Skocz do zawartości

TECHNOS (technos-online)


Technos

Rekomendowane odpowiedzi

24 minuty temu, Robinson napisał:

No właśnie. Ale jak to jest z tymi bateriami? Przecież teoretycznie np. Redmi 3 samemu się nie powinno otwierać, żeby wymienić baterię?

W mojej umowie nie widzę zapisu o 6 miesiącach na baterię, a mam Redmi 3, po czym wnoszę, że traktowana jest ona jako integralna część telefonu i obowiązuje na nią 12 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, T-Time napisał:

Słuchajcie o co chodzi z cenami na allegro u Technosa ? Wszystkie telefony nawet takie jakie jak Redmi note 3 pro po 2 tys. zł, i co lepsze są ludzie, którzy to kupili. Co jest grane ? 

Bo technos ma "urlop" i tak na szybko pozmieniał ceny na "absurdalne", a na swoim sklepie wyłączył możliwość kupowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, KutanG napisał:

Od złożenia zamówienia minęły już prawie 24h i żadnego trackingu, nic... :(

Tracking będzie, gdy przesyłka trafi w ręce firmy kurierskiej. Wyślą Ci link do śledzenia mailem (prawdopodobnie).

Edytowane przez luk_kom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.09.2016 o 14:53, Nezumi napisał:

Ciekawe czy przedłużą chociaż ważność kuponów rabatowych... Bo zanim będzie możliwość zakupu czegoś u nich, to mi się kupon "przeterminuje" :(.

Jesli Pana kupon konczyl sie w dniu urlopu wydamy oczywiscie nowy. Natomiast nie dotyczy to kuponow akcji kuponowej, gdyz ta trwala do 31 sierpnia, a przerwa rozpoczela sie 1 wrzesnia.

 

Dnia 2.09.2016 o 09:18, Emzet napisał:

Dostałem na maila to samo :) Czyli będzie ponad półtora tygodnia od opłacenia produktu, a on nawet nie zostanie do tej pory wysłany:D

To sa sytuacje incydentalne, najmocniej Pana przepraszamy ale sprzedajemy roznymi kanalami i stad niemozliwa jest czasem automatyczna aktualizacja stanow.

 

Dnia 3.09.2016 o 15:47, simonx10 napisał:

Kupiłem u nich xiaomi redmi note 3 pro i jest ok. Na plus: błyskawiczna przesyłka (zamówiłem w środę po południu, paczka była już w czwartek w południe), dodatkowa folia i gumowy futerał, wgrany soft tak jak prosiłem bez żadnych zastrzeżeń. Z minusów to ładowarka, nie dość że nie pasuje przejściówka do ładowarki to jeszcze do kontaktu też nie pasuje i ładuje swoją ładowarką, źle przyklejona folia, którą trzeba zrywać i przyklejać nową i kruczek w gwarancji, bo na wszystko jest rok, ale jest zapis że na baterię tylko 6 miesięcy. 

Bylismy zmuszeni do zwarcia takiego zapisu, gdyz niektorzy uzytkownicy reklamowali to ze bateria jest mniej wydajna po pol roku niz na poczatku. Na nic zdawaly sie tlumaczenia, iz jest to normalne zjawisko a ogniwa sie zuzywaja i traca swoja pierwotna wydajnosc. Pozdrawiamy :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem trochę późno smsa od dhl o trackingu, lecz przesyłka dotarła w ciągu 48h. Polecam ten sklep. Teraz pytanie jak włączyć wibracje w mi4c bo jakoś ich nie czuję przy włączeniu ;/

@Edit - poradziłem sobie z tym :PP

Edytowane przez KutanG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od siebie mogę dodać, że jestem jak na razie bardzo zadowolony z firmy Technos. Zamówiłem Xiaomi Redmi 3 Pro wraz z instalacją oprogramowania w poniedziałek parę minut po godzinie 16 przesyłką pobraniową a już o 17 tego samego dnia dostałem numer listu przewozowego co skutkowało doręczeniem telefonu następnego dnia we wtorek przed godziną 16. Należałoby wspomnieć również o gratisie w postaci silikonowego etui oraz szkła hartowanego.

 

W skrócie: za***iście, telefon kozak, firma też.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Technos napisał:

Bylismy zmuszeni do zwarcia takiego zapisu, gdyz niektorzy uzytkownicy reklamowali to ze bateria jest mniej wydajna po pol roku niz na poczatku. Na nic zdawaly sie tlumaczenia, iz jest to normalne zjawisko a ogniwa sie zuzywaja i traca swoja pierwotna wydajnosc. Pozdrawiamy :)

Czy np. po 2 latach użytkowania Redmi 3 zakupionego w Technos możliwy będzie u państwa zakup i wymiana baterii czy "wbudowana" bateria = zakup nowego telefonu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, emsi123 napisał:

Ja od siebie mogę dodać, że jestem jak na razie bardzo zadowolony z firmy Technos. Zamówiłem Xiaomi Redmi 3 Pro wraz z instalacją oprogramowania w poniedziałek parę minut po godzinie 16 przesyłką pobraniową a już o 17 tego samego dnia dostałem numer listu przewozowego co skutkowało doręczeniem telefonu następnego dnia we wtorek przed godziną 16. Należałoby wspomnieć również o gratisie w postaci silikonowego etui oraz szkła hartowanego.

 

W skrócie: za***iście, telefon kozak, firma też.

 

Pozdrawiam

Cieszymy sie i polecamy na przyszlosc, kupon rabatowy czeka juz na Pana :).

 

1 godzinę temu, Robinson napisał:

Czy np. po 2 latach użytkowania Redmi 3 zakupionego w Technos możliwy będzie u państwa zakup i wymiana baterii czy "wbudowana" bateria = zakup nowego telefonu?

Wbudowana bateria jest wymienna w warunkach serwisowych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Note 3 Pro(z odblokowywaniem) zamówiony i wykonany przelew w niedziele 4 września. Telefon dotarł we wtorek z systemem bez syfów. Czyli sprzedawca warty uwagi, tylko troszkę drogo. Najlepsze że kilka dni po zakupie cena spadała o 5 dych a teraz patrzę to już stówka taniej xD

Dnia 7.09.2016 o 15:07, Technos napisał:

Wbudowana bateria jest wymienna w warunkach serwisowych.

Ile obecnie to kosztuje w Note 3 pro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem już 2 telefony w Technosie i jestem zadowolony. Redmi 3 pro i Mi4. Przeczytałem chyba całe forum zanim zamówiłem, ale warto było czytać i zamawiać. Obsługo konkretna, pewna i szybka. Telefon śmiga elegancko, wszystko się zgadza. Jedynym mankamentem było to że nie było telefonu na stanie jak już zamówiłem, ale nastawiłem się na to że tak może być czytając forum więc nie narzekam poza tym szybko mnie poinformowano i zaproponowano zmianę zamówienia więc wszystko elegancko przebiegło. Jestem bardzo zadowolony ze sklepu i telefonu i wiem już że następny telefon też tu kupie. Kolega właśnie szuka i go strasznie namawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, dalmadorm napisał:

W poniedziałkowy wieczór zamówiłem w Technosie Redmi 3S 3/32 z czarnym przodem i srebrnymi plecami (nazywany w sklepie jako "Szary"). Telefon został wysłany we wtorek rano, natomiast dziś o 12 kurier zapukał do drzwi.

Redmi 3S przybył w stu procentach sprawny, niestety w złotej wersji kolorystycznej (która moim zdaniem jest o wiele ładniejsza na żywo niż na zdjęciach dostępnych w internecie). Telefon miał być prezentem dla siostry, która obchodzi urodziny 28 września, skontaktowałem się więc ze sklepem, czy byłaby możliwość wymiany po jej urodzinach, gdyby okazało się, że kolor jej się nie spodoba. Otrzymałem odpowiedź, że nie będzie z tym żadnego problemu.

 

Mimo pomyłki związanej z kolorem polecam sklep. Szybka wysyłka i bardzo dobry kontakt.

czekaj, czekaj... zamówiłeś w poniedziałek wieczorem (12.09), dziś rano wysłali (13.09), a o 12 już miałeś paczkę? Jak to możliwe? Tylko mi tutaj coś nie pasuje?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i nie jest tak pięknie. Redmi 3 pro zamówiłem 4-09, przesyłka dotarła 6-09, czyli lux, a teraz schody. W zestawie brak euro- przejściówki po zapytaniu dostałem odpowiedź że akurat się skończyły i tyle żadnych propozycji. Po kilku dniach zauważyłem biały pixel na ekranie świeci mocniej niż reszta widoczny szczególnie na jasnych kolorach. Zgłosiłem problem do sprzedawcy z propozycją wymiany telefonu bo oczywiście jeden pixel,  jak mnie poinformowano, nie kwalifikuje do wymiany ekranu. Propozycja że strony Technos czekać na więcej i wtedy reklamować. Nowy telefon obrazu z wadą i mam czekać aż będzie gorzej. Technos umilkł w korespondencji na jeden dzień i chyba będę musiał zwrócić tel. bo na szczęście nie minęło 14 dni od zakupu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym kupić w Technosie Redmi 3 Pro tylko zastanawiam się czy warto dopłacać do opcji odblokowania i aktualizacji softu. Standardowo bez aktualizacji nie ma w tym telefonie języka polskiego i brak jest możliwości korzystania z Google Play? Co tak właściwie daje aktualizacja i czy sporo jest roboty żeby zrobić to samemu?

I jeszcze sprawa etui i folii ochronnej - czy sklep dołącza je gratis do zamówienia?

Edytowane przez ayahuasca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja przygoda z produktami xiaomi zaczęła się od redmi2 potem miband 1 następnie słuchawki i powerbank wszystko kupione w technosie produkt zawsze był dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie przesyłki dobry i miły kontakt szybki serwis gdy wysłałem swój telefon. Serdecznie polecam i sam jeszcze skorzystam jeśli będę kupował jakiś produkt xiaomi

Wysłane z mojego 2014813 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam sklep TECHNOS. Telefon (Redmi 3S Pro) zamówiony 15.09 o 8.00 a 16.09 ok 14.00 był już w moich rękach.

Szybka, bezproblemowa wysyłka. W zestawie przejściówka dla ładowarki + folia na wyświetlacz i gumowe etui.  Telefonik sprawuje się znakomicie.

Z pewnością nie jest to ostatni zakup w sklepie TECHNOS

Edytowane przez Labud
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj w końcu dotarło do mnie moje zamówienie – MiBand 2 i power-bank 10k.  Wątpię, żebym zrobił tu jeszcze kiedyś zakupy.  Jak już produkty dotarły, to jest spoko – zapakowane, oryginalne, działające. Ale trochę zamieszania z zamówieniem miałem. Cała historia wygląda tak:


11.09 złożyłem zamówienie, zapłaciłem przelewem i zgodnie z instrukcją umieściłem nazwę banku w komentarzu. Wyczytałem, że czas realizacji to 24-48 godzin, więc czekam. Odliczanie zaczęło się w niedzielne popołudnie, więc dałem im nawet 3 dni, a nie 2. W środę po południu status zamówienia: Oczekujące, a informacji nie dostałem żadnej.

 

Napisałem do nich maila i dowiedziałem się, że nie mają power-banków 10k w magazynie i że dostawa będzie za kilka dni. Pierwsza myśl: czemu sprzedają coś, czego nie mają?, no ok pomyłki w systemie się zdarzają, świadczy to tylko o bałaganie w sklepie. Nie byłoby problemu, gdyby mnie o tym poinformowali, a nie, że czekam na zamówienie, którego nie wyślą, bo nie mają sprzedawanego towaru. Zaproponowano mi wymianę coś innego, ale skoro mają być za kilka dni, to dopytałem się, czy zrealizują to do przyszłego czwartku (22.09, a był 14.09; potrzebowałem tego do wtedy - prawie 2 tygodnie na realizację od złożenia zamówienia, więc chyba za dużo nie wymagam), po odpowiedzi twierdzącej powiedziałem, że poczekam. Miałem się zgłosić do nich za 3 dni (17.09).

 

Mamy 17.09, piszę maila z informacją o co mi chodzi i dowiaduję się, że dostawa nadal nie dotarła, będzie za 1-2 dni. Stwierdziłem, że nie chcę ryzykować, że zamówienie nie dotrze na czas (bo może za dwa dni nadal ich nie będzie), więc poprosiłem, żeby wysłali moje zamówienie w poniedziałek (19.09) bez względu na to, czy dotrą power-banki, a w razie co, zwrócą mi za niego pieniądze. W odpowiedzi otrzymałem zwięzłe „OK”.

 

Mamy poniedziałek (19.09) koło 11, moje zamówienie ma status „Oczekujące”, no spoko, może jeszcze nie zdążyli zmienić, poczekam. Sprawdzam jeszcze raz, po godzinie 15 nadal to samo. Widzę, że są dostępni online, więc piszę do nich wyjaśniając sytuację. Czekałem na reakcję 15 minut, może było dużo ludzi, może nie, ale wypadałoby dać jakąś wiadomość automatyczną:  „Pracownik jest zajęty, odpisze wkrótce. „ albo coś podobnego. Pan, z którym pisałem nic o sytuacji nie wiedział – zdarza się, nie każdy musi wszystko wiedzieć, ale jakaś informacja o sytuacji z moim zamówieniem powinna być w systemie. Powiedział, że nadal nie dotarła dostawa power-banków. Napisałem więc to samo, co pisałem w mailu i odpowiedział, że przekaże to do realizacji zamówień, a w sprawie zwrotu pieniędzy mam pisać na [email protected]. Podziękowałem za pomoc – w końcu ten bałagan to nie jego wina i nawet poradził jak usprawnić zwrot.

 

Piszę maila na podany adres i dowiaduję się, że jednak dostawa dotarła i wyślą mi całość jutro (20.09). Paczka dotarła szybko i jak już napisałem , wszystko z towarem w porządku. Podsumowując: towar mają dobry, ale straszny bałagan w systemie i olewanie klientów lvl ekspert.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE POLECAM SKLEPU TECHNOSONLINE!

Znajomy kupił u nich Xiaomi Redmi Note 3 Pro i poprosił o wgranie softu Global STABLE, a oni wgrali Miui 8 6.9.15. BETA.

Wyraźnie było napisane jaki soft ma być wgrany, a oni wgrali inny soft z chińskimi aplikacjami. Koszt takiego wgrania wyniósł dodatkowe 50 zł. Oczywiście do błędu się nie przyznali, nawet nie przeprosili.

Telefonów nie odbierają, jak odbierają to mówią, że nie pomagają przez telefon tylko mailowo. Po opisaniu problemu wysyłają link do wielu softów (!!!!) bez jakiejkolwiek instrukcji i wskazówki!!! Po ponownej rozmowie z wielką łaską mówią, że wyślą link bezpośredni, ale w dalszym ciągu bez żadnej instrukcji, nic! Idiota z tego sklepu nawet nie pomyślał, że skoro ktoś prosi o wgranie konkretnego softu to raz, że tak mu wygodniej, a dwa - nie będzie tracił czasu i nerwów na bawienie się we wgrywanie oprogramowania, o którym nie pojęcia jak je wgrać! Dodatkowo nie odbierają telefonów, a jak już odbiorą to się zasłaniają tym, że "czekają na ważny telefon" i nie mogą mieć zajęte linii. Żenada, nie polecam tego sklepu!

Wysłane z mojego Xiaomi Redmi Note 3 Pro za pomocą Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dnia 13.09.2016 o 20:09, dalmadorm napisał:

W niedzielny wieczór zamówiłem w Technosie Redmi 3S 3/32 z czarnym przodem i srebrnymi plecami (nazywany w sklepie jako "Szary"). Telefon został wysłany w poniedziałek rano, natomiast dziś o 12 kurier zapukał do drzwi.

Redmi 3S przybył w stu procentach sprawny, niestety w złotej wersji kolorystycznej (która moim zdaniem jest o wiele ładniejsza na żywo niż na zdjęciach dostępnych w internecie). Telefon miał być prezentem dla siostry, która obchodzi urodziny 28 września, skontaktowałem się więc ze sklepem, czy byłaby możliwość wymiany po jej urodzinach, gdyby okazało się, że kolor jej się nie spodoba. Otrzymałem odpowiedź, że nie będzie z tym żadnego problemu.

 

Mimo pomyłki związanej z kolorem polecam sklep. Szybka wysyłka i bardzo dobry kontakt.

 

 

Przepraszamy Pana za blad w kolorze, oczywiscie w takiej sytuacji staramy sie znalezc satysfakcjonujace rozwiazanie dla klienta. Pozdrawiamy :)

 

Dnia 13.09.2016 o 20:23, KutanG napisał:

A i zapomniałem napisać, że wg. mnie zamiast wgrać stabilnego romu wgrywają rozwojową :/

Domyslnie instalujemy wersje dev, ale na zyczenie mozemy zainstalowac wersje stabilna, nie ma problemu.

 

Dnia 17.09.2016 o 19:59, ayahuasca napisał:

Chciałbym kupić w Technosie Redmi 3 Pro tylko zastanawiam się czy warto dopłacać do opcji odblokowania i aktualizacji softu. Standardowo bez aktualizacji nie ma w tym telefonie języka polskiego i brak jest możliwości korzystania z Google Play? Co tak właściwie daje aktualizacja i czy sporo jest roboty żeby zrobić to samemu?

I jeszcze sprawa etui i folii ochronnej - czy sklep dołącza je gratis do zamówienia?

Ta opcja jest przeznaczona dla osob ktore nie maja czasu, checi lub wiedzy aby samemu wykonac odblokowanie. Nikogo nie zmuszamy do wyboru tej opcji, mozna odblokowanie wykonac samemu, ale czesto sa z tym problemy. Stad ta usluga cieszty sie u nas duza popularnoscia i jest sporym ulatwieniem dla klientow.

Etui i folie w wiekszosci przypadkow dolaczamy jako gratis, czasem tylko zdarza sie, ze te gratisy chwilowo ulegna wyczerpaniu.

 

Dnia 18.09.2016 o 22:37, Widomsqi napisał:

Moja przygoda z produktami xiaomi zaczęła się od redmi2 potem miband 1 następnie słuchawki i powerbank wszystko kupione w technosie produkt zawsze był dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie przesyłki dobry i miły kontakt szybki serwis gdy wysłałem swój telefon. Serdecznie polecam i sam jeszcze skorzystam jeśli będę kupował jakiś produkt xiaomi

Wysłane z mojego 2014813 przy użyciu Tapatalka

Cieszymy sie i rowniez pozdrawiamy Pana, przy kolejnych zakupach otrzyma Pan wiekszy rabat :)

 

Dnia 19.09.2016 o 09:34, Labud napisał:

Polecam sklep TECHNOS. Telefon (Redmi 3S Pro) zamówiony 15.09 o 8.00 a 16.09 ok 14.00 był już w moich rękach.

Szybka, bezproblemowa wysyłka. W zestawie przejściówka dla ładowarki + folia na wyświetlacz i gumowe etui.  Telefonik sprawuje się znakomicie.

Z pewnością nie jest to ostatni zakup w sklepie TECHNOS

Pozdrawiamy Pana i polecamy sie na przyszlosc.

 

Dnia 21.09.2016 o 18:28, Barnel napisał:

Dzisiaj w końcu dotarło do mnie moje zamówienie – MiBand 2 i power-bank 10k.  Wątpię, żebym zrobił tu jeszcze kiedyś zakupy.  Jak już produkty dotarły, to jest spoko – zapakowane, oryginalne, działające. Ale trochę zamieszania z zamówieniem miałem. Cała historia wygląda tak:

 


11.09 złożyłem zamówienie, zapłaciłem przelewem i zgodnie z instrukcją umieściłem nazwę banku w komentarzu. Wyczytałem, że czas realizacji to 24-48 godzin, więc czekam. Odliczanie zaczęło się w niedzielne popołudnie, więc dałem im nawet 3 dni, a nie 2. W środę po południu status zamówienia: Oczekujące, a informacji nie dostałem żadnej.

 

 

 

Napisałem do nich maila i dowiedziałem się, że nie mają power-banków 10k w magazynie i że dostawa będzie za kilka dni. Pierwsza myśl: czemu sprzedają coś, czego nie mają?, no ok pomyłki w systemie się zdarzają, świadczy to tylko o bałaganie w sklepie. Nie byłoby problemu, gdyby mnie o tym poinformowali, a nie, że czekam na zamówienie, którego nie wyślą, bo nie mają sprzedawanego towaru. Zaproponowano mi wymianę coś innego, ale skoro mają być za kilka dni, to dopytałem się, czy zrealizują to do przyszłego czwartku (22.09, a był 14.09; potrzebowałem tego do wtedy - prawie 2 tygodnie na realizację od złożenia zamówienia, więc chyba za dużo nie wymagam), po odpowiedzi twierdzącej powiedziałem, że poczekam. Miałem się zgłosić do nich za 3 dni (17.09).

 

 

 

Mamy 17.09, piszę maila z informacją o co mi chodzi i dowiaduję się, że dostawa nadal nie dotarła, będzie za 1-2 dni. Stwierdziłem, że nie chcę ryzykować, że zamówienie nie dotrze na czas (bo może za dwa dni nadal ich nie będzie), więc poprosiłem, żeby wysłali moje zamówienie w poniedziałek (19.09) bez względu na to, czy dotrą power-banki, a w razie co, zwrócą mi za niego pieniądze. W odpowiedzi otrzymałem zwięzłe „OK”.

 

 

 

Mamy poniedziałek (19.09) koło 11, moje zamówienie ma status „Oczekujące”, no spoko, może jeszcze nie zdążyli zmienić, poczekam. Sprawdzam jeszcze raz, po godzinie 15 nadal to samo. Widzę, że są dostępni online, więc piszę do nich wyjaśniając sytuację. Czekałem na reakcję 15 minut, może było dużo ludzi, może nie, ale wypadałoby dać jakąś wiadomość automatyczną:  „Pracownik jest zajęty, odpisze wkrótce. „ albo coś podobnego. Pan, z którym pisałem nic o sytuacji nie wiedział – zdarza się, nie każdy musi wszystko wiedzieć, ale jakaś informacja o sytuacji z moim zamówieniem powinna być w systemie. Powiedział, że nadal nie dotarła dostawa power-banków. Napisałem więc to samo, co pisałem w mailu i odpowiedział, że przekaże to do realizacji zamówień, a w sprawie zwrotu pieniędzy mam pisać na [email protected]. Podziękowałem za pomoc – w końcu ten bałagan to nie jego wina i nawet poradził jak usprawnić zwrot.

 

 

 

Piszę maila na podany adres i dowiaduję się, że jednak dostawa dotarła i wyślą mi całość jutro (20.09). Paczka dotarła szybko i jak już napisałem , wszystko z towarem w porządku. Podsumowując: towar mają dobry, ale straszny bałagan w systemie i olewanie klientów lvl ekspert.

 

Witamy Pana. Sprzedajemy roznymi kanalami, stad czasem zdarza sie taka sytuacja. Staramy sie, aby nie mialy one miejsca. Zostal Pan poinformowany o oczekiwaniu na dostawe, a okreslenie jej dokladnej daty nie zawsze jest mozliwe, wynika to z kilku czynnikow. Przepraszamy za opoznienie i mamy nadzieje, ze mimo wszystko jest Pan zadowolony z towaru. W ramach rekompensaty chetnie zaproponujemy stosowny rabat lub gratis przy kolejnym zakupie.

 

Dnia 22.09.2016 o 10:45, malimalinello napisał:

NIE POLECAM SKLEPU TECHNOSONLINE!

Znajomy kupił u nich Xiaomi Redmi Note 3 Pro i poprosił o wgranie softu Global STABLE, a oni wgrali Miui 8 6.9.15. BETA.

Wyraźnie było napisane jaki soft ma być wgrany, a oni wgrali inny soft z chińskimi aplikacjami. Koszt takiego wgrania wyniósł dodatkowe 50 zł. Oczywiście do błędu się nie przyznali, nawet nie przeprosili.

Telefonów nie odbierają, jak odbierają to mówią, że nie pomagają przez telefon tylko mailowo. Po opisaniu problemu wysyłają link do wielu softów (!!!!) bez jakiejkolwiek instrukcji i wskazówki!!! Po ponownej rozmowie z wielką łaską mówią, że wyślą link bezpośredni, ale w dalszym ciągu bez żadnej instrukcji, nic! Idiota z tego sklepu nawet nie pomyślał, że skoro ktoś prosi o wgranie konkretnego softu to raz, że tak mu wygodniej, a dwa - nie będzie tracił czasu i nerwów na bawienie się we wgrywanie oprogramowania, o którym nie pojęcia jak je wgrać! Dodatkowo nie odbierają telefonów, a jak już odbiorą to się zasłaniają tym, że "czekają na ważny telefon" i nie mogą mieć zajęte linii. Żenada, nie polecam tego sklepu!

Wysłane z mojego Xiaomi Redmi Note 3 Pro za pomocą Tapatalka

Jesli nastapila pomylka we wgranym sofcie, prosimy o kontakt mailowy na adres serwisu. Kupujacy otrzyma link do softu oraz instrukcji, a jesli sobie nie poradzi, mozna wyslac telefon do nas i niezwlocznie zainstalujemy poprawny soft, pokrywajac tego koszty. Zajmowanie linii telefonicznej przez 30 minut nic tutaj nie przyspieszy, wrecz przeciwnie, dlatego zawsze prosimy o kontakt mailowy w kwestiach serwisowych, tak aby inni klienci mogli sie do nas dodzwonic. Kontakt telefoniczny w kwestiach technicznych jest nieefektywny.

 

Dnia 22.09.2016 o 19:03, paniczklos napisał:

Numer do serwisu - "nie ma takiego numeru"

Numer do sklepu - "numer nie odpowiada" - po dodzwonieniu się Pan powiedział, że oddzwoni - koniec historii.

E-mail - " Skontaktujemy sie dzis z Panem. " - nic.

Czekam już drugi tydzień. Sprzęt kupiony 5.09, odesłany 9.09

Serwis obslugujemy na ten moment wylacznie mailowo. Nasz numer glowny zawsze jest dostepny, natomiast w kwestiach technicznych prosimy o kontakt mailowy. Na wszystkie maile odpowiadamy w krotkim czasie.

 

Dnia 12.09.2016 o 10:23, DonCorleone napisał:

Zamówiłem już 2 telefony w Technosie i jestem zadowolony. Redmi 3 pro i Mi4. Przeczytałem chyba całe forum zanim zamówiłem, ale warto było czytać i zamawiać. Obsługo konkretna, pewna i szybka. Telefon śmiga elegancko, wszystko się zgadza. Jedynym mankamentem było to że nie było telefonu na stanie jak już zamówiłem, ale nastawiłem się na to że tak może być czytając forum więc nie narzekam poza tym szybko mnie poinformowano i zaproponowano zmianę zamówienia więc wszystko elegancko przebiegło. Jestem bardzo zadowolony ze sklepu i telefonu i wiem już że następny telefon też tu kupie. Kolega właśnie szuka i go strasznie namawiam :)

Cieszymy sie, ze jest Pan zadowolony i zapraszamy ponownie :)

 

Dnia 20.09.2016 o 19:23, Muchomorek napisał:

Redmi 3S 3/32 zamówiony w czwartek, dziś zapukał do mych drzwi. Śmiga aż miło, zobaczymy co dalej z nim będzie.. :D Etui i osłonka na szybkę była :) Co do kontaktu to na wszelkie pytania szybko odpowiadali, więc chyba muszę polecić. Pozdrawiam technos-online ! :D

Rowniez pozdrawiamy Pana i polecamy sie :)

 

Edytowane przez Technos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...