)

 

Edited by latet
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, latet napisał:

Dlatego mnie tak śmieszy, jak ludzie koniecznie chcą kupić chiński telefon w Polsce (przepłacając przy tym), tłumacząc to "bo chcę mieć pewną gwarancję w Polsce". 

 Wydaje mi się, że ludzie kupują tu nie tylko z pow. gwarancji, a dlatego że chcą wziąć tel na firmę, do czego potrzebują faktury.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ej ludzie czyli jednak mam się powstrzymać od zakupów w technosie ? Więkrzość opinii o tym sklepie jest pozytywna :/

Może niekoniecznie powstrzymać ale jeżeli rzeczywiście podejście do rękojmi i składanych z tego tytułu reklamacji maja takie, jak ktoś od nich opisał to w tych kilku ostatnich postach (mam nadzieję że to było pod wpływem emocji ) to warto się dobrze zastanowić przed zakupem. A w przypadku składania ewentualnej reklamacji znać swoje prawa i wiedzieć czego żądać.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Martwy piksel to nie problem a korzysta się z rękojmi a nie z gwarancji, której nawet nie wiem czy udzielają, ponieważ gwarancja to świadczenie dobrowolne producenta/sprzedawcy. I pamiętaj, że składając reklamację z tytułu gwarancji grasz na zasadach gwaranta, najczęściej znacznie korzystniej jest korzystać z rękojmi.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Kupiłem Mi5 czarny, przysłano biały...

Kontakt ze sklepem zerowy. Telefon podany na stronie nie odpowiada.

Dla mnie to żenujące podejście i zdania nie zmienie.

Znając życie sprzedawca zaraz wymyśli jakąś historyjkę na mój post. Ale ja szczerze wszystkim znajomym będę odradzał ten sklep...

Niby to pomyłka, każdy się może pomylić - ale trzeba się do błedu przyznać a nie chować głowę w piasek...

Edited by Draco
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, Draco napisał:

Kupiłem Mi5 czarny, przysłano biały...

Kontakt ze sklepem zerowy. Telefon podany na stronie nie odpowiada.

Dla mnie to żenujące podejście i zdania nie zmienie.

Znając życie sprzedawca zaraz wymyśli jakąś historyjkę na mój post. Ale ja szczerze wszystkim znajomym będę odradzał ten sklep...

Niby to pomyłka, każdy się może pomylić - ale trzeba się do błedu przyznać a nie chować głowę w piasek...

Na pewno masz coś na sumienie ;) . Przyznaj się!! :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nie ma się co bać. Za mówiłem telefon w środę . przyszedł w piątek rano bo w czwartek mieli awarię prądu. Wszystko jak talala . najnowszy miui polska (kupiony). Telefon nie ma żadnych wad. Zobaczymy co z gwarancją ale naprawdę polecam sklep technos online :)

Link to comment
Share on other sites

Muszę przyznać, że miałem obawy,  ale jak się okazało całkowicie nie uzasadnione. Zamówiłem telefon w środę, a w czwartek rano już był u mnie. Nie wiem jak to się stało, ale gdzieś przegapiłem wgranie polskiego softu ale i z tym sobie poradziłem. Chińczyki sprowadzili mi oryginalność sprzetu i pozwolili odblokować, tak że cieszę się dobrą słuchawką (Mi5 Pro) z polskim menu. Jak najbardziej POLECAM ten sklep. Pozdrawiam 

Link to comment
Share on other sites

 Wydaje mi się, że ludzie kupują tu nie tylko z pow. gwarancji, a dlatego że chcą wziąć tel na firmę, do czego potrzebują faktury.

Tłumaczenie z poziomu Eghm...

Bierzesz fakturę na firmę żeby odliczyć VAT i kupujesz telefon 25% drożej z roczną gwarancją (bo na firmę).
To nie lepiej kupić z IBG np. Jak chcesz gwarancję od Firmy, a nie Januszy którzy mogli by kufa chociaż na kilka szkoleń z podstaw marketingu pójść, bo żal d ściska jak się ich tutaj czyta.

A jak tanio i z marną gwarancją (jak tutaj) od Goldwaya?

Po co sobie utrudniać?
Link to comment
Share on other sites

Dnia 22.10.2016 o 21:53, painball napisał:

To nie lepiej kupić z IBG np. Jak chcesz gwarancję od Firmy, a nie Januszy którzy mogli by kufa chociaż na kilka szkoleń z podstaw marketingu pójść, bo żal d ściska jak się ich tutaj czyta.

A jak tanio i z marną gwarancją (jak tutaj) od Goldwaya?

Po co sobie utrudniać?

Każdy zauważył zapewne, że na tym forum jedynym słusznym sklepem, w którym można pewnie kupować, jest IBuyGou, ale czy nieuczciwym nie jest pisanie o konkurencji słów bez pokrycia? Masz doświadczenia z usługą gwarancyjną sklepu Goldway? Nie sądzę.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ano mam. Gwarancja jest. Oczywiście. Tylko sprzętu nie ma lekko półtora miesiąca (dwie reklamacje miałem u Goldiego). Wysyłki nie przeskoczysz. Nie opłaca się DHLem mi ani im wysyłać. Drugą reklamację rozpatrzyli 3 tygodnie po odebraniu paczki i ponagleniu emailowym. Pozytywnie. Ale jednak 2 tyg poczta, 3 rozpatrzenie, znów 2 tygodnie powrót - dobrze, że bez niespodzianek na granicy.

Czyli jeśli kupujesz tam DailyDrivera i używasz go nie daj Boże do pracy to najnormalniej nie opłaca się wysyłać sprzętu wartego mniej niż 1000 zł.

Jak ktoś ma czas, kilka urządzeń i chęci - nie neguje.

Link to comment
Share on other sites

Dnia 20.10.2016 o 19:02, Draco napisał:

Kupiłem Mi5 czarny, przysłano biały...

Kontakt ze sklepem zerowy. Telefon podany na stronie nie odpowiada.

Dla mnie to żenujące podejście i zdania nie zmienie.

Znając życie sprzedawca zaraz wymyśli jakąś historyjkę na mój post. Ale ja szczerze wszystkim znajomym będę odradzał ten sklep...

Niby to pomyłka, każdy się może pomylić - ale trzeba się do błedu przyznać a nie chować głowę w piasek...

Witamy. W czwartek i piatek z przyczyn od nas niezaleznych (awaria pradu w calym budynku) nie pracowalismy. Skontaktowalismy sie juz z Panem w celu wyjasnienia sytuacji i tej pomylki, jestesmy tylko ludzmi a nie robotami i pomylka, choc u nas rzadko, zdarza sie. Pozdrawiamy.

 

Dnia 20.10.2016 o 19:10, wojtekmarchewka napisał:

 

Dnia 19.10.2016 o 19:59, latet napisał:

Czyli co? Do serwisu z zaświadczeniem od księdza o odbyciu spowiedzi? :-)

Nie, nie jest to wymagane :)

 

Dnia 19.10.2016 o 21:54, surfer30 napisał:

Szanowni panowie z Technos. Z tytułu rękojmi wasza odpowiedzialność trwa minimum 2 lata. I żadne ograniczenia pisane na waszej stronie tego nie zmienią. W pierwszym roku, jeśli nastąpi zgłoszenie wady, to wy musicie udowodnić, że tak nie jest. W drugim, to na kupującym spoczywa taki obowiązek. Oczywiście jeśli wada istniała w momencie zakupu i o tym poinformowaliście kupującego to nie podlega rękojmi. I jeszcze jedno, jeśli wiedzieliście o wadzie w momencie sprzedaży a to zatailiście, to kupujący może w ramach rękojmi zgłosić się do was nawet po 2 latach. Podstawa prawna: art. 5562, 557§1 i 568 Kodeksu cywilnego
I na koniec, dzielenie przez was od początku klientów na tych dobrych i złych i robienie z tego swego rodzaju reklamy nie jest dobrym pomysłem na biznes.

 

Niestety nie zrozumial Pan tego co napisalismy. Nie musi Pan przedstawiac norm prawnych, znamy je. Nie wprowadzamy zadnych ograniczen. Poinformowalismy po prostu, iz reklamacje z tytulu rekojmi zglaszane po 1.5 roku nie beda przez nas rozpatrywane pozytywnie, w praktyce nie zdarzaja sie przypadki istnienia wady od momentu wydania towaru przez poltora roku lub ujawnienia sie jej po tym czasie, gdyz kupujacy zglaszaja ja niezwlocznie po jej ujawnieniu.

 

Dnia 19.10.2016 o 22:30, muszateq napisał:

Takie stwierdzenie wprost nadaje się do zgłoszenia do UOKiK-u, ponieważ zgodnie z KC

Art. 568. § 1. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat.

A tutaj sprzedawca z góry zakłada, że po upływie roku nie będzie pozytywnie rozpatrywał wniesionych reklamacji z tytułu rękojmi łamiąc tym samym prawa konsumenta.

Kodeks Cywilny ujmuje to trochę inaczej:

Art. 559. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Rowniez Pan nie zrozumial tego co napisalismy. Uzadadnione reklamacje beda rozpatrywane pozytywnie. My pisalismy o osobach probujacych wprowadzic nas w blad lub wymusic przyjecie reklamacji z tytulu rekojmi w przypadku ktory jej nie dotyczy.

 

Dnia 20.10.2016 o 00:03, badurka1 napisał:

Najlepszym wypadkiem byłoby pociągnięcie ich do odpowiedzialności karnej, zresztą myślę, że po wystosowaniu odpowiedniego pisma z prawnikiem zmiękłoby im nastawienie i z marszu zaproponowaliby zareklamowanie telefonu z tytułu rękojmi. Ciekawi mnie tylko fakt, że w dobie tak rozpowszechnionego internetu sprzedawcy nadal starają się w tak perfidny sposób nabijać klientów w butelkę. 

Nie nabijamy zadnego uczciwego klienta w butelke ani w zaden sposob nie lamiemy prawa. Prosimy wiec powstrzymac sie od tego typu wpisow.

 

Dnia 20.10.2016 o 10:32, MrJabłonka napisał:

Sorry ale jestem tym temacie całkowicie zielony jaka jest różnica pomiędzy rękojmą a gwarancją?

Sa to dwie osobne kwestie, jesli chce Pan zglebic dystkusje na ich temat, prosimy utworzyc na forum odpowiedni watek i tam ja prowadzic.

 

Dnia 22.10.2016 o 09:00, MrJabłonka napisał:

Nie ma się co bać. Za mówiłem telefon w środę . przyszedł w piątek rano bo w czwartek mieli awarię prądu. Wszystko jak talala . najnowszy miui polska (kupiony). Telefon nie ma żadnych wad. Zobaczymy co z gwarancją ale naprawdę polecam sklep technos online :)

Rowniez pozdrawiamy Pana :)

 

Dnia 22.10.2016 o 10:34, Mantha napisał:

Muszę przyznać, że miałem obawy,  ale jak się okazało całkowicie nie uzasadnione. Zamówiłem telefon w środę, a w czwartek rano już był u mnie. Nie wiem jak to się stało, ale gdzieś przegapiłem wgranie polskiego softu ale i z tym sobie poradziłem. Chińczyki sprowadzili mi oryginalność sprzetu i pozwolili odblokować, tak że cieszę się dobrą słuchawką (Mi5 Pro) z polskim menu. Jak najbardziej POLECAM ten sklep. Pozdrawiam 

Pozdrawiamy Pana i polecamy sie, przy kolejnych zakupach moze Pan liczyc oczywiscie na stosowny rabat.

 

Edited by Technos
Link to comment
Share on other sites

A Panowie z Technos nadal swoje. Doskonale zrozumiałem wasz zapis na stronie. Ograniczenia rękojmi poprzez pisanie że czegoś nie będziecie rozpatrywać jest niezgodne z prawem i zaklinanie rzeczywistości nic nie da. To że dotąd nikt nie zgłosił wady podlegającej rękojmi po 1,5 roku świadczy tyko o dobrej jakości produktów, które sprzedajcie. Gdybym kupił u was produkt i wada ujawniłaby się na tydzień przed końcem 2 letniego okresu, zgłoszenie z tytułu rękojmi musielibyśmy rozpatrzyć. I nic tego nie zmieni.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, surfer30 napisał:

A Panowie z Technos nadal swoje. Doskonale zrozumiałem wasz zapis na stronie. Ograniczenia rękojmi poprzez pisanie że czegoś nie będziecie rozpatrywać jest niezgodne z prawem i zaklinanie rzeczywistości nic nie da. To że dotąd nikt nie zgłosił wady podlegającej rękojmi po 1,5 roku świadczy tyko o dobrej jakości produktów, które sprzedajcie. Gdybym kupił u was produkt i wada ujawniłaby się na tydzień przed końcem 2 letniego okresu, zgłoszenie z tytułu rękojmi musielibyśmy rozpatrzyć. I nic tego nie zmieni.

Szanowny Panie.

Nigdzie nie napisalismy, ze nie bedziemy rozpatrywali reklamacji z tytulu rekojmi. Prawo do zlozenia takiej reklamacji nie moze nikomu zostac odebrane, a reklamacja takowa musi zostac rozpatrzona w ciagu 14 dni, pozytywnie lub negatywnie. Napisalismy natomiast iz zgloszenia wady z tytulu rekojmi powstalej po 1.5 roku beda rozpatrywane przez nas negatywnie, poparte stosowna ekspertyza serwisowa, bo nie temu rekojmia sluzy. Natomiast reklamacje uzasadnione, czyli klientow ktorzy rzeczywiscie otrzymali wadliwy od poczatku towar, oczywiscie beda rozpatrywane pozytywnie.

Z naszej strony ta kwestia zostala wyczerpana, prosimy abyscie Panowie kontynuowali dyskusje na ten temat w osobno utworzonym watku na forum. Dziekujemy :)

 

Edited by Technos
Link to comment
Share on other sites

No to ja też coś dorzucę odnośnie serwisu sklepu Technos otóż telefon wysłałem w poniedziałek 26 września.Po wysyłce telefonu napisałem maila czy telefon został dostarczony pan z serwisu odpowiedział 29 września że telefon dotarł do nich i analizują sprawę. Parę dni później napisałem do nich kolejnego maila z pytaniem o przybliżony czas naprawy dostałem odpowiedź 4 października że naprawa zakończy się w przeciągu tygodnia. Następnie z racji tego że nie dostałem informacji czy telefon został naprawiony 10 października napisałem następnego maila jaki jest status telefonu otrzymałem odpowiedź że naprawa trwa 17 października napisałem że jeśli naprawa telefonu jest nie możliwa to zostanę o tym poinformowany. Następnie 19 października napisałem im już maila w nieco mniej łagodnym tonie że jeśli naprawa przekroczy 20 dni roboczych to żądam wymiany na nowy telefon tego samego dnia odpisali mi że jeśli naprawa przekroczy 20 dni to wymienią telefon na nowy i tu by było wszystko okej, tylko ze dzisiaj mija 21 dzień roboczy i zamiast tego co zapewniali że telefon wymienią a  pan serwisant napisał dzisiaj 25.10 godzi 17:10 że naprawa jeszcze potrwa do końca tygodnia  :x na to ja odpisałem że tak jak pisali wcześniej po przekroczeniu 20 dni roboczych realizacji naprawy proszę o wymianę telefonu na nowy.  Zobaczymy co odpiszą jutro dzisiaj bo wysyłałem maila o 18 a pracują właśnie do tej godziny. Ogólnie byłem zadowolony z terminu dostawy telefonu bo przyszedł 24 godziny od złożenia zamówienia ale serwis to jest jakaś porażka. Napiszcie mi czy też ktoś miał takie przejścia z serwisem tej firmy.

Edit 26.10.2016

Dzisiaj panowie napisali że telefon którego przez prawie miesiąc nie mogli naprawić, jakimś cudem został naprawiony. Zobaczymy jak przyjdzie ale ogólnie serwisu tego sklepu nie polecam i omijał bym szerokim łukiem

Edited by zimny93
Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, Technos napisał:

Sa to dwie osobne kwestie, jesli chce Pan zglebic dystkusje na ich temat, prosimy utworzyc na forum odpowiedni watek i tam ja prowadzic.

 

2 godziny temu, Technos napisał:

prosimy abyscie Panowie kontynuowali dyskusje na ten temat w osobno utworzonym watku na forum. Dziekujemy :)

panowie Technos są nowym moderatorem na forum...?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

39 minut temu, magyarek napisał:

 

panowie Technos są nowym moderatorem na forum...?

 

1 minutę temu, surfer30 napisał:

Panowie z Technos nie lubią dyskusji na argumenty. Dzienne bo nikt ich nie wyzywa, nie używa niczego co mogłoby być odebrane za obraźliwe a jedynie argumentów.

Jest to ich wątek, mają prawo ustawić w nim własne "zasady" o ile nie są one sprzeczne z regulaminem. Każdy post pod moim, który nie będzie opinią/pytaniem do sprzedawcy, będzie usuwany.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...