Jump to content

Technos

Użytkownicy
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

37 Excellent

5 Followers

About Technos

  • Rank
    Zaawansowany

Kontakt z Tobą

  • Website URL
    http//technos-online.pl
  • Skype
    technos.online

Informacje osobiste

  • Płeć
    Nipowiem!
  • Lokalizacja
    Poznań

Dodatkowe

  • Smartfon
    Urządzenia Xiaomi

Recent Profile Visitors

4,816 profile views
  1. Nie rozumiemy tego stwierdzenia. Dlaczego mielibysmy "wypiac" sie na MIUIPolska? Nie ma ku temu zadnych powodow. Caly czas oferujemy rabaty dla stalych uzytkownikow forum Z portalem GizChina rowniez czasem wspolpracujemy, jedno nie wyklucza drugiego Nic z tych rzeczy Caly czas jestesmy, dzialamy oraz sprzedajemy produkty Xiaomi, rozszerzamy natomiast sukcesywnie oferte o produkty akcesoriow mobilnych innych marek. Natomiast juz niebawem, w zwiazku z piecoleciem naszej dzialalnosci, rozpoczniemy rozne akcje promocyjne i rabatowe, rowniez dla stalych bywalcow MIUIPolska
  2. Szanowny Panie, czy ladnie to tak pisac nieprawde? Poslugujac sie faktami, a nie Pana komentarzami bez pokrycia: 1. Zglosil Pan pierwsza naprawe gwarancyjna. Naprawa zostala przez nas wykonana w terminowym czasie, mimo kilku wgniecen i podejrzen kilkukrotnego upadku telefonu. To Pan uszkodzil telefon w rogu. 2. Przy drugiej reklamacji przeslal Pan do nas telefon po kontakcie z ciecza - znacznik kontaktu z ciecza pozytywny oraz slady cieczy oraz zasniedziala i brudna plyta glowna. W takim wypadku zawsze skutkuje to negatywnym rozpatrzeniem reklamacji. Dlaczego mielibysmy
  3. Witamy, oczywiscie taka sytuacja nie powinna miec miejsca. Pracownicy odbierajacy telefon nie udzielaja informacji na temat serwisu. Jesli nadal ma Pan zastrzezenia do wykonanej naprawy, prosimy o kontakt mailowy na serwis, podejmiemy dalsze kroki w celu rozwiazania tego problemu. Kazda tego typu sytuacje rozwiazujemy finalnie pozytywnie dla klienta. Jestesmy najdluzej dzialajacym w Polsce sprzedawca smartfonow i akcesoriow Xiaomi, w przeciwienstwie do innych, nie tylko sprzedawca ale i tez fanami chinskich marek, zrealizowalismy tysiace zamowien i wykonalismy setki napraw
  4. Mamy nadzieje, iz sytuacja zostala pomyslnie rozwiazana. Pozdrawiamy Domyslnie kazdy telefon jest zablokowany, prosimy upewnic sie, iz jest odblokowany, najlatwiej wykonac to sprawdzajac czy uda sie sflashowac TWRP.
  5. Szanowny Panie Kamilu, nie informowalismy o ew. przedluzeniach, gdyz w przypadku obu napraw wykonanie nastapilo terminowo. Niestety nie zawsze mozemy dostosowac sie do zadan klientow, iz naprawa ma byc wykonana "na wczoraj". Otrzymal Pan juz wszelkie informacje mailowo i ta droga prosimy o dalszy kontakt
  6. Witamy. Pisze Pan nieprawde. Pierwsza naprawa zostala wykonana skutecznie, to, ze jednak pamiec nie byla uszkodzona to tylko dobra informacja Druga naprawa to naprawa pozagwarancyjna, wynikajaca z uszkodzenia towaru przez uzytkownika i rowniez zostala juz rowniez wykonana - obie naprawy zostaly wykonane terminowo, a ich nieznacznie dluzszy czas realizacji wynika z okresu urlopowego. Nikt nie "straszyl" Pana, tylko informowal o fakcie, iz ew. wykonywanie modyfikacji serwisowych skutkuje anulacja udzielonej przez nas gwarancji. Pozdrawiamy Oprogramowanie China Stable lub w w
  7. Wyzsze rabaty przeznaczone sa dla naszych stalych klientow, ten jest dla wszystkich. Rabat jest procentowy, stad im wieksze zamowienie, tym wyzszy bedzie rabat. Przy kolejnych zakupach u nas, juz jako staly klient, moze Pan otrzymac wyzszy rabat. Pozdrawiamy!
  8. Wszystkie sprzedawane przez nas telefony bez wyboru softu Global posiadaja soft China Stable. Przypominamy, iz akcja rabatowa dla wszystkich uzytkownikow MIUIPolska trwa nadal!
  9. Drodzy uzytkownicy MIUIPolska! Specjalnie dla Was przygotowalismy pule kuponow rabatowych do wykorzystania. Aby otrzymac kupon rabatowy, nalezy przeslac do nas email na adres [email protected], zatytułowany "Rabat MIUIPolska". W tresci maila nalezy podac swoj nick z forum, staż na forum oraz ilość postów. Adres email musi byc tozsamy z adresem email zarejestrowanym na forum. Rabat przeznaczony jest dla wszystkich obecnych uzytkowników MIUIPolska! Wysokosc rabatu bedzie uzalezniona od stazu konta na forum. Akcja trwa do odwolania! Zapraszamy!
  10. Witamy, podajemy te informacje przy skladaniu zamowienia, moze Pan oczywiscie wybrac przelew tradycyjny. Najmocniej przepraszamy Pana za zaistniala sytuacje, wynika to z faktu kosmetycznej roznicy pomiedzy oboma etui (10 000 Gen2 oraz 10 000 Pro). Na ten moment niestety nie posiadamy etui do tego modelu. Prosimy Pana o kontakt mailowy z nami w pozniejszym terminie, gdy tylko etui bedziemy mieli na stanie doslemy je do Pana na nasz koszt.
  11. Cieszymy sie, iz udalo sie pozytywnie rozwiazac sprawe. Opisywane problemy nie byly nasza wina, natomiast otrzymal Pan oczywiscie wszelka niezbedna pomoc. Pozdrawiamy Pana Tak jak wczesniej informowalismy, moze Pan zlozyc ponownie stosowna reklamacje, my natomiast sie do niej odniesiemy. W przypadku koniecznosci wykonamy odpowiednia dokumentacje fotograficzna. Prosimy o dalszy bezposredni kontakt z nami w tej sprawie. Pytanie prosimy zadac mailowo na serwis. Kazdy kupujacy otrzymuje wraz z towarem FV23%. Zapraszamy Pana do działu FAQ - tam znajdzie
  12. Szanowny Panie, w tej sprawie jest prowadzona z Panem korespondencja mailowa. Wszystkie telefony ktore sprzedajemy sa nowe, zafoliowane. Nigdy nie wprowadzalismy kupujacych w blad, oferujac telefony odnawiane jako nowe. W przypadku dalszych pytan, korespondencja w tej kwesii bedzie z Panem prowadzona mailowo. Witamy, to sytuacja incydentalna. W przypadku koniecznosci wyjasnienia tego problemu i ewentualnych problemow, prosimy o kontakt mailowy. Skontaktujemy sie z dana osoba i wyjasnimy to niezwlocznie. Przewaznie dolaczamy, jest to gratis ktory czasem u
  13. Witamy. Cieszymy sie, iz udalo sie pozytywnie rozwiazac sprawe. Pozdrawiamy Na wszystkie maile odpowiadamy, przewaznie bardzo szybko. Byc moze Pana wiadomosc nie dotarla do nas, prosimy o ponowny kontakt mailowy. Witamy. Sprzedajemy tylko nowe towary. Nie sprzedajemy telefonow odnawianych/uzywanych. Jesli ma Pan zastrzezenia co do telefonu, prosimy o kontakt mailowy na adres serwisu w celu dokonania sprawdzenia tej kwestii. Dziekujemy za opinie i polecamy sie, prosze pamietac, iz przy kolejnym zakupie moze Pan liczyc na kupon rabatowy. Pozdrawiamy
  14. Dziekujemy uprzejmie za opinie. @Kris333 - zachecamy Pana do tego, aby zalozyl Pan odpowiedni watek na forum dotyczacy dyskusji na temat gwarancji, rekojmi oraz innych przepisow. Tam bedzie mozna prowadzic dyskusje na ten temat. Prosimy o zgloszenie tego mailowo, najlepiej z cytatem - wszystkie maile sa archiwizowane i wobec pracownika zostana wyciagniete stosowne konsekwencje.
  15. Koszty wysyłki w przypadku zgloszenia gwarancyjnego ponosi klient, natomiast wszelkich pozostalych przesylek my. Wszystkie uzasadnione reklamacje sa u nas rozpatrywane pozytywnie. Zaden z klientow, ktory zlozyl uzasadniona reklamajce, nie zostal pozostawiony bez satysfakcjonujacego rozwiazania. W przypadku nieudanej naprawy klient zawsze otrzymuje wymiane towaru lub zwrot pieniedzy. Na forum wypowiadaja sie jednak glownie jednostkowe, niezadowolone osoby, jest to normalne zjawisko i zdajemy sobie z tego sprawe Witamy. Prosimy aby nie wypowiadal sie Pan nie znaja
×
×
  • Create New...