Technos

Sprzedawca
  • Content count

    98
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

36 Excellent

About Technos

  • Rank
    Zaawansowany
  • Birthday

Kontakt z Tobą

  • Website URL
    http//technos-online.pl
  • Skype
    technos.online

Informacje osobiste

  • Płeć
    Nipowiem!
  • Lokalizacja
    Poznań

Dodatkowe

  • Smartfon
    Urządzenia Xiaomi

Recent Profile Visitors

2934 profile views
  1. Ma Pan mozliwosc wyboru wersji oprogramowania, China lub Global. W przypadku watpliwosci zapraszamy do kontaktu mailowego, doradzimy Kazdy telefon po naprawie jest sprawdzany, zdarza sie jednak, iz usterka powraca. W takim wypadku prosimy o kontakt mailowy na serwis, otrzyma Pan informacje dotyczace wymiany telefonu na nowy egzemplarz. Takie mamy zasady gwarancji i jeszcze zaden klient nie zostal pozostawiony z uszkodzonym sprzetem bez jego wymiany, prosimy nie obawiac sie o to. Prosze Pana, wysylamy setki przesylek i pakujemy je odpowiednio, Pana odczucie iz "zabezpieczenie przesylki to dramat" jest subiektywne. Do tej pory zadna wyslana przez nas przesylka nie zostala uszkodzona w transporcie wyniku naszego blednego jej zapakowania. Pana swierdzenie jest w 100% nieprawda. Gdyby Pana oraz wszystkie inne przesylki byly zle zapakowane, uszkadzalyby sie w transporcie, a tak nie jest. Te kwestie juz tutaj na forum omawialismy. Prosimy nie kierowac sie swoimi odczuciami a faktami. Po raz kolejny podkreslimy, iz jest Pan naszym jedynym klientem, ktory zglosil usterke Pana zdaniem samoczynnego zabrudzenia sie obiektywu w tym modelu. Mimo podstaw do odrzucenia tej reklamacji, chcac wykazac sie jednak pozytywnym podejsciem, zgodzilismy sie wykonac czyszczenie. O tym, ze zostalo ono wykonane szybko i efektywnie juz Pan nie wspomina, skupia sie natomiast na subiektywnie zle zapakowanej przesylce, ktora zle zapakowana nie byla. Rozumiemy, ze chce nas Pan oczernic we wszelki mozliwy sposob, ale prosimy opierac sie na faktach, a nie odczuciach i obelgach, my Pana w zaden sposob nie obrazilismy. Dokument serwisowy moze otrzymac Pan w formie elektronicznej, prosimy w tym celu o kontakt mailowy na serwis. Niezwykle niewdzeczne zachowanie, ktore, podobnie jak komentarzy o "tak zwanej firmie", pozwolimy sobie pozostawic bez dalszego komentarza.
  2. Jesli naprawa bedzie niemozliwa, otrzyma Pan nowa sztuke sprzetu. Zaden z naszych klientow, w wypadku ktorych usterka nie powstala z winy uzytkownika, nigdy nie zostal "na lodzie", nie musi sie Pan obawiac. W razie pytan prosimy o kontakt mailowy na adres serwisowy. Ten zapis nie dotyczy samej gwarancji, wprowadzilismy go ze wzgledu na przypadki osob, ktore tuz przed okresem gwarancji probowaly uzyskac kwoty wieksze anizeli im sie nalezaly, a nie interesowala ich np. wymiana telefonu na nowy egzemplarz/inny model. W praktyce w praktycznie kazdym przypadku klient otrzymuje nowy egzemplarz lub w przypadku braku dostepnosci - model o podobnych parametrach. Nie uderza to w zaden sposob w uczciwych kupujacych, ktorzy spotkali sie z usterka i mieliby byc potraktowani negatywnie lub z jakakolwiek strata. Ten zapis niebawem zostanie usuniety. Mamy nadzieje iz te negatywne sytuacje nie beda mialy miejsca. Witamy. Kazdy telefon po naprawie jest sprawdzany. Jesli usterka ponownie sie ujawnila, otrzyma Pan nowy egzemplarz telefonu. Jesli dokument serwisowy nie znajdowal sie w przesylce, moze Pan go otrzymac mailowo w formie elektronicznej. Bez obaw, prosimy Pana o kontakt mailowy na adres serwisu w celu ustalenia otrzymania nowego egzemplarza Witamy. Staramy sie aby takie sytuacje nie mialy miejsca. Na forach wypowiadaja sie wylacznie osoby, ktore spotkala taka negatywna sytuacja, natomiast nigdy nie wypowiadaja sie osoby, w wypadku ktorych procedura przebiegla bez problemow. To jest odwieczna zaleznosc i ma miejsce w przypadku kazdej firmy. Prosimy wierzyc, iz staramy sie aby takie sytuacje nie mialy miejsca, a w kazdym przypadku proponujemy rozwiazanie satysfakcjonujace dla klienta. Do tej pory nie bylo klienta ktoremu odmowilibysmy zaproponowania rozwiazania, z ktorego bylby zadowolony i kazdy takie rozwiazanie otrzymal. Ta sytuacja zostala juz rozwiazana w sposob satysfakcjonujacy dla klienta i sprawa zostala pozytywnie zakonczona. W tym wypadku bijemy sie w piers i zapewniamy, ze odpowiednie konsekwencje oraz procedury zostaly juz u nas przeprowadzone. Z naszej strony mozemy zapewnic, iz w nowym roku dolozymy wszelkich staran, aby takie negatywne sytuacje nie mialy miejsca, a jesli beda mialy miejsce, aby wszelkie procedury serwisowe przebiegaly w jak najkrotszym czasie (podjelismy juz ku temu pewne kroki) oraz generowaly jak najmniej stresu Panstwu - klientom. Czego sobie i Panstwu zyczymy. Korzystajac z okazji, chcielibysmy zlozyc Wam, drodzy uzytkownicy, najlepsze zyczenia noworoczne. Pamietajac doskonale poczatki forum MIUIPolska, gdy jego spolecznosc stanowilo niewiele osob, cieszymy sie niezmiernie, ze obecnie jest to tak liczna grupa. Mamy nadzieje, iz forum bedzie dalej sie rozwijalo, a ten nowy rok przyniesie Wam nie tylko wiele pozytywnych zaskoczen zwiazanych z marka Xiaomi, ale i rowniez tych w zyciu osobistym. Tego Wam serdecznie zyczymy! Pozdrawiamy
  3. Rowniez pozdrawiamy Pana i polecamy sie Rowniez polecamy obszerna lekture forum, w razie pytan zapraszamy do kontaktu Jest Pan u nas jedyna osoba, ktora zglosila taki problem przy duzej ilosci sztuk. Do tej pory zaden inny klient takiego problemu nam nie zglaszal. Natomiast mając na uwadze doświadczenia pana Bartka i jego opinie, z ktora zawsze sie liczymy, przy ponownym rozpatrzeniu tej sprawy mozemy dokonac oczyszczenia kurzu oraz proby doszczelnienia obudowy. Prosimy o kontakt mailowy na adres serwisu i otrzyma Pan dalsze informacje. Wszystkie naprawy staramy sie wykonywac jak najszybciej. Ich czas zalezny jest od kilku czynnikow. Prosimy o zrozumienie. Pozdrawiamy
  4. Wiekszosc kupujacych nie wie o sytuacji i nie zna "jakosci" uslug oferowanych przez InPost w kontekscie uszkodzen przesylek. Na ten moment nie sprzedajemy akcesoriow. Niestety dev'owie z Xiaomi.eu zmienili cos w sofcie, powodujac to, iz na alternatywnie odblokowanych telefonach nie dziala on poprawnie. Stad, mimo iz bardzo chcielibysmy, nie mozemy instalowac softu Xiaomi.eu do Note3 kenzo oraz 3S. Do grudnia problemu tego nie bylo. Zmieniono cos w strukturze softu. Staramy sie byc cierpliwi, ale czasem i nasza cierpliwosc sie konczy, gdy zadaja Panstwo pytania, na ktore odpowiedz jest podana w trzech miejscach... Pozdrawiamy
  5. Ten blad zostal juz poprawiony. Nie byloby "swietnie" gdyby przesylka zostala w jakikolwiek sposob uszkodzona, w InPost nie da sie uzyskac czegokolwiek przy uszkodzeniu przesylki, stad nie wysylamy smartfonow przez paczkomaty. Dziekujemy za info Uszkodzila Pani sprzet mechanicznie i jeszcze ma czelnosc wystawiac nam negatywne opinie. Zachowanie ponizej jakiejkolwiek krytyki. Dalsze Pani "madrosci" rowniez pozwolimy sobie pozostawic bez komentarza... Jest to standardowa proceudra, jesli towar jest w jakis sposob uszkodzony nalezy go przeslac do nas, niezaleznie czy jest to towar za 10 czy 10 000 PLN. Jesli kabel okaze sie wadliwy w ramach gwarancji nieodplatnie otrzyma Pan nowy kabel. Nikt nie obrazil Pana w zaden sposob, to Pana slowa. Jest okreslona procedura reklamacji i niezaleznie od towaru i usterki przestrzegamy jej. Prosimy nie odbierac tego w ten sposob, Pana podejscie jest nieodpowiednie. Warunki otrzymania kuponu opisane sa na naszej stronie. Pozdrawiamy! Na wszystkie towary udzielamy 12-miesięcznej gwarancji. Zapraszamy Pana do zapoznania sie z FAQ na naszej stronie.
  6. Ze wzgledu na skandaliczne podejscie InPostu do kwestii ew. uszkodzenia przesylek oraz reklamacji nie wysylamy smartfonow przez InPost. Byc moze w wyniku bledu systemu wybrany zostal paczkomat, sprawdzimy to, natomiast nie jest mozliwe wybranie paczkomatu przy zakupie smartfonu. Tak dokladnie jest. Pozdrawiamy!
  7. Witamy. Kazdy kupujacy otrzymuje FV23%, wielu z naszych klientow to firmy. Usterki ekranu moga wynikac z winy uzytkownika lub nie. Jesli chce Pan abysmy dokonali stosownej ekspertyzy serwisowej, prosimy o wysylke sprzetu do nas. Dalsza korespondencje bedziemy prowadzili z Panem mailowo a nie tutaj, na forum. Pozdrawiamy. Jesli jest ich kilka dokonujemy wymiany LCD. Witamy, oskarza Pan nas o dzialanie, ktore jest nieprawda. Pana zarzuty nie sa niczym pokryte. Nie zalewamy telefonow klientow ciecza. Pana wpis jest ponizej jakiegokolwiek poziomu. Cieszymy sie, iz udalo sie znalezc satysfakcjonujace Pana rozwiazanie Wysokosc rabatu zalezy od kilku czynnikow i ustalana jest indywidualnie. Pozdrawiamy!
  8. Nie, domyslnie soft fabryczny, czyli China Stable. Przy wyborze opcji instalacji softu instalujemy najnowszy Global Stable. Mozna na nim odblokowac bootloader. Kody przesylamy mailowo, prosimy o maila z podaniem swojego nicku, w odpowiedzi otrzyma Pan kod
  9. Rowniez pozdrawiamy Pana i polecamy sie na przyszlosc Cieszymy sie, iz sprawe udalo sie rozwiazac pomyslnie, jeszcze raz przepraszamy Pana za nasza pomylke, przy nastepnych zakupach moze Pani liczyc oczywiscie na stosowna rekompensate. Telefon u nas ladowal sie poprawnie, bylo to wielokrotnie przez nas testowane i sprawdzane na roznych ladowarkach. Jesli wg Pana usterka nadal wystepuje, prosimy o wysylke do nas, jesli wystepuje dokonamy naprawy, jesli nie wykonamy odpowiednia dokumentacje potwierdzajaca poprawne ladowanie. Prosimy o kontakt mailowy na serwis. Rowniez pozdrawiamy Pana i polecamy sie. Prosze sie nie obawiac, w przypadku usterek powstalych bez winy uzytkownika wszystkie naprawy wykonujemy, nie raz takowe przeprowadzalismy. W kazdej chwili moze Pan otrzymac wykonana przez nas dokumentacje potwierdzajaca opisane usterki. W przypadku kolejnej nieudanej naprawy uzasadnionej usterki otrzymac moze Pan nowa sztuke towaru, takie mamy zasady. Zapraszamy do kontaktu. Listem poleconym wysylamy malo wartosciowy towar lub odrzucone reklamacje. W pozostalych przypadkach przesylki wysylamy przez DHL. Wszelkie dokumenty dostepne sa u nas i w kazdej chwili moze Pan je otrzymac. Wynika to z checi przyspieszenia odsylki sprzetu do Panstwa a nie z naszej ignorancji. My wykonujemy stosowna dokumentacje i ekspertyze i nigdy nie odrzucamy reklamacji nie bedac pewnym winy uzytkownika. Pan tylko twierdzi, iz to nie Pana wina, ale fakty sa niestety inne. Oceniamy stan faktyczny sprzetu a nie slowa i domysly oraz zarzekanie sie klienta, gdyz nie bylo jeszcze klienta, ktory przyznalby sie iz sam uszkodzil sprzet. Niestety jest to odlaczny element takiej dzialalnosci i zdajemy sobie z tego sprawe. W kazdej chwili zparaszamy do kontaktu z nami, nie musi sie Pan obawiac wspracia technicznego. W kazdej chwili mozna skontaktowac sie z nami mailowo. W uzasadnionych przypadkach jak najbardziej jestesmy otwarci na dyskusje mailowa z kazdym klientem. Wykonalismy wiele nieodplatnych napraw klientom, ktorym takowe nie do konca sie nalezaly, natomiast oni oczywiscie nie wypowiadaja sie tutaj. Jesli poprosimy aby to zrobili, zostaniemy oskrazeni o "namawianie klientow do pisania pozytywnych opinii" oraz "tworzenie fikcyjnych kont". Zdajemy sobie sprawe, iz niezadowolona grupa klientow, ktorych reklamacje rozpatrzono negatywnie, zawsze bedzie istniala i bardzo chetnie wypowiadala sie tutaj, w przeciwienstwie do klientow zadowolonych. W Pana przypadku faktycznie jest czesc naszej winy, opaska w wyniku przeoczenia przelezala dlugi okres u nas, nastepnie okazalo sie, iz do dokladnej analizy konieczne jest jej rozparowanie. Jesli termin naprawy ulegl przekroczeniu, ma Pan prawo do otrzymania nowej sztuki opaski, prosimy o kontakt po 13 listopada w celu pozytywnego rozwiazania sprawy. Chcielibysmy rowniez zaznaczyc fakt, ktory moze Panstwu dac do myslenia. - kilkukrotnie juz kontaktowali sie z nami rzecznicy praw konsumenta, reprezentujacy oburzonych klientow. We wszystkich przypadkach rzecznicy, po zapoznaniu sie ze sprawa, przyznali nam racje. Wszelkie uzasadnione reklamacje bez winy uzytkownika zawsze sa u nas natomiast rozpatrywane pozytywnie, tak wiec nie musza sie Panstwo obawiac negatywnego rozpatrzenia reklamacji przy usterce bez winy uzytkownika. We wszelkich innych problematycznych przypadkach zapraszamy Panstwa do kontaktu mailowego po 13 listopada. Bedziemy starali sie znalezc rozwiazanie kazdej problematycznej sytuacji. Pozdrawiamy
  10. Szanowny Panie. Nigdzie nie napisalismy, ze nie bedziemy rozpatrywali reklamacji z tytulu rekojmi. Prawo do zlozenia takiej reklamacji nie moze nikomu zostac odebrane, a reklamacja takowa musi zostac rozpatrzona w ciagu 14 dni, pozytywnie lub negatywnie. Napisalismy natomiast iz zgloszenia wady z tytulu rekojmi powstalej po 1.5 roku beda rozpatrywane przez nas negatywnie, poparte stosowna ekspertyza serwisowa, bo nie temu rekojmia sluzy. Natomiast reklamacje uzasadnione, czyli klientow ktorzy rzeczywiscie otrzymali wadliwy od poczatku towar, oczywiscie beda rozpatrywane pozytywnie. Z naszej strony ta kwestia zostala wyczerpana, prosimy abyscie Panowie kontynuowali dyskusje na ten temat w osobno utworzonym watku na forum. Dziekujemy
  11. Witamy. W czwartek i piatek z przyczyn od nas niezaleznych (awaria pradu w calym budynku) nie pracowalismy. Skontaktowalismy sie juz z Panem w celu wyjasnienia sytuacji i tej pomylki, jestesmy tylko ludzmi a nie robotami i pomylka, choc u nas rzadko, zdarza sie. Pozdrawiamy. Nie, nie jest to wymagane Niestety nie zrozumial Pan tego co napisalismy. Nie musi Pan przedstawiac norm prawnych, znamy je. Nie wprowadzamy zadnych ograniczen. Poinformowalismy po prostu, iz reklamacje z tytulu rekojmi zglaszane po 1.5 roku nie beda przez nas rozpatrywane pozytywnie, w praktyce nie zdarzaja sie przypadki istnienia wady od momentu wydania towaru przez poltora roku lub ujawnienia sie jej po tym czasie, gdyz kupujacy zglaszaja ja niezwlocznie po jej ujawnieniu. Rowniez Pan nie zrozumial tego co napisalismy. Uzadadnione reklamacje beda rozpatrywane pozytywnie. My pisalismy o osobach probujacych wprowadzic nas w blad lub wymusic przyjecie reklamacji z tytulu rekojmi w przypadku ktory jej nie dotyczy. Nie nabijamy zadnego uczciwego klienta w butelke ani w zaden sposob nie lamiemy prawa. Prosimy wiec powstrzymac sie od tego typu wpisow. Sa to dwie osobne kwestie, jesli chce Pan zglebic dystkusje na ich temat, prosimy utworzyc na forum odpowiedni watek i tam ja prowadzic. Rowniez pozdrawiamy Pana Pozdrawiamy Pana i polecamy sie, przy kolejnych zakupach moze Pan liczyc oczywiscie na stosowny rabat.
  12. Witamy Pana, odpowiedzi udzielamy konkretnych, na konkretnie zadane pytania. To ze sa lakoniczne to Pana subiektywne odczucie. Niestety klienci czesto zadaja pytania niemerytoryczne oraz bardzo rozwiazle, a odpowiedz na nie jest trudna lub niemozliwa. Jesli stwierdzamy uszkodzenia mechaniczne/zabrudzenia, wykonujemy odopowiednia dokumentacje fotograficzna. Na proby wymuszenia naprawy gwarancyjnej reagujemy stosownie do stosunku takiego klienta do nas, chcacego wprowadzic nas w blad. Serwis obslugujemy wylacznie mailowo z racji tego, iz to Panstwo sami doprowadzili do takiej sytuacji - rozmowy telefoniczne z Panstwem w kwestiach serwisowych dalekie byly od rozmow merytorycznych, a oparte na wyzwiskach i nie dawaniu dojsc do slowa drugiej stronie, czyli nam. W zwiazku z tym serwis obslugujemy wylacznie mailowo, gdyz obsluga telefoniczna byla zupelnie nieefektywna, a zajmowala nam bardzo duzo cennego czasu. Jesli ma Pan zastrzezenia dotyczace pracy InPost, nalezy to zglaszac tej firmie. Nie oplacamy kuriera w sytuacji gdy klient wymusza naprawe gwarancyjna i po prostu nas oszukuje. W wypadku zawienienia przez nas zawsze towar wysylamy kurierem na nasz koszt. Pozdrawiamy Pana i polecamy sie na przyszlosc Ten temat juz omawialismy w tym watku i nie bedziemy go szerzej ponownie rozwijali. Nie bedziemy pozytywnie rozpatrywali reklamacji z tytulu rekojmi, ktora odnosic sie bedzie do wady powstalej np. po poltora roku. Rekojmia dotyczy wad istniejacych w momencie wydania towaru. Takie jest prawo (a cale jest ono nota bene wybitnie niekorzystne dla sprzedajacych, nad czym niezwykle ubolewamy) i my je respektujemy w obie strony. Jesli klient zglosi reklamacje z tytulu rekojmi dotyczaca wady istniejacej w momencie zakupu (lub stwierdzi jej powstanie w ciagu roku i nie bedzie przeslanek do zaprzeczenia temu) zostanie ona rozpatrzona przez nas oczywiscie pozytywnie, podobnie jak uzasadniona reklamacja z tytulu gwarancji. Nasze dzialania nie sa nakierowane na dzialanie na Panstwa szkode, a maja na celu oddzielenie grupy uczciwych klientow, ktorzy faktycznie spotkali sie z usterka i potrzebuja pomocy techicznej czy wsparcia, od grupy drugiej - "cwaniaczkow" chcacych reklamowac towar z tytulu rekojmi po roku i 11 miesiacach. Ta pierwsza grupa zawsze moze liczyc na pelna obsluge serwisowa u nas i zapewniamy, iz zaden uczciwy klient nie majacy nic na sumieniu nie bedzie przez nas pozostawiony "na lodzie". Posze wierzyc iz w serwisie widac jak na dloni czy urzadzenie bylo przez uzytkownika uszkodzone czy nie, zarowno w przypadku uszkodzen software, jak i tym bardziej hardware'owych. Jak najbardziej tak, moze Pan liczyc na wsparcie zarowno gwarancyjne jak i pozagwarancyjne. Pozdrawiamy
  13. Jesli ktos z Panstwa ma problem z instalacja softu oraz Google Play na MiPad 2 to sluzymy pomoca techniczna w instalacji softu MIUIPolska oraz Google Play i rozwiazania problemu bledu 963, takze w MiPadach nie zakupionych u nas.
  14. Jesli ktos z Panstwa ma problem z instalacja softu oraz Google Play na MiPad 2 to sluzymy pomoca techniczna w instalacji softu Xiaomi.eu/MIUIPolska oraz Google Play i rozwiazania problemu bledu 963, rowniez w sztukach nie zakupionych u nas.
  15. Przepraszamy Pana za blad w kolorze, oczywiscie w takiej sytuacji staramy sie znalezc satysfakcjonujace rozwiazanie dla klienta. Pozdrawiamy Domyslnie instalujemy wersje dev, ale na zyczenie mozemy zainstalowac wersje stabilna, nie ma problemu. Ta opcja jest przeznaczona dla osob ktore nie maja czasu, checi lub wiedzy aby samemu wykonac odblokowanie. Nikogo nie zmuszamy do wyboru tej opcji, mozna odblokowanie wykonac samemu, ale czesto sa z tym problemy. Stad ta usluga cieszty sie u nas duza popularnoscia i jest sporym ulatwieniem dla klientow. Etui i folie w wiekszosci przypadkow dolaczamy jako gratis, czasem tylko zdarza sie, ze te gratisy chwilowo ulegna wyczerpaniu. Cieszymy sie i rowniez pozdrawiamy Pana, przy kolejnych zakupach otrzyma Pan wiekszy rabat Pozdrawiamy Pana i polecamy sie na przyszlosc. Witamy Pana. Sprzedajemy roznymi kanalami, stad czasem zdarza sie taka sytuacja. Staramy sie, aby nie mialy one miejsca. Zostal Pan poinformowany o oczekiwaniu na dostawe, a okreslenie jej dokladnej daty nie zawsze jest mozliwe, wynika to z kilku czynnikow. Przepraszamy za opoznienie i mamy nadzieje, ze mimo wszystko jest Pan zadowolony z towaru. W ramach rekompensaty chetnie zaproponujemy stosowny rabat lub gratis przy kolejnym zakupie. Jesli nastapila pomylka we wgranym sofcie, prosimy o kontakt mailowy na adres serwisu. Kupujacy otrzyma link do softu oraz instrukcji, a jesli sobie nie poradzi, mozna wyslac telefon do nas i niezwlocznie zainstalujemy poprawny soft, pokrywajac tego koszty. Zajmowanie linii telefonicznej przez 30 minut nic tutaj nie przyspieszy, wrecz przeciwnie, dlatego zawsze prosimy o kontakt mailowy w kwestiach serwisowych, tak aby inni klienci mogli sie do nas dodzwonic. Kontakt telefoniczny w kwestiach technicznych jest nieefektywny. Serwis obslugujemy na ten moment wylacznie mailowo. Nasz numer glowny zawsze jest dostepny, natomiast w kwestiach technicznych prosimy o kontakt mailowy. Na wszystkie maile odpowiadamy w krotkim czasie. Cieszymy sie, ze jest Pan zadowolony i zapraszamy ponownie Rowniez pozdrawiamy Pana i polecamy sie