Jump to content

Technos

Użytkownicy
  • Posts

    113
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

Kontakt z Tobą

  • Strona WWW
    http//technos-online.pl
  • Skype
    technos.online

Informacje osobiste

  • Płeć
    Nipowiem!
  • Lokalizacja
    Poznań

Dodatkowe

  • Smartfon
    Urządzenia Xiaomi

Recent Profile Visitors

5,517 profile views

Technos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

37

Reputation

  1. Nie rozumiemy tego stwierdzenia. Dlaczego mielibysmy "wypiac" sie na MIUIPolska? Nie ma ku temu zadnych powodow. Caly czas oferujemy rabaty dla stalych uzytkownikow forum Z portalem GizChina rowniez czasem wspolpracujemy, jedno nie wyklucza drugiego Nic z tych rzeczy Caly czas jestesmy, dzialamy oraz sprzedajemy produkty Xiaomi, rozszerzamy natomiast sukcesywnie oferte o produkty akcesoriow mobilnych innych marek. Natomiast juz niebawem, w zwiazku z piecoleciem naszej dzialalnosci, rozpoczniemy rozne akcje promocyjne i rabatowe, rowniez dla stalych bywalcow MIUIPolska. O wszystkim bedziemy na biezaco informowali i na pewno znajda sie tutaj wszelkie informacje
  2. Szanowny Panie, czy ladnie to tak pisac nieprawde? Poslugujac sie faktami, a nie Pana komentarzami bez pokrycia: 1. Zglosil Pan pierwsza naprawe gwarancyjna. Naprawa zostala przez nas wykonana w terminowym czasie, mimo kilku wgniecen i podejrzen kilkukrotnego upadku telefonu. To Pan uszkodzil telefon w rogu. 2. Przy drugiej reklamacji przeslal Pan do nas telefon po kontakcie z ciecza - znacznik kontaktu z ciecza pozytywny oraz slady cieczy oraz zasniedziala i brudna plyta glowna. W takim wypadku zawsze skutkuje to negatywnym rozpatrzeniem reklamacji. Dlaczego mielibysmy rozbierac telefon skoro pierwszym elementem jest zawsze sprawdzenie znacznika? 3. Otrzymał Pan mailowo dokumentacje fotograficzna obrazujaca kontakt z ciecza. Caly czas znajduje sie ona u nas. Jest to niepodwazalny fakt, z ktorym nie dyskutowal Pan, a jedynie stac Pana bylo na oczernienie nas bez powodu tutaj na forum. Podsumowujac - pierwsza zgloszona naprawe wykonalismy gwarancyjnie, mimo podejrzen o upadku. Przy drugiej reklamacji przeslal Pan telefon po kontakcie z ciecza - w takim wypadku gwarancja nigdy nie obowiazuje. Jestesmy zszkowowani nie tylko tym ze udaje Pan, iz telefon nie mial kontaktu z ciecza i w "magiczny sposob" znacznik jest pozytywny (historie o przebywaniu w wilgotnych pomieszczeniach niestety nie sa oryginalne, a kreatywnosc klientow w opisywaniu jakim cudem ciecz pojawila sie na telefonie nie zna granic ), ale jeszcze ma Pan tupet uznawac, iz zostal w calej sytuacji oszukany. Uzywanie sformulowan "posmyral po zwieraczu bez wazeliny" pozwolimy sobie pozostawic bez komentarza...swiadcza one tylko o Pana poziomie. W przeciwienstwie do wielu innych firm, nigdy nie przyswieca nam motto "byle sprzedac". Swiadczy o tym chociazby nasza obecnosc na forum od ponad 4 lat oraz staly kontakt z wieloma jego uzytkownikami oraz administratorami, w tym Acidem. Wszystkie problematyczne kwestie serwisowe, przy ktorych brak winy uzytkownika, zawsze zakanczamy z rozwiazaniem pozytywnym dla kupujacego. Dotyczy to rowniez przypadkow opisywanych w calym tym temacie Prosimy o kontakt @ na serwis po 1 stycznia - otrzyma Pan niezwlocznie wszelkie informacje tak, aby sprawa zakonczyla sie pozytywnie Szanowny Panie, tak jak wspimnial @Acid, niestety obecnie zdobycie oryginalnej czesci do tego modelu jest praktycznie niemozliwe, nawet z bezposrednio z Chin ze sztuk oryginalnych/demontazu, mimo naszych kilku zrodel nie udalo sie to. Obecne zamontowanie ekranu jest najlepszym mozliwym do osiagniecia, po prostu specyfika budowy tego modelu powoduje, iz montaz bez widocznego czarnego elementu jest niestety niemozliwy. Opoznienia w wysylce wynikaly natomiast ze strajku jaki mial miejsce w DHL oraz zablokowania rejonu przez dyspozytorow - po prostu nie mozna bylo nadac w zaden sposob kuriera, gdyz kurierzy strajkowali. Nic nie moglismy w tej sprawie zrobic. W tym wypadku mimo wszystko przyznajemy Panu oczywiscie 100% racji - prosimy o kontakt mailowy na serwis a oczywiscie otrzyma Pan informacje dotyczace otrzymania stosownej rekompensaty finansowej w zwiazku z ta sytuacja. Zdajemy sobie sprawe, iz niestety tutaj na forum nie wypowiada sie zaden z naszych klientow, ktorym to przez okres kilku lat wykonalismy setki w 100% udanych napraw. Wiemy o tym, iz zawsze tylko niezadowolone osoby maja chec aby sie wypowiedziec, natomiast te zadowolone nigdy nie dziela sie tutaj ani w innych miejsach pozytywnymi opiniami. Nie zrazamy sie tym bo to odwieczne prawidlo Mimo to mamy nadzieje, iz powyzsze przypadki nie beda mialy miejsca i podejmiemy wszystkie kroki aby wszelkie uslugi serwisowe staly na jak najwyzszym poziomie a uzytkownicy MIUIPolska traktowani byli priorytetowo. Korzystajac z okazji, chcielibysmy zyczyc wszystkim uzytkownikom forum MIUIPolska wszystkiego co najlepsze oraz samej pomyslnosci w nowym, 2018 roku
  3. Witamy, oczywiscie taka sytuacja nie powinna miec miejsca. Pracownicy odbierajacy telefon nie udzielaja informacji na temat serwisu. Jesli nadal ma Pan zastrzezenia do wykonanej naprawy, prosimy o kontakt mailowy na serwis, podejmiemy dalsze kroki w celu rozwiazania tego problemu. Kazda tego typu sytuacje rozwiazujemy finalnie pozytywnie dla klienta. Jestesmy najdluzej dzialajacym w Polsce sprzedawca smartfonow i akcesoriow Xiaomi, w przeciwienstwie do innych, nie tylko sprzedawca ale i tez fanami chinskich marek, zrealizowalismy tysiace zamowien i wykonalismy setki napraw, przy ktorych sytuacje takie jak powyzej sa bardzo incydentalne (tylko takie osoby zawsze wypowiadaja sie na forach, nigdy osoby zadowolone). Oczywiscie zapraszamy Pana do skorzystania z naszej oferty
  4. Mamy nadzieje, iz sytuacja zostala pomyslnie rozwiazana. Pozdrawiamy Domyslnie kazdy telefon jest zablokowany, prosimy upewnic sie, iz jest odblokowany, najlatwiej wykonac to sprawdzajac czy uda sie sflashowac TWRP.
  5. Szanowny Panie Kamilu, nie informowalismy o ew. przedluzeniach, gdyz w przypadku obu napraw wykonanie nastapilo terminowo. Niestety nie zawsze mozemy dostosowac sie do zadan klientow, iz naprawa ma byc wykonana "na wczoraj". Otrzymal Pan juz wszelkie informacje mailowo i ta droga prosimy o dalszy kontakt
  6. Witamy. Pisze Pan nieprawde. Pierwsza naprawa zostala wykonana skutecznie, to, ze jednak pamiec nie byla uszkodzona to tylko dobra informacja Druga naprawa to naprawa pozagwarancyjna, wynikajaca z uszkodzenia towaru przez uzytkownika i rowniez zostala juz rowniez wykonana - obie naprawy zostaly wykonane terminowo, a ich nieznacznie dluzszy czas realizacji wynika z okresu urlopowego. Nikt nie "straszyl" Pana, tylko informowal o fakcie, iz ew. wykonywanie modyfikacji serwisowych skutkuje anulacja udzielonej przez nas gwarancji. Pozdrawiamy Oprogramowanie China Stable lub w wersjach Global oprogramowanie Global Stable.
  7. Wyzsze rabaty przeznaczone sa dla naszych stalych klientow, ten jest dla wszystkich. Rabat jest procentowy, stad im wieksze zamowienie, tym wyzszy bedzie rabat. Przy kolejnych zakupach u nas, juz jako staly klient, moze Pan otrzymac wyzszy rabat. Pozdrawiamy!
  8. Wszystkie sprzedawane przez nas telefony bez wyboru softu Global posiadaja soft China Stable. Przypominamy, iz akcja rabatowa dla wszystkich uzytkownikow MIUIPolska trwa nadal!
  9. Drodzy uzytkownicy MIUIPolska! Specjalnie dla Was przygotowalismy pule kuponow rabatowych do wykorzystania. Aby otrzymac kupon rabatowy, nalezy przeslac do nas email na adres [email protected], zatytułowany "Rabat MIUIPolska". W tresci maila nalezy podac swoj nick z forum, staż na forum oraz ilość postów. Adres email musi byc tozsamy z adresem email zarejestrowanym na forum. Rabat przeznaczony jest dla wszystkich obecnych uzytkowników MIUIPolska! Wysokosc rabatu bedzie uzalezniona od stazu konta na forum. Akcja trwa do odwolania! Zapraszamy!
  10. Witamy, podajemy te informacje przy skladaniu zamowienia, moze Pan oczywiscie wybrac przelew tradycyjny. Najmocniej przepraszamy Pana za zaistniala sytuacje, wynika to z faktu kosmetycznej roznicy pomiedzy oboma etui (10 000 Gen2 oraz 10 000 Pro). Na ten moment niestety nie posiadamy etui do tego modelu. Prosimy Pana o kontakt mailowy z nami w pozniejszym terminie, gdy tylko etui bedziemy mieli na stanie doslemy je do Pana na nasz koszt.
  11. Cieszymy sie, iz udalo sie pozytywnie rozwiazac sprawe. Opisywane problemy nie byly nasza wina, natomiast otrzymal Pan oczywiscie wszelka niezbedna pomoc. Pozdrawiamy Pana Tak jak wczesniej informowalismy, moze Pan zlozyc ponownie stosowna reklamacje, my natomiast sie do niej odniesiemy. W przypadku koniecznosci wykonamy odpowiednia dokumentacje fotograficzna. Prosimy o dalszy bezposredni kontakt z nami w tej sprawie. Pytanie prosimy zadac mailowo na serwis. Kazdy kupujacy otrzymuje wraz z towarem FV23%. Zapraszamy Pana do działu FAQ - tam znajdzie Pan wiele przydatnych informacji. http://technos-online.pl/faq,75.html
  12. Szanowny Panie, w tej sprawie jest prowadzona z Panem korespondencja mailowa. Wszystkie telefony ktore sprzedajemy sa nowe, zafoliowane. Nigdy nie wprowadzalismy kupujacych w blad, oferujac telefony odnawiane jako nowe. W przypadku dalszych pytan, korespondencja w tej kwesii bedzie z Panem prowadzona mailowo. Witamy, to sytuacja incydentalna. W przypadku koniecznosci wyjasnienia tego problemu i ewentualnych problemow, prosimy o kontakt mailowy. Skontaktujemy sie z dana osoba i wyjasnimy to niezwlocznie. Przewaznie dolaczamy, jest to gratis ktory czasem ulega wyczerpaniu. Dlatego tez nie infomujemy o tym na stronie, aby klienci nie byli rozczarowani brakiem tego elementu w momencie gdy akurat ulegl wyczerpaniu. J.w.
  13. Witamy. Cieszymy sie, iz udalo sie pozytywnie rozwiazac sprawe. Pozdrawiamy Na wszystkie maile odpowiadamy, przewaznie bardzo szybko. Byc moze Pana wiadomosc nie dotarla do nas, prosimy o ponowny kontakt mailowy. Witamy. Sprzedajemy tylko nowe towary. Nie sprzedajemy telefonow odnawianych/uzywanych. Jesli ma Pan zastrzezenia co do telefonu, prosimy o kontakt mailowy na adres serwisu w celu dokonania sprawdzenia tej kwestii. Dziekujemy za opinie i polecamy sie, prosze pamietac, iz przy kolejnym zakupie moze Pan liczyc na kupon rabatowy. Pozdrawiamy
  14. Dziekujemy uprzejmie za opinie. @Kris333 - zachecamy Pana do tego, aby zalozyl Pan odpowiedni watek na forum dotyczacy dyskusji na temat gwarancji, rekojmi oraz innych przepisow. Tam bedzie mozna prowadzic dyskusje na ten temat. Prosimy o zgloszenie tego mailowo, najlepiej z cytatem - wszystkie maile sa archiwizowane i wobec pracownika zostana wyciagniete stosowne konsekwencje.
  15. Koszty wysyłki w przypadku zgloszenia gwarancyjnego ponosi klient, natomiast wszelkich pozostalych przesylek my. Wszystkie uzasadnione reklamacje sa u nas rozpatrywane pozytywnie. Zaden z klientow, ktory zlozyl uzasadniona reklamajce, nie zostal pozostawiony bez satysfakcjonujacego rozwiazania. W przypadku nieudanej naprawy klient zawsze otrzymuje wymiane towaru lub zwrot pieniedzy. Na forum wypowiadaja sie jednak glownie jednostkowe, niezadowolone osoby, jest to normalne zjawisko i zdajemy sobie z tego sprawe Witamy. Prosimy aby nie wypowiadal sie Pan nie znajac obowiazujacych przepisow. Od 25 grudnia nie obowiazuje w przepisach pojecie niezgodnosci towaru z umowa. Ma Pan prawo do zlozenia reklamacji z tytulu rekojmi w ciagu dwoch lat. Dotyczy ona wad istniejacych w momencie zakupu. Po roku na Panu spoczywa obowiazek udowodnienia, iz wada istniala w momencie wydania towaru. Wszyscy Panstwo ktorzy tutaj przedstawiaja opinie o naszym nieuczciwym podejsciu do tych kwestii, doskonale wiedza, iz wada nie istniala w tymze momencie, a powstala w okresie pozniejszym. Probuja Panstwo naduzywac tych przepisow. Zasadne reklamacje, ktore sa do nas skladane, zawsze rozpatrywane sa pozytywnie. W okresie naszej dzialalnosci zdarzaly sie przypadki zglaszania przez klientow zastrzezen co do rozpatrzenia reklamacji, np. poprzez kontakt z Rzecznikiem Praw Konsumentów. Przy wszystkich przypadkach Rzecznik potwierdzal zasadnosc negatywnego rozpatrzenia reklamacji. Ale o tym klienci tutaj juz sie nie wypowiadaja Pozostale zagadnienia prosimy poruszac w osobnym watku na forum dotyczacym tych kwestii. Witamy, na wiele maili odpowiadamy nie tyle lakonicznie, co konkretnie i rzeczowo. W przypadku zastrzezen dotyczacych formy lub obslugi mailowej - prosimy o kontakt, odpowiedni pracownik zostanie pouczony w tej kwestii. W kwestii rabatow - w zwiazku z Panstwa uwagami i sugestiami - takze osoby, ktore dokonaly pierwszego zakupu przez Allegro, a obecnie chca dokonac go przez nasz sklep, takze otrzymuja kod rabatowy Nigdy nie przedstawialismy stwierdzenia, iz klient dokonujacy zakupu przez Allegro jest klientem gorszym. Natomiast zawsze staramy sie zachecac klientow do zakupu przez nasza strone internetowa. Witamy. Jesli telefon nadal jest niesprawny, dokonamy wymiany na nowy egzemplarz. Prosimy o kontakt mailowy na adres serwisu w celu ustalenia szczegolow. Witamy. Kontakt mailowy z nami jest staly i szybki, w przeciwienstwie do kontaktu telefonicznego, dlatego tez zawsze zachecamy Panstwa do tej formy kontaktu, takze ze wzgledu na latwosc ew. odpowiedzi (mozliwosc zalaczenia plikow, podania odpowiednich numerow czy linkow). Jesli dana usterka powrocila, bedziemy proponowali Pani wymiane towaru lub inne satysfakcjonujace rozwiazanie. Pozdrawiamy.
×
×
  • Create New...